Je mag voor een eerlijke vergelijking @Kijkertje haar posts in andere topics omtrent amerikaanse politiek, trump en MAGA bij dit aantal optellen hoor. Neem voor het aantal ook de onderwerpen mee die eigenlijk niets met amerikaanse politiek te maken hebben en het toch zo draait dat het er wel over moet gaan.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, hij post maar 3 maal zoveel in dit topic als de persoon die hij beschuldigd van een obsessie te hebben.![]()
Mooie verfieerbare feiten tegenover subjectieve meningen.
@Kijkertje houdt jou wel bezig hè? Over obsessies gesproken...quote:Op maandag 13 maart 2023 14:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je mag voor een eerlijke vergelijking @:Kijkertje haar posts in andere topics omtrent amerikaanse politiek, trump en MAGA bij dit aantal optellen hoor.
Jullie beginnen met een sterk staaltje whataboutism hoor. Ik reageer alleen maar op jullie aantijgingen.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
@:Kijkertje houdt jou wel bezig hè? Over obsessies gesproken...
Dat dit de zoveelste subjectieve mening van je is waarbij je met objectieve meetbare feiten weer op een leugen betrapt wordt.quote:
Aha, het moment waarop het benoemen van verifieerbare feiten een aantijging wordt.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:15 schreef Rnie het volgende:
[..]
Jullie beginnen met een sterk staaltje whataboutism hoor. Ik reageer alleen maar op jullie aantijgingen.
Als jij nou even alle Amerikaanse politiek/Trump/Maga gerelateerde posts van Kijkertje bij elkaar raapt en die tegenover mijn 1200 posts binnen dit topic zet, dan leggen wij die verifieerbare feiten naast elkaar en beslissen we samen wie een nou een grotere obsessie botviert op Fok. Ik voor de Twittersaga onder Musk, of @Kijkertje voor Amerikaanse politiek/Trump/MAGA.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aha, het moment waarop het benoemen van verifieerbare feiten een aantijging wordt.
Voorspelbaarquote:
De dingen die ik geroepen heb, heb ik gewoon netjes onderbouwd. Waarom zou ik meedoen met jouw doelpalenverplaatsingquote:Op maandag 13 maart 2023 14:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
VoorspelbaarDingen roepen, maar als het erop aankomt de "ik heb toch niet met je geknikkert" kaart toepassen.
![]()
Als jij in deze vergelijking omtrent "obsessie over twee totaal verschillende onderwerpen" sec kijkt naar dit topic en het niet trekt over het gedrag buiten dit topic (wat je dus kan verifiëren...hoe mooi is dat!) op Fok, dan snap ik dat jij het voor je gevoel netjes hebt onderbouwd hoor.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
De dingen die ik geroepen heb, heb ik gewoon netjes onderbouwd
quote:De filosoof betuigt dat we ons leven radicaal kunnen vereenvoudigen en de samenleving kunnen verbeteren door gewoon de waarheid te vertellen in situaties waarin anderen vaak liegen.
Jij wil het weerleggen dan kom jij maar met bewijs.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als jij in deze vergelijking omtrent "obsessie over twee totaal verschillende onderwerpen" sec kijkt naar dit topic en het niet trekt over het gedrag buiten dit topic (wat je dus kan verifiëren...hoe mooi is dat!) op Fok, dan snap ik dat jij het voor je gevoel netjes hebt onderbouwd hoor.
Kom maar door met de vergelijking.
Ben je geen voorstander om misinformatie zoveel mogelijk te weren op Twitter dan? Of doel je echt op een kantoorbaan in San Fransisco?quote:
Twitter moet dat soort zaken gewoon zelf regelen. Niet gebruikers onbetaald het werk van Twitter laten oplossen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben je geen voorstander om misinformatie zoveel mogelijk te weren op Twitter dan? Of doel je echt op een kantoorbaan in San Fransisco?
Ah, dus je wilt dat Musk zijn eigen bedrijf, eigenhandig aan de touwtjes trekt omtrent misinformatie? Lijkt mij zeer onverstandig. Een vergoeding voor exceptioneel "community-notes werk" zou ik wel geschikt vinden overigens.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Twitter moet dat soort zaken gewoon zelf regelen. Niet gebruikers onbetaald het werk van Twitter laten oplossen.
Het punt wat betreft community notes denk ik.quote:
Dat is nou juist wat Twitter zelf heel snel kan doen dmv 'flaggen'. Maar ja daar moet je wel experts voor in dienst hebben ...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het punt wat betreft community notes denk ik.
Als je je afvraagt of een note achteraf is (wat het logischerwijs is, je kan geen note plaatsen bij een niet verzonden tweet, net als een moderator hier geen actie kan uitvoeren als er nog niet iets is geplaatst), zou ik me eerst even inlezen als ik jou was.
Nee hoor, wat is er mis met toekomstige gerenommeerde community noters? Twijfel je aan de collectieve expertise van de samenleving? Die elkaar kunnen corrigeren waar nodig is? Hier op Fok gaat het al jaren relatief gezien goed wat betreft moderators die onbetaald werk verrichten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 00:48 schreef Kijkertje het volgende:
Maar ja daar moet je wel experts voor in dienst hebben
Mijn grootste bezwaar is dat tweets zelf niet geflagged worden en ik neem aan dat Musk dan ook zijn 'neutraliteit' wil doorvoeren onder de community noters? Of gaat iemand ze controleren op feitelijkheid? Als hij hetzelfde soort 'experts' gaat toelaten als hij deed met de Twitter Files heb ik er een hard hoofd in iddquote:Op woensdag 15 maart 2023 02:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee hoor, wat is er mis met toekomstige gerenommeerde community noters? Twijfel je aan de collectieve expertise van de samenleving? Die elkaar kunnen corrigeren waar nodig is? Hier op Fok gaat het al jaren relatief gezien goed wat betreft moderators die onbetaald werk verrichten.
Als de feiten de feiten zijn, zal de uitkomst wat betreft controversiële topics hetzelfde als bij Twitter 1.0. Twitter als organisatie heeft zich nu niet bemoeid met de "uitkomst", wat Twitter als organisatie voor beide kanten "biased-free" maakt. Dat is het hele punt.
Ja, maar je kan Musk niet van Twitter aftrappen dus ja, dan wordt het lastig om wat aan misinformatie te doenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben je geen voorstander om misinformatie zoveel mogelijk te weren op Twitter dan? Of doel je echt op een kantoorbaan in San Fransisco?
Prima dat je Musk/Twitter dan het beleid wil laten uitvoeren wat betreft de misinformatie van tweets omtrent controversiële topics. Ik kies daar niet voor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 03:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mijn grootste bezwaar is dat tweets zelf niet geflagged worden en ik neem aan dat Musk dan ook zijn 'neutraliteit' wil doorvoeren onder de community noters? Of gaat iemand ze controleren op feitelijkheid? Als hij hetzelfde soort 'experts' gaat toelaten als hij deed met de Twitter Files heb ik er een hard hoofd in idd![]()
Fok is niet te vergelijken, er niet voor niets een apart subforum als BNW
Het is gewoon raar als bedrijf om voor dat soort dingen afhankelijk te zijn van je klanten. Alsof bijvoorbeeld de Mac al hun schoonmakers ontslaat en zegt dat de klanten maar op moeten ruimen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Prima dat je Musk/Twitter dan het beleid wil laten uitvoeren wat betreft de misinformatie van tweets omtrent controversiële topics. Ik kies daar niet voor.
Natuurlijk wel een gratis big mac voor de expert schoonmaker als deze de wc schrobt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het is gewoon raar als bedrijf om voor dat soort dingen afhankelijk te zijn van je klanten. Alsof bijvoorbeeld de Mac al hun schoonmakers ontslaat en zegt dat de klanten maar op moeten ruimen.
Alsof jij daar wat over te zeggen hebt, Musk doet gewoon wat hij wil en negeert jouw community notes als het hem uitkomt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Prima dat je Musk/Twitter dan het beleid wil laten uitvoeren wat betreft de misinformatie van tweets omtrent controversiële topics. Ik kies daar niet voor.
Wellicht handig om even de policy en de guidelines wat betreft community notes en het algoritme te lezen voordat je was raaskalt en misinformatie de wereld in slingert. Het klinkt als het begin van een complottheorie op deze manier.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alsof jij daar wat over te zeggen hebt, Musk doet gewoon wat hij wil en negeert jouw community notes als het hem uitkomt.
Je bedoelt de ah die de cassieres ontslaat en zegt dat we onze boodschappen zelf maar moeten scannen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het is gewoon raar als bedrijf om voor dat soort dingen afhankelijk te zijn van je klanten. Alsof bijvoorbeeld de Mac al hun schoonmakers ontslaat en zegt dat de klanten maar op moeten ruimen.
Of Google die vraagt of we de informatie op Google Maps even willen bijwerken. Of grote webwinkels die vragen om reviews achter te laten. Het is allemaal gratis arbeid verricht door klanten in plaats van werknemers.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je bedoelt de ah die de cassieres ontslaat en zegt dat we onze boodschappen zelf maar moeten scannen.
Weer dezelfde krakkemikkige bewering. Nee dat is het niet als mensen aantoonbare misinformatie blijven posten over maatschappelijk belangrijke aangelegenheden.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 05:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Weer dezelfde krakkemikkige bewering. Nee dat is het niet als mensen aantoonbare misinformatie blijven posten over maatschappelijk belangrijke aangelegenheden.
Het is ook geen censuur (in de zin van de wet), het is modereren en users (na waarschuwingen en met verwijzing naar de feiten) bannen omdat ze misinformatie blijven verspreiden is gewoon verantwoordelijk leiderschap.
Jezusquote:Op zondag 19 maart 2023 14:38 schreef Ronald het volgende:
Je krijgt nu automatisch een drol terug gemaild als je mailt naar press@twitter.com
Net getest, werkt nog echt ook
Goud.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:38 schreef Ronald het volgende:
Je krijgt nu automatisch een drol terug gemaild als je mailt naar press@twitter.com
Net getest, werkt nog echt ook
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Goud.![]()
Fuck de "Twitter no longer has a communications department" artikeltjes. Je krijgt voortaan reactie, alleen niet de reactie waar je op hoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |