En ook gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kunt beter kritiek leveren op Brobbey bijvoorbeeld. Dure aankoop en is nooit fit. Kan geen 90 minuten volmaken...
Logisch dat Haller werd verkocht voor 30+ miljoen, maar de kritiek op hem was in retrospect behoorlijk overtrokken.quote:
Ik zie het allemaal niet zo somber in hoor.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie Ajax geen kampioen worden op deze manier. Wordt nog 10 wedstrijden afzien.
Nee.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En laten we aub afscheid nemen van Tadic na dit seizoen. Kerel is er wel klaar mee.
Ik deed gewoon even Henk Spaan na.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Laat me raden. Jij vindt Giménez beter.
Dat denk ik eigenlijk wel, het is gewoon beschamend hoe weinig werk hij levert. Als je tegen Volendam op de laagste versnelling geen 90 minuten arbeid kan leveren zonder kramp te krijgen ben je gewoon fysiek ongeschikt voor dit niveau.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:48 schreef Caland het volgende:
Maar gok dat het elkaar niet zoveel ontloopt inderdaad, op de prijs na.
Ja dat blijft voor mij toch wel een groot raadsel. Het is al bizar dat je een speler voor dat bedrag terugkoopt nadat hij nog geen jaar geleden je in je bek hebt staan te pissen. Maar bij Ajax waren ze er hopelijk toch van op de hoogte dat Brobbey fysiek totaal niet geschikt is voor topsport.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel, het is gewoon beschamend hoe weinig werk hij levert. Als je tegen Volendam op de laagste versnelling geen 90 minuten arbeid kan leveren zonder kramp te krijgen ben je gewoon fysiek ongeschikt voor dit niveau.
Ik denk eigenlijk dat het meer een mentaliteitsdingetje is. Hij is niet bepaald de enige van Ajax bij wie de gemakzucht er was ingeslopen dit seizoen.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat blijft voor mij toch wel een groot raadsel. Het is al bizar dat je een speler voor dat bedrag terugkoopt nadat hij nog geen jaar geleden je in je bek hebt staan te pissen. Maar bij Ajax waren ze er hopelijk toch van op de hoogte dat Brobbey fysiek totaal niet geschikt is voor topsport.
Zegt toch meer dan genoeg dat je dan even goed een goede kans hebt op de titel.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het meer een mentaliteitsdingetje is. Hij is niet bepaald de enige van Ajax bij wie de gemakzucht er was ingeslopen dit seizoen.
Nouja als je op die leeftijd hooguit een potje of 2 a 3 volledig hebt gespeeld kan je het toch niet echt een mentaliteitsdingetje noemen.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het meer een mentaliteitsdingetje is. Hij is niet bepaald de enige van Ajax bij wie de gemakzucht er was ingeslopen dit seizoen.
Brobbey was wel een stukje duurder inderdaad. Zal ook wel voor iets meer centen worden doorverkocht lijkt me.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik deed gewoon even Henk Spaan na.
Maar gok dat het elkaar niet zoveel ontloopt inderdaad, op de prijs na.
Bij de Dick voor mekaar podcast wordt hij regelmatig gepersifleerd.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Brobbey was wel een stukje duurder inderdaad. Zal ook wel voor iets meer centen worden doorverkocht lijkt me.
En waar is in godsnaam Henk Spaan nog te horen
Gezien het geld wat jullie hebben uitgegeven en het talent wat jullie met name voorin hebben rondlopen had die titel nooit in gevaar mogen komen, zeker omdat de concurrentie ook niet uitzonderlijk presteert.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt toch meer dan genoeg dat je dan even goed een goede kans hebt op de titel.
Helemaal eens hoor, maar dat was het Schreuder effect, dat Feyenoord nu meedoet ligt toch wel aan het falen van Ajax maar ook PSV, we gaan zien of Heitinga het nog net gaat redden of net niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien het geld wat jullie hebben uitgegeven en het talent wat jullie met name voorin hebben rondlopen had die titel nooit in gevaar mogen komen, zeker omdat de concurrentie ook niet uitzonderlijk presteert.
Precies wel, zo heb je meer luie voetballers die het heel lang op talent en niet op arbeid hebben gered en Brobbey is er één van, totdat het hem nu achterhaalt. Gewoon een speler die er al jaren lang de kantjes van afloopt op de trainingen. Zeker bij een spits die enkel uitblonk bij Jong Ajax en in invalbeurten is het helemaal niet gek dat het dan pas gaat opvallen als hij als basisspeler opgesteld wordt.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als je op die leeftijd hooguit een potje of 2 a 3 volledig hebt gespeeld kan je het toch niet echt een mentaliteitsdingetje noemen.
PSV had in de eerste seizoenshelft met Gakpo en Madueke er nog bij wel meer punten moeten halen, maar vanaf de winterstop is dat team niet beter dan Feyenoord dus niet zo gek dat we er nog boven staan. Dat Ajax niet bijna elke pot met minstens 3 goals verschil wint met zo’n goede aanval blijft me verbazen.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, maar dat was het Schreuder effect, dat Feyenoord nu meedoet ligt toch wel aan het falen van Ajax maar ook PSV, we gaan zien of Heitinga het nog net gaat redden of net niet.
Beetje makkelijk scoren dit, hij had een groot aandeel in het kampioenschap van vorig seizoen, nu kiest de trainer voor Tadic en dat is terecht vooral vanwege het voetbal maar hij kan echt nog wel van nut zijn dit seizoen hoor en scoort toch gemiddeld wat sneller dan die Mexicaan van jullie.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies wel, zo heb je meer luie voetballers die het heel lang op talent en niet op arbeid hebben gered en Brobbey is er één van, totdat het hem nu achterhaalt. Gewoon een speler die er al jaren lang de kantjes van afloopt op de trainingen. Zeker bij een spits die enkel uitblonk bij Jong Ajax en in invalbeurten is het helemaal niet gek dat het dan pas gaat opvallen als hij als basisspeler opgesteld wordt.
Ben heel benieuwd of een trainer die hem wél aan het werk zet zijn talent wel weet te benutten want dat heeft hij onmiskenbaar maar heb het gevoel dat er altijd het minimale gevraagd van hem werd en dat is precies wat hij nu levert.
PSV vind ik ietsje anders, die kopen al jaren rotzooi in voor te veel geld en salaris, dat het daar nu pas en niet eerder in elkaar denderde heeft te maken met het talent wat uit hun jeugdopleiding kwam en omdat Schmidt een betere trainer is dan we hem krediet voor gaven.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, maar dat was het Schreuder effect, dat Feyenoord nu meedoet ligt toch wel aan het falen van Ajax maar ook PSV, we gaan zien of Heitinga het nog net gaat redden of net niet.
Dat kan best maar ze doen toch vaker mee dan Feyenoord om de titel.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV vind ik ietsje anders, die kopen al jaren rotzooi in voor te veel geld en salaris, dat het daar nu pas en niet eerder in elkaar denderde heeft te maken met het talent wat uit hun jeugdopleiding kwam en omdat Schmidt een betere trainer is dan we hem krediet voor gaven.
Het is allemaal nog wat fragiel, moeilijk te verklaren maar zo'n oorwassing tegen Napoli doet toch meer dan menigeen zou denken, die Ajax branie al dan niet terecht is daardoor wel het putje in gegaan en tegenstanders denken ook nog steeds dat er wat te halen valt dus die staan er ook anders in.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV had in de eerste seizoenshelft met Gakpo en Madueke er nog bij wel meer punten moeten halen, maar vanaf de winterstop is dat team niet beter dan Feyenoord dus niet zo gek dat we er nog boven staan. Dat Ajax niet bijna elke pot met minstens 3 goals verschil wint met zo’n goede aanval blijft me verbazen.
Dat zou Brobbey ook eens mogen doen (oneens overigens)quote:Op maandag 6 maart 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren dit, hij had een groot aandeel in het kampioenschap van vorig seizoen, nu kiest de trainer voor Tadic en dat is terecht vooral vanwege het voetbal maar hij kan echt nog wel van nut zijn dit seizoen hoor en scoort toch gemiddeld wat sneller dan die Mexicaan van jullie.
We hoeven het ook niet eens te zijn, zijn we beiden blij met wat we hebben.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou Brobbey ook eens mogen doen (oneens overigens)
Over alle competities heen is het ook niet waar en bovendien heeft onze Mexicaan een hoop belangrijke goals gemaakt, terwijl het bij Brobbey gaat om vrijwel uitsluitend goals in ruime zeges tegen laagvliegers. Hij heeft het vorig seizoen een paar weken goed gedaan maar dat was wel onder ten Hag en hij heeft maar zo weinig minuten gespeeld dat je moeilijk kan zeggen dat het om een patroon gaat. Natuurlijk kan hij nog van nut zijn want Brobbey is een ontzettend talentvolle voetballer maar het is lachwekkend als je op zijn leeftijd met zijn status bovendien nog geen 90 minuten kan uithouden op professioneel niveau.
Feyenoord komt dan ook net uit een zeer instabiele fase maar gaan er de komende termijn normaal gesproken wel consequent overheen (al ben ik onzeker wat er gaat gebeuren als Slot eenmaal weg), op zich is het niet gek dat de uitwerking van jarenlang wanbeleid PSV nu pas achterhaalt omdat ze nog altijd genoeg eigen talent hadden om daarvoor te compenseren.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan best maar ze doen toch vaker mee dan Feyenoord om de titel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |