Lijkt me een kleffe hapquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:56 schreef praadje het volgende:
Tagliatellataart met kip, paprika en bosui. En natuurlijk kaas en kruiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker zeg, dat lijkt me een machtig hapje. Zit er nu ook een deegbodem onder?quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:56 schreef praadje het volgende:
Tagliatellataart met kip, paprika en bosui. En natuurlijk kaas en kruiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het is wel machtig ja. Nee, de onderste laag is ook tagliatelle. Omdat ik er op het laatst een mengsel van ei en room overheen doe bindt het geheel zich. Dus laag tagliatelle, kip, mozzarella, tagliatelle, ei/roommengsel, kaas en dan een half uurtje in de oven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker zeg, dat lijkt me een machtig hapje. Zit er nu ook een deegbodem onder?
Ha leuk idee! Doet me denken aan Griekse Pastitsio. Heeft het gesmaakt?quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:56 schreef praadje het volgende:
Tagliatelletaart met kip, paprika en bosui. En natuurlijk kaas en kruiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, dat ziet er ook goed uit. Dat kende ik niet maar wel even opgeslagenquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ha leuk idee! Doet me denken aan Griekse Pastitsio. Heeft het gesmaakt?
quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond eten wij dürum döner kalfsvlees van het stalletje van onze Turkse 'vriendin' in Haarlem.
Brokkelkaasquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:59 schreef Karzai het volgende:
Tis weer weekend, straks een lekker pilsje met oude brokkelkaas erbij
quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:59 schreef Karzai het volgende:
Tis weer weekend, straks een lekker pilsje met oude brokkelkaas erbij
wel een kater vandaag, had het bij 2 moeten houden gisteravond, maar ik ben gelukkig vrij vandaagquote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:29 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ik had gisteren 2 donkere biertjes 0.0 gekocht. Een leffe en een grolsch.
BAH!! Allebei door de gootsteen gespoeldAls ik weer eens een biertje koop, mét alcohol dus maar
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:32 schreef Karzai het volgende:
wel een kater vandaag, had het bij 2 moeten houden. maar ik ben gelukkig vrij vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |