abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 maart 2023 @ 13:38:29 #51
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208234340
Via F1TV Pro zou je toch ook F3 moeten kunnen kijken? Waar op de site kan ik dat ergens vinden? Zoek me rot maar het is één groot drama om door die site te navigeren :(

Waar is gewoon de pagina met bijvoorbeeld het uitzendschema?

Edit: gevonden, ergens verscholen tussen wat trainingen en dergelijken op niet-chronologische volgorde.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:41:31 #52
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208234373
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:38 schreef heywoodu het volgende:
Via F1TV Pro zou je toch ook F3 moeten kunnen kijken? Waar op de site kan ik dat ergens vinden? Zoek me rot maar het is één groot drama om door die site te navigeren :(

Waar is gewoon de pagina met bijvoorbeeld het uitzendschema?

Edit: gevonden, ergens verscholen tussen wat trainingen en dergelijken op niet-chronologische volgorde.
Op de hoofdpagina, als het goed is. Daar verschijnt elke keer de actuele stream.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 maart 2023 @ 13:43:39 #53
284411 crew  heywoodu
pi_208234395
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:41 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Op de hoofdpagina, als het goed is. Daar verschijnt elke keer de actuele stream.
Nou ja, die stream was al een tijdje klaar, dus nu stond 'ie ergens verstopt in een rijtje met F1-trainingen en een F2-kwalificatie. Je zou zeggen dat men toch, net als Viaplay bijvoorbeeld, gewoon even een schema op volgorde van tijd neer kan zetten, maar dat is blijkbaar te duidelijk :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:44:52 #54
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208234413
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, die stream was al een tijdje klaar, dus nu stond 'ie ergens verstopt in een rijtje met F1-trainingen en een F2-kwalificatie. Je zou zeggen dat men toch, net als Viaplay bijvoorbeeld, gewoon even een schema op volgorde van tijd neer kan zetten, maar dat is blijkbaar te duidelijk :+
Sorry, las niet goed. Dacht dat je de F2 race van straks bedoelde. :@

Maar dat is volgorde F1, F2, F3 inderdaad.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_208234552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
https://f1tv.formula1.com/ > kopje WEEKENDSCHEMA > knopje All ;)
pi_208234834
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 12:49 schreef golfer het volgende:

[..]
Het werkt naar behoren. Ik zie alleen niet waar en hoe ik verschillende camerastandpuntn of boordradio's kan zien/horen.
Heb je Chromecast met Google TV?
Dan moet/kan je via de afstandsbediening het menuutje oproepen :)

(welk knopje precies, dat weet ik effe niet meer, ik kijk wel eens samen met een kennis bij hem - die bedient de ab van Google TV dan ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 04-03-2023 14:57:44 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 maart 2023 @ 14:26:42 #57
284411 crew  heywoodu
pi_208234860
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:56 schreef Piles het volgende:

[..]
https://f1tv.formula1.com/ > kopje WEEKENDSCHEMA > knopje All ;)
Ah, zover was ik niet naar beneden gescrolled :o

Dat is alvast een stap verder, hoe kan ik nu vanuit dat schema doorklikken naar de betreffende video? Ik heb de F3 van vanmorgen inmiddels gezien, maar stel dat ik dat nu wil kijken...dat schema lijkt niet klikbaar, of ik mis nog een keer iets :P

Ik gebruik F1TV erg weinig, zoals je ziet, dus ben nog flink de weg aan het zoeken :+
pi_208234879
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 14:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is alvast een stap verder, hoe kan ik nu vanuit dat schema doorklikken naar de betreffende video? Ik heb de F3 van vanmorgen inmiddels gezien, maar stel dat ik dat nu wil kijken...dat schema lijkt niet klikbaar, of ik mis nog een keer iets :P

Ik gebruik F1TV erg weinig, zoals je ziet, dus ben nog flink de weg aan het zoeken :+
Ja, dat mis ik ook hoor. Zodra de stream live is staat ie op de homepage bovenaan. Eerder kun je de stream niet vinden blijkbaar.
pi_208234916
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat is het inderdaad. Als cast naar de TV kan ik dat allemaal niet. Als ik het op Ipad of telefoon bekijk kan ik inderdaad dar menu rechts zien en daarmee spelen.
Dan zou je op de andere device Formula 1 - app kunnen openen, dan heb je iig wel de (live) tijden van Live Timing in beeld - kan je wisselen naar de tijden van Sectors, Segments en Current Tyres, Tyre History,
en kan je ook Teamradio horen.
(let wel op dat je vooraf even alles in stelt aan wel/niet audiocommentaar laten horen en teamreadio wel/niet laten horen en welk volume e.d., anders zit je met dubbel/ ander commentaar dan bij het F1 TV Pro-beeld)

Ook kan je zien wie waar op de baan rijdt (klik op het helmpje), en kan je ook lezen wat er aan berichten vanuit Race Control zijn.

Zelfde inloggegevens als voor de andere app - F1 TV Pro :)

Kost soms even handigheid om het te syncen met het beeld, overigens.

(maar mogelijk wist je dit al)

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 04-03-2023 14:59:04 ]
  zaterdag 4 maart 2023 @ 14:46:30 #60
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208235110
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 12:34 schreef Heph844 het volgende:

[..]
:? Ze hebben meer dan 1 miljoen abonnees, dat lijkt me best aardig toch?
Dat maakten ze in oktober 2022 bekend, idd. De enige keer dat ze er iets over gezegd hebben, volgens mij. Geen toeval, want dat was natuurlijk hun hoogtepunt. Alle jaarabonnementen die mensen in februari, vóór het F1-seizoen en de lancering van Viaplay, hadden afgesloten liepen nog en ze hadden net een boost gehad van de voetbal-/PL-liefhebbers.
Inmiddels zijn het er een stuk minder, daar durf ik wel wat om te verwedden. Zeker omdat ze de mensen met een jaarabonnement van toen blijkbaar een maand te vroeg hebben afgesloten. :') Heel veel mensen die voornamelijk Viaplay hadden voor F1 zijn inmiddels overgestapt op F1TV.

De eerste keer hebben ze de F1-rechten gekocht om een plek in de NLse markt te veroveren en naamsbekendheid te krijgen, dus het mocht wat kosten. Bij vernieuwing van het contract zullen er andere afwegingen gemaakt worden. Dan wordt het waarschijnlijk een simpele kosten-/baten-analyse. Hoeveel abonnee's denken ze te zullen verliezen zonder F1? Kunnen ze abonnees (terug-)winnen? Kunnen ze zich beter richten op het verwerven van meer voetbalrechten? Zijn er nog andere sporten waarvoor de NLer überhaupt wil betalen (volgens onderzoek niet, maar wie weet)? Hoe hoog kan het abonnementsgeld worden voordat iedereen afhaakt, enz.?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 04-03-2023 15:49:47 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_208235927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 14:24 schreef Sally het volgende:

[..]
Heb je Chromecast met Google TV?
Dan moet/kan je via de afstandsbediening het menuutje oproepen :)

(welk knopje precies, dat weet ik effe niet meer, ik kijk wel eens samen met een kennis bij hem - die bedient de ab van Google TV dan ;) )
Er komt als je de stream opstart in beeld tegenwoordig hoe je het kunt wisselen als je via de standaard officiële chromecast kijkt zoals ik. Je kunt het alleen zien en ook uitvoeren bij een live uitzending, dus kan het nu niet checken, maar uit mijn hoofd doe je het met de select knop op de witte google tv afstandsbediening.
pi_208236048
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 14:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Menu openen, 2023 season selecteren, dan Bahrein weekend kiezen, en dan kiezen wat je wilt zien.
pi_208236070
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 15:51 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Menu openen, 2023 season selecteren, dan Bahrein weekend kiezen, en dan kiezen wat je wilt zien.
Verdomd, dat is handig :D
pi_208236141
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 15:52 schreef Piles het volgende:

[..]
Verdomd, dat is handig :D
En stel je wilt bv een F3 race van jaren terug kijken dan selecteer je archive in het menu, en dan het seizoen en dan welk weekend.
pi_208236271
Ok, nog 1 vraag over de audio. Ik kijk via de PC nu, en dan kan ik F1 Live kiezen (=Palmer, Coulthard en nog 1 :P ). Kies ik International, krijg ik automatisch Nederlands commentaar. Je kan toch ook switchen naar bijv Sky, of is dat niet meer?
pi_208236300
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:13 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Misschien kun je in de connection settings van je VPN even een ander verbindingsprotocol kiezen (meestal 'auto' aanpassen naar 'manual' en dan iets uitkiezen). Het standaard ingestelde protocol is vaak niet het snelste.
Thanks dit heeft geholpen, werkt nu gewoon goed (de eerste 10 min althans :))
Lekker weer GP Radio ouderwets aan, dikke doei naar Viaplay piep bedrijf ! Helaas vrees ik dat we er niet lang van kunnen genieten als ze de luistercijfers zien…wie gaat er zoveel moeite doen om het te luisteren op deze manier? Alleen wij vrees ik:(
pi_208236421
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:04 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Thanks dit heeft geholpen, werkt nu gewoon goed (de eerste 10 min althans :))
Lekker weer GP Radio ouderwets aan, dikke doei naar Viaplay piep bedrijf ! Helaas vrees ik dat we er niet lang van kunnen genieten als ze de luistercijfers zien…wie gaat er zoveel moeite doen om het te luisteren op deze manier? Alleen wij vrees ik:(
Hoe krijg jij de Gp radio aan?
pi_208236481
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik kijk bij voorkeur de races integraal terug, ik ben heel vaak niet thuis op zondagmiddag.
effe naar hier: dat kan dus met het goedkopere Acces-abo :)

maar of je dan ook de Kwali (en VT's) per se niet-live kan kijken, weet ik ff niet
pi_208236663
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hoe krijg jij de Gp radio aan?
- http://gpradio.hole1988.nl/
- https://grandprixradio.nl/radio-luisteren/gpr-met-live-commentaar
Of de Grand Prix Radio app

Helaas heb je in alle gevallen een VPN nodig. Het maakt niet uit met welk land je verbindt, als het maar níet Nederland is. Gelukkig is een gratis VPN makkelijk te vinden.
pi_208236948
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:03 schreef Piles het volgende:
Ok, nog 1 vraag over de audio. Ik kijk via de PC nu, en dan kan ik F1 Live kiezen (=Palmer, Coulthard en nog 1 :P ). Kies ik International, krijg ik automatisch Nederlands commentaar. Je kan toch ook switchen naar bijv Sky, of is dat niet meer?
Als je kiest voor International kun je vervolgens de taal instellen op Duits, Frans, Spaans etcetera. Als je kiest voor Engels krijg je volgens mij het Sky commentaar
pi_208236969
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:33 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Als je kiest voor International kun je vervolgens de taal instellen op Duits, Frans, Spaans etcetera. Als je kiest voor Engels krijg je volgens mij het Sky commentaar
Ahhh, het menu onderaan verandert dan inderdaad (komt optie Audio Track bij) :+
Thanks ^O^
pi_208237047
Goed hè!? Het is wel handig als chrome cast en f1 app op ipad op dezelfde wifi zitten. B-)
Zelf uitgevonden na allerlei geklooi om te verbinden. w/
pi_208237154
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:20 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
- http://gpradio.hole1988.nl/
- https://grandprixradio.nl/radio-luisteren/gpr-met-live-commentaar
Of de Grand Prix Radio app

Helaas heb je in alle gevallen een VPN nodig. Het maakt niet uit met welk land je verbindt, als het maar níet Nederland is. Gelukkig is een gratis VPN makkelijk te vinden.
Gelukt! *O*

Blij mee
pi_208237234
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:46 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik moest het doen met de info die ik had toen ik een abonnement moest kiezen. Geen idee of dat vorig jaar ook zo op hun site sting.

En juist daarom voor viaplay moeten kiezen. Wel balen dat we F1 niet in 4K kunnen kijken welke aanbieder dan ook. Ja achteraf downloaden, maar live niet. In fucking 2023. Man man man.
ff naar hier:

Je kan volgens mij wel via "Chromecast met Google TV 4K" op een 4K-tv kijken (en is het beeld ook echt - maar handmatig steeds instellen - 4K)

correct me if i'm wrong, mensen met F1 TV Pro en een Google TV-4K

Edit: En je kan ook de resolutie 'gewoon' wijzigen. Niet op "auto" laten staan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 04-03-2023 16:57:17 ]
pi_208237324
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:52 schreef vosss het volgende:

[..]
Bedankt voor de headsup dan. Goddomme. Waarom staat er dan dan dat het niet mogelijk is terwijl het wel mogelijk is. :(
Natuurlijk zegt F1 TV Pro dat, om toch nog meer abo's te kunnen verkopen...

[dat je maar op 1 device de livestream kan kijken, op 1 account]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')