Bummerquote:Op zondag 5 maart 2023 13:49 schreef hhh38 het volgende:
De loting voor de 10km is verpest door het afzeggen van Swings. Geen Roest - Ghiotto en Bloemen - Bergsma meer
Erg treurig idd.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:50 schreef Pino112 het volgende:
Je ziet en hoort ze gewoon schaatsen, schaamteloos.
Het ‘zweethokje’ met DeMart en Ria Visser?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:52 schreef Toby56 het volgende:
Tsja, ik probeer me de NOS ook maar te herinneren aan de hand van de beste momenten.
Vroeger maakte ik me hier kwaad over.quote:
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
We worden bedrogen met de lotingen.
Heeft geen nut, dan gaan ze 'per ongeluk' op hun bek op de eerste 10 meter.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:53 schreef hhh38 het volgende:
Afzeggen vlak voor de race zou verboden moeten worden
Die is al gestoptquote:
Ja wellicht, maar dan maak je jezelf tenminste belachelijk en word je de volgende keer gedwongen om eerder te beslissenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heeft geen nut, dan gaan ze 'per ongeluk' op hun bek op de eerste 10 meter.
De discussie dateert al van decennia en decennia geleden.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vroeger maakte ik me hier kwaad over.
Maar schaatsen wordt door alle instanties, organiserend en uitzendend, al decennialang steeds onaantrekkelijker gemaakt om te volgen. Dus tegenwoordig volg ik het gewoon een stuk minder.
Een voorouder komt in elk geval uit Duitsland. Komt wel heel dichtbij zo, 'Sijn wij van Duitschen Bloet'quote:Op zondag 5 maart 2023 13:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heeft Mart al een Nederlandse connectie met Stolz gevonden? Kan natuurlijk niet dat er geen Nederlandse achterneef is ofzo zodat hij toch een beetje van ons is?
Zeker. Stolz is gewoon een Duutse noam.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:58 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Een voorouder komt in elk geval uit Duitsland. Komt wel heel dichtbij zo, 'Sijn wij van Duitschen Bloet'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |