Dit inderdaad. Je iPhone moet wel verbonden zijn met je wifi-netwerk (hetzelfde wifi-netwerk als de Chromecast). En anders even de F1TV-app op je iPhone volledig afsluiten en opnieuw openen (of desnoods je telefoon opnieuw opstarten). Dat wil ook nog weleens helpen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
En je iPhone zit wel op dezelfde wifi als je Chromecast?
Ook een goeie vraag. Dat is inmiddels 😎 zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
En je iPhone zit wel op dezelfde wifi als je Chromecast?
Dan zou-ie moeten verschijnen! Misschien wel even de app afsluiten en opnieuw starten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook een goeie vraag. Dat is inmiddels 😎 zo.
Hehe…het was even zoeken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan zou-ie moeten verschijnen! Misschien wel even de app afsluiten en opnieuw starten.
Mailtje van F1TV.quote:Aangezien er dit weekend geen race wordt verreden, verlengen we je F1 TV-abonnement met 7 dagen. Je hoeft zelf niets te doen – dit gebeurt automatisch.
Premier League en Bundesliga gingen gewoon door dit weekend.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:30 schreef Eagles89 het volgende:
Denk dat ViaPlee zoiets in elk geval nooit zou doen, zéker niet uit hunzelf.
Neen. Helaas niet...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik op F1tv instellen dat ie standaard de audio van F1tv pakt in plaats van Internationaal?
Had er nog geen antwoord op. Bedankt in ieder geval, jammer dat dat niet kan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:28 schreef Sally het volgende:
Weet niet of iemand al antwoord had gegeven:
[..]
Neen. Helaas niet...![]()
![]()
Ja, vind het zelf ook lastig. Graag gedaan iigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had er nog geen antwoord op. Bedankt in ieder geval, jammer dat dat niet kan.
Als de taal van het apparaat zelf op Engels staat ingesteld, pakt die normaal gesproken de audio van F1TV Live. Staat het apparaat op Nederlands ingesteld, dan pakt die International Nederlands.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:28 schreef Sally het volgende:
Weet niet of iemand al antwoord had gegeven:
[..]
Neen. Helaas niet...![]()
![]()
Ja, idd. Dat is de eigenlijke crux, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:39 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Als de taal van het apparaat zelf op Engels staat ingesteld, pakt die normaal gesproken F1TV Live. Staat het apparaat op Nederlands ingesteld, dan pakt die International Nederlands.
En dan kijk je via de browser?quote:
Ja, precies. Mijn Chromecast staat op Engels ingesteld dus F1TV start hier automatisch met de audio van F1TV Live. Het zou handiger zijn als F1TV een specifieke instelling in de app inbouwt, zodat het niet meer van de taal van het apparaat afhangt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, idd. Dat is de eigenlijke crux, je hebt gelijk.
In de praktijk komt het erop neer dat vrijwel altijd naar F1 Live commentaar geschakeld moet worden.
In elk geval wel bij Google Chromecast TV - waarschijnlijk ook weer met die 'mits je dat device op NL in gesteld hebt'.
Eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:04 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ja, precies. Mijn Chromecast staat op Engels ingesteld dus F1TV start hier automatisch met de audio van F1TV Live. Het zou handiger zijn als F1TV een specifieke instelling in de app inbouwt, zodat het niet meer van de taal van het apparaat afhangt.
Wel als ik ook aan het werk ben (zoals vandaag)quote:
Inderdaad, in het Spaans met die handel huppakeequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:41 schreef Fer het volgende:
Het voorprogramma, vinden jullie het ook niet TE Engels. Ik bedoel, versta het wel, maar het klinkt niet prettig. Bovendien kunnen ze in de UK toch geen F1TV kijken.
Vooral de commentatoren zijn een beetje irritant, met van die stopzinnetjes die ze al jaren hebben bij élke klasse waar ze commentaar geven. Volgens mij de F3-commentator met áltijd "and it's eyes to the lights and it's foot to the floor!" bij de start (of "and it's go go go go go go go" maar dat kan ook een andere Engelstalige sjappie zijn, er zijn er meerderen, weet even niet wie de F3 doet).quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:41 schreef Fer het volgende:
Het voorprogramma, vinden jullie het ook niet TE Engels. Ik bedoel, versta het wel, maar het klinkt niet prettig. Bovendien kunnen ze in de UK toch geen F1TV kijken.
Bedoel vooral het voorprogramma met Will Buxton en Laura Winter. Ligt denk vooral aan hun en Rosanna is ook zo irritant.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral de commentatoren zijn een beetje irritant, met van die stopzinnetjes die ze al jaren hebben bij élke klasse waar ze commentaar geven. Volgens mij de F3-commentator met áltijd "and it's eyes to the lights and it's foot to the floor!" bij de start (of "and it's go go go go go go go" maar dat kan ook een andere Engelstalige sjappie zijn, er zijn er meerderen, weet even niet wie de F3 doet).
Het programma zelf, mwah, geen last van, maar ik kijk het vaak maar heel kort even, want tegen de tijd dat ik inschakel begint de race bijna
Ik vind het juist wel prettig kijken. Heb juist een hekel als ze mensen uitnodigen met van die overdreven gemaakte accenten, zoals die reserve driver van Haas met zn overdreven Amerikaans accent. Heb dan tien keer liever gewoon het oorspronkelijke nette pure Engels wat Winter/Buxton etc spreken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Bedoel vooral het voorprogramma met Will Buxton en Laura Winter. Ligt denk vooral aan hun en Rosanna is ook zo irritant.
Geen idee waar dit allemaal over gaat. Je kunt heel simpel een F1 TV abonnement afsluiten in Nederland.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:40 schreef AnneX het volgende:
Oh…GP hoort met een abbo? Even regelen dan.
Nou das niks.Weer beëindigd.
Alleen beschikbaar in Be. terwijl ik Nedl. aanklikte.
Optie: nog een maand te genieten. Misschien even tijd nodig?
Mensen betalen 2 euro per maand om Olav vanuit zn zolderkamer te horenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Geen idee waar dit allemaal over gaat. Je kunt heel simpel een F1 TV abonnement afsluiten in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |