Hij houdt het zélf in stand.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
Hij wordt de gehele dag bediend, maar dat je voor dat de gehele dag die dusterhoofd naast je te moeten dulden?
[ afbeelding ]
Esther is een uber stalkster. Thijs Zeeman van Gestalkt zou hier zelfs een stijfje van krijgen....quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
Hij wordt de gehele dag bediend, maar dat je voor dat de gehele dag die dusterhoofd naast je te moeten dulden?
[ afbeelding ]
Ik vind JW ook een klootzak dat hij zo gebruikmaakt van Esther. Esther is gewoon niet 100, maak daar geen misbruik van.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:03 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint zo zoetjesaan ook een beetje zielig te worden vind ik.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Esther is een uber stalkster. Thijs Zeeman van Gestalkt zou hier zelfs een stijfje van krijgen....
En zo is dat?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:07 schreef marky326 het volgende:
[..]
Ik vind JW ook een klootzak dat hij zo gebruikmaakt van Esther. Esther is gewoon niet 100, maak daar geen misbruik van.
Misbruik maken doet hij niet, en vluchten kan ook niet, dus zal het berusting zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:07 schreef marky326 het volgende:
[..]
Ik vind JW ook een klootzak dat hij zo gebruikmaakt van Esther. Esther is gewoon niet 100, maak daar geen misbruik van.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Er staat in de agenda full moon party voor vanavond, maar ik denk dat die wel geschrapt kan worden
Dan verschillen we van meningquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misbruik maken doet hij niet, en vluchten kan ook niet, dus zal het berusting zijn.
Het is een verhaallijntje dus dat moet blijkbaar nog even uit gemelkt worden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het begint zo zoetjesaan ook een beetje zielig te worden vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan er ook niets aan doen dat elke ochtend zijn ontbijt al klaar staat, en hij vraagt haar niets.quote:
Dat snap ik, maar hij vindt haar 10x niks, maar geniet wel van alles dat voor hem wordt gedaan. Zelf doet hij niks terug. Dat is in mijn ogen misbruiken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat elke ochtend zijn ontbijt al klaar staat, en hij vraagt haar niets.
JW gaat voor jonger, die ziet meer in Babette en misschien ook Eunice.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:13 schreef Hoempah het volgende:
Niet kijken alleen luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wordt gestalkt zonder kans om eraan te ontsnappen, dus legde hij zich er maar bij neer door deze situatie te accepteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:15 schreef marky326 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hij vindt haar 10x niks, maar geniet wel van alles dat voor hem wordt gedaan. Zelf doet hij niks terug. Dat is in mijn ogen misbruiken.
Denk niet dat het aan de leeftijd ligt, Esther is gewoon op alle fronten onaantrekkelijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat elke ochtend zijn ontbijt al klaar staat, en hij vraagt haar niets.
JW gaat voor jonger, die ziet meer in Babette en misschien ook Eunice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |