Dát vind ik dan weer kwestie van ego(centrisch)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom had ie dat dan niet vanochtend gezegd dan kon nu drugovic rijden
Sinds waneer rijdt Stroll voor Alpinequote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
[boardradio Alpine -> STR] : moeilijk verstaan , maar in de achtergrond zegt Stroll idd iets terug met 'it's the hands' ......
.........
ja wellicht, nu moet ie morgen gaan jankenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dát vind ik dan weer kwestie van ego(centrisch)
Misschien kon het wel 1 uurtje, maar nog nog een keer een uur is het moeilijker. En dan morgen nog 2 sessies en de race gaat teveel worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom had ie dat dan niet vanochtend gezegd dan kon nu drugovic rijden
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja wellicht, nu moet ie morgen gaan janken
LOLquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Jane het volgende:
Mercedes gaat wel lang door met sandbaggen, dit jaar.
Ik wil de Kwali morgen nog wel afwachten ;-)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Jane het volgende:
Mercedes gaat wel lang door met sandbaggen, dit jaar.
Ja dan had ie toch vanochtend ook al kunnen zeggen als ik nog een uurtje moet zo dan lukt het niet? Zijn sportmensen, die horen hun lichaam te kennenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien kon het wel 1 uurtje, maar nog nog een keer een uur is het moeilijker. En dan morgen nog 2 sessies en de race gaat teveel worden.
Die krijgt zo z'n helm niet af, met die smile op z'n gezicht.quote:
Ik snap op zich wel dat dat moeilijk in te schatten is. Maar als je nu al tijdens 1,5 training teveel pijn hebt om normaal te kunnen sturen, wordt een hele race natuurlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dan had ie toch vanochtend ook al kunnen zeggen als ik nog een uurtje moet zo dan lukt het niet? Zijn sportmensen, die horen hun lichaam te kennen
Verkeerde outfit!quote:
de mensen om hem heen dan... nu gooi je gewoon een race weg omdat drugovic niet kan trainenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel dat dat moeilijk in te schatten is. Maar als je nu al tijdens 1,5 training teveel pijn hebt om normaal te kunnen sturen, wordt een hele race natuurlijk helemaal niks.
Morgen Drugpvic in FP3, kwali en zondag de race, dan een De Vries Monza doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de mensen om hem heen dan... nu gooi je gewoon een race weg omdat drugovic niet kan trainen
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen Drugpvic in FP3, kwali en zondag de race, dan een De Vries Monza doen
quote:
sorry, Aston Martin. (in de haast getiktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds waneer rijdt Stroll voor Alpine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |