Eunice is dat altijd wel vind ik.. ook kan ze zelf goed tegen kritiek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:49 schreef Aggie46 het volgende:
Eunice is ook recht voor zijn raap tegen Jeff.
Was ze gisteren ook al.
dat is het hequote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eunice is dat altijd wel vind ik.. ook kan ze zelf goed tegen kritiek.
Neemt niet weg dat ze bloed irritant is
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eunice is dat altijd wel vind ik.. ook kan ze zelf goed tegen kritiek.
Neemt niet weg dat ze bloed irritant is
Gisteren ook tegen Erik na zijn vies spelletje..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mee eens.
Die stem, vreselijk. Maar wel recht voor zijn raap tegen Jeff en dat is goed.
Met JW kan hij goed opschietenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie heeft het méér dan gemiddeld naar zijn zin.. die momenten dattie het niet naar zijn zin heeft uit hij dat passend is het een tyfuslijer![]()
JW en Estertje moesten maar es wat beelden terug horen hoe "Lieve Brave Sjeffie" echt over ze denkt
Hoe kom je daar nou bij, ze zit gewoon aan tafel en is het niet heel erg eens met wat JW en Jeff allemaal aan het oreren zijn en schud af en toe es d'r hoofd. Ze heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:54 schreef Aggie46 het volgende:
Oei...ik denk dat Kim al een beetje teut is.
Zo jammer.
Ik snap het wel, die drinkt zich moed in om de avond een beetje leuk door te komen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:54 schreef Aggie46 het volgende:
Oei...ik denk dat Kim al een beetje teut is.
Zo jammer.
Is nooit goed te praten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:57 schreef Clasientje het volgende:
Nou Jeff dat is geen excuus om Jou vrouwtje verrot uit te schelden.
Blijven zuigen.. het is gewoon echt een heel irritant mens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is het he
ze kan zo door en door en door gaan
Op schieten, je vergeet de spatiequote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie kan met iedereen goed opschieten, vind hijzelf
Esther is koek koek en wat zij zegt moet je niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:57 schreef pingu66 het volgende:
Esther wij zien de kant van Jeff die anderen niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |