Tenzij Ajax punten laat liggen in Heerenveen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
verliezen in de arena en het stort in
Wat zei hij?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die sneer van Arne richting Perez na de wedstrijd, wat een god
Oh was dat voor de wedstrijd, die bedoelde ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat zei hij?
Voorafgaand aan de wedstrijd was er wel een geinig momentje toen Jan Joost zei dat hij Geertruida voor het seizoen bestempeld had als iemand om in de gaten te houden. Toen keek Arend naar Perez en zei hij dat Perez dat dan zeker met Orkun had gedaan.
En in tegenstelling tot de rest duurt het bij hem juist langer dan verwachtquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:12 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen/walemark-voorlopig-nog-niet-in-actie
Oh ja, die was er ook nog
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit eigenlijk een heerlijk seizoen zeg
Geen ramp, leverde ook voor zijn blessure veel te weinig. Wel zonde dat er weer een paar miljoen afgeschreven moet worden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:12 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen/walemark-voorlopig-nog-niet-in-actie
Oh ja, die was er ook nog
Zeker al zit het niet tegen, Europees met wat mazzel door, competitie het collectief falen van zowel Ajax als PSV is ook uniek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit eigenlijk een heerlijk seizoen zeg
Moet gewoon met een prijs afgesloten worden om het echt memorabel te maken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker al zit het niet tegen, Europees met wat mazzel door, competitie het collectief falen van zowel Ajax als PSV is ook uniek.
Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik geniet ook ontzettend van de resultaten, maar ik vind wel dat je de lange termijn niet uit het oog moet verliezen.quote:
De resultaten en het daadwerkelijke materiaal en spel/kansen zijn toch 2 verschillende dingen?quote:
Het is gewoon onzin. Verdedigend en op het middenveld loopt er flink wat kwaliteit, mits iedereen fit. Het is alleen voorin wat kwaliteit ontbeert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik geniet ook ontzettend van de resultaten, maar ik vind wel dat je de lange termijn niet uit het oog moet verliezen.
Als je werkelijk denkt dat Feyenoord volgend jaar met een Tomasson weer om de titel gaat spelen met deze selectie dan vind ik dat erg optimistisch. Wordt gewoon weer een 2017-2018 all over again.
Ik ben over alle drie eigenlijk wel tevreden. Komende zomer nog wat versterkingen halen van de bakken geld die je binnen gaat krijgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De resultaten en het daadwerkelijke materiaal en spel/kansen zijn toch 2 verschillende dingen?
Wel de moeilijkste posities. Ik zie gewoon graag een Feyenoord dat serieus mee gaat doen met Ajax over meerdere jaren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben over alle drie eigenlijk wel tevreden. Komende zomer nog wat versterkingen halen van de bakken geld die je binnen gaat krijgen
Laten dat nou net de duurste spelers zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin. Verdedigend en op het middenveld loopt er flink wat kwaliteit, mits iedereen fit. Het is alleen voorin wat kwaliteit ontbeert.
Dat kan ook gewoon.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel de moeilijkste posities. Ik zie gewoon graag een Feyenoord dat serieus mee gaat doen met Ajax over meerdere jaren.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet gewoon met een prijs afgesloten worden om het echt memorabel te maken.
Verder is het natuurlijk fantastisch maar als je uitzoomt (zoals je terecht doet) dan is het vooral heel bijzonder wat Slot er allemaal uit weet te slepen en stelt het spelersmateriaal niet zo heel veel voor. Ben vooral ook benieuwd wat volgend jaar de voorhoede gaat worden.
Flanken vind ik wel wat matig hoor, ondanks dat het qua puur qua productiviteit wel goed zit is het vaak weinig creatief wat daar vandaan komt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben over alle drie eigenlijk wel tevreden. Komende zomer nog wat versterkingen halen van de bakken geld die je binnen gaat krijgen
Het materiaal overall is gewoon goed. Alleen de vleugelspelers zou ik volgend seizoen niet op durven vertrouwen. Gimenez komt er wel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Flanken vind ik wel wat matig hoor, ondanks dat het qua puur qua productiviteit wel goed zit is het vaak weinig creatief wat daar vandaan komt.
Zeker als je ziet wat er bij de concurrenten rondloopt. Dat is allemaal niet beter. Maar de vleugels hebben wel echt een upgrade nodig ja, dat vind ik soms wel heel armoedig.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het materiaal overall is gewoon goed. Alleen de vleugelspelers zou ik volgend seizoen niet op durven vertrouwen. Gimenez komt er wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |