Preciesquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is trouwens irrelevant of het bewust opgenomen is of niet. Het openbaar maken mag ook niet.
https://clinic.nl/kennis/(...)prek-openbaar-maken/
Barbertje moet hangen jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Al denkt iedereen het wel te weten.
Ja dolletjes....quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:49 schreef mootie het volgende:
Hoe hilarisch was het geweest als Jeff Wanda had afgeluisterd.
Per ongeluk, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:43 schreef Deisyy het volgende:
Maar is het apparaat opzettelijk aangezet of niet? En door wie?
Ik denk dat ze weer achter zit...huilie huilie te doen...quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:50 schreef patat het volgende:
Wanda mag alles over iedereen zeggen. 'Bedreigen' etc. Maar oh wee als ze over haar praten, huilie
en weer rennen naar k5 (ze heeft een heel pad uitgesleten, zo vaak rent ze er naartoequote:Op donderdag 2 maart 2023 14:50 schreef patat het volgende:
Wanda mag alles over iedereen zeggen. 'Bedreigen' etc. Maar oh wee als ze over haar praten, huilie
Hij kwam uit de jas van Kim. Lijkt me sterk dat Erik hem er in heeft gedaan terwijl hij opnam.quote:
Irrelevant .. openbaar maken mag ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Per ongeluk, waarschijnlijk.
Meedere mensen hebben al aangegeven weleens per ongeluk het knopje te hebben ingedrukt.
Erik geeft ook aan de opnames te hebben ontdekt.
Die eist nu het vertrek van Babsquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer achter zit...huilie huilie te doen...
Dan is het logisch dat Erik geel moet krijgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Per ongeluk, waarschijnlijk.
Meedere mensen hebben al aangegeven weleens per ongeluk het knopje te hebben ingedrukt.
Erik geeft ook aan de opnames te hebben ontdekt.
Nee, ze is in de loods.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die eist nu het vertrek van Babs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |