Die eet zo verrekte smerigquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij was het waarschijnlijk al die tijd al niet
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:23 schreef -river- het volgende:
Jodelientje staat nog steeds op haar slaapkamerhakken.
Danny kan ook weer naar huis na 1 weekjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:26 schreef Ireth het volgende:
Volgende nominatie ronde graag MA, Lindsey en Jolien op die bank. Boeit me niet wie er dan vertrekt
Zo noem je hakken die zo hoog zijn dat ze niet echt geschikt zijn om op te lopen maar mooi staan.quote:
hij gaat het spel mee spelen in de gameroomquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Danny zal deze week wel geen privileges hebben zoals een vrijstelling neem ik aan?
Hoe danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Jolien "Er komt een bewoner terug".....kut!
Uit het niets speculatie of ze hebben het script al gelezen....ik denk dat laatste...quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:27 schreef Angel79 het volgende:
Kabouter nog steeds boos dat um niks gevraagd is
Jockari weent omdat hij van de bucketlist van @Ireth is gesmeten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth streept "Jockari ontmoeten" van bucket list
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:30 schreef freaky40 het volgende:
Deceptie weer, het is al gelekt...man man, wat een faalshow weer dit. En zometeen quasi verbaasd doen natuurlijk....pfff.
Huh hoe dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:30 schreef freaky40 het volgende:
Deceptie weer, het is al gelekt...man man, wat een faalshow weer dit. En zometeen quasi verbaasd doen natuurlijk....pfff.
Nee ik weet genoeg, loop al te lang mee maar ik baal er van dat ik steeds weer gelijk krijg...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dat jij dat nog verbasd over bent
ouwe garde rls tikker
Als je ook via Google Streetview kijkt dan kun je zo dicht bij het huis komen. De weg loopt er gewoon langs, ik snap niet dat ze het niet meer afgezonderd hebben neergezet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net uit het niets werd er iets geroepen.
Parkeerterrein was al van Endemol, Dicht bij de studio en ander voorzieningen voor het maken van de de uitzendingen. Loopt over de weg een kabelbrug terug het endemol gebouw inquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als je ook via Google Streetview kijkt dan kun je zo dicht bij het huis komen. De weg loopt er gewoon langs, ik snap niet dat ze het niet meer afgezonderd hebben neergezet.
Dat gebeurd sowieso wel, maar nu nog niet. In de laatste week/weken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: Het zou wel heel leuk zijn dat er oud-bewoners in het huis komen.
Dadaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:34 schreef Monique___ het volgende:
niet alleen voor hun een negatieve consequentie.. omdat die kraai vertrokken is zitten wij weer met dada op de streams
Ja maar kijk... ze hadden het ook in het midden kunnen zetten toch? Scheelt toch een paar meter en geluid:quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Parkeerterrein was al van Endemol, Dicht bij de studio en ander voorzieningen voor het maken van de de uitzendingen. Loopt over de weg een kabelbrug terug het endemol gebouw in
Nee hij komt er niet voor spek en bonen bij. Hij gaat gewoon mee spelen en maakt ook gewoon kans op de jackpot aan het eind.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:35 schreef Willewa het volgende:
Leuk wat leven in huis en opvulling voor vertrokken bewoners, maar ik hoop dat Danny gewoon is uitgesloten voor PON-challenges en gewoon puur moet teren op of de bewoners en kijken em erin laten. Op z’n minst 1 of 2 weken of eigenlijk gewoon helemaal, als ie er nog in zou zitten dan (wat ik dan denk van niet).
Ben wel blij met wat meer leven, maar zou zo oneerlijk zijn als je nu juist door hem genomineerd zou worden en naar huis moet als hij de PON wint.
Maarja het zal wel niet 🤷🏻♂
Vind het echt zo stom dat een weggestemde bewoner nu nog ff terugkomt op het einde en die mag dan ook de jackpot meenemen als die wint?quote:
Is vaak wat later na de live volgens mij als er iets gebeurd. Ben benieuwd.quote:
Nee bedoel niet voor spek en bonen, maar puur via gunfactor alleen nog kunnen winnen. En dat hij niet mag nomineren zou het enige eerlijke voor de rest van de bewoners zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hij komt er niet voor spek en bonen bij. Hij gaat gewoon mee spelen en maakt ook gewoon kans op de jackpot aan het eind.
Hele programma is inmiddels stomquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind het echt zo stom dat een weggestemde bewoner nu nog ff terugkomt op het einde en die mag dan ook de jackpot meenemen als die wint?
Ja dacht al huh, via game tochquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Change of plans dus bij de Febo. Eerst zou hij via een game in de gameroom het huis in komen en nu wordt hij dus al losgelaten....mmm
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Change of plans dus bij de Febo. Eerst zou hij via een game in de gameroom het huis in komen en nu wordt hij dus al losgelaten....mmm
Ik krijg direct jeuk als de bewoners roepen "Het is tijd voor een batterij wissel"quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:37 schreef Ireth het volgende:
Hou toch eens allemaal je pl**r*sbek als big brother praat
Ja maar... tis Dannyquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik dacht dat Lindsey van de vrouwen was, ze staat nu te soppen in d'r crocs
nu ze Danny ziet
ook bij de streamersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Geeft wel een boost dit voor de bewoners dan
Nee maak een pol, goed ideequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:41 schreef Ireth het volgende:
Zijn er al weddenschappen wanneer Gaby genoemd wordt??
Ben je nu chiara al weer vergeten???quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:40 schreef mario390 het volgende:
dat dannykind boeit me niet
boeit me niet, zak rijst ,
ik willt chelsea
Ah goeie, denk het ook idd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze al aan het speculeren waren.
En dat theatrale stemmetje ook, nu al weer klaar mee, mogen we al stemmen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat neppe gemaakte lachje op zijn smoelwerk
wat ziet iedereen er slecht uit, je bedoelt jezelf zekerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat neppe gemaakte lachje op zijn smoelwerk
Idd. Ik ben er ook echt klaar mee nu.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:41 schreef Paul het volgende:
echt domste idee ooit in BB om een oud bewoner terug te droppen na een paar weken
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Idd. Ik ben er ook echt klaar mee nu.
Was gezellig COS
Tot de volgende
Die mag niets zeggen, duidelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny heeft duidelijk wel instructies gehad van de febo
Same. Vond het jammer dat ie eruit moest. Hij geeft toch een bepaalde impuls aan die groep lapschwanzen.quote:
Als hij dat weet, die is alleen maar bezig geweest met zn cloudquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:44 schreef Ireth het volgende:
Ow zal ie vertellen over de aardbeving in Turkije
Tsja, hij kan moeilijk gaan zeggen, jongens die stemmingen kloppen voor de klote niet meer, nu BB hem een gunst heeft gedaan door hem terug te duwen.quote:
Alle aandacht😮💨quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:48 schreef odie22 het volgende:
pfffffffff ben hem nu al weer zat, tsjongejonge
Niet grappig...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:49 schreef Willewa het volgende:
Geen quarantaine dus voor Danny en co. Volgende week Corona Week.
ze zijn verveelt als fuck, even iets nieuws. vanavond in bed denken ze er pas overnaquote:
Voor deurwaardersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:49 schreef Monique___ het volgende:
jolien: werd ge veel herkend als ge ergens wandelt, komen mensen u aanspreken?
dada: jaaa handtekening
Leg het uit dan, want zoals je ziet snap ik het niet. Zit niks verkeerds en 0 slechte intentie in.quote:
Waarom zou ik dat uit moeten leggen figuur...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Leg het uit dan, want zoals je ziet snap ik het niet. Zit niks verkeerds en 0 slechte intentie in.
poah ik had bijna een soundboard gemaakt met haar nep krijsjes. maar teveel werkquote:
Denk niet want dan is Ali wel van de leg denk ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:44 schreef Ireth het volgende:
Ow zal ie vertellen over de aardbeving in Turkije
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:51 schreef B00STER het volgende:
Ik hoop ZO op een feestje nu. Als er ooit een goede reden was is het vandaag wel toch?
Pfff whatever man haha. Zeg dan niks. Er wordt hier zoveel ergere dingen gezegd en in mijn comment zit 0,0% slechtsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat uit moeten leggen figuur...
Er was ook een spel waarna ze een Apres-Ski party kregen, dus ik hou hoop!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Komt zo nog een spel in de gameroom en SL voor ons
Ehmm, dat was al bekend voor dat ze het huis in gingen natuurlijk....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:53 schreef odie22 het volgende:
ze weten echt alles al , bart wist ook al over de oorlog in oekraine
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Danny zegt geen nieuws gezien te hebben
gozer..wat slecht ..![]()
Moet ie dan nu aan Ali gaan vertellen over de grootste Turkse aardbeving aller tijden met mogelijk alle gevolgen van dien? Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Dan is die wel in 1 klap klaar met vragen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niet alleen vanavondquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:00 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Charlotte zeer irritant vanavond met haar geschreeuw.
Die was ook al ff bezig voor BB begon héquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:53 schreef odie22 het volgende:
ze weten echt alles al , bart wist ook al over de oorlog in oekraine
ja idioot dom gelul allemaalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:00 schreef Monique___ het volgende:
pff remind me, hoe lang zat hij er ook al weer in?
2 weken? 3 weken?
met z'n oh ziet zo een bloem uit.. pff
Levensvragen he ..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
domme sjarlot met je spotify playlist man man man
zei de stem nu dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:56 schreef Kinga het volgende:
Dit ook weer... dat schreeuwen buiten... BB geef een waarschuwing, IETS.
Pon/Continue contact met buitenwereld/ Oud bewoner terug -> morsdood concept.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
NIEMAND geeft om wolter kroes
was op nieuws, maar hij keek geen nieuws
ja wat liefquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Danny heeft aardig rode oortjes van het liegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef Ireth het volgende:
Nou stook die hottub op, gooi dat shirt uit en ga poedelen man![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zegt Danny nu dat Wolter Kroes I’m BB op het nieuws was?
ehu dat zei diequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zegt Danny nu dat Wolter Kroes I’m BB op het nieuws was?
In het shownieuws op socials denk ik meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zegt Danny nu dat Wolter Kroes in BB op het nieuws was?
goed puntquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
Voor Danny is social media natuurlijk nieuws
Meer hoef je niet te weten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
Voor Danny is social media natuurlijk nieuws
Zat me te bedenken toen charlot dat vroeg Danny was er toch al uit?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:09 schreef Kinga het volgende:
Dat wanhopige gedoe naar die valentijnskaarten en fanmail... Jesus christ.. BB zou het in de openhaard moeten gooien.
Eens. Het hele concept slaat zo nergens meer op.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef Cupfighter het volgende:
Programma is waardeloos geworden met deze actie om iemand terug te halen en dan die galbak van een Danny ook nog
Het is niet dat ik veel keus heb, kleurloze Bart of kartkleuter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als dat 1 van je vlaamse favo is, wil ik je nooit leren kennen. Wat een eikel die Ias. Verwend nest gewoon.
we zullen elkaar eerder in een ander topik treffen dan dat er ooit nog een bb komt .quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Eens. Het hele concept slaat zo nergens meer op.
Nou, tot volgend jaar dan maar weer mensen
bedankt voor al uw inzet in dit topic , tot ziensquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Eens. Het hele concept slaat zo nergens meer op.
Nou, tot volgend jaar dan maar weer mensen
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Danny heeft zoveel geflapt, niet normaal jonguh...
Was het niet fappen/wappen Danny?
Nou feestje erin pleasequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen feestje, maar een zware opdracht. Zweten zullen jullie
Ja allemaal 48 uur wakker blijven, met veel fysieke inspanningquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen feestje, maar een zware opdracht. Zweten zullen jullie
hijzelfquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:18 schreef Angelique61 het volgende:
Danny had toch bij Nobiggie gezegt dat er iemand fake was, maar wie was dat ook alweer?
Ik wil er nu al een corrigerende tik met een eind hout op gevenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Danny heeft aardig rode oortjes van het liegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
inde gym
gekkehuis
ging niet
op de plas.. Vinkeveen
bwizar
veel belgen die willeh spogteh ..
dus nu online coachting
volle bak vlammeh
Dat hij nog niet zijn nek breekt over die duimquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
inde gym
gekkehuis
ging niet
op de plas.. Vinkeveen
bwizar
dus nu online coachting
volle bak vlammeh
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
inde gym
gekkehuis
ging niet
op de plas.. Vinkeveen
bwizar
dus nu online coachting
volle bak vlammeh
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte had zware zaterdag vorige week
En dat is iets slechts ofzo?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:22 schreef Monique___ het volgende:
Dada moest huilen bij de oma.. hij brak?
huilen huilen huilen sterke mannelijke gevoelige dada
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]had ze bb gezegd.. daarom brief, mama en verwen pakketje
Wat een kutgrap. Kan dat niet gewoon straksquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
1 april gaat ie weer weg zegt danny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |