quote:Op maandag 6 maart 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
Wanda vindt het hypocriet
dat Babs het ene moment aardig doet en nu een mes in de rug
Wanda heeft een erg korte termijn geheugen
De PotcastGate is out in the open... en Waffel zit zich te verdedigenquote:Op maandag 6 maart 2023 19:51 schreef spapaars het volgende:
Wil wel weten 1 waarom mag Wanda weer op de streams 2 waarom is ze opgelucht druk, bijna blij.
dank u FEBOquote:Op maandag 6 maart 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
Sas is slecht te verstaan FEBO
hoe lossen jullie dit even op
contact met t thuisfront... 100%quote:Op maandag 6 maart 2023 19:51 schreef spapaars het volgende:
Wil wel weten 1 waarom mag Wanda weer op de streams 2 waarom is ze opgelucht druk, bijna blij.
Dat Babette een mes bij GJ in de rug heeft gestoken is niets aan gelogen.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
Wanda vindt het hypocriet
dat Babs het ene moment aardig doet en nu een mes in de rug
Wanda heeft een erg korte termijn geheugen
ik vind nog steeds van nietquote:Op maandag 6 maart 2023 19:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat Babette een mes bij GJ in de rug heeft gestoken is niets aan gelogen.
Had ze dat moeten zeggen, toen hij(GJ) het aangaf. Maar goed, daar verschillen we daarin van meningquote:Op maandag 6 maart 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind nog steeds van niet
ze heeft al die tijd precies gedaan wat hij wilde en nu hij weg is kan ze haar eigen ding weer doen
Tiano zou meegaan als het moestquote:Op maandag 6 maart 2023 19:56 schreef puzziepie het volgende:
Ze gaan nu dus op Babs , want Marciano zal nooit op Wanda gaan dus zijn er net meer voor Babs
je weet het nietquote:Op maandag 6 maart 2023 19:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu al nominatie gelul, terwijl dat nog een kleine maand gaat duren
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano zou meegaan als het moest
heeft hij met Jeff besproken
1 dag voor het feest
22 mensen en 6 maanden? Ik denk dat Febo moet opschietenquote:Op maandag 6 maart 2023 19:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat is afwachten, zou kunnen dat ze nu wat sneller gaan, zeg 4 in de finale moeten binnen 6 maanden 17 bewoners weg.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:56 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:
flut camera zonder verwarmingquote:Op maandag 6 maart 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die binnen camera zal ook niet goed werken dan![]()
ik denk dat ze raar staan te kijkenquote:Op maandag 6 maart 2023 19:58 schreef puzziepie het volgende:
Babs kan niemand meer overhalen van hun groepje , Janet , en de rest gaan mee met groep Wanda
Aannames. Het zou kunnen natuurlijk, maar zie dat niet meteen gebeuren, anders word de groep te snel te klein. Ook een aanname van mijquote:Op maandag 6 maart 2023 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is afwachten, zou kunnen dat ze nu wat sneller gaan, zeg 4 in de finale moeten binnen 6 maanden 17 bewoners weg.
ik denk inmiddels wel dat niets gaat zoals wij verwachtenquote:Op maandag 6 maart 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze raar staan te kijken
ik zie JW en Esther zo meegaan met groepje Jeff
Dat is een fixed kutdingetje... gemiste kans.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die binnen camera zal ook niet goed werken dan![]()
Afwachters.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Aannames. Het zou kunnen natuurlijk, maar zie dat niet meteen gebeuren, anders word de groep te snel te klein. Ook een aanname van mij
dan weet je zeker dat iemand het binnen no time weetquote:Op maandag 6 maart 2023 20:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moeten het gewoon met Esther communiceren.
Ik blijf erbij dat Babs meer weet samen met Icequote:Op maandag 6 maart 2023 20:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moeten het gewoon met Esther communiceren.
Ze was aan het luisteren en keek heel moeilijkquote:Op maandag 6 maart 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
Mirthe is ook behoorlijk para
die denkt dat Kim hem al heeft geluisterd![]()
Mirthe heeft het nog nooit bij het goede end gehad, die heeft zo haar eigen verhalenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
Mirthe is ook behoorlijk para
die denkt dat Kim hem al heeft geluisterd![]()
Daarom juistquote:Op maandag 6 maart 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan weet je zeker dat iemand het binnen no time weet
Ik denk dat Regie ze in de waan laat dat ze onbespied zijn.. niemand fluistertquote:Op maandag 6 maart 2023 20:02 schreef spapaars het volgende:
Aanname.
Beeld is bij de regie nog waziger en hebben niet door dat ze Wanda op de stream brengen.
Oww, daar ben ik 100% van overtuigdquote:Op maandag 6 maart 2023 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Babs meer weet samen met Ice
van mij mag Wanda Loesoeeeeequote:Op maandag 6 maart 2023 20:08 schreef puzziepie het volgende:
Babs kan niets dus dat wordt een makkie volgens het clubje
Ik denk ook dat ze geen idee hebben wat Babs wel kanquote:
Denk dat Wanda zichzelf heel erg overschat...quote:Op maandag 6 maart 2023 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze geen idee hebben wat Babs wel kan
Ja precies , nu wel , want een tijdje geleden was ze niet zo zeker van zichzelfquote:Op maandag 6 maart 2023 20:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat Wanda zichzelf heel erg overschat...
Precies dit. Het gezeik komt van twee kanten. Babette maakt zich er ook schuldig aan, geen haar beter.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:11 schreef HopScotch het volgende:
Uiteindelijk doen ze allemaal hetzelfde. Roddelen, bondjes blablabla. Het zou mooi zijn als Babette en Wanda tegenover elkaar komen te staan in de volgende eliminatie. Laten ze het samen maar uitvechten.
Het programma heeft sowieso al haar glans verloren wetende dat ze een flinke vinger in de pap hebben. Zowel de deelnemers als de kijkers worden gewoon keihard in het poepgaatje genomen. Op het moment dat ze weten wie er op die stip komt dan kunnen ze de eliminatie erop aanpassen naar een gewenst resultaat voor henzelf. Is er iets gaande of vallen er woorden dan volgt totale censuur waarbij dus zelfs mensen die erover spreken worden weggedraaid. Daarnaast duurt deze hele show een halfjaar te lang en zijn twee parende zeeslakken nog interessanter om naar te kijken. Je zal toch maar in die loods zitten zeg...quote:Op maandag 6 maart 2023 19:56 schreef utopia2.0 het volgende:
DIe heeft al twee dagen slecht zitten praten over anderenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies dit. Het gezeik komt van twee kanten. Babette maakt zich er ook schuldig aan, geen haar beter.
Sinds dat ik het intensief volg, zie ik Wanda alleen maar roddelen en plannetjes smeden met Jasper. Ze zou een spiegel moeten voorhouden.quote:
Marciano?JW? Janet?Eunice?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Rest nog straks te volgen naar wie Waffel het eerste toe rent...
Dat GJ de sjaak was, dat moge wel duidelijk wezen. Die opdracht was kansloos. Als ik nog zes maanden naar nominatiegezwets moet gaan luisteren, dan pas ik.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het programma heeft sowieso al haar glans verloren wetende dat ze een flinke vinger in de pap hebben. Zowel de deelnemers als de kijkers worden gewoon keihard in het poepgaatje genomen. Op het moment dat ze weten wie er op die stip komt dan kunnen ze de eliminatie erop aanpassen naar een gewenst resultaat voor henzelf. Is er iets gaande of vallen er woorden dan volgt totale censuur waarbij dus zelfs mensen die erover spreken worden weggedraaid. Daarnaast duurt deze hele show een halfjaar te lang en zijn twee parende zeeslakken nog interessanter om naar te kijken. Je zal toch maar in die loods zitten zeg...
In het andere team gaan alle ballen op Wanda...quote:Op maandag 6 maart 2023 20:14 schreef puzziepie het volgende:
Alle ballen op babs , dat gaat wat worden
Ze lullen allemaal over elkaar. Geen uitzondering. Zijn net echte mensenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heeft al twee dagen slecht zitten praten over anderen
Alleen het nadeel wat Babette nu heeft is dat ze het zelf gehoord hebben doordat het per ongeluk opgenomen is
volgende week is het weer andersquote:Op maandag 6 maart 2023 20:14 schreef puzziepie het volgende:
Alle ballen op babs , dat gaat wat worden
En dan uiteindelijk gaat het nog weer anders , dat weet ik zeker . Babs is wel een smaakmakerquote:Op maandag 6 maart 2023 20:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
In het andere team gaan alle ballen op Wanda...
Moraima verdient ook geen cent daar, daar heeft ze een punt, maar haar arrogantie, gaat ook haar valkuil worden.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
Wanda gunt het ze niet
Zoe wil haar op de stip
en Mori verdient niks
Die praat ook onzinquote:Op maandag 6 maart 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft nog nooit een cent gevraagd voor iets
Die is erg vergeetachtig....quote:Op maandag 6 maart 2023 20:19 schreef puzziepie het volgende:
Wanda heeft nog nooit iets voor haar zelf gevraagd
geen cent klopt ook nietquote:Op maandag 6 maart 2023 20:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moraima verdient ook geen cent daar, daar heeft ze een punt, maar haar arrogantie, gaat ook haar valkuil worden.
Want?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:20 schreef Judiwi het volgende:
Wat een smerig vies van Wanda, wat een misselijke trut.
Daar had mij papagaai zelfs nog centen mee verdiend.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen cent klopt ook niet
de laatste 2 opdrachten heeft ze verdient
dus klopt het nietquote:Op maandag 6 maart 2023 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar had mij papagaai zelfs nog centen mee verdiend.
Overall gezien, verdiend Moraima weinig doekoe voor de groep.quote:
Slapend rijk worden, het kan!quote:Op maandag 6 maart 2023 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Overall gezien, verdiend Moraima weinig doekoe voor de groep.
De eerste 6 maanden waren té braaf, nu zie ik groepsvormingen en meer achterklap, wat het interessanter maakt.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het programma heeft sowieso al haar glans verloren wetende dat ze een flinke vinger in de pap hebben. Zowel de deelnemers als de kijkers worden gewoon keihard in het poepgaatje genomen. Op het moment dat ze weten wie er op die stip komt dan kunnen ze de eliminatie erop aanpassen naar een gewenst resultaat voor henzelf. Is er iets gaande of vallen er woorden dan volgt totale censuur waarbij dus zelfs mensen die erover spreken worden weggedraaid. Daarnaast duurt deze hele show een halfjaar te lang en zijn twee parende zeeslakken nog interessanter om naar te kijken. Je zal toch maar in die loods zitten zeg...
daar zijn er meer vanquote:Op maandag 6 maart 2023 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ZOOOO doorzichtig !!quote:Op maandag 6 maart 2023 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. de Baas... wil weten wat er gaande is , heeft geheel toevallig een wissertje bij 'm .. niets met Febo te maken ...
[ afbeelding ]
Dat zijn er wel meer..Sasha, Zoe, Kenzy...Maar Moirama brengt nog wel gezelligheid in de groep...quote:Op maandag 6 maart 2023 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
de kabouters zijn meestal redelijk zichtbaar bezigquote:Op maandag 6 maart 2023 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Zal niet lang duren tot de kaboutertjes snachts betere cams ophangen..
Ik hoorde Zoowie zonder blikken of blozen Ī2000 make-up troep aanvragen...quote:Op maandag 6 maart 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
er wordt van alles besteld voor die domme kas
maar een persoonlijk doel
veeeel te duur![]()
Klopt. Janet en Esther harken ook weinig binnen.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar zijn er meer van
Kenzi bijvoorbeeld
Zullen dezelfde kaboutertjes zijn die ook elke Utopia krot volhing met camera'squote:Op maandag 6 maart 2023 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Zal niet lang duren tot de kaboutertjes snachts betere cams ophangen..
750 schatquote:Op maandag 6 maart 2023 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde Zoowie zonder blikken of blozen Ī2000 make-up troep aanvragen...
Gezellig is ze en een leuk mens, ging nu even over het binnenhalen van geld en ja er zijn er meer die weinig binnen harken.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer..Sasha, Zoe, Kenzy...Maar Moirama brengt nog wel gezelligheid in de groep...
Janet welquote:Op maandag 6 maart 2023 20:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Janet en Esther harken ook weinig binnen.
Sterker ze naaien elkaar allemaal als het moet. Geldquote:Op maandag 6 maart 2023 20:31 schreef HopScotch het volgende:
Wanda naait dr 'eigen mensen' ook gewoon. Toen ze die podcast vonden hadden ze afgesproken om het niet aan Mirthe en Kenzy te vertellen want die vertrouwden ze niet. Toen Kenzy net vroeg waarom ze het niet eerder hadden verteld verzon Wanda dat ze dat gedaan hebben omdat Kenzy dan nog gewoon gezellig het feest kon organiseren met Babette en Isaac.
Het is gewoon eng hoe goed ze kan liegen.
Gôh.. een stuk "goedkoper" jaquote:Op maandag 6 maart 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
750 schat
wel opletten
de eerste aanvraag was 2000(door de febo berekend) ze hebben nu zelf dingen bij elkaar gezocht
het is net over een spin op zijn overhemd zitquote:
dat was ze allangquote:Op maandag 6 maart 2023 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
En einde KasClub ... Waffel is met succes geïntegreerd in de GJ-Groep
Nog niet zolang geleden, was ze nog erg close met de andere groep, dus zolang is het nog nietquote:
Zoiets zou je willen zien ja dat ze het weer eens open durven te gooien en dan dus inmenging op een leuke manierquote:Op maandag 6 maart 2023 20:11 schreef HopScotch het volgende:
Uiteindelijk doen ze allemaal hetzelfde. Roddelen, bondjes blablabla. Het zou mooi zijn als Babette en Wanda tegenover elkaar komen te staan in de volgende eliminatie. Laten ze het samen maar uitvechten.
Ik ook niet. Is iets van de laatste 2 a 3 wekenquote:
Dat soort colberts moet je niet zelf verbouwen , of je moet het echt kunnenquote:
postduif is wanda zekerquote:Op maandag 6 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
Ice wil op de postduif
dus charlie en chaplin moeten mee
(tiano en Matin)
Precies.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat soort colberts moet je niet zelf verbouwen , of je moet het echt kunnen
Oeps, dat zit niet goed zeker bij de mouwen nietquote:
Ze zit nu iig vast ingebakken in de groep die Babbel gaat stemmen, haar diepste wens sinds ze weet van de PotcastGatequote:Op maandag 6 maart 2023 20:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is iets van de laatste 2 a 3 weken
wat Jeff zei vond ik nog raarderquote:
Dat was het 20 jaar geleden ook al.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:45 schreef Judiwi het volgende:
O verschrikkelijk dat jasje. Echt mislukt.
Dat heb ik net gemistquote:Op maandag 6 maart 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat Jeff zei vond ik nog raarder
laat het gebeuren zeggen ze dan
Daarvoor was ze ook al redelijk actief in haar nieuwe groepje.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zit nu iig vast ingebakken in de groep die Babbel gaat stemmen, haar diepste wens sinds ze weet van de PotcastGate
Isaac heeft gewoon schijt, ik moet daar wel om lachen hoorquote:Op maandag 6 maart 2023 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. de Baas... wil weten wat er gaande is , heeft geheel toevallig een wissertje bij 'm .. niets met Febo te maken ...
[ afbeelding ]
Erik moet niet zo miepen , hij ziet er sowieso nooit uitquote:Op maandag 6 maart 2023 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
Vreselijk.. ze moeten stemmen voor een nieuw colbertje![]()
[ afbeelding ]
Bij 3 knoops wel de de 2 bovenste.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Klopt wel wat Erik zegt. Altijd één knoopje dicht bij een colbert en geen twee
beter gaat het toch niet wordenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik moet niet zo miepen , hij ziet er sowieso nooit uit
Dat colbert was al te lelijk om naar te kijken, daar konden ze weinig aan verzieken.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat soort colberts moet je niet zelf verbouwen , of je moet het echt kunnen
Zeker...quote:Op maandag 6 maart 2023 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Erik moet niet zo miepen , hij ziet er sowieso nooit uit
Eens .maar dan nog: een colbert kan je niet ff gewoon verbouwen als je niet goed weet hoe patronen in elkaar zitten en hoe je met bepaalde stoffen naaitquote:Op maandag 6 maart 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat colbert was al te lelijk om naar te kijken, daar konden ze weinig aan verzieken.
Met een skinny jeans(zwart) en een zwart colbert eronder, kan het nog best redelijk zijn. Zie Erik niet in een skinny jeans, dat is weer een ander verhaalquote:Op maandag 6 maart 2023 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat colbert was al te lelijk om naar te kijken, daar konden ze weinig aan verzieken.
Een skinny jeans met van die spillepoten is ook geen porum.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met een skinny jeans(zwart) en een zwart colbert eronder, kan het nog best redelijk zijn. Zie Erik niet in een skinny jeans, dat is weer een ander verhaal
Dan krijg je (lees: FEBO) weer dezelfde situatie als met GJ want ook zij zal bij winst Isaac of Jeff wegsturenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
Ice wil op de postduif
(tiano en Matin)
quote:Op maandag 6 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
Ice wil op de postduif
(tiano en Matin)
Ik denk eerder dat ze nu Babette zal wegsturen. Het kan natuurlijk dat dat over een week of 2-3 weer anders is.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan krijg je (lees: FEBO) weer dezelfde situatie als met GJ want ook zij zal bij winst Isaac of Jeff wegsturen
Wat waren ze aan het doen?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
het knutselen met Rupi is ook afgerond
nu twijfel ik of charlie en chaplin Tiano en Matin warenquote:
Dat lijkt mij dan ookquote:Op maandag 6 maart 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu twijfel ik of charlie en chaplin Tiano en Matin waren
maar dat moest haast wel
Ice zei degene die boven zitten te draaien
Dan stem je vanuit emotie op ultrakorte termijn en dat zou oerdom zijn dus ben je slim dan stuur je Jeff (en indirect KimD) wegquote:Op maandag 6 maart 2023 20:56 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze nu Babette zal wegsturen. Het kan natuurlijk dat dat over een week of 2-3 weer anders is.
Ze hadden het laatst een paar keer over de Color Run, waar ze kleurstof in poedervorm over mensen heen gooien... volgens mij zaten ze krijt te raspen tot poeder.... zou dit het kunnen zijn???quote:Op maandag 6 maart 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
voorbereiding voor morgen
ze gaan kleien
die gebruiken ze om de potjes die ze gaan kleien te schilderenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hadden het laatst een paar keer over de Color Run, waar ze kleurstof in poedervorm over mensen heen gooien... volgens mij zaten ze krijt te raspen tot poeder.... zou dit het kunnen zijn???
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hadden het laatst een paar keer over de Color Run, waar ze kleurstof in poedervorm over mensen heen gooien... volgens mij zaten ze krijt te raspen tot poeder.... zou dit het kunnen zijn???
ohhhhhh okequote:Op maandag 6 maart 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gebruiken ze om de potjes die ze gaan kleien te schilderen
Misschien. Ik kan het me in zo'n loods nog wel voorstellen dat de emotie op momenten overheerst, al switcht dat ook allemaal heel snel.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan stem je vanuit emotie en dat zou een oerdomme keuze zijn dus ben je slim dan stuur je Jeff (en indirect KimD) weg
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin zijn gevoel zegt dat hij de finale gaat halen.
Die heeft wel vaker rare gevoelensquote:Op maandag 6 maart 2023 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin zijn gevoel zegt dat hij de finale gaat halen.
dat jaquote:Op maandag 6 maart 2023 21:02 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vond het net zo'n raar gezegde dat 'ze' alle 6 in kamer 5 waren geweest..
Dat Jeffrey zei: ze zeiden 'laat het maar gebeuren'.... zouden ze dat in kamer 5 tegen hem en/of anderen gezegd hebben???? (aanname)
Matin doet altijd zo betweterigquote:Op maandag 6 maart 2023 21:03 schreef puzziepie het volgende:
Kim en Jef komen niet in de finale volgens hem , en Babette moet goed luisteren waarom hij dat zegt
en dan dat 'toontje'.... of hij de hele boel wel ff zal regelen.....quote:
Jeff en Matin fittie incomingquote:Op maandag 6 maart 2023 21:05 schreef puzziepie het volgende:
Martin zal Wanda niet wegsturen want zij is niet gevaarlijk
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Martin dan een probleem heeft
Hij weet nooit wat.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan dat 'toontje'.... of hij de hele boel wel ff zal regelen.....
Gek he, ik zal hem zeker NIET missen als hij weg is, blaaskaak
Zeker wel.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
hierin is Tiano weer veel realistischer
Is klaar nu toch? Waffel heeft de hele club ingelicht . iedereen heeft het al een keer gehoord.. rest nu maatregelen nemen ...quote:Op maandag 6 maart 2023 21:09 schreef puzziepie het volgende:
Nou hoe lang gaat dat afluister gebeuren nog duren
Ja dat weet ik maar de andere groep weet nietsquote:Op maandag 6 maart 2023 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is klaar nu toch? Waffel heeft de hele club ingelicht . iedereen heeft het al een keer gehoord.. rest nu maatregelen nemen ...
Dat is waarom ze in de Kas zaten met z'n alle.. anders hadden ze wel op het Podium gezeten rondbazuinenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar de andere groep weet niets![]()
Nog niets![]()
Ze hebben het nu over interessante gesprekken die er niet veel zijn
Ja precies , dus het is nog lang niet klaarquote:Op maandag 6 maart 2023 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is waarom ze in de Kas zaten met z'n alle.. anders hadden ze wel op het Podium gezeten rondbazuinen
Valt me niks tegen.Het gaat niet helemaal,maar hij weet het principe wel.quote:
Dat jaquote:Op maandag 6 maart 2023 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt me niks tegen.Het gaat niet helemaal,maar hij weet het principe wel.
Morgen wel, als de zoemer gaatquote:Op maandag 6 maart 2023 21:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , dus het is nog lang niet klaar
Ja maar er komt vast geen eliminatie lijkt mij. Er is er net een geweestquote:
en morgen is het dinsdagquote:Op maandag 6 maart 2023 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar er komt vast geen eliminatie lijkt mij. Er is er net een geweest
JW heeft van best wat dingen verstand, het is alleen 6 maanden bankhangen geweest dat zijn gedrag ergerlijk maakte (of hij alleen maar zat te zeuren en zemelen)..... drumstel, biljart en dj set zijn wel aan hem besteed (het kost een paar centen, maar dan heb je wel wat)quote:
JW heeft altijd in de muziek gezetenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
JW heeft van best wat dingen verstand, het is alleen 6 maanden bankhangen geweest dat zijn gedrag ergerlijk maakte (of hij alleen maar zat te zeuren en zemelen)..... drumstel, biljart en dj set zijn wel aan hem besteed (het kost een paar centen, maar dan heb je wel wat)
onzinnnnnn Mirthe wil weer hebben, hebben, hebben!!! puur eigenbelangquote:Op maandag 6 maart 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
Mirthe wil eigenlijk niet op groen
maar ze wil er geen discussie over
(ZOe Make up)
ze laat gewoon zien dat ze hen wel wat gunt
Over en paar uurtjes is het dinsdagquote:Op maandag 6 maart 2023 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jęutje.. ik hoop dat ik er bij ben.. Hoe laat begint Dinsdag?
maar Mirthe vraagt nooit watquote:Op maandag 6 maart 2023 21:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
onzinnnnnn Myrthe wil weer hebben, hebben, hebben!!! puur eigenbelang
Ahh mooiquote:Op maandag 6 maart 2023 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over en paar uurtjes is het dinsdag
Klopt, je kon van de week met het leggen van de dansvloer ook zien dat hij wist waar hij het over hadquote:Op maandag 6 maart 2023 21:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JW heeft altijd in de muziek gezeten
In bepaalde culturen eten ze dagelijks op die manierquote:Op maandag 6 maart 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
morgen op de grond eten
Rupie verzint van alles
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In bepaalde culturen eten ze dagelijks op die manier
Matrassen idee van Janet viel niet goed bij Rupie... snap ik gezien de MatrassenWisselRel van Sasje....quote:Op maandag 6 maart 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
morgen op de grond eten
Rupie verzint van alles
Een heel verschil met vorige maand.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar Rupie verzint wel van alles om te doen
vind ik ook niet zo fris eerlijk gezegdquote:Op maandag 6 maart 2023 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Matrassen idee van Janet viel niet goed bij Rupie... snap ik gezien de MatrassenWisselRel van Sasje....
Ja die zijn op 2 te zienquote:Op maandag 6 maart 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe Kenzi sas zijn al afgehaakt toch?
Staat me wel iets van bij.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Zonnegroet.. moet dat niet buiten, bij opkomende zon morgenochtend ?
Tja er zou toch nog een 'afsluiting' komen? of is dat ook alweer als een nachtkaars uitgegaan?quote:
Het regentquote:Op maandag 6 maart 2023 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Het toernooi ging niet meer door idd.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja er zou toch nog een 'afsluiting' komen? of is dat ook alweer als een nachtkaars uitgegaan?
Nicoline deed dat altijd in Utopia.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Precies.. maar wel bij mooi weerquote:Op maandag 6 maart 2023 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nicoline deed dat altijd in Utopia.
Het vertrek van GJ kwam die dag,toen hadden ze geen zin meer.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja er zou toch nog een 'afsluiting' komen? of is dat ook alweer als een nachtkaars uitgegaan?
hm ik heb bij Bern toch altijd het gevoel dat hij met veel gedoe ergens aan begint en dat het dan binnen korte tijd ineens weer 'stil' wordt...quote:Op maandag 6 maart 2023 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het vertrek van GJ kwam die dag,toen hadden ze geen zin meer.
misschien heeft de FEBO er ook een stokje voor gestokenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het vertrek van GJ kwam die dag,toen hadden ze geen zin meer.
Grote kansquote:Op maandag 6 maart 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heeft de FEBO er ook een stokje voor gestoken
vanwege de blessures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |