Zegt de man die hulp van God nodig heeft.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:42 schreef KingRoland het volgende:
kon erger, stel als we de hulp van de scheids hadden gekregen om van NEC te winnen lol
vandaag nog kerk geweest maatje moet je ook doenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man die hulp van God nodig heeft.
Lol!!
Denk je?quote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vandaag nog kerk geweest maatje moet je ook doen
Zelfs NEC kan daar betere voetballers tegenover zetten en dat is veelzeggend.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:26 schreef PicoMMP het volgende:
Middenveld met Alvarez, Klaassen en Taylor genot
Gevoelig snaartje geraaktquote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man die hulp van God nodig heeft.
Lol!!
Volgend seizoen investeren in het middenveld. Alvarez verkopen, Taylor mag ook weg, creativiteit halen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs NEC kan daar betere voetballers tegenover zetten en dat is veelzeggend.
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
we gaan jullie kapoet maken over 2 weken
Bij Wijndal en Bassey zie je dat ze zich niet helemaal op hun gemak voelen.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:53 schreef freaky40 het volgende:
Wijndal is gewoon geen Ajax-speler. Net als alle wanna be Ajax spelers van AZ. Daar is Wijndal een schoolvoorbeeld van. Erg opmerkelijk dan ook dat ze hem gehaald hebben, op basis van wat?
Berghuis is gewoon te oud, maakt alleen nog het verschil tegen Cambuur.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ajax weer naar de top wil dan moet het stoppen met Klaassen, Tadic.en Berghuis.
Dat kan echt niet meer.
Ik hoop wel dat dit trio over 2 weken in de basis staan.
ik ook. Tadic kan er dan mooi 2 inprikken en een assist geven.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ajax weer naar de top wil dan moet het stoppen met Klaassen, Tadic.en Berghuis.
Dat kan echt niet meer.
Ik hoop wel dat dit trio over 2 weken in de basis staan.
Ik denk op basis van het feit dat hij bij de beste linkerkant van Europa hoort...?quote:Op zondag 5 maart 2023 19:53 schreef freaky40 het volgende:
Wijndal is gewoon geen Ajax-speler. Net als alle wanna be Ajax spelers van AZ. Daar is Wijndal een schoolvoorbeeld van. Erg opmerkelijk dan ook dat ze hem gehaald hebben, op basis van wat?
Aldus Wijndal….quote:Op zondag 5 maart 2023 23:20 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik denk op basis van het feit dat hij bij de beste linkerkant van Europa hoort...?
Je hoeft het toch niet te luisteren, ik heb de wedstrijd niet gezien wel de hoogtepunten en dat was snel klaarquote:Op maandag 6 maart 2023 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Pantalic Podcast wedstrijd editie van vandaag weer behoorlijk zuur. Onnodig. Branie morgen zal ook wel weer net zo zuur worden.
In de extra tijd het nodig vinden om tijd te rekken bij de corner vlag tegen NECquote:Op maandag 6 maart 2023 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Pantalic Podcast wedstrijd editie van vandaag weer behoorlijk zuur. Onnodig. Branie morgen zal ook wel weer net zo zuur worden.
Ja en de bal ver de tribune in knallen, jammer dat NEC niet scoorfequote:Op maandag 6 maart 2023 08:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In de extra tijd het nodig vinden om tijd te rekken bij de corner vlag tegen NEC
Je wordt er wel nerveus van hè en dat gewoon 11 tegen 11.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In de extra tijd het nodig vinden om tijd te rekken bij de corner vlag tegen NEC
Dat geldt voor de anderen ook hè, het is niet zo dat er een ploeg bovenuit steekt momenteel.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie Ajax geen kampioen worden op deze manier. Wordt nog 10 wedstrijden afzien.
Feijenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Normaliter moeten die gewoon kampioen worden. Helemaal als ze in het rechtstreeks duel met Ajax geen schade oplopen. PSV,AZ & Ajax gaan onderling bepalen wie de voorronde CL in mag.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geldt voor de anderen ook hè, het is niet zo dat er een ploeg bovenuit steekt momenteel.
Zagen we zaterdag thuis tegen de nummer laatstquote:Op maandag 6 maart 2023 09:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Feijenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Normaliter moeten die gewoon kampioen worden. Helemaal als ze in het rechtstreeks duel met Ajax geen schade oplopen. PSV,AZ & Ajax gaan onderling bepalen wie de voorronde CL in mag.
Dat denk ik ook. Zeker omdat Feyenoord een seizoen heeft waarin het allemaal net goed afloopt.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Feijenoord heeft veruit het makkelijkste programma. Normaliter moeten die gewoon kampioen worden. Helemaal als ze in het rechtstreeks duel met Ajax geen schade oplopen. PSV,AZ & Ajax gaan onderling bepalen wie de voorronde CL in mag.
En laten we aub afscheid nemen van Tadic na dit seizoen. Kerel is er wel klaar mee.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er moet zo snel mogelijk een TD komen, een nieuwe trainer (met Heitinga als assistent) en er moet flink doorgeselecteerd worden. Spelers als Rensch, Wijndal, Taylor en Klaassen horen niet in de basis te staan. Alvarez en Timber zullen wel vertrekken en het is afwachten of Bergwijn ooit nog iets gaat presteren.
Is wel veruit de beste speler in de Eredivisiequote:Op maandag 6 maart 2023 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En laten we aub afscheid nemen van Tadic na dit seizoen. Kerel is er wel klaar mee.
Mwah, is ondanks een stroef begin toch betrokken bij 1/3e van alle goals in de competitie. Zolang je geen alternatief hebt die zulke cijfers kan weerleggen ga je wel erg veel inleveren.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En laten we aub afscheid nemen van Tadic na dit seizoen. Kerel is er wel klaar mee.
En ook gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt beter kritiek leveren op Brobbey bijvoorbeeld. Dure aankoop en is nooit fit. Kan geen 90 minuten volmaken...
Logisch dat Haller werd verkocht voor 30+ miljoen, maar de kritiek op hem was in retrospect behoorlijk overtrokken.quote:
Ik zie het allemaal niet zo somber in hoor.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie Ajax geen kampioen worden op deze manier. Wordt nog 10 wedstrijden afzien.
Nee.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik deed gewoon even Henk Spaan na.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Laat me raden. Jij vindt Giménez beter.
Dat denk ik eigenlijk wel, het is gewoon beschamend hoe weinig werk hij levert. Als je tegen Volendam op de laagste versnelling geen 90 minuten arbeid kan leveren zonder kramp te krijgen ben je gewoon fysiek ongeschikt voor dit niveau.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:48 schreef Caland het volgende:
Maar gok dat het elkaar niet zoveel ontloopt inderdaad, op de prijs na.
Ja dat blijft voor mij toch wel een groot raadsel. Het is al bizar dat je een speler voor dat bedrag terugkoopt nadat hij nog geen jaar geleden je in je bek hebt staan te pissen. Maar bij Ajax waren ze er hopelijk toch van op de hoogte dat Brobbey fysiek totaal niet geschikt is voor topsport.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel, het is gewoon beschamend hoe weinig werk hij levert. Als je tegen Volendam op de laagste versnelling geen 90 minuten arbeid kan leveren zonder kramp te krijgen ben je gewoon fysiek ongeschikt voor dit niveau.
Ik denk eigenlijk dat het meer een mentaliteitsdingetje is. Hij is niet bepaald de enige van Ajax bij wie de gemakzucht er was ingeslopen dit seizoen.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat blijft voor mij toch wel een groot raadsel. Het is al bizar dat je een speler voor dat bedrag terugkoopt nadat hij nog geen jaar geleden je in je bek hebt staan te pissen. Maar bij Ajax waren ze er hopelijk toch van op de hoogte dat Brobbey fysiek totaal niet geschikt is voor topsport.
Zegt toch meer dan genoeg dat je dan even goed een goede kans hebt op de titel.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het meer een mentaliteitsdingetje is. Hij is niet bepaald de enige van Ajax bij wie de gemakzucht er was ingeslopen dit seizoen.
Nouja als je op die leeftijd hooguit een potje of 2 a 3 volledig hebt gespeeld kan je het toch niet echt een mentaliteitsdingetje noemen.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het meer een mentaliteitsdingetje is. Hij is niet bepaald de enige van Ajax bij wie de gemakzucht er was ingeslopen dit seizoen.
Brobbey was wel een stukje duurder inderdaad. Zal ook wel voor iets meer centen worden doorverkocht lijkt me.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik deed gewoon even Henk Spaan na.
Maar gok dat het elkaar niet zoveel ontloopt inderdaad, op de prijs na.
Bij de Dick voor mekaar podcast wordt hij regelmatig gepersifleerd.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Brobbey was wel een stukje duurder inderdaad. Zal ook wel voor iets meer centen worden doorverkocht lijkt me.
En waar is in godsnaam Henk Spaan nog te horen
Gezien het geld wat jullie hebben uitgegeven en het talent wat jullie met name voorin hebben rondlopen had die titel nooit in gevaar mogen komen, zeker omdat de concurrentie ook niet uitzonderlijk presteert.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt toch meer dan genoeg dat je dan even goed een goede kans hebt op de titel.
Helemaal eens hoor, maar dat was het Schreuder effect, dat Feyenoord nu meedoet ligt toch wel aan het falen van Ajax maar ook PSV, we gaan zien of Heitinga het nog net gaat redden of net niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien het geld wat jullie hebben uitgegeven en het talent wat jullie met name voorin hebben rondlopen had die titel nooit in gevaar mogen komen, zeker omdat de concurrentie ook niet uitzonderlijk presteert.
Precies wel, zo heb je meer luie voetballers die het heel lang op talent en niet op arbeid hebben gered en Brobbey is er één van, totdat het hem nu achterhaalt. Gewoon een speler die er al jaren lang de kantjes van afloopt op de trainingen. Zeker bij een spits die enkel uitblonk bij Jong Ajax en in invalbeurten is het helemaal niet gek dat het dan pas gaat opvallen als hij als basisspeler opgesteld wordt.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als je op die leeftijd hooguit een potje of 2 a 3 volledig hebt gespeeld kan je het toch niet echt een mentaliteitsdingetje noemen.
PSV had in de eerste seizoenshelft met Gakpo en Madueke er nog bij wel meer punten moeten halen, maar vanaf de winterstop is dat team niet beter dan Feyenoord dus niet zo gek dat we er nog boven staan. Dat Ajax niet bijna elke pot met minstens 3 goals verschil wint met zo’n goede aanval blijft me verbazen.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, maar dat was het Schreuder effect, dat Feyenoord nu meedoet ligt toch wel aan het falen van Ajax maar ook PSV, we gaan zien of Heitinga het nog net gaat redden of net niet.
Beetje makkelijk scoren dit, hij had een groot aandeel in het kampioenschap van vorig seizoen, nu kiest de trainer voor Tadic en dat is terecht vooral vanwege het voetbal maar hij kan echt nog wel van nut zijn dit seizoen hoor en scoort toch gemiddeld wat sneller dan die Mexicaan van jullie.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies wel, zo heb je meer luie voetballers die het heel lang op talent en niet op arbeid hebben gered en Brobbey is er één van, totdat het hem nu achterhaalt. Gewoon een speler die er al jaren lang de kantjes van afloopt op de trainingen. Zeker bij een spits die enkel uitblonk bij Jong Ajax en in invalbeurten is het helemaal niet gek dat het dan pas gaat opvallen als hij als basisspeler opgesteld wordt.
Ben heel benieuwd of een trainer die hem wél aan het werk zet zijn talent wel weet te benutten want dat heeft hij onmiskenbaar maar heb het gevoel dat er altijd het minimale gevraagd van hem werd en dat is precies wat hij nu levert.
PSV vind ik ietsje anders, die kopen al jaren rotzooi in voor te veel geld en salaris, dat het daar nu pas en niet eerder in elkaar denderde heeft te maken met het talent wat uit hun jeugdopleiding kwam en omdat Schmidt een betere trainer is dan we hem krediet voor gaven.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, maar dat was het Schreuder effect, dat Feyenoord nu meedoet ligt toch wel aan het falen van Ajax maar ook PSV, we gaan zien of Heitinga het nog net gaat redden of net niet.
Dat kan best maar ze doen toch vaker mee dan Feyenoord om de titel.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV vind ik ietsje anders, die kopen al jaren rotzooi in voor te veel geld en salaris, dat het daar nu pas en niet eerder in elkaar denderde heeft te maken met het talent wat uit hun jeugdopleiding kwam en omdat Schmidt een betere trainer is dan we hem krediet voor gaven.
Het is allemaal nog wat fragiel, moeilijk te verklaren maar zo'n oorwassing tegen Napoli doet toch meer dan menigeen zou denken, die Ajax branie al dan niet terecht is daardoor wel het putje in gegaan en tegenstanders denken ook nog steeds dat er wat te halen valt dus die staan er ook anders in.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV had in de eerste seizoenshelft met Gakpo en Madueke er nog bij wel meer punten moeten halen, maar vanaf de winterstop is dat team niet beter dan Feyenoord dus niet zo gek dat we er nog boven staan. Dat Ajax niet bijna elke pot met minstens 3 goals verschil wint met zo’n goede aanval blijft me verbazen.
Dat zou Brobbey ook eens mogen doen (oneens overigens)quote:Op maandag 6 maart 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren dit, hij had een groot aandeel in het kampioenschap van vorig seizoen, nu kiest de trainer voor Tadic en dat is terecht vooral vanwege het voetbal maar hij kan echt nog wel van nut zijn dit seizoen hoor en scoort toch gemiddeld wat sneller dan die Mexicaan van jullie.
We hoeven het ook niet eens te zijn, zijn we beiden blij met wat we hebben.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou Brobbey ook eens mogen doen (oneens overigens)
Over alle competities heen is het ook niet waar en bovendien heeft onze Mexicaan een hoop belangrijke goals gemaakt, terwijl het bij Brobbey gaat om vrijwel uitsluitend goals in ruime zeges tegen laagvliegers. Hij heeft het vorig seizoen een paar weken goed gedaan maar dat was wel onder ten Hag en hij heeft maar zo weinig minuten gespeeld dat je moeilijk kan zeggen dat het om een patroon gaat. Natuurlijk kan hij nog van nut zijn want Brobbey is een ontzettend talentvolle voetballer maar het is lachwekkend als je op zijn leeftijd met zijn status bovendien nog geen 90 minuten kan uithouden op professioneel niveau.
Feyenoord komt dan ook net uit een zeer instabiele fase maar gaan er de komende termijn normaal gesproken wel consequent overheen (al ben ik onzeker wat er gaat gebeuren als Slot eenmaal weg), op zich is het niet gek dat de uitwerking van jarenlang wanbeleid PSV nu pas achterhaalt omdat ze nog altijd genoeg eigen talent hadden om daarvoor te compenseren.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan best maar ze doen toch vaker mee dan Feyenoord om de titel.
Als Ajax het niet wordt hoop ik ook op Feyenoord of PSV eventueel, een club als AZ heb je weinig aan als kampioen maar die zitten er nog steeds gevaarlijk dichtbij.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord komt dan ook net uit een zeer instabiele fase maar gaan er de komende termijn normaal gesproken wel consequent overheen (al ben ik onzeker wat er gaat gebeuren als Slot eenmaal weg), op zich is het niet gek dat de uitwerking van jarenlang wanbeleid PSV nu pas achterhaalt omdat ze nog altijd genoeg eigen talent hadden om daarvoor te compenseren.
Brobbey is ook gewoon lui gemaakt door Ajax. Altijd bewierookt in de jeugd, was in de jeugd alleen goed doordat hij fysieke bouw 10 jaar voorliep op de rest.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies wel, zo heb je meer luie voetballers die het heel lang op talent en niet op arbeid hebben gered en Brobbey is er één van, totdat het hem nu achterhaalt. Gewoon een speler die er al jaren lang de kantjes van afloopt op de trainingen. Zeker bij een spits die enkel uitblonk bij Jong Ajax en in invalbeurten is het helemaal niet gek dat het dan pas gaat opvallen als hij als basisspeler opgesteld wordt.
Ben heel benieuwd of een trainer die hem wél aan het werk zet zijn talent wel weet te benutten want dat heeft hij onmiskenbaar maar heb het gevoel dat er altijd het minimale gevraagd van hem werd en dat is precies wat hij nu levert.
Niet toen hij hier net was, absoluut een groot talent dat zag je direct aan zijn loopacties, maar hij heeft van ver moeten komen terwijl de veel minder talentvolle Danilo zich direct helemaal de tyfus werkte en dan bedoel ik nuttige arbeid.quote:
Allebei 12 goals in evenveel minuten waarbij de goals van Gimenez over het algemeen tegen betere tegenstanders of op belangrijkere momenten waren, of wil je a la Pietje alleen de statistieken eruit plukken die je relevant vindt.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een geweldenaar, zit al op de helft van de goals van Brobbey.
quote:Op maandag 6 maart 2023 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allebei 12 goals in evenveel minuten waarbij de goals van Gimenez over het algemeen tegen betere tegenstanders of op belangrijkere momenten waren, of wil je a la Pietje alleen de statistieken eruit plukken die je relevant vindt.
Ze hebben hem dan wel weer zover dat hij na een half jaartje in Nederland die 90 minuten vol kan maken.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]Grootste verschil is dat er bij Ajax meer mensen kunnen scoren, nu kan je wel blijven cherrypicken maar Gimenez is zeker niet beter dan Brobbey.
....quote:Op maandag 6 maart 2023 10:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is wel veruit de beste speler in de Eredivisie
Onze reservespits maakt ongeveer net zoveel goals als Brobbey maar die mogen jullie ook wel voor 16 miljoen terugkopen hoor, zo redelijk vind ik ons weer wel. Bovendien kan die wel 90 minuten tegen Volendam zonder kramp volmaken dus netto gaan jullie er op vooruit (behalve financieel).quote:Op maandag 6 maart 2023 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]Grootste verschil is dat er bij Ajax meer mensen kunnen scoren, nu kan je wel blijven cherrypicken maar Gimenez is zeker niet beter dan Brobbey.
Ajax heeft amper veerkracht. Hadden gisteren zo maar gelijk kunnen spelen. Het is dat Kudus het op z'n heupen heeft de afgelopen weken..quote:Op maandag 6 maart 2023 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal niet zo somber in hoor.
Grootste talent maar Tadic is nog steeds de beste speler hoor als het gaat om rendement.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
....Volgens mij is er echt niemand die betwist dat Simons dat is. Of je moet blind zijn.
Maar ook Bassey die goed verdedigd. Ik denk dat het allemaal 'just in time' kan goed vallen de komende weken. Mooi al dat geframe in de voetbalmedia met statistieken van zwaarder programma dan de concurrenten, maar dat zegt allemaal niet zoveel.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ajax heeft amper veerkracht. Hadden gisteren zo maar gelijk kunnen spelen. Het is dat Kudus het op z'n heupen heeft de afgelopen weken..
Dan moet je dus wel over 1,5 week van Feyenoord winnen thuis.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar ook Bassey die goed verdedigd. Ik denk dat het allemaal 'just in time' kan goed vallen de komende weken. Mooi al dat geframe in de voetbalmedia met statistieken van zwaarder programma dan de concurrenten, maar dat zegt allemaal niet zoveel.
Je punt is dat je geen punt hebt.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze reservespits maakt ongeveer net zoveel goals als Brobbey maar die mogen jullie ook wel voor 16 miljoen terugkopen hoor, zo redelijk vind ik ons weer wel. Bovendien kan die wel 90 minuten tegen Volendam zonder kramp volmaken dus netto gaan jullie er op vooruit (behalve financieel).
Mijn punt is ook niet zo zeer dat ik Gimenez een veel betere spits vind maar wel een typisch voorbeeld van een speler die veel meer uit zijn talent haalt dan Brobbey door simpelweg een betere trainer te hebben.
Lekker makkelijk in een veel beter team. Kom op zeg.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grootste talent maar Tadic is nog steeds de beste speler hoor als het gaat om rendement.
Het blijft gewoon afwachten, Ajax overtuigt nog niet maar dat kan je van de rest ook niet zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar ook Bassey die goed verdedigd. Ik denk dat het allemaal 'just in time' kan goed vallen de komende weken. Mooi al dat geframe in de voetbalmedia met statistieken van zwaarder programma dan de concurrenten, maar dat zegt allemaal niet zoveel.
Hoe bepaal jij het dan?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekker makkelijk in een veel beter team. Kom op zeg.
Door wedstrijden te bekijken en dan te zien dat die man echt ver boven de Eredivisie uitstijgt? Tadic is een prima speler geweest hoor, maar komt de plaatselijke backs niet eens meer voorbij. Simons zijn top gaat wel wat hoger dan Southampton liggen.quote:
Het gaat om nu, dat Simons de top zou kunnen halen lijkt het inderdaad wel op maar dat is wat anders dan nu de beste speler zijn, het grootste talent is hij absoluut.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Door wedstrijden te bekijken en dan te zien dat die man echt ver boven de Eredivisie uitstijgt? Tadic is een prima speler geweest hoor, maar komt de plaatselijke backs niet eens meer voorbij. Simons zijn top gaat wel wat hoger dan Southampton liggen.
Als je Tadic nu echt beter vind dan hou ik het maar bij niet zo objectief.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om nu, dat Simons de top zou kunnen halen lijkt het inderdaad wel op maar dat is wat anders dan nu de beste speler zijn, het grootste talent is hij absoluut.
Hoezo, als het om rendement gaat is Tadic toch de beste speler, ik kijk ook liever naar Simons hoor maar dat is weer wat anders.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je Tadic nu echt beter vind dan hou ik het maar bij niet zo objectief.
Als rendement voor jou gelijk staat aan beste speler dan klopt dat ja. Maar dan zullen volgens jouw redenering bijna louter aanvallers de beste speler worden.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo, als het om rendement gaat is Tadic toch de beste speler, ik kijk ook liever naar Simons hoor maar dat is weer wat anders.
Ik vind dat sowieso altijd een beetje subjectief alleen dit is tenminste nog meetbaar, maar dat Simons de grootste positieve verrassing van dit seizoen is ga ik wel in mee hoor.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Als rendement voor jou gelijk staat aan beste speler dan klopt dat ja. Maar dan zullen volgens jouw redenering bijna louter aanvallers de beste speler worden.
‘Beste speler’ is bijna niet te doen. Zou eerder kijken naar beste aanvaller, middenvelder of verdediger.
Dat is meestal ook subjectief maar ben het wel met je eens dat Tadic op dit moment de beste aanvaller van de Eredivisie is, maar dat is met name omdat er nauwelijks concurrentie is.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso altijd een beetje subjectief alleen dit is tenminste nog meetbaar, maar dat Simons de grootste positieve verrassing van dit seizoen is ga ik wel in mee hoor.
Dat komt door de koffie op de herdgang, 1 dag daar en ze zijn zo.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:26 schreef Boussaadia het volgende:
Ik ben het er dan wel weer mee eens dat Simons de grootste janksmoel heeft van de Eredivisie.
Oneens, dat is Veerman, maar wel grappig dat Simons en Tadic ook die top 3 completeren ja.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:26 schreef Boussaadia het volgende:
Ik ben het er dan wel weer mee eens dat Simons de grootste janksmoel heeft van de Eredivisie.
Luuk staat bovenaan, beetje flauw dat je PSV het volledige podium niet gunt.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, dat is Veerman, maar wel grappig dat Simons en Tadic ook die top 3 completeren ja.
Hoe ben ik die vergeten, excuses!quote:Op maandag 6 maart 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Luuk staat bovenaan, beetje flauw dat je PSV het volledige podium niet gunt.
Bij Simons is het vooral gewoon echt zijn wat ongelukkige gezichtsuitdrukking, vind hem verder niet echt onsympathiek overkomen ofzo.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn kapsel helpt ook niet mee en ik denk dat @Tarado gelijk heeft dat het iets is met de koffie daar want bij de jeugd was het minder erg, maar goed dat is een discussie voor het PSV-topic.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Simons is het vooral gewoon echt zijn wat ongelukkige gezichtsuitdrukking, vind hem verder niet echt onsympathiek overkomen ofzo.
Prima ventje verder en echt een leuke voetballer, had ik vooraf niet gedacht.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Simons is het vooral gewoon echt zijn wat ongelukkige gezichtsuitdrukking, vind hem verder niet echt onsympathiek overkomen ofzo.
Had bij Ajax niet misstaanquote:Op maandag 6 maart 2023 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima ventje verder en echt een leuke voetballer, had ik vooraf niet gedacht.
Luuk als pinchhitter had ik ook niet zo raar gevonden maar dan wel voor een acceptabel salaris.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Had bij Ajax niet misstaan
(als enige PSV'er trouwens denk ik)
En Brobbeyquote:Op maandag 6 maart 2023 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Luuk als pinchhitter had ik ook niet zo raar gevonden maar dan wel voor een acceptabel salaris.
Vind het sowieso wel een faal dat er geen behoorlijke vervanger van Haller is gehaald, die gaf je toch de mogelijkheid van de lange bal.
Maar altijd genieten van zijn uitspraken.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV vind ik ietsje anders, die kopen al jaren rotzooi in voor te veel geld en salaris, dat het daar nu pas en niet eerder in elkaar denderde heeft te maken met het talent wat uit hun jeugdopleiding kwam en omdat Schmidt een betere trainer is dan we hem krediet voor gaven.
Madueke heeft per gespeeld omdat die geblesseerd was.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV had in de eerste seizoenshelft met Gakpo en Madueke er nog bij wel meer punten moeten halen, maar vanaf de winterstop is dat team niet beter dan Feyenoord dus niet zo gek dat we er nog boven staan. Dat Ajax niet bijna elke pot met minstens 3 goals verschil wint met zo’n goede aanval blijft me verbazen.
Dat is waar inderdaad. Maar goed, Gakpogod heeft vorig jaar ook veel voor PSV verbloemd dus ik denk dat het niet zo gek is waar ze nu staan.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Madueke heeft per gespeeld omdat die geblesseerd was.
Grootste positieve verrassingen zijn Giménez, Wieffer, Hartman en Q Timber.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso altijd een beetje subjectief alleen dit is tenminste nog meetbaar, maar dat Simons de grootste positieve verrassing van dit seizoen is ga ik wel in mee hoor.
Ik weet niet of je nu serieus bent maar van Gimenez en Q Timber vind ik dat eigenlijk niet. Zeker Q Timber heeft echt niet goed gepresteerd.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Grootste positieve verrassingen zijn Giménez, Wieffer, Hartman en Q Timber.
Je bent gewoon jaloers dat wij wekelijks kunnen genieten van ras voetballer Simons terwijl jullie het moeten doen met kleurloze kneuzen als Taylor en Bergwijnquote:Op maandag 6 maart 2023 13:26 schreef Boussaadia het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2023 17:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Grootste positieve verrassingen zijn Giménez, Wieffer, Hartman en Q Timber.
Kon je maar een beetje genieten.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat wij wekelijks kunnen genieten van ras voetballer Simons terwijl jullie het moeten doen met kleurloze kneuzen als Taylor en Bergwijn
Grappig. Ik als objectieve PSV supporter zie juist een volledig Ajax podium.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat siert jequote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Grappig. Ik als objectieve PSV supporter zie juist een volledig Ajax podium.
Is hij niet de dode spelmomenten coach, of zit ik dan mis. Indien ja: Dan lijkt heel nederig in een hoekje zitten, hard werken en elke dag hopen dat je niet per direct ontslagen wordt mij een meer correcte opstelling.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:56 schreef Bugno3 het volgende:
Reiziger voelt zich dus (wat mij betreft volkomen terecht) gepasseerd met de aanstelling van Sjon.
Mag hij voelen maar dat ligt toch wel een beetje aan hem, hij zat naast Ten Hag en naast Schreuder maar liet die laatste de boel ontsporen, dan heeft continuiteit in de staf weinig zin.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:56 schreef Bugno3 het volgende:
Reiziger voelt zich dus (wat mij betreft volkomen terecht) gepasseerd met de aanstelling van Sjon.
Tja, kleurtjequote:Op vrijdag 10 maart 2023 06:56 schreef Bugno3 het volgende:
Maar dat zegt toch verder weinig behalve dat ze hem niet genoeg vinden als hoofdcoach?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:53 schreef Bugno3 het volgende:
We zijn natuurlijk allemaal niet op de werkvloer aanwezig, maar Reiziger ziet nu tot twee maal toe een andere assistent/jeugdcoach de voorkeur krijgen. Zeker de aanstelling van Heitinga zou in zijn geval wenkbrauwen doen stijgen, want de cv van Sjon is niet bepaald indrukwekkender dan die van Reiziger.
Maar waar baseren ze dan op dat Sjon dat wel zou zijn? Of Fredje eerder?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch verder weinig behalve dat ze hem niet genoeg vinden als hoofdcoach?
Reiziger kwam vroeger altijd al wat verlegen over, ik denk dat ze hem wat te weinig persoonlijkheid vinden hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar waar baseren ze dan op dat Sjon dat wel zou zijn? Of Fredje eerder?
Die eindigden in de poulefase ook al boven Union Berlin, dacht ikquote:Op vrijdag 10 maart 2023 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beschamend dat Ajax niet kon winnen van Union Berlin. Die spelen vandaag gelijk tegen Union St. Gilloise met Yorbe Vertessen, El Azzouzi en Bart Nieuwkoop in basis. Wat een armoe.
Geen idee maar het is wel topsport dus niet zo dat je rechten opbouwt omdat je er het langste zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar waar baseren ze dan op dat Sjon dat wel zou zijn? Of Fredje eerder?
Prima toch. Hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil. Bedankt voor de bijdrage de laatste jaren.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:23 schreef Bugno3 het volgende:
Ja nogmaals: misschien is het een terechte keuze van Ajax, gaf alleen aan dat ik me in het gevoel van Reiziger kan verplaatsen.
Is natuurlijk niet vergelijkbaar qua spel. Union uit Duitsland moest nu het spel maken, wat ze niet kunnen. Ajax wil altijd enorm naïef voetballen wat nooit werkt tegen dat soort clubs.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beschamend dat Ajax niet kon winnen van Union Berlin. Die spelen vandaag gelijk tegen Union St. Gilloise met Yorbe Vertessen, El Azzouzi en Bart Nieuwkoop in basis. Wat een armoe.
Het kan wel maar dan moet je veel beter aan de bal zijn, het was allemaal te plichtmatig en te langzaam plus dat ze verdedigend de nodige steken lieten vallen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet vergelijkbaar qua spel. Union uit Duitsland moest nu het spel maken, wat ze niet kunnen. Ajax wil altijd enorm naïef voetballen wat nooit werkt tegen dat soort clubs.
Ja precies, maar daar zijn ze niet goed genoeg voor. Dat spel gaat dus Europees zelden werken, want niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan moet je veel beter aan de bal zijn, het was allemaal te plichtmatig en te langzaam plus dat ze verdedigend de nodige steken lieten vallen.
Hangt ook van de tegenstander af, niet dat ik denk dat het huidige Ajax goed is hoor maar in een underdog situatie kom je meer aan voetballen toe.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 12:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja precies, maar daar zijn ze niet goed genoeg voor. Dat spel gaat dus Europees zelden werken, want niet goed genoeg.
Ik ken hem persoonlijk, en dat verlegen zijn valt privé wel mee. Hij heeft een aantekelijke lachquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Reiziger kwam vroeger altijd al wat verlegen over, ik denk dat ze hem wat te weinig persoonlijkheid vinden hebben.
Via één of meerdere andere clubs terug naar Ajax lijkt me ook de betere weg, het is ook maar de vraag of Heitinga hoofdtrainer blijft.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijk, en dat verlegen zijn valt privé wel mee. Hij heeft een aantekelijke lach
Flappie heeft hem een kunstje geflikt, daarom is hij boos.
Welke clubs hadden Michels, Beenhakker, van Basten, de Boer en de Mos getraind voor Ajax ?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:36 schreef Scorpie het volgende:
Reiziger moet nog geen hoofdtrainer bij Ajax willen zijn joh, veel te grote klus voor hem. Idd eerst wat andere clubs trainen en omhoog werken.
onmogelijk dat dit gaat gebeurenquote:Heitinga kan de vierde Ajax-trainer worden die zijn eerste 7 eredivisieduels met de club allemaal winnend afsluit, na Morten Olsen (11, 1997), Hans Kraay sr. (7, 1974) en Cor Brom (7, 1978).
Nou, dat zou ik nog niet zo willen stellen. Je bent dan enkel nog wel afhankelijk wat andere doen en je moet zelf ook gewoon door blijven winnen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
Zal wel weer een stroperige moeizame overwinning worden. Niet winnen betekent weg titelkans.
Dat duurt nog een week, lekker doorrammenquote:Op zondag 12 maart 2023 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En nu op het gemak uitspelen en krachten sparen voor Feyenoord
Nergens voor nodig, die hebben dan zelf nog Shakthar-thuis in de benen.quote:Op zondag 12 maart 2023 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En nu op het gemak uitspelen en krachten sparen voor Feyenoord
Waarvoor het doelsaldo?quote:Op zondag 12 maart 2023 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat duurt nog een week, lekker doorrammen
Was er gewoon buitenquote:Op zondag 12 maart 2023 15:05 schreef freaky40 het volgende:
Gewoon een strafschop door de neus geboord...
Als die 3-2 gaat vallen weet je het wel weer. Ze spelen alweer op 40%.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er niet gerust op, voelt een beetje als die knotsgekke pot van 4-4van een paar jaar geleden waarbij je ook een riante voorsprong weggeeft na een open kans op de 4-0 hebt laten liggen.
Ga eens naar specsaversquote:Op zondag 12 maart 2023 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax komt goed weg omdat een totale schwalbe geen beloning krijgt?
@Taradoquote:Op zondag 12 maart 2023 15:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Rulli is een geweldige lijnkeeper maar verder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |