Ook omdat het op de Spelen nergens op leek, maar het nu gewoon wel op dit podium gewoon laten zienquote:Op zondag 5 maart 2023 13:24 schreef Faraday01 het volgende:
Wel mooi voor Stolz om met zo veel publiek de macht helemaal over te nemen
ok bedankt voor de verbetering? Inhoudelijk nog wat op te merken of wil je alleen de taalnazi uithangen?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als zijnde klopt in ieder geval niet.
quote:Op zondag 5 maart 2023 13:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Eén van de weinig niet onzinnige opmerkingen van een commentator.
Ik denk wel dat de jongeman vandaag een beetje vermoeid was.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb gevoel dat ie nog sneller had gekund. In Milwaukee reed ie een eerste volle ronde van 24.9
Ik heb liever een overwinning van fenomeen Stolz dan Nuis.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:26 schreef Malavita het volgende:
[..]
ok bedankt voor de verbetering? Inhoudelijk nog wat op te merken of wil je alleen de taalnazi uithangen?
Tsja.quote:
Hij had het over drie afstanden in een toernooi. Maar goed, op de WK Sprint won hij wel 3 afstanden, dus dat zal wel bedoeld worden.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de OS, niet het WK Afstanden (dat nog niet bestond)
Dat mag. Snap de haat op Nuis verder niet zo maar meningen kunnen daarover verschillen. Ik zie liever Nederlanders winnenquote:Op zondag 5 maart 2023 13:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb liever een overwinning van fenomeen Stolz dan Nuis.
Nuis is ook gewoon een hele mooie schaatser; het ziet er altijd fantastisch uit. Vooral genoten van het duel...om vlaggetjes geef ik niet bijster veel.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat mag. Snap de haat op Nuis verder niet zo maar meningen kunnen daarover verschillen. Ik zie liever Nederlanders winnen
Fokkers kunnen niet tegen alpha mannetjes.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat mag. Snap de haat op Nuis verder niet zo maar meningen kunnen daarover verschillen. Ik zie liever Nederlanders winnen
Nuis is een extraverte en vaak impulsieve aandachtstrekker, die wil dat mensen hem leuk en geweldig vinden. En dergelijke figuren maken ook sneller een (impulsieve) fout.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
Alle schaatsers zijn een beetje van ons toch? Nederlandse folklorequote:Op zondag 5 maart 2023 13:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heeft Mart al een Nederlandse connectie met Stolz gevonden? Kan natuurlijk niet dat er geen Nederlandse achterneef is ofzo zodat hij toch een beetje van ons is?
Ja leuke bierviltjes berekening, maar dat verschil kleiner is tov Stolzquote:Op zondag 5 maart 2023 13:30 schreef Nober het volgende:
Vandaag tweetiende gisteren nog een seconden dat is 80 procent beter.
Als Stolz de TS had gereden had ie die ook gewonnen denk ikquote:Op zondag 5 maart 2023 13:33 schreef Marcoss het volgende:
Kramer en Wüst wonnen beiden ook 3x goud op een WK afstanden (Kramer meerdere keren), maar beiden wel met ook de ploegenachtervolging erbij
En de massastart?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Stolz de TS had gereden had ie die ook gewonnen denk ik
Zilver met een gouden randje?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:34 schreef Felagund het volgende:
Morele winnaar.Nuis kan tevreden zijn met zilver, maar hou op met deze onzin.
Die kan hij serieus wel winnen.quote:
Tuitert zit op Fok!?quote:
Dat heeft dan net zoveel waardequote:Op zondag 5 maart 2023 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Stolz kan gewoon 7x goud winnen in 2026!
Hoe zou het met Kuli gaan?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:39 schreef hhh38 het volgende:
Er is wel echt behoefte aan een rivaal voor Stolz. Kongshaug en Howe zijn jong en goed, maar gaan het niet redden denk ik. Ning heeft ook z'n plafond al bereikt. En op de 1000m is er nog minder uitzicht op een concurrent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |