Zeker en dat herken ik ook wel in 'm, maar tóch (mss net als Whiskers?) gun ik die vent wat andersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
<knip>
...Hij heeft een hele typische, Engelse uppermiddleclass houding en taalgebruik. Geen enkel probleem mee.
Die heeft ook gezien hoe brak Stroll uit het bakkie staptequote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:48 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat het niet eens is 'our main rival is Aston Martin', nee, alleen Alonso
En wij zijn natuurlijk een redelijk direct volkje qua communicatie en dat is Max ook. Engelsen zijn wezenlijk anders.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker en dat herken ik ook wel in 'm, maar tóch (mss net als Whiskers?) gun ik die vent wat anders![]()
![]()
Nu is het vaak een beetje een ja-knikker. Net-niks, zeg maar - lol![]()
Maar goed, F1-coureurs zijn niet allemaal heethoofden à la Felipe Massa en Fernando Alonso, of ijskonijnen als Kimi Raikkonen of Mika Hakkinen
Ik vind Russell wel behoorlijk direct hoor voor een Engelsmanquote:Op zondag 5 maart 2023 00:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En wij zijn natuurlijk een redelijk direct volkje qua communicatie en dat is Max ook. Engelsen zijn wezenlijk anders.
Hij is zeker wel mondig. Is dat hetzelfde als direct? Moet ik even over nadenken.quote:Op zondag 5 maart 2023 00:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind Russell wel behoorlijk direct hoor voor een Engelsman
in mijn hoofd welquote:Op zondag 5 maart 2023 01:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij is zeker wel mondig. Is dat hetzelfde als direct? Moet ik even over nadenken.
waarvoor, voor het janken over de regen in afrika?quote:
Maar AM heeft dat nou ook de onderkant kunnen kopieren of alleen de bovenkant van RB?quote:Op zondag 5 maart 2023 01:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vooral zonde hoe ze die hopeloze W13 hebben doorontwikkeld. Was gewoon lekker de conventionele kant op gegaan zoals Aston Martin en kopieer dat ding uit Milton Keynes. Er is maar één concept het beste en die moet je pakken. Dat concept is ook vanzelf uitontwikkeld en dan kan je tenminste tot 2026 meedoen.
Sowieso sidepod. Onderkant kan je niet zien dus dat moet je met CFD simuleren hoe je dat het beste kan laten werken.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar AM heeft dat nou ook de onderkant kunnen kopieren of alleen de bovenkant van RB?
Ja, dat is wat we willen. 9 teams die het ontwerp van de winnaar copieren. Is ook echt de F1-spirit.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vooral zonde hoe ze die hopeloze W13 hebben doorontwikkeld. Was gewoon lekker de conventionele kant op gegaan zoals Aston Martin en kopieer dat ding uit Milton Keynes. Er is maar één concept het beste en die moet je pakken. Dat concept is ook vanzelf uitontwikkeld en dan kan je tenminste tot 2026 meedoen.
Er is een RB-techneut naar AM gegaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar AM heeft dat nou ook de onderkant kunnen kopieren of alleen de bovenkant van RB?
Eentje maakt niet direct het verschil. Je moet daarnaast een heel team getalenteerde mensen hebben zitten die de ideeën uit kunnen werken, bijschaven en kunnen maken.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is een RB-techneut naar AM gegaan.
Auto neerzetten met wat kennis van je concurrent is 1 ding. Vervolgens goed door ontwikkelen een 2e.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eentje maakt niet direct het verschil. Je moet daarnaast een heel team getalenteerde mensen hebben zitten die de ideeën uit kunnen werken, bijschaven en kunnen maken.
Ik ga er vanuit dat AM ook wel getalenteerde mensen heeft, maar als je geen inside info hebt, kun je bijna niet weten hoe de vloeren van de auto's van je concurrenten werken. Als je wel inside info hebt, heb je misschien iets extra's om mee aan de slag te gaan.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:31 schreef Peterselieman het volgende:
Eentje maakt niet direct het verschil. Je moet daarnaast een heel team getalenteerde mensen hebben zitten die de ideeën uit kunnen werken, bijschaven en kunnen maken.
quote:
Eentje die de het Newey-concept snapt en net die stap kan maken tussen het kopiëren van het uiterlijk van de auto naar de filosofie erachter toepassen, maakt wel dat je de aansluiting kunt vinden. Of je vervolgens in de doorontwikkeling kunt bij blijven is zeer de vraag natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die gekke newey met zijn tekentafelquote:Op zondag 5 maart 2023 02:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eentje die de het Newey-concept snapt en net die stap kan maken tussen het kopiëren van het uiterlijk van de auto naar de filosofie erachter toepassen, maakt wel dat je de aansluiting kunt vinden. Of je vervolgens in de doorontwikkeling kunt bij blijven is zeer de vraag natuurlijk.
Er is maar één Newey, maar de motor is ook een factor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |