abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208217784
Alles wat betreft F1 TV (Pro).





https://f1tv.formula1.com/

[ Bericht 29% gewijzigd door 3rr0r op 03-03-2023 13:27:38 ]
pi_208217811
@hole1988 Vroeg me af of je de website nog kunt/gaat aanpassen zodat Olav te horen is :)
pi_208217842
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef 3rr0r het volgende:
Alles wat betreft de officiële F1TV app.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie plaatjes maar hoe krijg je zon dashboard voor elkaar
pi_208218306
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 13:11 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Mooie plaatjes maar hoe krijg je zon dashboard voor elkaar
Waren oude plaatjes, heb de OP vernieuwd.
pi_208218534
Hier is al een topic van toch? Of was die vol

Edit never mind zat vol zie ik nu, sorry voor de spam

Overigens misschien wel handig in de OP een soort beknopte handleiding te maken hoe je het bekende “stotter” beeld kunt fixen, want veel nieuwe abbo’s gaan dat hier in dit topic sowieso vragen. Het maakt niet uit hoe snel je verbinding is, dat stotteren heeft bijna iedereen die vanaf een mobiel device cast en niet de app op zijn TV heeft geïnstalleerd of een aparte chromecast heeft.
pi_208219369
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:01 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens misschien wel handig in de OP een soort beknopte handleiding te maken hoe je het bekende “stotter” beeld kunt fixen
Vertel, ik ben benieuwd. :)

Scheelt TS ook weer werk; kan hij jouw werk er zo in plakken.
pi_208220477
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Vertel, ik ben benieuwd. :)

Scheelt TS ook weer werk; kan hij jouw werk er zo in plakken.
Ook bij nieuwe TV’s ervaren veel mensen geen vloeiend beeld als ze de F1 TV app casten naar hun TV. Ze casten omdat op heel veel TV’s de F1 TV app niet te vinden is, helaas. Ikzelf heb op mijn vrij nieuwe Sony TV ook dit probleem gehad, en door hulp hier op Fok heb ik het kunnen oplossen. Heel simpel op twee verschillende manieren kun je alsnog het perfecte vloeiende beeld krijgen van F1 TV.
Makkelijkste is een chromecast voor een paar tientjes aan te schaffen, waardoor andere apps die je wilt casten naar de TV ook meteen een stuk vloeiender werken, als je al een chromecast hebt heb je überhaupt geen problemen ervaren.
De andere manier is door de F1 TV app handmatig op je TV te zetten door hem te downloaden via de internet browser op je TV, of via een USB stick bijvoorbeeld. Nadeel hiervan is dat de F1 TV app bijna maandelijks een nieuwe versie heeft, waardoor je dan steeds weer handmatig die nieuwe versie moet downloaden.
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 19:48:58 #8
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208223358
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:01 schreef Eagles89 het volgende:
Hier is al een topic van toch? Of was die vol

Edit never mind zat vol zie ik nu, sorry voor de spam

Overigens misschien wel handig in de OP een soort beknopte handleiding te maken hoe je het bekende “stotter” beeld kunt fixen, want veel nieuwe abbo’s gaan dat hier in dit topic sowieso vragen. Het maakt niet uit hoe snel je verbinding is, dat stotteren heeft bijna iedereen die vanaf een mobiel device cast en niet de app op zijn TV heeft geïnstalleerd of een aparte chromecast heeft.
Ik had dat gestotter op de PC :@
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208223973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
@:hole1988 Vroeg me af of je de website nog kunt/gaat aanpassen zodat Olav te horen is :)
Lijkt niet nodig. De streams werken op dit moment gewoon.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_208224097
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Lijkt niet nodig. De streams werken op dit moment gewoon.
Deden ze ook de vrijetrainingen normaalgesproken? Ben het vergeten, maar vandaag was het gewoon muziek via je site in ieder geval, geen commentaar.
pi_208224117
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:20 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Deden ze ook de vrijetrainingen normaalgesproken? Ben het vergeten, maar vandaag was het gewoon muziek via je site in ieder geval, geen commentaar.
Werkelijk waar geen idee.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  vrijdag 3 maart 2023 @ 20:23:54 #12
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208224152
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:21 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Werkelijk waar geen idee.
Via een VPN kreeg ik bij de Belgische website wel commentaar, maar via de Nederlandse site (evenals via jouw pagina) alleen muziek tijdens de training.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 20:24:27 #13
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208224161
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:20 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Deden ze ook de vrijetrainingen normaalgesproken? Ben het vergeten, maar vandaag was het gewoon muziek via je site in ieder geval, geen commentaar.
Ja, ze doen alle sessies. Maar het commentaar zit nu op een andere stream. Helaas was er via de link van @hole1988 idd alleen muziek te horen. Met VPN via de Belgische site lukte het uiteindelijk wel.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_208224176
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef Tijn het volgende:

[..]
Via een VPN kreeg ik bij de Belgische website wel commentaar, maar via de Nederlandse site (evenals via jouw pagina) alleen muziek tijdens de training.
Ik ga op onderzoek uit.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 20:25:25 #15
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208224178
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef Tijn het volgende:

[..]
Via een VPN kreeg ik bij de Belgische website wel commentaar, maar via de Nederlandse site (evenals via jouw pagina) alleen muziek tijdens de training.
De ''gewone man'' krijgt dat soort dingen niet voor elkaar, of wil de moeite er niet voor doen.

Olav gaat heel wat minder luisteraars krijgen dit seizoen.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208224184
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:24 schreef Jane het volgende:

[..]
Ja, ze doen alle sessies. Maar het commentaar zit nu op een andere stream. Helaas was er via de link van @:hole1988 idd alleen muziek te horen. Met VPN via de Belgische site lukte het uiteindelijk wel.
Lijkt me sterk dat ze op NL ip's blocken dus misschien gewoon de url snoopen.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 20:25:51 #17
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208224191
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:25 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

De ''gewone man'' krijgt dat soort dingen niet voor elkaar, of wil de moeite er niet voor doen.

Olav gaat heel wat minder luisteraars krijgen dit seizoen.
Misschien wel meer Belgen :9
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 20:26:24 #18
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208224202
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:25 schreef Tijn het volgende:

[..]
Misschien wel meer Belgen :9
Max is ook een Belg toch? :+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208224856
Ik heb ook F1TV gekocht voor een jaar en baalde ervan dat er geen app voor mijn tv was. Wat ik ga doen is mijn laptop aansluiten op de tv en zo kijken.

Heb het nog niet geprobeerd maar laat het zondag weten.
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 21:00:31 #20
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208224865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:59 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik heb ook F1TV gekocht voor een jaar en baalde ervan dat er geen app voor mijn tv was. Wat ik ga doen is mijn laptop aansluiten op de tv en zo kijken.

Heb het nog niet geprobeerd maar laat het zondag weten.
Chromecast kost je 4 tientjes, ga je geen spijt van krijgen.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208225040
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:00 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Chromecast kost je 4 tientjes, ga je geen spijt van krijgen.
Tip: Let op dat het de officiele (Google) Chromecast, of Google TV is, want dat zou het enige merk zijn dat de F1 TV Pro-stream ondersteunt, en waar het bedrijf Formula 1.com garanties voor biedt (en service voor geeft).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 21:13:19 #22
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208225096
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:11 schreef Sally het volgende:

[..]
Tip: Let op dat het de officiele (Google) Chromecast, of Google TV is, want dat zou het enige merk zijn dat de F1 TV Pro-stream ondersteunt, en waar het bedrijf Formula 1.com garanties voor biedt (en service voor geeft).
Ik heb deze, nu zelfs nog iets goedkoper
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000119991877/?s2a=
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208225158
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:13 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik heb deze, nu zelfs nog iets goedkoper
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000119991877/?s2a=
ja, daar doel ik op met "Google TV" ;)

Maar er bestaan ook van die merkloze 'chromecasts' - zo noemt de volksmond ze. Maar op mijn tv op de slaapkamer werkt het streamen van F1 TV Pro toch niet (zo'n goedkope van Kruidvat/Trekpleister zeg maar :D ) .
In de woonkamer wel de officiele Google chromecast hangen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 21:16:53 #24
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208225196
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:15 schreef Sally het volgende:

[..]
ja, daar doel ik op met "Google TV" ;)

Maar er bestaan ook van die merkloze 'chromecasts' - zo noemt de volksmond ze. Maar op mijn tv op de slaapkamer werkt het streamen van F1 TV Pro toch niet (zo'n goedkope van Kruidvat/Trekpleister zeg maar :D ) .
In de woonkamer wel de officiele Google chromecast hangen.
Ja klopt, daarom post ik ook ff een link voor eventueel geïnteresseerde users :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208225232
En bij Google Chromecast met Google TV is er dus ook de keuze tussen HD (2K), of 4K.

Al naar gelang "jouw" tv aankan.

Wel een prijsverschil - uiteraard :P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_208225378
Eerste bevindingen omtrent GPR.

Ik heb een behoorlijk vermoeden dat GPR op de vingers is getikt.
GPR Dance is vervangen voor de regulier GP Radio met commentaar en de stream wordt geblokkeerd in NL maar in andere landen niet (de stream werkt gewoon in Duitsland bijv.).

De link die ik eerder deelde (met from-app) werkt ook niet op dit moment en geeft nu een 500 error dat zou betekenen dat je geen stream kan starten vanuit de app of de app heeft een update gehad.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_208225919
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:25 schreef hole1988 het volgende:
Eerste bevindingen omtrent GPR.

Ik heb een behoorlijk vermoeden dat GPR op de vingers is getikt.
GPR Dance is vervangen voor de regulier GP Radio met commentaar en de stream wordt geblokkeerd in NL maar in andere landen niet (de stream werkt gewoon in Duitsland bijv.).

De link die ik eerder deelde (met from-app) werkt ook niet op dit moment en geeft nu een 500 error dat zou betekenen dat je geen stream kan starten vanuit de app of de app heeft een update gehad.
Morgen maar eens checken tijdens VT3 of Kwali. Als het alleen met VPN werkt dan wordt het groepje Olav & Jack luisteraars erg gelimiteerd.
pi_208226724
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:50 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als het alleen met VPN werkt dan wordt het groepje Olav & Jack luisteraars erg gelimiteerd.
Dat is op dit moment dus wel het geval en vanuit de app kun je niet syncen want dan krijg je dus een foutmelding.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  vrijdag 3 maart 2023 @ 22:53:14 #29
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208227430
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:25 schreef hole1988 het volgende:
de stream wordt geblokkeerd in NL maar in andere landen niet (de stream werkt gewoon in Duitsland bijv.).

Tsssk! Ik zou eigenlijk ff moeten checken of die 'radio'stream van Viaplay op AD en Nu.nl ook wel netjes geblokkeerd is in België. }:|
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_208228506
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 20:59 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik heb ook F1TV gekocht voor een jaar en baalde ervan dat er geen app voor mijn tv was. Wat ik ga doen is mijn laptop aansluiten op de tv en zo kijken.

Heb het nog niet geprobeerd maar laat het zondag weten.
Bespaar jezelf de moeite en koop voor 20 of 30 euro een chromecast, ik heb het ook eerst via pc gedaan en via downloads via usb apk etc maar voor letterlijk een fooi heb je jaren plezier van zo’n klein dingetje aan je TV die je in 5 min hebt geïnstalleerd. F1 TV werkt zoveel beter vloeiender stabieler via een chromecast.
pi_208228545
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 22:53 schreef Jane het volgende:

[..]
Tsssk! Ik zou eigenlijk ff moeten checken of die 'radio'stream van Viaplay op AD en Nu.nl ook wel netjes geblokkeerd is in België. }:|
Dat zou wel het ultieme bewijs zijn dat het ViaPlee alleen maar om te zieken te doen is.
pi_208228651
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 23:38 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat zou wel het ultieme bewijs zijn dat het ViaPlee alleen maar om te zieken te doen is.
Daar lijkt het nu al op. De laatste aanpassing bij GPR zijn overduidelijk last minute.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zaterdag 4 maart 2023 @ 07:47:06 #33
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_208230839
Wat een sneu gedoe dan rondom GrandPrixRadio. :') En alsof ik nu wel ViaPlay ga nemen en van hun commentaar ga genieten.
Volgende stap zal wel worden dat ze voor elkaar krijgen dat F1TV niet meer gebruikt kan worden in NL.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_208231030
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 07:47 schreef YourCaptor het volgende:
Wat een sneu gedoe dan rondom GrandPrixRadio. :') En alsof ik nu wel ViaPlay ga nemen en van hun commentaar ga genieten.
Volgende stap zal wel worden dat ze voor elkaar krijgen dat F1TV niet meer gebruikt kan worden in NL.
Inderdaad, Viaplay blijft alleen maar extra haat creëren met hun domme acties.

Ik vraag me af of het afkopen van F1TV Pro nu nog betaalbaar is voor Viaplay. F1 ziet ook dat de F1TV Pro-abonnementjes stormlopen in ons land. Die gaan die inkomstenbron echt niet zomaar stopzetten. Viaplay had dat waarschijnlijk beter gelijk kunnen regelen bij het ingaan van de rechten. Nu zal het een flinke zak geld extra kosten.

En gebeurt het toch, dan zullen we een abo moeten regelen in een van de EU-landen waar F1TV Pro nog wel aanwezig is. Dat mag je vanwege EU-wetgeving dan in de gehele EU gebruiken, dus ook in Nederland.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 12:03:28 #35
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208232891
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:27 schreef NY_Giant het volgende:

Ik vraag me af of het afkopen van F1TV Pro nu nog betaalbaar is voor Viaplay. F1 ziet ook dat de F1TV Pro-abonnementjes stormlopen in ons land. Die gaan die inkomstenbron echt niet zomaar stopzetten. Viaplay had dat waarschijnlijk beter gelijk kunnen regelen bij het ingaan van de rechten. Nu zal het een flinke zak geld extra kosten.

Inderdaad. Dat zal nu helemaal onbetaalbaar zijn. Ze vonden het destijds al te duur. En ze zullen toen ook naar Ziggo hebben gekeken en geconcludeerd hebben dat Ziggo niet veel last had van de concurrentie van F1TV, dus dat afkopen ook niet nodig was. Maar dan hebben ze de NLse tv-kijker/consument toch verkeerd ingeschat.

Viaplay heeft ongeveer alles fout gedaan wat maar kon om de Nederlanders voor zich te winnen. Op zich ook knap. Een waar PR-fiasco. Een grote groep mensen heeft nu een uitgesproken hekel aan het bedrijf en dat komt niet zomaar weer goed.
Zal me benieuwen of ze de F1-rechten nog een keer kopen. Ze hebben diepe zakken, maar als de abonnees wegblijven is het puur weggegooid geld.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 4 maart 2023 @ 12:09:31 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208232952
Dankzij dit topic F1TV-pro aangeschaft. Chromecast had ik al. Straks even bij VT3 kijken of het allemaal naar behoren werkt en uitzoeken hoe ik verschillende camerastandpunten en gesprekken vanuit de teams kan bekijken en luisteren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208233269
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 12:03 schreef Jane het volgende:


Zal me benieuwen of ze de F1-rechten nog een keer kopen. Ze hebben diepe zakken, maar als de abonnees wegblijven is het puur weggegooid geld.
:? Ze hebben meer dan 1 miljoen abonnees, dat lijkt me best aardig toch?
  zaterdag 4 maart 2023 @ 12:49:54 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208233518
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 12:09 schreef golfer het volgende:
Dankzij dit topic F1TV-pro aangeschaft. Chromecast had ik al. Straks even bij VT3 kijken of het allemaal naar behoren werkt en uitzoeken hoe ik verschillende camerastandpunten en gesprekken vanuit de teams kan bekijken en luisteren.
Het werkt naar behoren. Ik zie alleen niet waar en hoe ik verschillende camerastandpuntn of boordradio's kan zien/horen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 4 maart 2023 @ 12:53:22 #39
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208233581
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 12:49 schreef golfer het volgende:

[..]
Het werkt naar behoren. Ik zie alleen niet waar en hoe ik verschillende camerastandpuntn of boordradio's kan zien/horen.
Rechts heb je een menu. Daar kun je kiezen tussen de verschillende audiokanalen, live timing, circuit map en on boards.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_208233708
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 08:27 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Inderdaad, Viaplay blijft alleen maar extra haat creëren met hun domme acties.

Ik vraag me af of het afkopen van F1TV Pro nu nog betaalbaar is voor Viaplay. F1 ziet ook dat de F1TV Pro-abonnementjes stormlopen in ons land. Die gaan die inkomstenbron echt niet zomaar stopzetten. Viaplay had dat waarschijnlijk beter gelijk kunnen regelen bij het ingaan van de rechten. Nu zal het een flinke zak geld extra kosten.

En gebeurt het toch, dan zullen we een abo moeten regelen in een van de EU-landen waar F1TV Pro nog wel aanwezig is. Dat mag je vanwege EU-wetgeving dan in de gehele EU gebruiken, dus ook in Nederland.
Ik schat op zeker 300k abbo’s nu in Nederland, dat is al 15-18 miljoen euro, maar ze zullen zeker meer moeten betalen, eerder nog een stuk meer want wat verdient F1 TV er anders aan zo’n grote markt op te geven. Dat ze dit niet meteen hebben geregeld lijkt me pure ouderwetse onderschatting en dat klinkt precies als ViaPlay.

Overigens hapert vanwege t gebruik van de VPN GPR bij mij, en ben ik helaas moeten terugschakelen naar Engels commentaar. Meer mensen zullen dit ervaren dus Rip GPR en bedankt ViaPlay voor het verpesten van ons lolletje.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:06:42 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208233804
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 12:53 schreef Starflyer het volgende:


Rechts heb je een menu. Daar kun je kiezen tussen de verschillende audiokanalen, live timing, circuit map en on boards.
Ik heb geen menu rechts. Het enige wat ik rechtsbovenin zie is een instellingenwieltje waarmee ik kan kiezen naar audiotalen en wel of niet subtitles.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:07:01 #42
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208233809
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:01 schreef Eagles89 het volgende:

Overigens hapert vanwege t gebruik van de VPN GPR bij mij, en ben ik helaas moeten terugschakelen naar Engels commentaar. Meer mensen zullen dit ervaren dus Rip GPR en bedankt ViaPlay voor het verpesten van ons lolletje.
Wat jammer. Het loopt hier als een zonnetje in m'n browser op de laptop met Surfshark.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:07:16 #43
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208233815
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 12:49 schreef golfer het volgende:

[..]
Het werkt naar behoren. Ik zie alleen niet waar en hoe ik verschillende camerastandpuntn of boordradio's kan zien/horen.
Het zou kunnen dat je dat alleen kunt instellen wanneer je niet naar de TV cast.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:09:50 #44
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208233859
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:01 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik schat op zeker 300k abbo’s nu in Nederland, dat is al 15-18 miljoen euro, maar ze zullen zeker meer moeten betalen, eerder nog een stuk meer want wat verdient F1 TV er anders aan zo’n grote markt op te geven. Dat ze dit niet meteen hebben geregeld lijkt me pure ouderwetse onderschatting en dat klinkt precies als ViaPlay.

Overigens hapert vanwege t gebruik van de VPN GPR bij mij, en ben ik helaas moeten terugschakelen naar Engels commentaar. Meer mensen zullen dit ervaren dus Rip GPR en bedankt ViaPlay voor het verpesten van ons lolletje.
Exclusiviteit kost heel veel geld. Dat is slechts aan Sky voorbehouden in Groot-Brittanië (en Duitsland?). En die hadden daar al exclusiviteit voordat F1TV bestond.

Viaplay heeft in Scandinavië ook concurrentie van F1TV, net zoals bijna alle andere aanbieders F1TV naast zich moeten dulden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:12:40 #45
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208233895
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:09 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Exclusiviteit kost heel veel geld. Dat is slechts aan Sky voorbehouden in Groot-Brittanië (en Duitsland?).
Jep, ook geen F1 TV in Duitsland. Daarom heb ik het voor een Duitse vriend van me via Nederland afgesloten. Dan werkt het wel.
pi_208233904
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:01 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Overigens hapert vanwege t gebruik van de VPN GPR bij mij, en ben ik helaas moeten terugschakelen naar Engels commentaar. Meer mensen zullen dit ervaren dus Rip GPR en bedankt ViaPlay voor het verpesten van ons lolletje.
Misschien kun je in de connection settings van je VPN even een ander verbindingsprotocol kiezen (meestal 'auto' aanpassen naar 'manual' en dan iets uitkiezen). Het standaard ingestelde protocol is vaak niet het snelste.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:14:16 #47
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208233919
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:09 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Exclusiviteit kost heel veel geld. Dat is slechts aan Sky voorbehouden in Groot-Brittanië (en Duitsland?). En die hadden daar al exclusiviteit voordat F1TV bestond.

Viaplay heeft in Scandinavië ook concurrentie van F1TV, net zoals bijna alle andere aanbieders F1TV naast zich moeten dulden.
Ja, Duitsland ook. Daar is alleen het Access abonnement van F1TV beschikbaar. M.a.w., je kunt niet live kijken, maar hebt wel toegang tot het archief.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:14:48 #48
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208233925
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:06 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik heb geen menu rechts. Het enige wat ik rechtsbovenin zie is een instellingenwieltje waarmee ik kan kiezen naar audiotalen en wel of niet subtitles.
Dit zie ik (in de app). Rechts zit het menu. Dat is bij mij op de website ook zo (verborgen, en zichtbaar door de muis er heen te bewegen).

No Dyson Barrier is going to stop me!
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:15:37 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208233942
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:07 schreef Tijn het volgende:

Het zou kunnen dat je dat alleen kunt instellen wanneer je niet naar de TV cast.
Dat is het inderdaad. Als cast naar de TV kan ik dat allemaal niet. Als ik het op Ipad of telefoon bekijk kan ik inderdaad dar menu rechts zien en daarmee spelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 4 maart 2023 @ 13:17:04 #50
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208233968
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 13:15 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat is het inderdaad. Als cast naar de TV kan ik dat allemaal niet. Als ik het op Ipad of telefoon bekijk kan ik inderdaad dar menu rechts zien en daarmee spelen.
Ja, dus wat wel aardig werkt is als je de normale uitzending bv vanaf je telefoon naar de TV cast en dan tegelijkertijd op de iPad een onboard erbij pakt :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')