Google tv is 4k als je de uhd versie hebt maar de F1 stream is 1080p.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:49 schreef Sally het volgende:
[..]
ff naar hier:
Je kan volgens mij wel via "Chromecast met Google TV 4K" op een 4K-tv kijken (en is het beeld ook echt - maar handmatig steeds instellen - 4K)
correct me if i'm wrong, mensen met F1 TV Pro en een Google TV-4K
Nouja omdat ze dat zeggen hebben ze dit jaar dus 1 abo minder opv 1 extra.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt F1 TV Pro dat, om toch nog meer abo's te kunnen verkopen...
[dat je maar op 1 device de livestream kan kijken, op 1 account]
ik denk ook dit.quote:
Op Chromecast Google TV nergens last van, werkte perfectquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:05 schreef Middelpunt het volgende:
Vandaag wel vaak dat de beeldkwaliteit erg slecht is (via de app die op mn tv is geïnstalleerd). Was tijdens de trainingen niet.
Ik weet niet of dit zo is. Wij hebben een behoorlijk oude tv, zonder app, dus we streamen vanaf de iPad en totaal geen last gehad.quote:
lijkt me stug ik stream hier alles zonder problemenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:30 schreef Sally het volgende:
Kan ook aan eigen persoonlijk internet & wifi liggen.
Maar... dat was in feite vorig seizoen toch ook het argument van de KS van Viaplay zelf...?
Even alle gekheid op een stokkie: het komt voor dat F1 TV Pro 'lag' heeft, dan freezet het beeld even.
Tip is dan om even snel 10 secs vooruit te spoelen zodat je weer echt "live" zit - nadeel welicht is dat je dan een stukje commentaar overslaat of dat je een spannende inhaalactie net hebt gemist, of bijvoorbeeld een finish. Of zo
Dan nog was mijn opmerking met name bedoeld als: het komt (dus) voor dat... [ F1 TV Pro hapert ]quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:02 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
lijkt me stug ik stream hier alles zonder problemen
Hier had ik af en toe een hapering, maar niet heel onoverkomelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
Kwaliteit was de hele kwalificatie prima. Goed beeld en stabiel
* Sally doet Alu-petje opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Als er meerdere users zijn die precies bij Q3 problemen hebben (had ik zelf ook), dan zal het niet aan thuisnetwerken liggen, lijkt me.
Ik heb een een gigabitverbinding en mijn tv zit met een kabel aan het modem, dus niet afhankelijk van mijn wifi (wat overigens ook heel snel en stabiel is).
Dus het is of F1TV of mijn internetprovider (Ziggo), waar ik nooit problemen bij heb.
Als ze al hun eigen streams niet goed kunnen krijgen...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:48 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally doet Alu-petje op
Viaplee doet een DDOS'je op de servers van F1TV?![]()
F1TV Nederlandse infra is niet berekend op een verdubbeling van het aantal kijkersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:48 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally doet Alu-petje op
Viaplee doet een DDOS'je op de servers van F1TV?![]()
Zou zomaar kunnen. Bij mij werkte alles prima, maar ik had wel de videokwaliteit vastgezet op '1920x1080, 6000kbps' in plaats van 'auto'. Wellicht helpt dat.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV Nederlandse infra is niet berekend op een verdubbeling van het aantal kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |