SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Lig jij a la Arie Boomsma buiten in de modder te rollen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:01 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk guur & grauw weer. Niks mis met een beetje mannelijk weer.
BoomsmaGodquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lig jij a la Arie Boomsma buiten in de modder te rollen?
quote:Gelukkig nieuwjaar, happy new year. Maak er wat moois van dit jaar. Uitgaan van de mogelijkheden, niet van de beperkingen.
Dit duurt allemaal net even te lang iddquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:52 schreef INViCTuS het volgende:
Doe mij maart van vorig jaar maar. Veel en veel beter
Maart van nóg een jaar eerder was nog beter, langlaufend over straat kunnenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:52 schreef INViCTuS het volgende:
Doe mij maart van vorig jaar maar. Veel en veel beter
Er wordt direct over die pluim heen gelult met "kans op sneeuw in het noordoosten!1eins"quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:36 schreef aloa het volgende:
Volgende week warmer, als de wind uit het zuidwesten komt, maar lijkt van korte duur te zijn.
[ afbeelding ]
Precies, over 2,5 week de klok vooruitquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hier gelukkig geen sneeuw, wel regen.
Nog even dit niet-lente weer 3 weken uitzingen.
Zomertijdgenotquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Precies, over 2,5 week de klok vooruit
In juni.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Gaat het nog een keer ophouden met dat !@#$!@#$!@#$ gemiezer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |