Preciesquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is trouwens irrelevant of het bewust opgenomen is of niet. Het openbaar maken mag ook niet.
https://clinic.nl/kennis/(...)prek-openbaar-maken/
Barbertje moet hangen jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
Al denkt iedereen het wel te weten.
Ja dolletjes....quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:49 schreef mootie het volgende:
Hoe hilarisch was het geweest als Jeff Wanda had afgeluisterd.
Per ongeluk, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:43 schreef Deisyy het volgende:
Maar is het apparaat opzettelijk aangezet of niet? En door wie?
Ik denk dat ze weer achter zit...huilie huilie te doen...quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:50 schreef patat het volgende:
Wanda mag alles over iedereen zeggen. 'Bedreigen' etc. Maar oh wee als ze over haar praten, huilie
en weer rennen naar k5 (ze heeft een heel pad uitgesleten, zo vaak rent ze er naartoequote:Op donderdag 2 maart 2023 14:50 schreef patat het volgende:
Wanda mag alles over iedereen zeggen. 'Bedreigen' etc. Maar oh wee als ze over haar praten, huilie
Hij kwam uit de jas van Kim. Lijkt me sterk dat Erik hem er in heeft gedaan terwijl hij opnam.quote:
Irrelevant .. openbaar maken mag ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Per ongeluk, waarschijnlijk.
Meedere mensen hebben al aangegeven weleens per ongeluk het knopje te hebben ingedrukt.
Erik geeft ook aan de opnames te hebben ontdekt.
Die eist nu het vertrek van Babsquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer achter zit...huilie huilie te doen...
Dan is het logisch dat Erik geel moet krijgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Meedere mensen hebben al aangegeven weleens per ongeluk het knopje te hebben ingedrukt.
Nee, ze is in de loods.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die eist nu het vertrek van Babs
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Irrelevant .. openbaar maken mag ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar het is dus niet zeker wie dat ding heeft aangezet, of dat expres is gedaan, maar de guillotine staat al klaar![]()
en gelijk van alle anderen die erbij warenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die eist nu het vertrek van Babs
Alleen geel? Dat vind ik te mild voor deze afschuwelijke invasie op de privacy van de bewoners.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat Erik geel moet krijgen
Die pooierjas van Kimquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kwam uit de jas van Kim. Lijkt me sterk dat Erik hem er in heeft gedaan terwijl hij opnam.
Erik kreeg hem later en zag dat er een tijd lang was opgenomen en heeft dat geluisterd.
Het zou me niks verbazen als het de schuld van Jeff is ( in Wanda’s hoofd )quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en gelijk van alle anderen die erbij waren
Ja, hoe durft iequote:Op donderdag 2 maart 2023 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat Erik geel moet krijgen
Toch maar de guillotine dan?quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen geel? Dat vind ik te mild voor deze afschuwelijke invasie op de privacy van de bewoners.
ach die was ik even vergeten..... het zou wel lekker opruimen voor haar groepje (wie er nu ook nog in mogen zitten)quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als het de schuld van Jeff is ( in Wanda’s hoofd )
Voor de zekerheid iedereen arresterenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar het is dus niet zeker wie dat ding heeft aangezet, of dat expres is gedaan, maar de guillotine staat al klaar![]()
Feit : Er is een gesprek opgenomen zonder consent.quote:
Die had het ding mee naar huis genomen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer dat Maddy weg is ... typisch een zaak voor Inspector Maddy.
met gillende sirenes opgehaald worden en dan minstens een jaar op water en broodquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
Nou, Erik moet het gevang in, lijkt me duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Waarvan akte.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:57 schreef orange500 het volgende:
In dat geval: FEBO: TREK DIE KAART!!!!!
Echt te goor voor woordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:58 schreef Hoempah het volgende:
Even aan de vingers likken en door
[ afbeelding ]
Ik heb de opnames niet gehoord, en de meeste bewoners hebben dat ook niet. Dat is niet ‘openbaar’.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Feit : Er is een gesprek opgenomen zonder consent.
Feit : Dit gesprek is openbaar gemaakt door Erik.
Oh nee bahquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:58 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Op het moment dat je dit met een ander bespreekt is het openbaarquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de opnames niet gehoord, en de meeste bewoners hebben dat ook niet. Dat is niet ‘openbaar’.
Topshowquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:00 schreef Silves het volgende:
Geen pen en papier..omdat ze tactieken kunnen schrijven naar elkaar..toegelaten( zie Esther ) nu opname app toegelaten...ik wacht nu op filmavond met geluid en beeld over de bewoners die stout zijn..pffff
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Koken met Martin en met de handenMet snee in de vingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
GATVERDAMMEquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:58 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
die hele loods en het leven van de bewoners is toch totaal niet te vergelijken met de buitenwereld?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het moment dat je dit met een ander bespreekt is het openbaar
Hopelijk zat er geen bloed meer aan zijn hevig gehavende vingerquote:
Er zijn geen aparte wetten voor RLS-enquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:02 schreef Verida het volgende:
[..]
die hele loods en het leven van de bewoners is toch totaal niet te vergelijken met de buitenwereld?
Het is een spel, er worden 24/7 opnames gemaakt die gestreamd worden. En dan is er nu eentje die een opname in een jaszak heeft gevonden, die afluisterdten die opname met anderen deelt.
poepoe, het is wat.
Ik hoop het want geen idee waar het over gaat eigenlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:02 schreef Hoempah het volgende:
Als het plan om het openbaar te maken morgen doorgaat (als de keutel niet ingetrokken word) dan heeft febo niet ingegrepen.
Dat het harstikke strafbaar is dat Erik de opname aan anderen heeft laten horenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop het want geen idee waar het over gaat eigenlijk
Het waren ook werknemers maar als ik op het werk tafels op elkaar ga stapelen om ergens bij te kunnen heb ik een probleem. Gebeurd daar ook gewoon.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn geen aparte wetten voor RLS-en
ik zit te wachten op de kamervragen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat het harstikke strafbaar is dat Erik de opname aan anderen heeft laten horen![]()
![]()
![]()
Ben er vrij zeker van dat dat niet in het Wetboek van Strafrecht staat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het waren ook werknemers maar als ik op het werk tafels op elkaar ga stapelen om ergens bij te kunnen heb ik een probleem. Gebeurd daar ook gewoon.
diefstal mag ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:05 schreef mootie het volgende:
Intimidatie en omkoping mag ook niet. Haske strafbaar.
En stemmen kopen![]()
Wat staat daar wel niet op!
Denk niet dat ze allemaal een vca hebben dus dan is zelfs de werkgever verantwoordelijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het waren ook werknemers maar als ik op het werk tafels op elkaar ga stapelen om ergens bij te kunnen heb ik een probleem. Gebeurd daar ook gewoon.
Gewoon bruin.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:06 schreef orange500 het volgende:
Hoeveel kleuren zou Erik nu hebben gescheten in zn broek?
Okay dan wachten we even af wanneer Erik voor de rechter moet verschijnenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat niet in het Wetboek van Strafrecht staat.
creatief boekhouden.....(isaac) mag ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:05 schreef mootie het volgende:
Intimidatie en omkoping mag ook niet. Haske strafbaar.
En stemmen kopen![]()
Wat staat daar wel niet op!
Nog openbaarder bedoel jequote:Op donderdag 2 maart 2023 15:02 schreef Hoempah het volgende:
Als het plan om het openbaar te maken morgen doorgaat (als de keutel niet ingetrokken word) dan heeft febo niet ingegrepen.
dit pas als hij ter sprake komt..nu heeft hij meer een harde pum, van alle complimentjes die hij krijgt..quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:06 schreef orange500 het volgende:
Hoeveel kleuren zou Erik nu hebben gescheten in zn broek?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:09 schreef Silves het volgende:
[..]
dit pas als hij ter sprake komt..nu heeft hij meer een harde pum, van alle complimentjes die hij krijgt..
Ja dolletjes...quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:12 schreef Verida het volgende:
Toen het podcast ding net was binnengekomen, werd hier gesuggereerd dat het slim zou zijn als jef dingen zou gaan opnemen, buiten zijn podcast om.
was hilarisch, want Bas had dat ook gedaan bij Utopia.
Nu is het gebeurd, er is een opname gevonden, niet eens bewust gemaakt en nu moeten er haast kamervragen komen over het schenden van de wet.
Heel bijzonder.
En toen schoot wendy uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:13 schreef pingu66 het volgende:
Wat kan die man muggenziften over zijn haar
Dat was ook de bedeoelingquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Die kas gaat een hangplek worden. Worden, het is al een hangplek.
Erik moet naar het gevang. Water en brood.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:12 schreef Verida het volgende:
Toen het podcast ding net was binnengekomen, werd hier gesuggereerd dat het slim zou zijn als jef dingen zou gaan opnemen, buiten zijn podcast om.
was hilarisch, want Bas had dat ook gedaan bij Utopia.
Nu is het gebeurd, er is een opname gevonden, niet eens bewust gemaakt en nu moeten er haast kamervragen komen over het schenden van de wet.
Heel bijzonder.
Die zit nog steeds in de jaszak van Maddyquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:15 schreef Hoempah het volgende:
De tondeuse die Madeleine had meegenomen komt ook weer te sprake.
Kamer 5 mag die nu ook wel weer even terug geven.
Nee..... alarm gewicht!!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik moet naar het gevang. Water en brood.
Brood met spijkers en zeepquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik moet naar het gevang. Water en brood.
Op insta vertelde ze dat kamer 5 hem in bewaring heeft genomen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zit nog steeds in de jaszak van Maddy![]()
Aah ik volg Maddy nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:16 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Op insta vertelde ze dat kamer 5 hem in bewaring heeft genomen.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik las in het vorige topic iets over Jappie. Hij zou zich schuldig maken aan een vrouw, die al 8 jaar een relatie heeft.
Heeft Jappie een relatie? Nee. Heeft Wanda een relatie? Ja. Wie maakt zich dan schuldig?
Soms
Spijkerbed idd. Boeten zal die. Hoe durft hijquote:
Volgens haar heeft de febo die. Een raadsel waarom hij niet is terug gegeven. Juist omdat het duidelijk werd gezegd in de TV uitzendingen dat Maddy hem in haar locker had.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zit nog steeds in de jaszak van Maddy![]()
Zolang niemand het goed heeft geraden??quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens haar heeft de febo die. Een raadsel waarom hij niet is terug gegeven. Juist omdat het duidelijk werd gezegd in de TV uitzendingen dat Maddy hem in haar locker had.
Ook zoiets vaagsquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:18 schreef Silves het volgende:
Ze hebben het over 11 tegen 11..is dit de reden waarom Wanda niet meer haar 24 u mag aanspreken?
We hebben hier een mooi nieuw topic voor, daar mogen verzoekjes voor filmpjes JAA / [Bedankjes SV en Filmpjes en aanvragen van Filmpjes]quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
@:DGK_Tegengas
Heb jij stream 1 vanaf 14.50 ?
Ik ook!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:15
[b]Op donderdag 2 maart 2023 15:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch
Sinds wanneer mag dat niet meer in de cos ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben hier een mooi nieuw topic voor, daar mogen verzoekjes voor filmpjes JAA / [Bedankjes SV en Filmpjes en aanvragen van Flimpjes]
Sasha zou wel goed voor meesteres kunnen spelen. Ze is er een type voor. Babette zou haar kunnen delegeren als madamquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:19 schreef greysbones het volgende:
Ow Sas wil weer iemand afstraffen
Ging bij matin ook zo goed
Op het moment dat de zweep omhoog is slaapt Sas alquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha zou wel goed voor meesteres kunnen spelen. Ze is er een type voor. Babette zou haar kunnen delegeren als madam
en alleen maar Bep op de stip zetten..en Kim en Wendy daar hoor je niks over..Denk dat Bep haar contract is afgelopen..dan maar deze maand op deze manier.het spelletje maar meespelen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook zoiets vaags
En de FEBO draaide het niet eens weg
Ehmm ja..quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Las in het vorig topic dat Erik gesprekken heeft opgenomen en afgeluisterd en dit ook aan anderen heeft laten horen?
Is dat dezelfde Erik die Babet aansprak over normen en waarden?
Omdat ze ook het spel wil spelen? of mag ze alleen iedereen opbeuren en energie geven...maar dan terug in haar corner om toe te zien hoe andere er met de pot ervan door gaat..quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:20 schreef Clasientje het volgende:
Babette komt heel spontaan over bij vele mensen maar ondertussen is het een vieze sneaky niemand die het daar ziet.
Tijd dat hij Wanda eens gaat opnemen en aan de hele groep laat horen. Als je dan toch geen normen en waarden hebt.quote:
Vieze slang is hijquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Las in het vorig topic dat Erik gesprekken heeft opgenomen en afgeluisterd en dit ook aan anderen heeft laten horen?
Erik heeft geen normen. Hij vreet zijn eigen snot op. Dit terzijde. Er word idd gesuggereerd, dat Erik iets heeft opgenomen. Vooral gesuggereerd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat doet Erik in de zakken van de jas van een ander, man of vrouw, maakt niets uit?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
Nog even, het zou per ongeluk zijn opgenomen, en Erik vindt het in een damesjas.
Hetgeen is opgenomen overbrengen aan derde ( in juridische termen) is ook strafbaarquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik heeft geen normen. Hij vreet zijn eigen snot op. Dit terzijde. Er word idd gesuggereerd, dat Erik iets heeft opgenomen. Vooral gesuggereerd.
Moet Erik nu de gevangenis inquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hetgeen is oogenomen overbrengen aan derde ( in juridische termen) is ook strafbaar
Dat ligt aan het feit of iemand er aangifte van doetquote:
ik vind het juist wel leuk dat Erik ook een spel gaat spelen.quote:
Dat maakt zijn verhaal ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat doet Erik in de zakken van de jas van een ander, man of vrouw, maakt niets uit?
ja is raar he..Erik met zijn handen in een damesjas..wat had hij daar te zoeken, kruimels, een stukje afgelebberd snoepje..quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
Nog even, het zou per ongeluk zijn opgenomen, en Erik vindt het in een damesjas.
Snotjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:28 schreef Silves het volgende:
[..]
ja is raar he..Erik met zijn handen in een damesjas..wat had hij daar te zoeken, kruimels, een stukje afgelebberd snoepje..
Sinds vandaagquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat niet meer in de cos ?
Die zelfgemaakte bokalen verdienen idd niet de hoofdprijs. Iedereen speelt het spel daar, alhoewel, Moraima speelt niet echt het spel vind ik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het juist wel leuk dat Erik ook een spel gaat spelen.
Ze zitten daar niet om een mooie bokaal te winnen ofzo. Het is wel een spel met een flink aantal tonnen geld aan het einde.
Hij heeft het niet opgenomen, iemand heeft het opnameknopje per ongeluk ingedrukt, Erik was degene die de opname vond en aan anderen liet luisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
misschien op haar manier toch ook wel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zelfgemaakte bokalen verdienen idd niet de hoofdprijs. Iedereen speelt het spel daar, alhoewel, Moraima speelt niet echt het spel vind ik.
Snot, oogpulp en de korsten op zijn hersenpan..alles wat los en vast zit...ook de zakken van damesjassen snuffelt hij in...bommetje droppen bij Kim op de wc..maar aan niemand vertellen...anders ben ik de zak..quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Erik heeft geen normen. Hij vreet zijn eigen snot op. Dit terzijde. Er word idd gesuggereerd, dat Erik iets heeft opgenomen. Vooral gesuggereerd.
Krijg ik nu geelquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Minstens
Dan lig ik in een deuk
Helemaal niet juist.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat maakt zijn verhaal ongeloofwaardig.
Er is helemaal nog nergens gezegd dat hij die podcast uit de jas heeft gepakt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Snot, oogpulp en de korsten op zijn hersenpan..alles wat los en vast zit...ook de zakken van damesjassen snuffelt hij in...bommetje droppen bij Kim op de wc..maar aan niemand vertellen...anders ben ik de zak..
Dit vooral .. op deze manier afluisteren zou niet moeten mogen. Als het per ongeluk is, direct wissen en niet afluisteren. En zeker niet aan anderen laten luisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Minstens
Dan lig ik in een deuk
quote:
jij nietquote:
Ik ben ook nieuwsgierig wat er eigenlijk te horen isquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:34 schreef mootie het volgende:
Alsof niet iedereen die daar het zou luisteren… man man
tja, het is wel erik die het ontdenkt heeft, dat is natuurlijk helemaal niet zo leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:34 schreef mootie het volgende:
Alsof niet iedereen die daar het zou luisteren… man man
Erik heeft dat ding niet zelf uit de zakken van de pooierjas van Kim gehaald, iemand gaf hem dat apparaat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat doet Erik in de zakken van de jas van een ander, man of vrouw, maakt niets uit?
Van hem had het niet gehoeven hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb geen haast, morgen is het feest, klaagt Erik over zijn pak dat nog niet klaar is. Wees blij dat de dames het überhaupt voor je doen, wat ondankbaar zeg
Dan doet ze het toch lekker zelfquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:36 schreef greysbones het volgende:
Janet heeft nogal commentaar op de manier waarop Kim de nagels doet
Ik ook, en laten we eerlijk zijn, wat zouden anderen doen als ze die opname vinden?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwsgierig wat er eigenlijk te horen is
Misschien wel een intieme tijd van Wanda en Jappiequote:Op donderdag 2 maart 2023 15:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwsgierig wat er eigenlijk te horen is
Wie dan??quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft dat ding niet zelf uit de zakken van de pooierjas van Kim gehaald, iemand gaf hem dat apparaat.
Wendy zei gisteren tegen Janet dat Erik zijn pak helemaal niet aan mag, er is een wit overhemd en broek voor hem besteldquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb geen haast, morgen is het feest, klaagt Erik over zijn pak dat nog niet klaar is. Wees blij dat de dames het überhaupt voor je doen, wat ondankbaar zeg
Ja iedereen gaat luisterenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, en laten we eerlijk zijn, wat zouden anderen doen als ze die opname vinden?
spannendquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:38 schreef orange500 het volgende:
[..]
Misschien wel een intieme tijd van Wanda en Jappie
Ontbijt, lunch en avond eten, en de hapjes en voorbereiding voor morgen moet Wendy doen..en oo ook nog marcia zijn haren zei ze vanmorgen...petje af..quote:
Wendy zou echt een verdiende winnaar zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Ontbijt, lunch en avond eten, en de hapjes en voorbereiding voor morgen moet Wendy doen..en oo ook nog marcia zijn haren zei ze vanmorgen...petje af..
Ik hoor die kabouter spillebeen ook steeds harder murmelen, misschien moet 'ie nog wat oefenen in echt pratenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:41 schreef spapaars het volgende:
Ze volgen de geile motormuis, eindelijk loopt hij eens daar in het wild zonder zijn baasje.
Iets bijzonders wat ze daar allemaal doenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En die kraan maar laten lopen (Tiano)
Uiteraard meteen wissen!quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, en laten we eerlijk zijn, wat zouden anderen doen als ze die opname vinden?
Waarschuwing? Hangen moet die, aan het grootste schavot.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:39 schreef Judiwi het volgende:
Een waarschuwing naar Eric zou wel op zijn plaats zijn.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan niet lang meer duren, het dreigen met vertrek is al gaande.
Aanname weer......quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:39 schreef greysbones het volgende:
Jappie is op zoek naar Tiano
Om Babs onder de bus te gooien
Heeft hij dat gezegd?quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:39 schreef greysbones het volgende:
Jappie is op zoek naar Tiano
Om Babs onder de bus te gooien
Niemand post over hangen utoquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarschuwing? Hangen moet die, aan het grootste schavot.
Mensen laat het los. Er zijn bewoners die het bonter maken en daar komt bij, dat hij helemaal niets heeft opgenomen
Hoop idd op hetzelfde als wat bij Kim is gebeurdquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan niet lang meer duren, het dreigen met vertrek is al gaande.
Topwijf.... zou iets meer waardering moeten krijgen .. Janet douwen ze een veer in d'r reet.. nu is Wendy aan de beurt..quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Ontbijt, lunch en avond eten, en de hapjes en voorbereiding voor morgen moet Wendy doen..en oo ook nog marcia zijn haren zei ze vanmorgen...petje af..
Waarom in godsnaam. De situatie is op geen enkele manier vergelijkbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:46 schreef orange500 het volgende:
[..]
Hoop idd op hetzelfde als wat bij Kim is gebeurd
Over onder de bus gooien gesprokenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mensen laat het los. Er zijn bewoners die het bonter maken en daar komt bij, dat hij helemaal niets heeft opgenomen
Ik denk dat Thijs Zeeman nu ook wel bang voor geel zal zijn. Hij doet niet anders in zijn programma dan mensen stiekem opnemen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze wel vakerquote:
Vast vanwege afluisterpraktijkenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn stakingen bij het streekvervoer.....
Maar ze ziet het wel nu bij Erik...ja Erik op zijn plaats gezet ff.ja over het soort wraak op andere die anders doen dan hij wil.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ze wel vaker
Als ze dan verder iets minder zou lullen
Er hangt er maar 1, nog een kleintje in de andere hoek zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Er hangt dus wel een cam in de kas.. waarom we dan die refectiebeelden krijgen steeds
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar ze ziet het wel nu bij Erik...ja Erik op zijn plaats gezet ff.ja over het soort wraak op andere die anders doen dan hij wil.
Als het wetboek er al aan te pas komt, dan zie ik dat gelijk aan hangen(uitspraak, hij zal hangen). Die interpretatie kan en mag ik er dan wel aan gevenquote:
Alles magquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het wetboek er al aan te pas komt, dan zie ik dat gelijk aan hangen(uitspraak, hij zal hangen). Die interpretatie kan en mag ik er dan wel aan geven
Voor iedereen, zitten ze al eeuwen te doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet er een gedichtje voor Sasha gemaakt worden?
Voor iedereen blijkbaarquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet er een gedichtje voor Sasha gemaakt worden?
1tje moet genoeg zijn, het lijkt er een beetje op dat ze die niet laten bewegen om de aandacht niet te trekken..quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er hangt er maar 1, nog een kleintje in de andere hoek zou geen overbodige luxe zijn.
Cees van der spek zal hem nu ook knijpenquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Thijs Zeeman nu ook wel bang voor geel zal zijn. Hij doet niet anders in zijn programma dan mensen stiekem opnemen.
Dan hoort hij als eerste te gaan naar de mensen die op de tape te horen zijn. En niet naar de tegenpartij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een ritje naar de supermarkt en je bent al 20 keer opgenomen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Cees van der spek zal hem nu ook knijpen
Laat het losquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:59 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Dan hoort hij als eerste te gaan naar de mensen die op de tape te horen zijn. En niet naar de tegenpartij.
Ja ho het is geen ponykamp...Staat een paar ton op het spel...quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:59 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Dan hoort hij als eerste te gaan naar de mensen die op de tape te horen zijn. En niet naar de tegenpartij.
voor het grote feest, gaan ze gezellig voordragen morgenquote:
Jeuhquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
voor het grote feest, gaan ze gezellig voordragen morgen
Als ze hun mic tussen hun sjaal hebben krijgen ze al 10x een mic-chek, wat denk je dat zo'n klein kutapparaatje kan opnemend in een jaszak.. NIX.. een hoop gemurmelquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:04 schreef schizolientje het volgende:
Mensen, je ziet hoe slordig ze allemaal zijn. Podcast wordt opgenomen. dat ding slingert overal en inderdaad kan dat ding op gaan nemen als ie in zakken zit en mensen lopen lekker met de handen in de zak Hij schijnt lange tijd opgenomen te hebben, niet uit gezet of aangezet maat totdat hij vol zat. En ik zou ook luisteren als ik zoiets zou vinden, zeker in deze siruatie
oke hier heb je zeker een punt! foutje van mijn kantquote:Op donderdag 2 maart 2023 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik las in het vorige topic iets over Jappie. Hij zou zich schuldig maken aan een vrouw, die al 8 jaar een relatie heeft.
Heeft Jappie een relatie? Nee. Heeft Wanda een relatie? Ja. Wie maakt zich dan schuldig?
Soms
Jij mist haar ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Hoevaak ik ook van stream wissel.. ik mis Waffel steeds...
wel eens een sleep talk recorder gezien/gehoord? Affijn, off topic. Jeff en Eric aan de klets op1quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze hun mic tussen hun sjaal hebben krijgen ze al 10x een mic-chek, wat denk je dat zo'n klein kutapparaatje kan opnemend in een jaszak.. NIX.. een hoop gemurmel
Nee, maar dit was een goedkoop Actionding, die neemt geen zak op uit een zak.. heej verrék bijna een grapjequote:Op donderdag 2 maart 2023 16:24 schreef schizolientje het volgende:
[..]
wel eens een sleep talk recorder gezien/gehoord? Affijn, off topic. Jeff en Eric aan de klets op1
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, maar dit was een goedkoop Actionding, die neemt geen zak op uit een zak.. heej verrék bijna een grapje
Of het goedkope bol.com ding is beter dan het FEBO dingquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, maar dit was een goedkoop Actionding, die neemt geen zak op uit een zak.. heej verrék bijna een grapje
Oke oke niets aan de hand dus...Niemand heeft iets gehoord dus...Erik niets gedaan dusquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nix.. Erik zuipt nixquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Erik nu heel schijnheilig vriendelijk tegen Wendy aan het doen....
Wendy die het druk met van alles heeft en die toch weer even tijd maakt om zijn haar te doen......
Erik: het zal mij benieuwen hoe het morgen wordt (met het feest)
waarom nou schijnheilig vriendelijk?quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Erik nu heel schijnheilig vriendelijk tegen Wendy aan het doen....
Wendy die het druk met van alles heeft en die toch weer even tijd maakt om zijn haar te doen......
Erik: het zal mij benieuwen hoe het morgen wordt (met het feest)
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik ga even alle mannen langs, Erik, doe jij de bril omhoog als je plast?
Erik : Ik ga altijd zitten, dus nee...
Mirthe : Dan was jij het in ieder geval niet! Ik zat net weer op plas! Ik was net gedoucht en ik wil me eigenlijk weer douchen.
Omdat hij vanmiddag boos en geirriteerd was op Babette, KimD en Wendy. Maar nu hij haar nodig heeft doet hij vriendelijk. Dat wordt wel schijnheilig genoemd. Of dat vindt in ieder geval @xsaskiax zo ... geloof niet dat ze zich moet verantwoorden voor datgene wat ze vindt of typt.... dat zou een beetje raar zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom nou schijnheilig vriendelijk?
Hij doet gewoon normaal tegen Wendy, en hoogstwaarschijnlijk was er gewoon afgesproken dat Wendy iedereen die dat wilde zou knippen zo vlak voor een feest.
manmanmanquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat hij vanmiddag boos en geirriteerd was op Babette, KimD en Wendy. Maar nu hij haar nodig heeft doet hij vriendelijk. Dat wordt wel schijnheilig genoemd. Of dat vindt in ieder geval @:xsaskiax zo ... geloof niet dat ze zich moet verantwoorden voor datgene wat ze vindt of typt.... dat zou een beetje raar zijn.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat hij vanmiddag boos en geirriteerd was op Babette, KimD en Wendy. Maar nu hij haar nodig heeft doet hij vriendelijk. Dat wordt wel schijnheilig genoemd. Of dat vindt in ieder geval @:xsaskiax zo ... geloof niet dat ze zich moet verantwoorden voor datgene wat ze vindt of typt.... dat zou een beetje raar zijn.
Dat is niet relevant .. als iemand het schijnheilig vindt, dat vindt diegene dat. Hoeft ie niet voor ter verantwoording geroepen te worden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:42 schreef Verida het volgende:
[..]
manmanman
als iedereen die daar zit niet meer normaal zou mogen praten omdat ze toevallig een paar uur eerder kwaad waren geweest op iemand, dan was het een doodse stilte daar in die loods
In het begin zeiden ze nog wel eens Nee Erik niet nu we zijn in gesprekquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:43 schreef Charmian het volgende:
Ik zou daar niet zo goed tegen kunnen als ik met iemand in gesprek ben en iemand er ongevraagd bij komt zitten.
Hij heeft van Sasha, Bern en Jasper gehoord (andere namen heb ik niet gezien dat hij daarmee sprak) dat ze de opname morgen zouden willen laten horen tijdens het feest..... als je dan gaat zeggen: het zal mij benieuwen hoe het morgen wordt (tegen iemand die op de opname te horen is)..... kan ik dat schijnheilig vinden (mijn mening he)quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom nou schijnheilig vriendelijk?
Hij doet gewoon normaal tegen Wendy, en hoogstwaarschijnlijk was er gewoon afgesproken dat Wendy iedereen die dat wilde zou knippen zo vlak voor een feest.
ja .. klopt ... ik snap alleen niet precies wat je daarmee bedoelt...quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:45 schreef mangalie het volgende:
[..]Nou dan moet je Jeff eens horen...Die heeft zowat iedereen in de loods verrot gescholden.
Heeft blijkbaar geen nut dusquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
In het begin zeiden ze nog wel eens Nee Erik niet nu we zijn in gesprek
Ik hoef jou ook geen verantwoording af te leggen ..quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ja .. klopt ... ik snap alleen niet precies wat je daarmee bedoelt...
Een Jaar Van je Leven In de COS valt niet meequote:Op donderdag 2 maart 2023 16:50 schreef orange500 het volgende:
Wat een sfeer hier de laatste tijd. Iedereen op elkaar aan het mekkeren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |