Gaat Hamilton straks nog winnen?quote:
als redbul en ferrarie botsen welquote:
Dan wint Alonso GOD ouwe reus.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als redbul en ferrarie botsen wel
Dat zou ik wel mooi vinden, die gun ik het het meeste.quote:
Dat begrijp ik, bij iedere bal op het doel heb je het gevoel dat hij er zomaar in kan gaan.quote:
Ziequote:Op zondag 5 maart 2023 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, bij iedere bal op het doel heb je het gevoel dat hij er zomaar in kan gaan.
Wat doen wij als Bakkali scoort?quote:
Nooit meer op fok posten.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doen wij als Bakkali scoort?
Terecht, ze houden het onnodig spannend.quote:
#UNTILRKCSCORESquote:
Ik ben er ingetuindquote:Op zondag 5 maart 2023 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
PSV - RKC was toch 10x spannender dan die F1 race.
Race is op de helftquote:Op zondag 5 maart 2023 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
PSV - RKC was toch 10x spannender dan die F1 race.
Alonso heeft die Mercedessen net ingehaald?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Race is op de helft
Mooie ouderwetse strijd tussen Alonso en Hamilton.
Inmiddels weerquote:Op zondag 5 maart 2023 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alonso heeft die Mercedessen net ingehaald?
Mooi, dat gun ik hem wel.quote:
Staat op m'n tweede scherm aan en kijk zo af en toe.quote:
Ja, ik zag het. Ze maken het Verstappen wel erg makkelijk zo.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Leclerc weer eens uitgevallen, dus Alonso heeft zelfs zicht op het podium
Alonso 3e nu!quote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Leclerc weer eens uitgevallen, dus Alonso heeft zelfs zicht op het podium
Zoals iedere wedstrijd, erg matig maar waarschijnlijk wel goed genoeg om te winnen.quote:
Hallo @GGMM , je komt op het juiste moment!quote:Op zondag 5 maart 2023 17:58 schreef GGMM het volgende:
1-0
De Feyenoorders kunnen weer terug naar hun topic
We denken op Fok! toch niet in hokjes? :Squote:Op zondag 5 maart 2023 17:58 schreef GGMM het volgende:
1-0
De Feyenoorders kunnen weer terug naar hun topic
Zonder ?ze hadden met 10 man moeten staan, slaan is roodquote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef KingRoland het volgende:
Zonder hulp van de scheids ook nog.
Kan Feyenoord een hoop van leren
Cambuur MOET winnen, ik ga dit zeker ook kijken.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie nu pas dat we om 20:00 nog een Eredivisietoetje hebben met Cambuur - Go Ahead.
Ik wil alvast de presentielijst tekenen.
Ik sla die denk ik over.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie nu pas dat we om 20:00 nog een Eredivisietoetje hebben met Cambuur - Go Ahead.
Vanavond is er dartenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Gerwen gaat winnen.quote:
UK Open halve finales en finale dus op zich.quote:
ik ben ziedendquote:Op zondag 5 maart 2023 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
Tijdrekken tegen NEC, en je speelt nog thuis ookDan moet je je echt schamen als Ajax, ik ben razend.
quote:
Helemaal mee eens, Ajax speelde vandaar zeer matig, in eigen huis nota bene. In deze fase kun je niets anders dan de drie punten koesteren, maar we moeten ophouden om maar te blijven praten over dat zogenaamde geluk dat Feyenoord steeds zou hebben.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
Tijdrekken tegen NEC, en je speelt nog thuis ookDan moet je je echt schamen als Ajax, ik ben razend.
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga ervan uit dat iedereen klaarzit voor de TOPPER van de week.
Ik vrees ineens een zaaddodende 0-0quote:Op zondag 5 maart 2023 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
Op basis van dit veld hoop ik dat Cambuur met 0-5 verliest.
Haten op Cambuâhquote:Op zondag 5 maart 2023 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Morgen vanaf 19.30 schakelprogramma Keukenkampioendivisie!!![]()
Cambuur
Fortuna en RKC mogen van mij wel wegquote:Op zondag 5 maart 2023 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als er twee ploegen mogen degraderen zijn dat toch wel Cambuur en Volendam.
Al zal die laatste wel niet meer lukken.
Grunn en Excelsior.quote:
Of dat walgelijke Roda JC dat een paar jaar op rij op het allerlaatste moment aan degradatie ontsnapte.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat RKC nu al jaren stabiel meedraait in de Eredivisie blijf ik vreemd vinden. Het heeft niet eens iets aandoenlijks meer zoals bij Excelsior het geval is, het is meer als schimmel wat je plots niet meer van de muren krijgt
Hebben voor de Eredivisie echt gewoon jaar op jaar een prima selectie. Nu weer met zo'n Seuntjens en Bel Hassani.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat RKC nu al jaren stabiel meedraait in de Eredivisie blijf ik vreemd vinden. Het heeft niet eens iets aandoenlijks meer zoals bij Excelsior het geval is, het is meer als schimmel wat je plots niet meer van de muren krijgt
Wat stiekem best een grote club is.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of dat walgelijke Roda JC dat een paar jaar op rij op het allerlaatste moment aan degradatie ontsnapte.
@onlogisch zou zijn kampioenselftal gelijk naar huis sturen als hij zou zien dat ze op zo'n parodie op een voetbalveld zouden moeten spelen. Dit is gewoon competitievervalsing.quote:
Die hadden toen een hele goede speler, Malki of zoiets.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of dat walgelijke Roda JC dat een paar jaar op rij op het allerlaatste moment aan degradatie ontsnapte.
quote:Op zondag 5 maart 2023 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Want?quote:Op zondag 5 maart 2023 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heel veel ploegen hebben nu wel een probleem.
In Duitsland 4 teams op 19 onderaanquote:Op zondag 5 maart 2023 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat dicht op elkaar onderin. Al is het in Spanje en Engeland nog gekker.
Wel geinig om te volgen altijd.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2023 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In FIFA 2000 kon je de naam van een bestaand voetbal team aanpassen en maakte ik van RKC mijn eigen voetbalteam. Wellicht kunnen ze dat nu ook doen.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]prima vergelijking @:littlerabbit check deze
Nee verre van.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is in ieder geval iemand niet zo'n fan van Jeffrey
Misschien wil Red Bull je hier wel mee helpenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In FIFA 2000 kon je de naam van een bestaand voetbal team aanpassen en maakte ik van RKC mijn eigen voetbalteam. Wellicht kunnen ze dat nu ook doen.
Die man van Hoffenheim is wellicht toe aan een nieuw project.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien wil Red Bull je hier wel mee helpen
Ein wenigquote:Op zondag 5 maart 2023 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man van Hoffenheim is wellicht toe aan een nieuw project.
@:kingroland beheers jij de Duitse taal een beetje? Concordia Delft komt naar Waalwijk.
Rip Valencia. Zal je zien dat ze straks degraderen in de week dat Estadio Mestalla 100 jaar bestaat.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In Engeland is dat nog bijzonderder, want die wedstrijden op zaterdag om 16u mogen überhaupt wettelijk niet uitgezonden worden. De TV gelden per uitgezonden wedstrijd liggen dus nog hoger daar. In Duitsland zal het vast komen omdat daar wel naar stadionbezoekende fans wordt geluisterd.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom kunnen ze in Engeland en Duitsland met een veel grotere tv-markt wel op zaterdag nog 4 of 5 wedstrijden tegelijk spelen?
Voor de mensen die eerst zelf moeten voetballen op zaterdag is het natuurlijk wel lekker dat de eredivisie op z'n vroegst half vijf begint.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Engeland is dat nog bijzonderder, want die wedstrijden op zaterdag om 16u mogen überhaupt wettelijk niet uitgezonden worden. De TV gelden per uitgezonden wedstrijd liggen dus nog hoger daar. In Duitsland zal het vast komen omdat daar wel naar stadionbezoekende fans wordt geluisterd.
Mwah, dan ga je het meestal ook niet redden hoor. Zaterdagcompetities voor volwassenen zijn meestal later op de dag dan die op zondag.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor de mensen die eerst zelf moeten voetballen op zaterdag is het natuurlijk wel lekker dat de eredivisie op z'n vroegst half vijf begint.
Daarom: op z'n vroegst. Als ze dan een kutwedstrijd als eerste programmeren heb je nog wel wat tijd. Zeker de tv-kijkers. Stadionbezoekers misschien wat meer gehaast.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dan ga je het meestal ook niet redden hoor. Zaterdagcompetities voor volwassenen zijn meestal later op de dag dan die op zondag.
Mwah, dat weet je nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:13 schreef Zorro het volgende:
Ach
https://www.ed.nl/nederla(...)art-maatta~aafa0b45/
Niet alleen Groningen maar ook AZ, PSV en ajax zijn benadeeld hierdoor. Je verwacht het niet.
Kuipkaartje, zo gaat dat.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:13 schreef Zorro het volgende:
Ach
Niet alleen Groningen maar ook AZ, PSV en ajax zijn benadeeld hierdoor. Je verwacht het niet.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:13 schreef Zorro het volgende:
Ach
Dit is echt van het niveau "er stond niet specifiek in de handleiding van de magnetron dat ik mijn kat er niet in moest stoppen"quote:Er staat namelijk nergens in de reglementen dat je niet een bal tegen de tegenstander mag aanschieten als de bal binnen de lijnen is en er niet is gefloten", aldus FC Groningen.
Precies, ik vond dit ook een prima gele kaart.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt van het niveau "er stond niet specifiek in de handleiding van de magnetron dat ik mijn kat er niet in moest stoppen"![]()
Je kan de bal tegen een speler die op de grond ligt trappen prima onder onsportief gedrag scharen en dan mag je er een kaart voor geven. Dit was alleen geen overduidelijke situatie. Vreemd dat de KNVB steeds op zo'n knullige manier terugkomt op beslissingen van scheidsrechters waardoor clubs zich enorm benadeeld voelen terwijl dat reuze meeviel. Bij NEC ook al met die rode kaart voor hands, die kon je prima geven.
En nu zelfs definitief.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat de absolute kraker van vandaag 45 min is uitgesteld.
zat er net klaar voorquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat de absolute kraker van vandaag 45 min is uitgesteld.
Kamphuis.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit had toch gewoon om 18.00 uur al afgelast moeten worden. Wat een amateurisme weer
Beste man was al een halfuur te laat in Deventer voor de eerste keuring vanwege de mega files op de weg. En dan gaat er nog geen lichtje branden als je ook nog eens een compleet besneeuwd veld voor je ziet.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat weet je niet
Verder vreemd om dit aan te geven als KNVB, want een absolute fout was het nou ook weer niet om daar geel voor te geven
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
En blijkbaar heeft de KNVB er een handje van om een scheids voor de bus te gooien zonder echte aanleiding
Dat doen ze sindsdien niet meer hoor!quote:Volgens de KNVB, die het achteraf vervelend vond een scheidsrechter publiekelijk te moeten afvallen en dat sindsdien ook niet meer doet
Die hebben gewoon mazzel gehad met de eerste maand waar ze alleen al tegen Cambuur en Vitesse zes punten teveel kregen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Excelsior gaat er samen met Cambuur gewoon rechtstreeks uit, wat een armoede is dat.
Het lijkt er wel op, of hij gelooft niet dat ze soms ook uitwedstrijden kunnen winnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is vast vergeten dat Twente moet voetballen
Ja, dit dusquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, of hij gelooft niet dat ze soms ook uitwedstrijden kunnen winnen.
Mannetje boosquote:
quote:NOS Sport-presentator Tom Egbers is dit weekend niet te zien op televisie. Hij ligt onder vuur na een artikel in de Volkskrant over misstanden bij de sportredactie. Egbers is het vaste gezicht van de zondagavonduitzending van NOS Studio Sport Eredivisie.
Door niet op televisie te verschijnen wil Egbers "rust bieden aan de redactie en het programma, vanwege de ontstane commotie na het artikel in de Volkskrant", meldt de NOS in een verklaring.
Een woordvoerder wil geen nadere toelichting geven en ook niet kwijt of de presentator volgend weekend wel te zien is. Het is nog niet duidelijk wie Egbers morgenavond vervangt.
Zo, die is boos.quote:
Dijks kan er echt geen reet meer vanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:yats @:sked
Stukje topsportmentaliteit
Mooie reden om hem gelijk op straat te knikkeren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Wat een mietje ben je danquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
DombohetOlifantje1 in VBL / [Live Eredivisie #1550] Paul komt nooit meer op fokquote:
Maar we hadden zo'n goed verleden tegen Soarta!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
Sparta speelt het lamlendige Vitesse helemaal kapot.
@:Yats
Dit was ik natuurlijk nog niet vergeten.quote:
Mij ook.quote:
#@$%$# Dit is een bepaalde Vitessesupporter nu.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:39 schreef Caland het volgende:
Die scheids komt uit Rotterdam, onterechte kaart
Tegen Cambuur toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:43 schreef PSVCL het volgende:
MvG is met zijn hoofd al bij de afscheid die hij morgen krijgt van PSV. voetballen kan ie helaas niet meer.
Dat worden toch wel 3 punten, die kunnen er echt helemaal niks van.quote:
Klopt, moet zelfs met jong PSV lukken. Vanaf volgende week begint het pas voor de top 4.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat worden toch wel 3 punten, die kunnen er echt helemaal niks van.
Ik vind het zo bizar dat die jongen al jarenlang laat zien er echt helemaal niks van te kunnen en toch gewoon een redelijke club vindt, mag keepen bij jong oranje en zelfs in de voorselectie van oranje zitquote:
De TT klopt niet.quote:
Dat ging in Leeuwarden ook prima ja!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat worden toch wel 3 punten, die kunnen er echt helemaal niks van.
Al besproken.quote:
Veel woede in deze post.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn voorspelling Heerenveen-Ajax:
Heerenveen is de bovenliggende partij, maar Ajax gaat met de punten ervandoor. Net als tegen Utrecht, Feyenoord (2x) en RKC.
Ik hoop alleen dat Sahraoui heel Amsterdam laat janken.
COYBIWAB
Mee eens.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Kies maar een TT dan.
Paul heeft geen ruggengraat.
Viesmad ja.quote:
Waarom eigenlijk? Heb je het speelschema al bekeken? Het is allang duidelijk dat Feyenoord gewoon kampioen wordt. Voor Ajax is het belangrijk om in ieder geval tweede te worden en vCL te halen en dat wordt nog lastig zat. Het mislopen van de CL zal Ajax in een financieel neerwaartse spiraal gooien met alle gevolgen van dien. Een 2005-2010 scenario dreigt dan.quote:
Ik heb niks tegen Ajax. Ik hoop gewoon dat Heerenveen wint, want ben al jaren Heerenveen-supporterquote:Op zondag 12 maart 2023 11:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Heb je het speelschema al bekeken? Het is allang duidelijk dat Feyenoord gewoon kampioen wordt. Voor Ajax is het belangrijk om in ieder geval tweede te worden en vCL te halen en dat wordt nog lastig zat. Het mislopen van de CL zal Ajax in een financieel neerwaartse spiraal gooien met alle gevolgen van dien. Een 2005-2010 scenario dreigt dan.
Gelukkig is er een (volkomen terecht) parodietopic over Utrecht.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Utrecht die de bal al had klaar gelegd voor een vrije trap.
quote:Op zondag 12 maart 2023 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lollerpaul
Utreg is het VOLLEDIG kwijt
Tijd om trainingscomplex Zoudenbalch te bestormen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:25 schreef Paul het volgende:
[..]ALLEMAAL DE SCHULD VAN SAGNAN, VD HOORN EN ONS TRAINER SILBERBAUER
Ik kijk al uit naar je frontpage post over deze wedstrijd.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:25 schreef Paul het volgende:
Schreeuw niet zo.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:25 schreef Paul het volgende:
Je schreeuwt wel hard voor iemand die hier niet meer post.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:25 schreef Paul het volgende:
Gewoon ieder jaar zeggen dat je nu echt de top aan gaat vallen. In Utrecht blijven ze dat blijkbaar gewoon geloven, terwijl de rest van het land al gelijk weet dat het weer niks is.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe kan Jordy Zuidam nooit ter discussie worden gesteld? Zeldzaam dramatische technisch manager.
quote:Op zondag 12 maart 2023 13:26 schreef R-woud93 het volgende:
Vond Utrecht wel een leuke ploeg, jammer voor ze.
Is goed redactie frontpage meneer.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry moderator, wilde jullie laten nagenieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |