Sas denkt nogal wat verheven te zijn. Al vind ik het een nogal vrij bekrompen meisje.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:43 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha en Bern in gesprek over hoe er over hen 'buiten' (zoals hier) gesproken zal worden..... of er polls gemaakt worden...... hoe het 'gepeuper' (woorden van Sasha) over hen denkt....
gepeupel dus of ik moet het verkeerd verstaan hebben
Heel neerbuigend over de streamers/kijkers!
Ja dat denkt ze zeker.... alleen zo jammer dat ze herhaaldelijk door haar vriend verbeterd moet worden omdat ze regelmatig taalfouten maakt (en dan haar gezicht, dat is prachtig om te zien!)quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sas denkt nogal wat verheven te zijn. Al vind ik het een nogal vrij bekrompen meisje.
Veel saaier dan februari zal het vast niet wordenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:51 schreef Frummelie het volgende:
Nou het is Rupie gelukt... ik ben benieuwd..
Babette is nog een tandje erger, die bond nu met de vijand van haar beste vriend(GJ), waar ze krokodillentranen over heeft gelaten. JW is gewoon een ouwe zemelaar, die altijd wat te mokken heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
wow Jasper zit ALLEEN in het ei!!
en JW zegt ineens dat het hem eigenlijk helemaal niets uitmaakt wie er manager is, en dat hij dat altijd al gezegd heeft (leugenaar)......
Neeeeej, dat gaat wel goed komen...quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Veel saaier dan februari zal het vast niet worden
Zelf terug gegeven aan Estherquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Rupie nu die bedel terug gegeven aan Esther of heeft Esther erom gevraagd?
Rupie gaf de bedel zelf terug met wat lieve woordenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Rupie nu die bedel terug gegeven aan Esther of heeft Esther erom gevraagd?
Teruggegevenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Lieve woorden, ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Rupie gaf de bedel zelf terug met wat lieve woorden
ja ik zit me de hele tijd al af te vragen waar ze vandaan zouden kunnen komen, want er liep/loopt niemand die het op kan doen waaien of zo en zelf bewegen ze amperquote:
Wat is er veranderd aan het programma dan? GJ is weg maar verder is toch alles hetzelfde?quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Veel saaier dan februari zal het vast niet worden
Babette, Wendy en Zoe hebben besloten nu te gaan doen wat ze zelf willen (JW probeerde hen aan de kant van Sasha te krijgen met nogal 'dwingende' woorden over verraad aan GJ)quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er veranderd aan het programma dan? GJ is weg maar verder is toch alles hetzelfde?
nou niks dwingende woorden van jwquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette, Wendy en Zoe hebben besloten nu te gaan doen wat ze zelf willen (JW probeerde hen aan de kant van Sasha te krijgen met nogal 'dwingende' woorden over verraad aan GJ)
Manager wissel, Kenzy out, Rupert in (gewonnen van Sasha met 11/9)quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is er veranderd aan het programma dan? GJ is weg maar verder is toch alles hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |