Ik vond dat nog steeds misschien wel een mooier jaar dan het kampioensjaarquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:48 schreef hhh38 het volgende: [..] Destijds was het logisch en mooi, nu ben ik erg blij dat de lat een stuk hoger ligt
![]()
huilende wijnaldumgodquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat nog steeds misschien wel een mooier jaar dan het kampioensjaar
Grapje natuurlijk, maar Feyenoord kwam toen van zo godsgruwelijk ver. Ik was er dat seizoen ervoor heilig van overtuigd dat het helemaal gedaan was na De Graafschap thuis
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:54 schreef Elan het volgende:
Komt er geen sale in de store bij die Joden is alles afgeprijsd nu gvd
"Messi Messi, Clasie komt eraan"quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:45 schreef Elan het volgende:
Nu is op ESPN toen we dat seizoen tweede werden.en dat gingen vieren alsof we kampioen waren
Best cringe om te zien eigenlijk met terugwerkende kracht.
Jij hebt zeker ook staan huilen toen we de zilveren dennenappel wonnen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk, maar Feyenoord kwam toen van zo godsgruwelijk ver. Ik was er dat seizoen ervoor heilig van overtuigd dat het helemaal gedaan was na De Graafschap thuis
Nee ik snap dat wel, ik was ook enorm fan van dat team. Koeman, Clasie, Guidetti, El Ahmadi, De Vrij. Super lage verwachtingen en ze dan op alle vlakken overtreffenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel joh, die was 4 jaar lang enorm goed. Misschien nog wel het best in z'n laatste seizoen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:06 schreef Haringkop het volgende:
Clasie was dat seizoen wel een enorme baller, heerlijk tussen de linies door. Jammer dat hij dit niveau daarna nooit meer bereikt heeft.
Het valt me wel alles mee hoe goed hij op dit moment speelt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:06 schreef Haringkop het volgende:
Clasie was dat seizoen wel een enorme baller, heerlijk tussen de linies door. Jammer dat hij dit niveau daarna nooit meer bereikt heeft.
Wellicht heeft verwachtingspatroon te maken, maar ik vond dat hij nooit meer dat niveau van z’n eerste seizoen heeft aangetikt. Hij is daarna toch wat controlerender gaan spelen terwijl in z’n eerste seizoen gaf hij gerust de risicovolle steekbal.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel joh, die was 4 jaar lang enorm goed.
Wat @AFCNiels zegt, dit seizoen wel erg goed.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:06 schreef Haringkop het volgende:
Wat Van Persie daar mee deed was ook wel lekker.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:14 schreef Elan het volgende:
Deze pass was echt ziek. Speelde hij toen bij Southampton?
Eens hoor, in z’n huidige vorm had hij prima bij ons gepast.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat @:AfcNiels zegt, dit seizoen wel erg goed.
Dit was in een oefenwedstrijd voor het WK 2014 toch? Toen zat ie nog bij ons.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:14 schreef Elan het volgende:
Deze pass was echt ziek. Speelde hij toen bij Southampton?
Mocht je willen jongenquote:Op donderdag 2 maart 2023 06:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zaterdag alweer Groningen, ik voorspel weer een moeizame zaadpot.
Ben overigens wel blij met het feit dat er achterin nauwelijks iets wordt weggegeven, dat gedeelte was gisteren wel in orde. En Wellenreuter keepte eindelijk een normale wedstrijd.
Maar voorin... Mi gado, 90 minuten duwen en trekken voor een spaarzame kans. Op deze manier ga je ook echt (los van Ajax uit) punten verspelen tegen kleine tegenstanders. De marges zijn niet groot genoeg.
Vroeg uit de veren. Er moet gewerkt worden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 06:43 schreef Caland het volgende:
Pietje zet zijn kneuzenact om kwart over 6 in de ochtend onverminderd voort.
WE staan bovenaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pietje roept het hele seizoen al hetzelfde, al ben ik blij dat de naam Dessers niet meer valt.
Ondertussen staan we gewoon 1e met 1 verliespartij, halve finale beker en Europees nog actief.
Wat een act.
Wie ben jijquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vroeg uit de veren. Er moet gewerkt worden.
Wie is dat?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
al ben ik blij dat de naam Dessers niet meer valt.
Heeft zijn vriendin nog steeds een pittig kort kapseltje?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:33 schreef Scrummie het volgende:
SAAAAANTIIII JAAAAGOOOO
Santigod.
Jammer dat zijn vriendin geen nieuwe instagram story heeft geplaatst.
Het is inmiddels weer wat langer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heeft zijn vriendin nog steeds een pittig kort kapseltje?
Geinig momentje tussen die twee, ja.quote:Op donderdag 2 maart 2023 06:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit lost ‘ie nog aardig diplomatiek op
Ik hoop dat het geen herhaling van zetten wordt zoals bij de laatste keer dat we in de bekerfinale tegen 020 moesten (over fucking 2 wedstrijden).quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:14 schreef Scrummie het volgende:
Mocht Ajax doorgaan verheug ik mij nu alweer op de vreselijk vermoeiende discussies rondom de uitsupporters.
Dus dan zal het wel Ajax - Spakenburg en PSV - Feyenoord worden zaterdag.
Ja eens idd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen herhaling van zetten wordt zoals bij de laatste keer dat we in de bekerfinale tegen 020 moesten (over fucking 2 wedstrijden).
Dan tref ik ze liever in de halve finale al.
verliezen in de arena en het stort inquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit eigenlijk een heerlijk seizoen zeg
Arend Martijn laat het niet zo ver komen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
verliezen in de arena en het stort in
Prima, is toch een lelijk kutstadion.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima, is toch een lelijk kutstadion.
Gemiste kans: SAAAAANTIIIIJAAAAGOOOODquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:33 schreef Scrummie het volgende:
SAAAAANTIIII JAAAAGOOOO
Santigod.
Jammer dat zijn vriendin geen nieuwe instagram story heeft geplaatst.
Ik zie nu pas die sneer van Arne richting Perez na de wedstrijd, wat een godquote:Op donderdag 2 maart 2023 06:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit lost ‘ie nog aardig diplomatiek op
Die heb ik gister al gepost.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gemiste kans: SAAAAANTIIIIJAAAAGOOOOD
Tenzij Ajax punten laat liggen in Heerenveen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat zei hij?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die sneer van Arne richting Perez na de wedstrijd, wat een god
Oh was dat voor de wedstrijd, die bedoelde ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat zei hij?
Voorafgaand aan de wedstrijd was er wel een geinig momentje toen Jan Joost zei dat hij Geertruida voor het seizoen bestempeld had als iemand om in de gaten te houden. Toen keek Arend naar Perez en zei hij dat Perez dat dan zeker met Orkun had gedaan.
En in tegenstelling tot de rest duurt het bij hem juist langer dan verwachtquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:12 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen/walemark-voorlopig-nog-niet-in-actie
Oh ja, die was er ook nog
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen ramp, leverde ook voor zijn blessure veel te weinig. Wel zonde dat er weer een paar miljoen afgeschreven moet worden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:12 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen/walemark-voorlopig-nog-niet-in-actie
Oh ja, die was er ook nog
Zeker al zit het niet tegen, Europees met wat mazzel door, competitie het collectief falen van zowel Ajax als PSV is ook uniek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Moet gewoon met een prijs afgesloten worden om het echt memorabel te maken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker al zit het niet tegen, Europees met wat mazzel door, competitie het collectief falen van zowel Ajax als PSV is ook uniek.
Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik geniet ook ontzettend van de resultaten, maar ik vind wel dat je de lange termijn niet uit het oog moet verliezen.quote:
De resultaten en het daadwerkelijke materiaal en spel/kansen zijn toch 2 verschillende dingen?quote:
Het is gewoon onzin. Verdedigend en op het middenveld loopt er flink wat kwaliteit, mits iedereen fit. Het is alleen voorin wat kwaliteit ontbeert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik geniet ook ontzettend van de resultaten, maar ik vind wel dat je de lange termijn niet uit het oog moet verliezen.
Als je werkelijk denkt dat Feyenoord volgend jaar met een Tomasson weer om de titel gaat spelen met deze selectie dan vind ik dat erg optimistisch. Wordt gewoon weer een 2017-2018 all over again.
Ik ben over alle drie eigenlijk wel tevreden. Komende zomer nog wat versterkingen halen van de bakken geld die je binnen gaat krijgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De resultaten en het daadwerkelijke materiaal en spel/kansen zijn toch 2 verschillende dingen?
Wel de moeilijkste posities. Ik zie gewoon graag een Feyenoord dat serieus mee gaat doen met Ajax over meerdere jaren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben over alle drie eigenlijk wel tevreden. Komende zomer nog wat versterkingen halen van de bakken geld die je binnen gaat krijgen
Laten dat nou net de duurste spelers zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin. Verdedigend en op het middenveld loopt er flink wat kwaliteit, mits iedereen fit. Het is alleen voorin wat kwaliteit ontbeert.
Dat kan ook gewoon.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel de moeilijkste posities. Ik zie gewoon graag een Feyenoord dat serieus mee gaat doen met Ajax over meerdere jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |