Lieve just me,
Ik wist dat je veel FOK'kers van dichtbij hebt meegemaakt, onder allerlei omstandigheden, maar als ik alle berichtjes hier zo lees dan heb je daar bijna een dagtaak aan gehad.
Zelf heb ik je via het 40+ forum leren kennen en samen zijn we daarna in de Radio49 topicreeks binnen MUZ beland.
Samen daar muziek luisteren en er over ouwehoeren. Je betrokkenheid, zoals bij alles, was enorm. Zowel organisatorisch 'achter de schermen' als op menselijk vlak.
Tijdens de ziekteperiode van mijn echtgenote was je ook een enorme steun voor ons en sindsdien hebben we elkaar ook in real life leren kennen...
Samen gingen we regelmatig op pad. Naar musea, naar concerten (Concertgebouw, old skool Melanie, maar ook de gypsy punks van Gogol Bordello), naar het honkballen, naar het bloemencorso, naar de Radio49 meets in de Efteling en Radio Kootwijk. Soms even spontaan bij elkaar op de koffie. Of ergens wat eten of drinken.
En dat soort dingen heb je dus samen met heel veel anderen ook gedaan, sociaal als je was...
De afgelopen weken ging het ineens minder goed met je. Je kreeg last van je rug en voor je het wist lag je in het ziekenhuis en bleek er meer aan de hand te zijn dan aanvankelijk gedacht werd.
Vorige week hebben we je nog bezocht in het ziekenhuis. Je was al verzwakt, maar we hebben nog gelachen om je toen ook nog cynische humor.
Gisterenmiddag kwam het bericht dat we wel al verwachtte. Je wilde sterk zijn, voor jezelf en de mensen om je heen, maar het was een onmogelijke strijd...
Lieve just me, ik wil je enorm bedanken voor je vriendschap en alles wat je voor ons betekend hebt.
Mw. MM en ik gaan je enorm missen, 'samen' kan helaas niet meer...

Voor Merel, Junior en de kabouters, waarover just me altijd met zoveel liefde sprak, en alle vrienden hier en buiten FOK!, heel veel sterkte de komende periode...
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 07-03-2023 12:18:53 ]