Gaat Hamilton straks nog winnen?quote:
als redbul en ferrarie botsen welquote:
Dan wint Alonso GOD ouwe reus.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als redbul en ferrarie botsen wel
Dat zou ik wel mooi vinden, die gun ik het het meeste.quote:
Dat begrijp ik, bij iedere bal op het doel heb je het gevoel dat hij er zomaar in kan gaan.quote:
Ziequote:Op zondag 5 maart 2023 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, bij iedere bal op het doel heb je het gevoel dat hij er zomaar in kan gaan.
Wat doen wij als Bakkali scoort?quote:
Nooit meer op fok posten.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doen wij als Bakkali scoort?
Terecht, ze houden het onnodig spannend.quote:
#UNTILRKCSCORESquote:
Ik ben er ingetuindquote:Op zondag 5 maart 2023 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
PSV - RKC was toch 10x spannender dan die F1 race.
Race is op de helftquote:Op zondag 5 maart 2023 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
PSV - RKC was toch 10x spannender dan die F1 race.
Alonso heeft die Mercedessen net ingehaald?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Race is op de helft
Mooie ouderwetse strijd tussen Alonso en Hamilton.
Inmiddels weerquote:Op zondag 5 maart 2023 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alonso heeft die Mercedessen net ingehaald?
Mooi, dat gun ik hem wel.quote:
Staat op m'n tweede scherm aan en kijk zo af en toe.quote:
Ja, ik zag het. Ze maken het Verstappen wel erg makkelijk zo.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Leclerc weer eens uitgevallen, dus Alonso heeft zelfs zicht op het podium
Alonso 3e nu!quote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Leclerc weer eens uitgevallen, dus Alonso heeft zelfs zicht op het podium
Zoals iedere wedstrijd, erg matig maar waarschijnlijk wel goed genoeg om te winnen.quote:
Hallo @GGMM , je komt op het juiste moment!quote:Op zondag 5 maart 2023 17:58 schreef GGMM het volgende:
1-0
De Feyenoorders kunnen weer terug naar hun topic
We denken op Fok! toch niet in hokjes? :Squote:Op zondag 5 maart 2023 17:58 schreef GGMM het volgende:
1-0
De Feyenoorders kunnen weer terug naar hun topic
Zonder ?ze hadden met 10 man moeten staan, slaan is roodquote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef KingRoland het volgende:
Zonder hulp van de scheids ook nog.
Kan Feyenoord een hoop van leren
Cambuur MOET winnen, ik ga dit zeker ook kijken.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie nu pas dat we om 20:00 nog een Eredivisietoetje hebben met Cambuur - Go Ahead.
Ik wil alvast de presentielijst tekenen.
Ik sla die denk ik over.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie nu pas dat we om 20:00 nog een Eredivisietoetje hebben met Cambuur - Go Ahead.
Vanavond is er dartenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Gerwen gaat winnen.quote:
UK Open halve finales en finale dus op zich.quote:
ik ben ziedendquote:Op zondag 5 maart 2023 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
Tijdrekken tegen NEC, en je speelt nog thuis ookDan moet je je echt schamen als Ajax, ik ben razend.
quote:
Helemaal mee eens, Ajax speelde vandaar zeer matig, in eigen huis nota bene. In deze fase kun je niets anders dan de drie punten koesteren, maar we moeten ophouden om maar te blijven praten over dat zogenaamde geluk dat Feyenoord steeds zou hebben.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
Tijdrekken tegen NEC, en je speelt nog thuis ookDan moet je je echt schamen als Ajax, ik ben razend.
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga ervan uit dat iedereen klaarzit voor de TOPPER van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |