SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Lig jij a la Arie Boomsma buiten in de modder te rollen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:01 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk guur & grauw weer. Niks mis met een beetje mannelijk weer.
BoomsmaGodquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lig jij a la Arie Boomsma buiten in de modder te rollen?
quote:Gelukkig nieuwjaar, happy new year. Maak er wat moois van dit jaar. Uitgaan van de mogelijkheden, niet van de beperkingen.
Dit duurt allemaal net even te lang iddquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:52 schreef INViCTuS het volgende:
Doe mij maart van vorig jaar maar. Veel en veel beter
Maart van nóg een jaar eerder was nog beter, langlaufend over straat kunnenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:52 schreef INViCTuS het volgende:
Doe mij maart van vorig jaar maar. Veel en veel beter
Er wordt direct over die pluim heen gelult met "kans op sneeuw in het noordoosten!1eins"quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:36 schreef aloa het volgende:
Volgende week warmer, als de wind uit het zuidwesten komt, maar lijkt van korte duur te zijn.
[ afbeelding ]
Precies, over 2,5 week de klok vooruitquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hier gelukkig geen sneeuw, wel regen.
Nog even dit niet-lente weer 3 weken uitzingen.
Zomertijdgenotquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Precies, over 2,5 week de klok vooruit
In juni.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Gaat het nog een keer ophouden met dat !@#$!@#$!@#$ gemiezer?
quote:
quote:
quote:Ciudad Quesada “Not for the living. :-)”
I went to Quesada recently to see friends who had not long moved there. Now I love Spain. I have been to Spain many times. BUT.. I was shocked when I went to Quesada.
I found an endless supply of little terraced properties with the occupants sitting on their balconies staring at the property opposite.
The communal pool was managed by 2 ex-pats. One controlled the North end, and one the South end. And there were so many rules and regulations.
The streets were mostly deserted and visits to the numerous Wok's
were the mainstay of nutrition for the ex-pats.
At night the local ex-pat britkids were hanging around the local roundabout as, like moths, they seem to be attracted to bright lights.
All hooded up with fags in their mouths.
As I previously said "I love Spain" and want to live there but, if you gave me a free property to live in Quesada, I would graciously decline.
This is all my humble opinion of course.
https://www.tripadvisor.c(...)encian_Country.html#
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:37 schreef INViCTuS het volgende:
Wat een intens triest en kansloos weer. Zo klaar met die herfst
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit duurt allemaal net even te lang idd
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Gaat het nog een keer ophouden met dat !@#$!@#$!@#$ gemiezer?
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een ongelooflijk zeurend slepend pisweer zeg.
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een schijtweer, de hele dag al natte sneeuw. En voelt nog kouder aan dan dat het is.
Toen ik las begon ik bij "knoop een" al een touw te pakken, maar las toch verderquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:14 schreef RamboDirk het volgende:
Ik hoor jullie vaak zeggen dat jullie het weer zwaar vinden. Denk je wel eens met dit weer hoeft het niet meer voor mij?
Winterzon opzoeken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Toen ik las begon ik bij "knoop een" al een touw te pakken, maar las toch verder![]()
Nee, het is zoals het is, maar treurig is het wel. Herfst heeft lang genoeg geduurd. Weer.nl schreef al beginnende droogte
#teamGFS25quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:15 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage gaat even lekker lopen cherry-picken
(volledig in de stijl van de weerwoord-koutist in een winter waar maar geen sneeuw valt)
[ afbeelding ]
GFS lid #25 maakt er 22°C van op dinsdag 21 maart.
Dat gaat natuurlijk nooit uitkomen, maar men mag dromen en hopen.
Ja nee, de zwaarste spits van dit jaar was vanochtend en dat was met een beetje regen natte sneeuw.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:30 schreef MissHobje het volgende:
Gezellige sneeuwbuitjes![]()
Als ik de kaarten mag geloven krijgt België woensdag een flinke bak sneeuw in de ochtend en daarna zijn wij aan een beurt
Ohhh dat wordt lachen dan morgen ochtendquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja nee, de zwaarste spits van dit jaar was vanochtend en dat was met een beetje regen natte sneeuw.
Nederlanders en autorijden, zeker met wat neerslag. Het blijft huilen.
Haha mooie cherrypick joh. Ahja, eigenlijk zitten we dichterbij het oude stadje Rojales dan Quesada.quote:
Ik hoop oprecht voor je dat er genoeg valt en blijft liggen om dat te doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhh dat wordt lachen dan morgen ochtend![]()
gelukkig hoef ik niets..ja hopelijk een sneeuwpop maken
![]()
Ps: ik hoorde dat woensdag op donderdag ook nog iets van sneeuw kan komen![]()
dooit helaas wel snel weer wegquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhh dat wordt lachen dan morgen ochtend![]()
gelukkig hoef ik niets..ja hopelijk een sneeuwpop maken
![]()
Ps: ik hoorde dat woensdag op donderdag ook nog iets van sneeuw kan komen![]()
dikke pakketten, jonguhquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:13 schreef michiel_merk het volgende:
Nog even een pak sneeuw ala Maart 2005 en over 1,5 week de lente in.Ik teken ervoor
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht voor je dat er genoeg valt en blijft liggen om dat te doen.
'Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen'quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |