Nog een paar weken ze schijnen nu scheppen te gebruiken.quote:Op maandag 6 maart 2023 00:42 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ze hebben toch spionnen?
Ah als het echt zo erg is zoals jij schrijft dan zijn die Russen nog zwakker dan ik dacht...
Straks gaan ze nog oorlogje spelen door er met hun vuisten op te kloppen
Echt een stelletje amateuristische boeren aan het front. En Poetin die met zijn rug tegen de muur staat.
Ja. Dit gaat terug naar Amerika volgens mij?quote:Op maandag 6 maart 2023 00:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dit betreft volgens mij materiaal gebruikt door de Amerikanen tijdens een oefening.
Eindelijk verstandig.quote:Op maandag 6 maart 2023 07:02 schreef Maanvis het volgende:
schijnt dat terugtrekken ukraine uit bakmut slechts een kwestie van tijd is
schep schep schepquote:
Maar....dat is geen optie volgens onze regering. Rusland mag niet winnen!quote:Op maandag 6 maart 2023 07:02 schreef Maanvis het volgende:
schijnt dat terugtrekken ukraine uit bakmut slechts een kwestie van tijd is
Bedankt Hans.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:32 schreef zoost het volgende:
[..]
Maar....dat is geen optie volgens onze regering. Rusland mag niet winnen!
Totdat elke Russische kerel die kan vechten dood is.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:32 schreef zoost het volgende:
[..]
Maar....dat is geen optie volgens onze regering. Rusland mag niet winnen!
die schuttersputjes zijn toch al hun graven.. aan die dronegranaatfilmpjes te zienquote:Op maandag 6 maart 2023 08:33 schreef quirina het volgende:
Ach of ze nou loopgraven scheppen of hun eigen graf . In beiden legge ze toch binnen de kortste kere deaud.
Daarom!quote:Op maandag 6 maart 2023 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die schuttersputjes zijn toch al hun graven.. aan die dronegranaatfilmpjes te zien
Dat geldt voor beide kanten. Terwijl uiteindelijk deze oorlog aan de onderhandelingstafel moet / zal worden opgelost. De vraag is alleen hoeveel doden er nog moeten vallen totdat beide zijden (inclusief Westen) zich daarbij neer zal leggen.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Totdat elke Russische kerel die kan vechten dood is.
Het is een ding hoor te sterven voor je moederland Rusland. Daar zijn ze trots op.
Ze vinden het daar beter dat je doodgaat in de oorlog dan dat je probeert wat van je eigen land te maken.
Ik vraag me af of er voor die tijd geen sentiment in het Westen zal ontstaan dat Rusland voorgoed verslagen kan worden.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:02 schreef zoost het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten. Terwijl uiteindelijk deze oorlog aan de onderhandelingstafel moet / zal worden opgelost. De vraag is alleen hoeveel doden er nog moeten vallen totdat beide zijden (inclusief Westen) zich daarbij neer zal leggen.
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:02 schreef zoost het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten. Terwijl uiteindelijk deze oorlog aan de onderhandelingstafel moet / zal worden opgelost. De vraag is alleen hoeveel doden er nog moeten vallen totdat beide zijden (inclusief Westen) zich daarbij neer zal leggen.
Ik ben een pleaser. Geef mensen graag hun zin.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Totdat elke Russische kerel die kan vechten dood is.
Het is een ding hoor te sterven voor je moederland Rusland. Daar zijn ze trots op.
Ze vinden het daar beter dat je doodgaat in de oorlog dan dat je probeert wat van je eigen land te maken.
Je weet dat het succes aan de onderhandelingstafel voor een groot deel wordt bepaald door de situatie / resultaten op het slagveld?quote:Op maandag 6 maart 2023 09:02 schreef zoost het volgende:
[..]
het westen is daar (in dit geval) helaas niet in staat. Militair wel, maar de wil zal er niet zijn. In de westerse politiek willen politici zo min mogelijk verantwoordelijk zijn voor wat ze doen en het liefst niet uit de toon vallen. Harde woorden zijn vaak enkel voor de buhne, publieke perceptie en status quo zijn koning. Dus ondanks wellicht wat spierballentaal hoef je niet direct te verwachten dat dit gaat gebeuren. Enkel als er 1 land over de dam is, volgen de anderen. en iedereen kijkt naar elkaar.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:06 schreef byah het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er voor die tijd geen sentiment in het Westen zal ontstaan dat Rusland voorgoed verslagen kan worden.
Nee hoor.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:11 schreef zoost het volgende:
[..]
Ja, jij dacht dat er aan Oekraïense zijde niemand stierf? Daar vallen ze ook bij bosjes.
quote:Ze vinden het daar beter dat je doodgaat in de oorlog dan dat je probeert wat van je eigen land te maken.
Uiteraard, de vraag is of die situatie nog heel erg gaat veranderen. Ik weet het niet precies maar in WO1 is ook weinig terreinwinst geboekt in de laatste jaren. Daar werden ook miljoenen levens opgeofferd aan 10 meter.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je weet dat het succes aan de onderhandelingstafel voor een groot deel wordt bepaald door de situatie / resultaten op het slagveld?
Laten we het zo zeggen: Putin heeft zijn grootste kans wat dat betreft al verspeeld. Zijn momentum was toen Kherson in handen was van RU, Charkiv omsingeld was en Kiev zwaar onder vuur lag en mogelijk zou vallen.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:16 schreef zoost het volgende:
[..]
Uiteraard, de vraag is of die situatie nog heel erg gaat veranderen. Ik weet het niet precies maar in WO1 is ook weinig terreinwinst geboekt in de laatste jaren. Daar werden ook miljoenen levens opgeofferd aan 10 meter.
De Eerste Wereldoorlog eindigde toen de Amerikanen gingen meevechten en de Duitsers in de pan werden gehakt. Er brak in Duitsland een revolutie uit en de keizer werd afgezet. Twee dagen later werd de wapenstilstand getekend. Van echte 'onderhandelingen' om de oorlog ten einde te brengen was geen sprake.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:16 schreef zoost het volgende:
[..]
Uiteraard, de vraag is of die situatie nog heel erg gaat veranderen. Ik weet het niet precies maar in WO1 is ook weinig terreinwinst geboekt in de laatste jaren. Daar werden ook miljoenen levens opgeofferd aan 10 meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |