quote:
quote:
En Wanda na een dik uur nog steeds niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
Kenzi is als enige al omgekleed van het feestcomite?
Kenzi denkt voornamelijk aan zichzelfquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
Kenzi is als enige al omgekleed van het feestcomite?
Behalve als ze een jurkje uit kiestquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kenzi denkt voornamelijk aan zichzelf
ze heeft op Insta echt betere kleding staanquote:
Als Mirthe?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
euhhh heeft Janet nu bijna hetzelfde jurkje???
En ze trek even aan zijn overhemd als hij het net aan heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:58 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs als JW zich aan het omkleden is staat Esther dicht bij hem en kijkt hem aan of ze hem verslinden wil
Ze valt wel op met haar zwartwitte jurk
Zou @engine op JW en Esther doelen waar ie op hoopt?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther kan haar tengels ook niet van JW afhouden. Mens is onvoorstelbaar.
De maat van het jurkje is goedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het jurkje van Kenzy wel meevallen
Al denk ik dat ze het in een maat groter had moeten bestellen.
Ja, ik vind hem ook best te doen. Ik vind die van Zoe veel erger, ordinair.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het jurkje van Kenzy wel meevallen
Al denk ik dat ze het in een maat groter had moeten bestellen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zou @:engine op JW en Esther doelen waar ie op hoopt?
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
De maat van het jurkje is goed
Kenzy is alleen een maatje te groot
Valt mij nog mee dat ze zijn ding niet recht ligtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze trek even aan zijn overhemd als hij het net aan heeft
Inderdaad, te kort, te strak en ik mis een kontquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem ook best te doen. Ik vind die van Zoe veel erger, ordinair.
Zecwillen het een beetje compact houden 22 mensen in zo'n grotequote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Waarom die banken zo dicht op de dansvloer
Het zou me niet verbazen als ze doet wat ze zelf wil.quote:
Met schoenen aan, maar die hangen netjes over de randquote:
En dan zo string eronder, kan je beter niets aan trekkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:02 schreef cinsan het volgende:
dat jurkje van zoe trekt ook op niks beetje ordinair
Ah okay. Dat kan ik begrijpen maar een metertje ruimte was ook niet erg geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zecwillen het een beetje compact houden 22 mensen in zo'n grote
Loods
Voor het groepsgevoelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Waarom die banken zo dicht op de dansvloer
Die had ook wel een correctie broekje aan mogen doen..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:02 schreef cinsan het volgende:
dat jurkje van zoe trekt ook op niks beetje ordinair
Dat is ook handiger gezien het verloop van de rest van de avondquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan zo string eronder, kan je beter niets aan trekken
is zijn batterijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:08 schreef Harry het volgende:
Ahhhh, Erik heeft zo te zien nog de Podcast in zijn linker broekzak.
Het leek of hij er zelf van schrok toen hij dat opmerkte.
JW vraagt het evenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu nog even die tl (led) lampen in de loods uit.
Ik verbaas me daar ook elke keer over, maar blijkbaar hebben ze weinig tot niets charmants mee genomen omdat ze naar een loods gingen.quote:
Zoe mist die al jarenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, te kort, te strak en ik mis een kont
Het leek op een USB stick. Het was zwart.quote:
Ja zeker, vind ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:11 schreef lojanda het volgende:
Krijg het bijna niet over mijn lippen maar Wanda ziet er ook mooi uit vanavond
Dit dingetje?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:08 schreef Harry het volgende:
Ahhhh, Erik heeft zo te zien nog de Podcast in zijn linker broekzak.
Het leek of hij er zelf van schrok toen hij dat opmerkte.
die is naar voren gegaan, ik zag 'm toen ze net bijna tegen de camera liepquote:
Kan mij niet voorstellen dat hij alleen weigert mee te doen eigenlijk. Zeker nu de knop omgezet is. Even shirtje wisselen is ook zo gedaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff op dit moment nog in het volledig zwart.. geen idee of hij zich nog gaat omkleden.
jurkje van babel is van zoe , wat babel had besteld paste nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef Dotteke het volgende:
Jurkje van Babette is net een nachthemd
Ik zie Jeff helemaal in het zwart?
waar moet hij die dan laten?quote:
Ja maar als er iemand goed uitziet in zwart....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat hij alleen weigert mee te doen eigenlijk. Zeker nu de knop omgezet is. Even shirtje wisselen is ook zo gedaan.
Ik zet in op 8 minutenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
En JW zit al met een biertje in het EI hoelang zou het duren voor Esther er zit?
SNeu voor haar, maar dit is haar veel te groot hangt als een zoutzak om haar lijftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
jurkje van babel is van zoe , wat babel had besteld paste niet
Wat ze gekocht had was ook veel te groot.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNeu voor haar, maar dit is haar veel te groot hangt als een zoutzak om haar lijft
Staat een naaimachine ze had het in kunnen nemen tochquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat ze gekocht had was ook veel te groot.
Marciano heeft een erg holle rug en vandaar dat buikje.. ik denk niet dat er een grammetje vet aan zitquote:
Echt?quote:
hij doet gewoon mee hoor, hij heeft niet voor niks zijn haar gestyled. ik zou er trouwens een broertje dood aan hebben, ik heb een hekel aan dit soort themafeestjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat hij alleen weigert mee te doen eigenlijk. Zeker nu de knop omgezet is. Even shirtje wisselen is ook zo gedaan.
Niet echt dik maar heel rond. Of hij een bal heeft ingeslikt, Kan best zijn dat het van die zooi is, hoor,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt door de poedertjes en de pilletjes
die van Matin is dikkerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?
Martin zit elke keer al te zeuren over de buik van MArciano, dat hij hem moet trainen enzo.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Niet echt dik maar heel rond. Of hij een bal heeft ingeslikt, Kan best zijn dat het van die zooi is, hoor,
Da's nog heul jongquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van Matin is dikker
en wat Tiano ook zegt ik ben 43(?) van mij hoeft dat niet meer
owquote:
Ik denk niet dat ze dat zelf kan en als je naar de outfitjes die Eunice en Janet hebben gemaakt ou ik het hen niet durven vragenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat een naaimachine ze had het in kunnen nemen toch
Tussen een buikje en een wasbord zit nog heel veelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je dan nog een wasbord hebben?
hij heeft geen buik zoals JWquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Tussen een buikje en een wasbord zit nog heel veel
En je hele lichaam trainen behalve je buik is ook raar
Maakt ook helemaal niks uit maar het was me nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:22 schreef Charmian het volgende:
marciano heeft een rijstbuikje, boeien als hij er gelukkig mee is
Toch ziet ze er wel mooi uit.quote:
Echt twee types voor een sekte.. geitenwollen sektequote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
De ene is best mannelijk, de ander is Bern
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
De ene is best mannelijk, de ander is Bern
Ze had een jurk, maar die leek teveel op een bruidsjurk, dus dat maakte haar ongemakkelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:23 schreef lojanda het volgende:
Nou chagrijnige Sasha ziet er ook niet speciaal uit voor het feest.. die heeft weer eens niets wits aan..
En hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van Matin is dikker
en wat Tiano ook zegt ik ben 43(?) van mij hoeft dat niet meer
Dat was volgens mij al twee weken geleden.. had toch allang iets anders kunnen bestellen..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ze had een jurk, maar die leek teveel op een bruidsjurk, dus dat maakte haar ongemakkelijk
Hoe laat is de eerste gele kaart?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Flügel shotje gratis bij je eerste drankje, Flügel shotje gratis bij je eerste drankje!
Ik hoor wel vaker ietsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn engeltjes hoor ik net, dus geen
Volgens mij verstond Erik “snotje” want hij stond zo snel bij de barquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Flügel shotje gratis bij je eerste drankje, Flügel shotje gratis bij je eerste drankje!
Engeltjes en bengeltjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn engeltjes hoor ik net, dus geen
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij verstond Erik “snotje” want hij stond zo snel bij de bar
overdag drankquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
Bern krijgt een kusje.. en er zit nog amper drank in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij verstond Erik “snotje” want hij stond zo snel bij de bar
De Judaskusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
Bern krijgt een kusje.. en er zit nog amper drank in![]()
[ afbeelding ]
Vind het een beetje sletterig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:33 schreef lojanda het volgende:
Mirthe ziet er echt sexy uit in dat jurkje… heel anders bij Zoë
Kijk alleen even naar naar het figuurtjequote:
Het is wel een lieve meid maar er zit weinig vrouwelijks aan..toch pik??quote:
Die is altijd sletterigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
beetje maar van zoe is helemaal sletterig
Geen gezichtquote:
Inderdaad maat!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is wel een lieve meid maar er zit weinig vrouwelijks aan..toch pik??
Mirthe ook wel en ik vind Wanda zo in deze kleding ook welquote:
En toch is de meest vrouwelijke bewoner Wendy.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe ook wel en ik vind Wanda zo in deze kleding ook wel
Dit is inderdaad heel leuk bedachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:37 schreef engine het volgende:
Leuke manier om de avond positief te beginnen
Inderdaad, Wendy ziet er prachtig uit vanavondquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch is de meest vrouwelijke bewoner Wendy.
Niet alleen vanavond. Je bent niet scherp van dag pik/broquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Wendy ziet er prachtig uit vanavond
Ook zonder deze kledingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
DIe is ook al wat ouder hequote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
jeetje wat eenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:40 schreef pingu66 het volgende:
Ben: wat een leuke stukjes,jeetje wat leuk!
Mirthe is geen meisje meer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe is ook al wat ouder he
Die andere zijn nog meisjes
er stond laatst op FB een foto van de eerste weekquote:
Misschien doordat er wat kilo's af zijn en ze ziet er relaxed uit.quote:
Vind er nu echt helemaal niets moois aanquote:
Kenzi en Mirthe.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er nu echt helemaal niets moois aan
en bij de barquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:46 schreef engine het volgende:
Baas Isaac moet het toch even zeggen "ga verantwoordelijk met de alcohol om"
![]()
Isaac = de nieuwe GJquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:46 schreef engine het volgende:
Baas Isaac moet het toch even zeggen "ga verantwoordelijk met de alcohol om"
![]()
Iedereen heeft wat moois, zelfs jij Dotquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er nu echt helemaal niets moois aan
quote:
quote:
Dan wordt het sowieso weer een gele kaart door Matinquote:
gooi er maar wat alcohol inquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Dan wordt het sowieso weer een gele kaart door Matin
Voor de eerste die Martin wurgt bedoel jequote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Dan wordt het sowieso weer een gele kaart door Matin
Echt te erg weer..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben een live zanger![]()
Ow het is Martin
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja nee, dan is de avond gelijk al mislukt...
Geloof het niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:54 schreef Adat231 het volgende:
gaan sasha en wanda vandaag nog wat doen met die info van de opnames die per ongeluk zijn opgenomen?
Is kenzi al op de hoogte van die opnames?
Goede wodka is best lekker. Daarom dat ik er bij uit de buurt blijf.quote:
Ik denk dat dit een doofpot in gaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:54 schreef Adat231 het volgende:
gaan sasha en wanda vandaag nog wat doen met die info van de opnames die per ongeluk zijn opgenomen?
jaaaaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Verheug mij nu alweer op een bezopen Babette vanavond
Nee antwoord op de eerste vraag.quote:
Complimenten van Jeff zou ik niet serieus meer nemenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:55 schreef engine het volgende:
Jeff op de complimentjes toer nu de knop omgezet is.
Flashbackquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Geestelijk al jaren, maar daar doel je waarschijnlijk niet op
Zelfkennisquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Goede wodka is best lekker. Daarom dat ik er bij uit de buurt blijf.
Was te verwachten toch, de Febo wil het er niet over hebben dus kan een potentieel doofpotje worden net als Tondeuse-gate, nooit meer wat over gehoord.... Of morgen gaat de gate weer verder.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:54 schreef Adat231 het volgende:
met het snorretje lijkt hij of er iets mist in de bovenkamerquote:
Het helpt niet meequote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
met het snorretje lijkt hij of er iets mist in de bovenkamer
Er lijkt nu wel meer op die lip dan in die bovenkamer te zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
met het snorretje lijkt hij of er iets mist in de bovenkamer
In d'r nachtponquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:00 schreef engine het volgende:
Moriama als prinses op slippers naar het bal gekomen.
Inderdaad, jammer dat ze niet een paar lichten uit gooien.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde van dat geld zo met 'die volle bouwlampen' erbij
Esther komt al weer aangelopenquote:
Ja ik dacht ook al! Dim die lichten gezelligquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde van dat geld zo met 'die volle bouwlampen' erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |