Juichen mag altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:18 schreef Koekeloeren het volgende:
Kan het helaas niet live meeluisteren. Maar we kunnen dus niet juichen als ik het hier zo meelees?
Hoewel demensethuis het ook maar 1x/2x horen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, ik weet dat ik een nummer eerst vaak moet horen, dus laat ik nog even wachten met een al te definitieve mening.
Nou, dit.quote:
Ja, dat is toch wel teleurstellend. 399 flutliedjes zijn er ingestuurd blijkbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:20 schreef Em31 het volgende:
Misschien komt het nog tot leven op het podium, maar verder verbaast het me dat dit dan het beste was.
Vermoedelijk dusquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben we een groot probleem. Want dan gaat dit helemaal dood slaan.
En de boodschap!quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, dit.Alleen omdat Duncan eraan verbonden is en er klassieke instrumenten worden gebruikt?
Ja maar daar win je geen ESF mee helaas.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:21 schreef Arizona het volgende:
Ik vind ze nu wel heel lief en enthousiast overkomen op BNNVARA hoor
Zeker, beter dan in eerste instantie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:21 schreef Arizona het volgende:
Ik vind ze nu wel heel lief en enthousiast overkomen op BNNVARA hoor
Dat is mijn probleem ook een beetje. Verder zeker geen slecht nummer maar het voelt afgekapt aan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:20 schreef Kinga het volgende:
Bij de bridge komt het pas los dat nummer en dan is het 5 seconden en het nummer is klaar.
Heel slecht nummer specifiek voor ESF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |