abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208279261
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:31 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat hoeft natuurlijk niet, een doorbraak moet wel zin hebben.
Poetin heeft een overwinning ergens geeist. Toch proberen ze het maar op twee plekken van een front van 1000 km.
pi_208279291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:27 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Gezien het gebrek aan training, voorbereiding, kleding en de huidige situatie komt dit dus ongeveer neer op de doodstraf voor winkeldiefstal of tasjesroof. 8)7
Of voor protesteren tegen de oorlog of het oorlog noemen toen je nog « militaire operatie » moest zeggen en het woord oorlog je nog niet in talkshows om de oren vloog. |:( Ziek.
Nu je zelfs voor een snelheidsovertreding van 5 km/u of fietsen zonder licht richting het front gestuurd wordt vraag je je af welke groep Russen als volgende in Oekraïne als mest voor de zonnebloemen mag gaan dienen? Babyboomers? Kleuters?
pi_208279310
twitter
  dinsdag 7 maart 2023 @ 17:56:30 #129
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208279536
De gebruikte wasmachinechip stond op centrifugeren.

twitter
pi_208279608
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:32 schreef inslagenreuring het volgende:
Het copium komt weer vrolijk terug in het portie wensdenken.
Het is grappig, want je ziet dit aan beide kanten. Mijn eigen PC krijgt allemaal recommendations van YouTube vanuit de kant van Oekraine, terwijl mijn werklaptop het krijgt vanuit Rusland. Het blijft gek voor mij dat er zoveel Westerse mensen en vooral Amerikanen juichen voor Rusland en blij zijn als er weer een Oekrains dorp verwoest is. Maar volgens die kanalen valt Bakhmut ook al weken lang. "Nu is het echt zo ver en nu gaan we makkelijk winnen"
  dinsdag 7 maart 2023 @ 18:14:01 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator dinsdag 7 maart 2023 @ 18:17:21 #133
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208279666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 18:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Het is grappig, want je ziet dit aan beide kanten. Mijn eigen PC krijgt allemaal recommendations van YouTube vanuit de kant van Oekraine, terwijl mijn werklaptop het krijgt vanuit Rusland. Het blijft gek voor mij dat er zoveel Westerse mensen en vooral Amerikanen juichen voor Rusland en blij zijn als er weer een Oekrains dorp verwoest is. Maar volgens die kanalen valt Bakhmut ook al weken lang. "Nu is het echt zo ver en nu gaan we makkelijk winnen"
Enigszins verontrustend is dat wel ja. Heb wel het idee dat dit vooral de MAGA kringen betreft, die waren altijd al erg vocaal op teh interwebz. Veel volk dat kennelijk op zoek is naar een leven in een conservatieve dictatuur utoptie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208279690
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef slashdotter3 het volgende:
🐿️🐿️🐿️

[ twitter ]
wut :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208279709
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 18:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Is vast lekker, eekhoorn.

Nee zonder dollen, dit heeft niets meer met de werkelijkheid van doen.
zie email 27 oktober
pi_208279788
quote:
🐿️🐿️🐿️

[ twitter ]
Dat bereidt ons alvast voor op een hamster-only winter.
pi_208279828
quote:
🐿️🐿️🐿️

[ twitter ]
Natuurlijk de reclames van Albert Heijn gezien.
Vakman pur sang
  dinsdag 7 maart 2023 @ 18:35:03 #138
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208279833
https://nos.nl/l/2466544

Hoeveel van die granaatwerpers zijn er eigenlijk in omloop? Bij elk artikel over bakhmut staat er wel 1 (of dezelfde) afgebeeld.
pi_208279839
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 18:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik heb wel vaker gelezen dat die beesten in Engeland gegeten worden als delicatesse.
https://www.bbc.com/news/av/uk-england-london-47216587
Ben het zelf nog nooit tegen gekomen in Londen, artikel komt trouwens uit 2019 dus ze lopen nog wat achter.
pi_208279888
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 18:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Is vast lekker, eekhoorn.

Nee zonder dollen, dit heeft niets meer met de werkelijkheid van doen.
Ik weiger te geloven dat er mensen zijn die denken dat er echt sprake is van een hongersnood oud in de UK :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 18:42:51 #141
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208279889
quote:
🐿️🐿️🐿️

[ twitter ]
Nuttier than a squirrel fart. 8)7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_208279932
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 18:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik weiger te geloven dat er mensen zijn die denken dat er echt sprake is van een hongersnood oud in de UK :')
Als je enige media consumptie bestaat uit de Russische propaganda kanalen dan geloof je dat.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 maart 2023 @ 18:48:32 #143
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208279959
quote:
🐿️🐿️🐿️

[ twitter ]
Klopt trouwens wel. In Frankrijk gaat het zelfs zo slecht dat ze daar nu slakken eten. Doordat de Euro niets meer waard is kan men in Italie geen ananas meer kopen en wordt er zelfs in de beste pizzeria's geen pizza hawaii meer gemaakt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208280008
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 18:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt trouwens wel. In Frankrijk gaat het zelfs zo slecht dat ze daar nu slakken eten. Doordat de Euro niets meer waard is kan men in Italie geen ananas meer kopen en wordt er zelfs in de beste pizzeria's geen pizza hawaii meer gemaakt.
En in Nederland lopen ze bij de Voedselbank.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 19:02:14 #145
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_208280157
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 17:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Of je geeft je vriendin een tik.....hup naar het front.
Daar is dan weer wel wat voor te zeggen :6 , het zal wel meer dan een tik geweest zijn en je moet sowieso je handen thuishouden :Y !
pi_208280217
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208280293
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 18:47 schreef Slayage het volgende:

[..]
Als je enige media consumptie bestaat uit de Russische propaganda kanalen dan geloof je dat.
Dan hou je jezelf bewust voor de gek :')
pi_208280298
Maar goed, er liggen ondertussen behoorlijk wat Russen letterlijk weg te rotten op de velden aan het front. Dat rottingsproces zorgt weer voor voeding in de bodem waar over een jaar hopelijk weer graan groeit voor de pizzabodem die je na een avondje stappen naar binnen werkt. Een beetje Rus in je pizza.

Denk daar maar eens over na….
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_208280332
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 19:12 schreef Multatilu het volgende:
Maar goed, er liggen ondertussen behoorlijk wat Russen letterlijk weg te rotten op de velden aan het front. Dat rottingsproces zorgt weer voor voeding in de bodem waar over een jaar hopelijk weer graan groeit voor de pizzabodem die je na een avondje stappen naar binnen werkt. Een beetje Rus in je pizza.

Denk daar maar eens over na….
Ok gast, ga ik ff rustig over nadenken :') :')
pi_208280372
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 14:24 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Zoveel zaken die wij niet weten en ook nooit zullen weten. Kan een mindfuck zijn met constant disinformatie naar de Russen toe "we gaan spoedig terug moeten trekken" en dag later "extra troepen gaan ernaartoe en geen sprake van dat we trapped zijn". Kunnen veel verschillende redenen voor zijn. Wellicht willen ze de Russen bezig houden met uiteraard een beperkte kill ratio aan eigen Oekrainse zijde zodat de Russen niet ergens anders kunnen drukken op het front. Kan ook zijn dat ze goede defensieve posities hebben ingenomen met strategisch voordeel en dat samengaand met verbeterde wapens die (spoedig) aankomen en dus van geheel terugtrekken niet perse sprake hoeft te zijn. Of misschien is de Russische munitie die enigszins noemenswaardig is wel zo aan het opraken - als je ook Britse intelligence moet geloven - dat het de moeite waard is door te blijven vechten omdat volgens mij in het grotere plaatje zeker van Iraanse kant aan Rusland veel de laatste tijd wordt platgegooid door Israel qua leveringen die voor de Russen zijn bestemd en ze ook snel hard nodig hebben.

Zoiets zal het wel zijn. Ook Biden die publiekelijk roept dat ze moeten terugtrekken past in dat plaatje. Als hij echt wil dat ze terugtrekken heeft die ongetwijfeld wel een telefoonnummer van Zelensky om dat mede te delen zonder de Russen wijzer te maken. Dat hij het publiekelijk uitspreekt, kan alleen betekenen dat hij óf iemand op het verkeerde spoor wil zetten of Oekraïnse binnenlandse druk op Zelensky zou willen creëren om terug te trekken. Maar dat laatste lijkt mij ongesloten want aan een zwakkere machtspositie van Zelensky heeft in het westen niemand iets.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')