abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208201181
Dus Bakhmut opgeven, of heeft Zelensky gelijk?
pi_208201305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 06:36 schreef quirina het volgende:
Dus Bakhmut opgeven, of heeft Zelensky gelijk?
De bal ligt sowieso bij Oekraïne natuurlijk.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 2 maart 2023 @ 07:22:26 #4
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_208201316
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 07:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
De bal ligt sowieso bij Oekraïne natuurlijk.
Exclusief? Dankzij het Westen staan ze nog enigszins overeind, er gaat straks een hoop Westers geld naar Oekraïne. Het is niet alleen "zijn" conflict meer.
pi_208201321
Nee inderdaad.
Ze kunnen ook zeggen als je niet doen wat wij je aanraden sturen we geen wapens meer.
pi_208201414
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 07:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Exclusief? Dankzij het Westen staan ze nog enigszins overeind, er gaat straks een hoop Westers geld naar Oekraïne. Het is niet alleen "zijn" conflict meer.
Ja, exclusief.
Oekraïne is een soeverein land.
Waarom hebben wij het recht om van Oekraïne te eisen dat ze die soevereiniteit opgeven.
pi_208201416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 07:23 schreef quirina het volgende:
Nee inderdaad.
Ze kunnen ook zeggen als je niet doen wat wij je aanraden sturen we geen wapens meer.
Dan is het dus geen aanraden.
  donderdag 2 maart 2023 @ 08:11:06 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208201574
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 06:31 schreef quirina het volgende:

[..]
Op BNR werd dit ook al aangegeven.
Als het aan De Wijk ligt geeft Zelensky heel Oekraïne weg aan Rusland.

quote:
Zelensky moet gewoon keuzes maken en dat betekend zich soms ook terugtrekken indien nodig.

Dat doen ze ook.
quote:
Biden zelf schijnt dat ook aangegeven te hebben. Dat Zelensky moet richten op de aanval in het voorjaar en dat hij daar zijn soldaten nodig voor heeft. Er vallen nu onnodig veel doden aan Oekraïense kant.
En zeker dat Amerika daar wat over kan zeggen want die levert de wapens steeds.
Amerika is niet voor Oekraïne aan het bepalen wat ze moeten doen. De keuze ligt bij Oekraïne. Heeft De Wijk dit geroepen soms?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 2 maart 2023 @ 08:11:25 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208201578
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 07:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan is het dus geen aanraden.
Dat is gewoon chantage.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208201610
quote:
84s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als het aan De Wijk ligt geeft Zelensky heel Oekraïne weg aan Rusland.
[..]
Dat doen ze ook.
[..]
Amerika is niet voor Oekraïne aan het bepalen wat ze moeten doen. De keuze ligt bij Oekraïne. Heeft De Wijk dit geroepen soms?
Zal wel op Kremlin.ru hebben gestaan. Dan hoor je het een paar dagen later bij De Wijk.
zie email 27 oktober
pi_208201653
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 07:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Gewoon een proxy-oorlog met als Oekraïne als puppet.
  Overall beste user 2022 donderdag 2 maart 2023 @ 08:22:27 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208201660
twitter

Het is opvallend dat ze Poetin vragen om hulp. De indoctrinatie zit er goed in geramd. Van het niveau van Stalinaanhangers die in de goelag bleven geloven dat het niet Stalin maar een naamloos figuur uit de deep state was die ze naar Siberië had gestuurd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 2 maart 2023 @ 08:25:22 #13
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208201689
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:21 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Ja leuke slagzinnen dit. Maar een land wordt binnen gevallen door een ander land dus verdedigd land 1 zich met de hulp van anderen. Het is niet alsof Oekraïne Rusland gaat binnen vallen.
  Overall beste user 2022 donderdag 2 maart 2023 @ 08:33:22 #14
3928 Ulx
pi_208201731
quote:

[..]
Rusland is de trekpop van Iran en China. Hun aanval verzwakt het westen, waar zij van profiteren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 2 maart 2023 @ 08:39:16 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208201782
Nieuw mijlpaal! Meer dan 150.000 dooie Russen :D

twitter
pi_208201800
quote:

[..]
Nope.
Het is gewoon een post Sovjet conflict, alleen heeft Rusland zich er dit keer op verkeken.
Maar in plaats van op te roepen dat Rusland zich dan terug moet trekken wordt er opgeroepen om Rusland tegemoet te komen door de verdediging te staken.

De omgekeerde wereld dus.
  donderdag 2 maart 2023 @ 08:45:59 #17
104963 ETA
European Travel Author
pi_208201832
quote:
84s.gif Op woensdag 1 maart 2023 23:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat nationaliseren gaan ze sowieso doen.
Dat ze sowieso gaan nationaliseren is een aanname die je niet kan onderbouwen.

quote:
Maar die viespeuken willen nog snel wat roebels klappen.
Elke roebel die wordt verdient blijft in Rusland en worden werknemers van betaald. Er gaat geen roebel naar aandeelhouders of als bonus naar de top.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is opzich een goede discussie. De westerse bedrijven die werknemers hebben/hadden in Rusland, hebben deze werkgevers een verplichting om voor hun werknemers te zorgen?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  donderdag 2 maart 2023 @ 08:47:09 #18
396550 Richestorags
pi_208201842
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 07:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, exclusief.
Oekraïne is een soeverein land.
Waarom hebben wij het recht om van Oekraïne te eisen dat ze die soevereiniteit opgeven.
Militaire voorwaarden stellen zoals een tijdelijke terugtrekking uit Bakhmut kan prima als je wapens en geld levert. Daarnaast, Oekraïne zou geen soeverein land meer zijn als er geen wapens en geld waren gekomen. Dan was het nu onder Russisch juk of zou het langzamerhand steeds meer terrein verliezen. Zonder de HIMARS, PZH-2000, Caesar, duizenden anti-tank wapens, drones, Stingers, IRIS-T, GEPARDS, NASAMS, honderden T-72's, training van soldaten etc. zouden ze nu dagelijks terrein verliezen en al meer terrein verloren hebben. Ook zouden offensieven niet mogelijk zijn.
  donderdag 2 maart 2023 @ 08:49:34 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208201864
Wat is dit? Meerdere users hier die roepen dat Oekraïne dankzij de wapenleveringen een marionet van Amerika is geworden?
pi_208201894
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Militaire voorwaarden stellen zoals een tijdelijke terugtrekking uit Bakhmut kan prima als je wapens en geld levert. Daarnaast, Oekraïne zou geen soeverein land meer zijn als er geen wapens en geld waren gekomen. Dan was het nu onder Russisch juk of zou het langzamerhand steeds meer terrein verliezen. Zonder de HIMARS, PZH-2000, Caesar, duizenden anti-tank wapens, drones, Stingers, IRIS-T, GEPARDS, NASAMS, honderden T-72's, training van soldaten etc. zouden ze nu dagelijks terrein verliezen en al meer terrein verloren hebben. Ook zouden offensieven niet mogelijk zijn.
Dan nog hoeft niemand te eisen waar en wanneer Oekraïne dat materieel en die manschappen inzet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 donderdag 2 maart 2023 @ 08:54:53 #21
3928 Ulx
pi_208201915
quote:
84s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:49 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit? Meerdere users hier die roepen dat Oekraïne dankzij de wapenleveringen een marionet van Amerika is geworden?
En nu leveren Iran, Noord Korea en China aan Rusland. Maar dat is anders. Of zo.
pi_208201923
quote:
Oekraïne is al een tijdje een puppet. Sinds 2014 gok ik.
pi_208201940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:55 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Onderbouw dat eens even met feiten en bronnen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208201972
quote:

[..]
Daarvoor al, maar op een gegeven moment waren ze dat zat, en verwijderde het land zich van de Russische invloedssfeer.
En daarvoor moeten ze nu bloeden.
pi_208201981
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
En nu leveren Iran, Noord Korea en China aan Rusland. Maar dat is anders. Of zo.
Klopt, want Amerika staat daar niet tussen.
pi_208201994
quote:
BNW is te saai denk ik.
pi_208201999
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Onderbouw dat eens even met feiten en bronnen.
Kijk even de documentaire Ukraine on Fire.
  Overall beste user 2022 donderdag 2 maart 2023 @ 09:02:20 #28
3928 Ulx
pi_208202000
quote:

[..]
Oekraïne is was al een tijdje een puppet. SindsTot 2014 gok ik.
pi_208202009
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:01 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Als jij dan even de tig duizend docu's en andere bronnen bekijkt die het echte verhaal van 2014 laten zien.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_208202048
quote:

[..]
Nee, ik vraag het aan jou. Niet aan een of ander subjectief joetoepkanaaltje of zo.
pi_208202059
quote:

[..]
Post anders nog even iets over die coup in 2014, met Yanukovich. En over Van Baalen en Verhofstadt. Dan ben je voor vandaag weer klaar, kan je uitloggen en kunnen we hier verder een op feiten gebaseerde, inhoudelijke discussie voeren.
pi_208202097
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:59 schreef Wantie het volgende:
Daarvoor al, maar op een gegeven moment waren ze dat zat, en verwijderde het land zich van de Russische invloedssfeer.
En daarvoor moeten ze nu bloeden.
Wel raar dat ze van de Russische invloedssfeer weg willen, daar valt immers zoveel te halen! Economische vooruitgang, vrijheid etc…alles waar mensen die Rusland verdedigen in NL ook voor zouden kiezen natuurlijk.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_208202099
Toch wel mooi, maar ook zeer apart, dat het bij bepaalde kringen een doorn in het oog is dat het westen een klein beetje heeft bijdragen aan het versterken van het democratisch bestel in Oekraïne. En nog erger, de mensen daar zijn er nog blij mee ook.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208202120
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
Toch wel mooi, maar ook zeer apart, dat het bij bepaalde kringen een doorn in het oog is dat het westen een klein beetje heeft bijdragen aan het versterken van het democratisch bestel in Oekraïne. En nog erger, de mensen daar zijn er nog blij mee ook.
Ja, walgelijk imperialisme! Maar als Rusland ze dood bombardeert omdat ze alleen liever weg willen van de Russische invloedssfeer is dat “te begrijpen want ze provoceren de Russen”. 😩

Dit kunnen ze niet zo zeggen. Dus krijg je bullshit verhaal dat NAVO zich uitbreid. “Maar Oekraïne had dag voor de invasie aangeboden NAVO-lidmaatschap te laten varen als invasie uitbleef!”. Krijg je te horen “nee dat is een leugen”. Maar dat zeiden leden van Poetins onderhandelingsteam zelf hoor! “Nee klopt niet” 😩
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_208202154
quote:
Is het ook niet een beetje jaloezie. Ik bedoel sinds 2019 (en ook wel eerder) roept dezelfde groep dat ze ervoor gaan zorgen dat Rutte en co oprot, en dat ze namens het hele vllk spreken... Echter valt dat elke keer ontzettend tegen en heeft de rest op zijn minst een lichte aversie tegen deze groep.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_208202175
quote:
Ja, dat werd zelfs bestempeld als agressie.
De EU die zich op agressieve wijze probeerde uit te breiden richting het oosten.
Dat was geen schandalig.
Dat Rusland nu met oorlogsgeweld zich een deel van Oekraïne toe eigent, dat mag uiteraard en is het toonbeeld van echte democratie (is letterlijk gezegd door iemand op nws, tijd geleden).
pi_208202202
quote:

[..]
Die staat op mijn lijstje, onder '200 proofs that the Earth is not a spinning Ball" van Erik Dubay.
Ook een aanrader.
pi_208202223
Ukraine war is a "litmus test" for European credibility, says Dutch foreign minister
From CNN's Manveena Suri

The foreign minister of the Netherlands on Thursday described the Russia-Ukraine war as a "litmus test" for Dutch, European — and global — credibility.

“There’s much more than just Ukrainian sovereignty at stake here," Foreign Minister Wopke Hoekstra told reporters on the sidelines of the G20 Foreign Ministers’ Meeting in New Delhi.

Hoekstra pakt wel even zijn shine momenten hoor.
pi_208202298
quote:
Ukraine on Fire.
Dat is een propaganda documentaire waarbij alleen pro Russische figuren aan het woord komen en waarin Oekraïners worden afgeschilderd als neo nazi's. Heb je geen objectieve bron?
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 09:35:54 #40
8781 crew  Frutsel
pi_208202347
quote:

[..]
Ga eens normaal posten aub. Iemand reageert serieus op je en vraagt naar een inhoud of bron en dan verwijs je hem naar een nietszeggend iets. Valt me wel vaker op :)
Reageer inhoudelijk en antwoord op zoiets gewoon normaal en niet op deze manier zo van: zoek zelf maar.
Ik blijf niet aan de gang. Dus of aanpassen en normaal mee doen of anders wegblijven.
  donderdag 2 maart 2023 @ 09:47:08 #41
396550 Richestorags
pi_208202482
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 08:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dan nog hoeft niemand te eisen waar en wanneer Oekraïne dat materieel en die manschappen inzet.
Het hoeft niet, maar niemand hoeft ook wapens aan Oekraïne te leveren. Net als dat Oekraïne ook geen corruptie hoeft aan te pakken, maar dan komen ze ook niet bij de EU. Dan lever je net zo goed een stukje autonomie en bewegingsvrijheid in.
pi_208202498
Thread
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208202535
quote:
Ik wacht nog altijd op de uitleg waarom "marionet van Amerika zijn" nou precies zo slecht voor een land is.
pi_208202580
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ga eens normaal posten aub. Iemand reageert serieus op je en vraagt naar een inhoud of bron en dan verwijs je hem naar een nietszeggend iets. Valt me wel vaker op :)
Reageer inhoudelijk en antwoord op zoiets gewoon normaal en niet op deze manier zo van: zoek zelf maar.
Ik blijf niet aan de gang. Dus of aanpassen en normaal mee doen of anders wegblijven.
O+
  donderdag 2 maart 2023 @ 10:00:20 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208202594
quote:
Je bedoelt toch niet de kringen rondom FvD, die meer hebben met het afbreken van democratie dan het versterken daarvan?
Huilen dan.
pi_208202849
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:48 schreef Slayage het volgende:
Thread [ twitter ]
Enorm positief, hier tegenover staat dan weer een negatieve.

Ik ben ondertussen op het punt dat ik afwacht wat het nieuws gaat zijn. Al die analyses en niemand die echt weet hoe de zaken ervoor staan.
pi_208202873
Oei, iets of iemand krijgt hier een stevige vliegles:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208202899
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208202939
twitter
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:33 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Eerste commentaar wat ik las zou ook mijn commentaar zijn.
Hoe lang hebben we het al over Russische tekorten?
pi_208202950
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 10:26 schreef Nebelwerfer het volgende:

Al die analyses en niemand die echt weet hoe de zaken ervoor staan.
Klopt er is nergens een profeet te bekennen, allemaal speculaties.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')