SGP wil ook schaatsen kijken?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:24 schreef Marcoss het volgende:
Geen stukjes van je huid laten zien? Wat is dat voor een regel?
Andere helmen merk was persoonlijke sponsor van zowel knsb als kramer als ik het goed herinnerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had dat met Jumbo te maken ja? Heb er verhalen over gehoord en daar ging van alles mis, maar had niet meegekregen dat Jumbo daar ook een rol in had
De uitleg dat het gevaarlijk is kan ik wel begrijpen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:28 schreef Mansjester het volgende:
Wat is dit voor idiote regel
Al ga je naakt die baan op
@Juttaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:28 schreef Mansjester het volgende:
Wat is dit voor idiote regel
Al ga je naakt die baan op
Ja, de achtervolging in het algemeen, maar ik bedoelde dat nu de beste helm werd gebruikt, terwijl die vorig jaar ook beschikbaar was, maar niet werd gebruiktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Orie vindt deze onderdelen niet belangrijk geloof ik.
De piercingregel in de F1 is ook vrij dom, maar goed die handhaven ze niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:29 schreef Zorro het volgende:
Ik heb werkelijk bij geen enkele sport ooit een dommere regel gehoord
Ah, had niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, de achtervolging in het algemeen, maar ik bedoelde dat nu de beste helm werd gebruikt, terwijl die vorig jaar ook beschikbaar was, maar niet werd gebruikt
Wel vrij makkelijk te controleren vooraf.. of ze kenden deze regel niet..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:28 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar ter bescherming van de schaatsers.
Ja, want dat is snijkleding, gebruiken ze ook bij het shorttrack en werkt prima.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:30 schreef Madhouse11 het volgende:
Dat stukje stof gaat natuurlijk zo'n schaats tegenhouden.
Jurysporten
Dat is het enige goede hiervan. Hoe belachelijk de regel ook is, ze hebben hem niet voor Jan met de korte lul ingesteld. In tegenstelling tot het circus bij de F1.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De piercingregel in de F1 is ook vrij dom, maar goed die handhaven ze niet.
Veiligheid?quote:
Een stukje huid waar 1 cm geen stukje katoen voor zit maakt de sport nou niet veel onveiliger.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De uitleg dat het gevaarlijk is kan ik wel begrijpen.
Dat is geen katoen, dat zijn anti-snij sokken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een stukje huid waar 1 cm geen stukje katoen voor zit maakt de sport nou niet veel onveiliger.
Jawel, en vooraf zat het blijkbaar ook goed, volgens Beune, maar is blijkbaar los gegaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel vrij makkelijk te controleren vooraf.. of ze kenden deze regel niet..
En dat gaat dit oplossen? Niet bewust of zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met blote enkels rijden is gevaarlijk (scherpe schaatsen)
Zeker korting gekregen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Denen hier ook al met de POC-helmen.
De B100 van het schaatsen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
Zelfs als ze wint, wint Beune nog steeds niet.
Wie was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een beetje zoals je transponder vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |