Daar ben ik het helemaal mee eens.. hopelijk stelt Wendy zich volgende maand ook weer kandidaatquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:43 schreef Setje72 het volgende:
Het enigste wat ik wel vind dat bijvoorbeeld Isaac zolang het van zijn kamp is altijd een vinger in de pap blijft houden...volgende maand Kimd weer uit dat kamp
Daar is dus een reden voor waarom het gaat zoals het nu gaat....quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het kan zo simpel..
Rupie stemmers rooie mat
Sasje stemmers groene mat
Scheelt ook valsspelen bij Febo
Oh ja inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het kan zo simpel..
Rupie stemmers rooie mat
Sasje stemmers groene mat
Scheelt ook valsspelen bij Febo
Ik vind Rupert ook echt een vreselijke gast. Ook een valse en niet eerlijke en stelende stoker en mag voor mij ook heel snel naar huis. Als hij het wordt komt er de komende maand ook heel veel gezeik.quote:
Ja maar om hem kan ik af en toe lachen om sas niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Rupert ook echt een vreselijke gast. Ook een valse en niet eerlijke en stelende stoker en mag voor mij ook heel snel naar huis. Als hij het wordt komt er de komende maand ook heel veel gezeik.
Hij zal waarschijnlijk ook wel veel op kantoor achterover drukken..
Het zal mij echt niet uitmaken wie het word. Je bent een verlengstuk van.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het, ik hoop het echt, vind sas een nare enge vrouw.oh en saai, rupie is niet saai.
Kannie lekker een maandje met Imie lebberen op het kantoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Rupert ook echt een vreselijke gast. Ook een valse en niet eerlijke en stelende stoker en mag voor mij ook heel snel naar huis. Als hij het wordt komt er de komende maand ook heel veel gezeik.
Helaas moet je vals zijn als je wil winnenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zal mij echt niet uitmaken wie het word. Je bent een verlengstuk van.
spiegelbeeld? want dan heeft Moira op sas gestemd..quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:48 schreef OmaJacky het volgende:
Janet met 2 handen op t scherm zodat niemand ziet waarop ze stemt.
Scherm " links is sasha rechts is ruppie.
Vraag het Mexx die schreeuwt het wel over het hek voor jequote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef Seattle het volgende:
Kan iemand Wanda vertellen dat met haar brede hamsterschouders en korte nekje zo’n truitje met ruffles aan de zijkant niet staat?
Ehhh ben t nu weer kwijtquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:52 schreef Silves het volgende:
[..]
spiegelbeeld? want dan heeft Moira op sas gestemd..
Zit er dik in idd..quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kannie lekker een maandje met Imie lebberen op het kantoor
Zoe zou het zo zeggen, maar misschien niet tegen Wandaquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vraag het Mexx die schreeuwt het wel over het hek voor je
Het is dat of zeveren met Bern..quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe, die andere jankerd om het vertrek van GJ, stemt ook op Ruppie
wat lekker lebberen met immi is Rupert nog nooit wat tekort gekomenquote:
Een extra ruimte met slot om ongestoord te lebberen is nooit weg.. we gaan het zienquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
wat lekker lebberen met immi is Rupert nog nooit wat tekort gekomenDie doen gewoon waar ze zin in hebben, daar hebben ze het kantoor niet voor nodig
en dingen achterover drukken hebben alle managers al gedaan. En voorlopig staat de halve jumbo nog boven in dat kantoor, is gewoon teveel voor de kast, staat bovenop de kast ook nog opgestapeld
Leuke streamsquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Elke manager heeft idd al wat dingen achterovergedrukt maar Rupert en Ima stelen al maanden alles wat los en vast zit.. als ze koken gaat een derde voor het de keuken uit is al bij hun naar binnen dus wat zullen ze dan boven o0 kantoor niet allemaal naar binnen gooien. Ik verwacht zo maar dat ze beiden na die maand weer aangekomen zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
wat lekker lebberen met immi is Rupert nog nooit wat tekort gekomenDie doen gewoon waar ze zin in hebben, daar hebben ze het kantoor niet voor nodig
en dingen achterover drukken hebben alle managers al gedaan. En voorlopig staat de halve jumbo nog boven in dat kantoor, is gewoon teveel voor de kast, staat bovenop de kast ook nog opgestapeld
Ik zie haar als een hoeren madamquote:[ afbeelding ] Op woensdag 1 maart 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Madam Babette ook op Ruppie
[/quot
madam is te mooi woord voor die matennaaister
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
De stemmen van Wendy en Babette zijn doorslaggevend geweest
en zoequote:Op woensdag 1 maart 2023 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
De stemmen van Wendy en Babette zijn doorslaggevend geweest
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:02 schreef marky326 het volgende:
GJ: ZORG ERVOOR DAT SASHA MANAGER WORDT!!!!!!!!!!!
Babbel *stemt op rupi*
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:05 schreef Chanel5 het volgende:
zoals die roepert rondloopt, moet dat zo over dreven?
Jepquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:06 schreef juul. het volgende:
Gaf Rupie nou het armbandje terug aan Esther?
Hoezo woord?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Een woord betekend niets daar in de loods
Ik dacht geef je me dat bedeltje nu terug??quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
Esther: "Geef dat bedeltje maar terug, pwrrrimaaa! Maakt me gene reet uit! Was een hele ander intentie, en als ie dat niet snapt is ie dat bedeltje niet waard"
Zou tijd worden, Gertje had een nare invloed op babs.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:08 schreef 5thencounter het volgende:
Gertje is weg en IK beslis nu wie ik leuk vind...Aldus Babbel
Dáágg Gertje
quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou tijd worden, Gertje had een nare invloed op babs.
Ja maar die spoort echt nietquote:
Ook, verschillende daar. Wel blij dat ze van gj af is nu, kijken wat ze gaat doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:08 schreef mootie het volgende:
Bep is eigenlijk wel een grotere manipulator dan Isaac.
Shag drank etcquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:
Snap zo al niet waarom je manager zou willen zijn, belangrijkste taak is boodschappen doen met een zooitje zeikerige twijfelaars aan je bureau
Alweerquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
Het zal me benieuwen of Jasper vannacht zijn stokstaartje nog tegen Wendy aandrukt.. zou zomaar kunnen dat Wanda het hem nu echt gaat verbieden.
Het was 'dan geef' of 'hij geeft', de streamwissel van febo sprong op dat moment in dus dat en alles ervoor was niet duidelijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht geef je me dat bedeltje nu terug??
Ik verwacht dat het afwegen van de shag heel anders gaat verlopen als voorheenquote:
🤣quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
Babs wil niet dat Esther hen trouwt
En Rupie wil die bedel ook niet meer
Klopt maar versie 1 Rupie geeft hetquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het was 'dan geef' of 'hij geeft', de streamwissel van febo sprong op dat moment in dus dat en alles ervoor was niet duidelijk
Maar met 'dat bedeltje maar terug' erna blijft de kern hetzelfde
Hoop dat Wendy dit nu gaat verbieden..quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:12 schreef lojanda het volgende:
Het zal me benieuwen of Jasper vannacht zijn stokstaartje nog tegen Wendy aandrukt.. zou zomaar kunnen dat Wanda het hem nu echt gaat verbieden.
Eerder gaf ze aan het echt niet te snappen dat hij bij een vrouw van 40 met 2 kinderen in bed wilde liggen.. zou zomaar kunnen dat dit nu wijzigt naar niet mogen..quote:
Heeft ze ook al eens gezegdquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eerder gaf ze aan het echt niet te snappen dat hij bij een vrouw van 40 met 2 kinderen in bed wilde liggen.. zou zomaar kunnen dat dit nu wijzigt naar niet mogen..
Mirthe jat zelf ook dus zij hoeft daar geen commentaar op te hebben. Die heeft weleens met een hele blok kaas die ze uit de koelkast had gejat op bed gelegen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:12 schreef pingu66 het volgende:
Hebben Mirthe & Erik Rupi wel eens zien jatten? ( Mirthe zegt dieven Erik zegt de grootste rover)
Ja net zoals Mattin,Isaac,Jeff,Sasha en Bern,Esther een overdreven loopje hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:05 schreef Chanel5 het volgende:
zoals die roepert rondloopt, moet dat zo over dreven?
tot vrijdag als ze weer bezopen is..quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:14 schreef cinsan het volgende:
sasha pakt haar verlies goed op , mag ook vermeld worden
Een stukje kaas is ineens een blok kaas......quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe jat zelf ook dus zij hoeft daar geen commentaar op te hebben. Die heeft weleens met een hele blok kaas die ze uit de koelkast had gejat op bed gelegen.
En haar erfenis , 175 euro met de snoepdeal..quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
Alleen Wanda mag de drogertrommel doekjes
Liep toch tot maart ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:19 schreef Silves het volgende:
[..]
En haar erfenis , 175 euro met de snoepdeal..
Nou geen heel blok,een stuk eraf gesneden en in haar BH gestopt. ( en toen boven in d'r bed opgegeten,)quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe jat zelf ook dus zij hoeft daar geen commentaar op te hebben. Die heeft weleens met een hele blok kaas die ze uit de koelkast had gejat op bed gelegen.
Nou dat was niet een stukje.. geen blokje kaas maar een flinke blok.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Een stukje kaas is ineens een blok kaas......
Ook meerdere keren heeft ze boterhammen gesmeerd en ze heeft ook al een keer aan de kwark gezeten en dan kwamen ze de volgende morgen tekort.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou geen heel blok,een stuk eraf gesneden en in haar BH gestopt. ( en toen boven in d'r bed opgegeten,)
Of hapjes uit de Pin dakaas of jam en dat allemaal sneaky midden in de nacht als iedereen slaapt.
Een stukje van een flink blok😉quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat was niet een stukje.. geen blokje kaas maar een flinke blok.
Zakgeld..en 1x prijzenpot..quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik heb er geen brood minder om gegeten zegt Babet, gaan de sigaretten van het huishoudbudget? Kijk pas een maandje.
Ik weet natuurlijk niet of je een vrouw bent, maar stop maar eens een heel blok kaas in je BH.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is vast weer naar kamer 5, ze is vast weer fakking beusquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef juul. het volgende:
Wanda wordt helemaal buiten beeld gehouden
In het verleden wel maar nu niet meer. Er is een stemming voor geweest om het te tackelen om maar in Jeff zijn woorden te spreken om ineen keer voor een langere tijd het uit de prijzenpot te kopen.. na drie keer opnieuw daarover te hebben gestemd hebben ze dat gedaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik heb er geen brood minder om gegeten zegt Babet, gaan de sigaretten van het huishoudbudget? Kijk pas een maandje.
Alweerquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef juul. het volgende:
Die wordt weer beschermd net als KimW toen..quote:
Ik miste haar al in het kantoor bij de nwe manager, meestal is ze daar als de kippen bij...quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef juul. het volgende:
Ik denk niet dat er 10 rondlopen van al die 40 die nooit iets hebben gepakt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
kijk alleen maar naar de mensen die koken, ze zitten allemaal ondertussen te "proeven"quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 10 rondlopen van al die 40 die nooit iets hebben gepakt.
Getverdemme krijgen we die kwal een maandlang constant in beeldquote:
ik ook maar dit leek op een vriendschap waarin een afspraak gemaakt werdquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou van vrouwen die hun eigen beslissingen durven te nemen en eigen keuzes maken, ipv zich in een hoek te laten drukken door een man, die de baas over ze wil spelen!![]()
Het was een verzoek/ advies van GJ. Ze heeft hem niets beloofd en dan nog. zij moet het spel verder spelen. GJ is er uitquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik ook maar dit leek op een vriendschap waarin een afspraak gemaakt werd
Die is viesmad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:24 schreef juul. het volgende:
Je bent geen goede kok als je niet proeft wat je maakt maar er zit een verschil tussen proeven en continu snaaien tijdens het koken. Nu is dat niet meer zo erg want er is inmiddels genoeg eten daar maar er zijn ook andere tijden geweest. Rupert kookte vooral in het begin heel veel en iedereen viel af behalve hij en Ima.. ze zijn zelfs allebei aangekomen in die tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kijk alleen maar naar de mensen die koken, ze zitten allemaal ondertussen te "proeven"
Eh neequote:Op woensdag 1 maart 2023 13:34 schreef marky326 het volgende:
Als we eerlijk zijn, heeft Mattin het super gedaan als eerste manager.
Klopt, daar ook proeven tussen " "quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bent geen goede kok als je niet proeft wat je maakt maar er zit een verschil tussen proeven en continu snaaien tijdens het koken. Nu is dat niet meer zo erg want er is inmiddels genoeg eten daar maar er zijn ook andere tijden geweest. Rupert kookte vooral in het begin heel veel en iedereen viel af behalve hij en Ima.. ze zijn zelfs allebei aangekomen in die tijd.
Terwijl ze nu eigenlijk hetzelfde zegtquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef greysbones het volgende:
Kenzi
Another coloured person on the wall
Aah als ze white had gezegd was de wereld te klein
Ze zei zooi en bep zijn overgelopen..maar wetend dat zooi allang op rup zou gaan, dus ik denk dus ook dat ze op sas heeft gestemd, maar nu zooi de schuld geeft , wendy heeft ook meteen gezegd op Rup, omdat ze een klik heeft met ima en Rup in de keuken..het zal wel een dingetje binnenkort worden.quote:
Geen afspraak gemaakt.. hij probeerde het haar en de andere eigenlijk op te dringen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik ook maar dit leek op een vriendschap waarin een afspraak gemaakt werd
Babette moet zich natuurlijk even verantwoorden aan haar e. Jasperquote:
Dat hebben tot nu toe alle managers nog gedaan maar lamme Klunzy niet.. stel je voor zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:39 schreef Silves het volgende:
Ja kenzi had toch wel de office schoon mogen achterlaten..
Jappie heeft zijn ballen hij Wanda in de handtasquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:41 schreef marky326 het volgende:
Jappie is nog meer gay dan Ima en Ripu bij elkaar.
Vond het mooi dat Isaac hem dat gister vroeg, wil jij het spel winnen door boven en in het ei te zitten en alleen met Wanda te pratenquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft zijn ballen hij Wanda in de handtas
Dat is zijn probleem
Ik ook. Dat gaat echt gebeuren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:43 schreef Silves het volgende:
kan niet wachten hoe lang het duurt dat een Erik of Jw zelf terug komt hangende pootjes bij Bep of wendy..hoop dat de meiden er niet in trappen..
Het is toch helemaal niet raar dat je je mening kan herzien over iemand? Ik vind zo dikwijls iemand leuk en dat blijkt achteraf helemaal mijn type niet te zijn of andersom. Dat is daar echt niet anders.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:44 schreef lojanda het volgende:
Alleen al hoe Wanda elke keer met Wendy praat.. en dan weten dat ze nog nooit iets aardigs over haar heeft gezegd en heeft uitgemaakt voor als wat vies en vuil is.. en dan zit ze nu leuk tegen haar te doen.. bah, walgelijke heks
Dan ben je uitgeluld natuurlijk....quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:54 schreef Aggie46 het volgende:
Rupy en Essie in de keuken
Essie: ik weet dat je een fantastische manager zult zijn.
Rupy: ik denk het ook. Alleen ik houd niet van die nepheid
Essie: ik ben niet nep
Rupy: ik denk het wel
Logisch toch, hij heeft bedreigd als ze niet op hem zou stemmen ze de volgende keer genomineerd wordtquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:53 schreef Chanel5 het volgende:
gesprekje Roepert en Esther ze loopt weg .....bitch
Vind Rupert zelf een grote enge nepperdquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:54 schreef Aggie46 het volgende:
Rupy en Essie in de keuken
Essie: ik weet dat je een fantastische manager zult zijn.
Rupy: ik denk het ook. Alleen ik houd niet van die nepheid
Essie: ik ben niet nep
Rupy: ik denk het wel
Maar ze heeft haar mening niet herzien.. ze haat Wendy en dat was al zo en dat is nog steeds zo..en nee dat is niet wat ik zomaar zeg maar dat zijn haar woorden. Ze heeft laatst nog gezegd dat ze echt een bloedhete aan haar heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet raar dat je je mening kan herzien over iemand? Ik vind zo dikwijls iemand leuk en dat blijkt achteraf helemaal mijn type niet te zijn of andersom. Dat is daar echt niet anders.
Ben ik met je eens maar Rupert is zelf niet anders. En als het waar is dat hij haar heeft bedreigd dan is hij nog valser als wat ik al dacht.quote:
zo echt welquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Rupert zelf een grote enge nepperd
O maar ik moet hem ook niet hoor, met zijn maniertjes, hoe hij praat, loopt en dan die handjes bah!!! en vals als de netenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar Rupert is zelf niet anders. En als het waar is dat hij haar heeft bedreigd dan is hij nog valser als wat ik al dacht.
Vind het zo jammer dat Imadiddin aan hem is blijven kleven. Had graag gezien hoe hij anders was geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O maar ik moet hem ook niet hoor, met zijn maniertjes, hoe hij praat, loopt en dan die handjes bah!!! en vals als de neten
Van een kiloquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of je een vrouw bent, maar stop maar eens een heel blok kaas in je BH.
Die Ima verdwijnt gewoon in het niets, je hoort en ziet hem niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat Imadiddin aan hem is blijven kleven. Had graag gezien hoe hij anders was geweest.
Nu is hij echt 1 met Rupert
Hij zegt wel hem nog te moeten upgradenquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat Imadiddin aan hem is blijven kleven. Had graag gezien hoe hij anders was geweest.
Nu is hij echt 1 met Rupert
Netjes dat hij het verwoord. Was natuurlijk al kansloos, dat hij die gedachte had. om haar dwars te zitten. Nu met Rupert hoor ik hem nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:09 schreef greysbones het volgende:
Jeff vindt dat Kenzi niet gek heeft laten maken
Vind hij knap van haar
Tiano is het er totaal niet mee eens die vind haar waardeloosquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Netjes dat hij het verwoord. Was natuurlijk al kansloos, dat hij die gedachte had. om haar dwars te zitten. Nu met Rupert hoor ik hem niet
Marciano was zelf waardeloosquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano is het er totaal niet mee eens die vind haar waardeloos![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe tegen kenzi
Jij bent geen manager meer
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Zoe tegen kenzi
Jij bent geen manager meer
Echt zat eerst bij Marciano en JEffquote:
Die zou wel een volume knopje mogen jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt zat eerst bij Marciano en JEff
had volume 100%
Gelukt op tijd gehalveerd![]()
Maar dan nog is het heftig
Zou eigenlijk stroomstoten aan die mic verbonden moeten zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zou wel een volume knopje mogen ja
Ja en bij babbelbet als ze te zacht praatquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou eigenlijk stroomstoten aan die mic verbonden moeten zijn
Die staat 12 van de 24 uur onder stroomquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:26 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Ja en bij babbelbet als ze te zacht praat
er zwerft inmiddels zoveel papier door de loods dat die papiertjes van Eric geen verschil meer zullen maken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat Erik die briefjes terug moet geven. kunnen ze ook niet naar elkaar schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanda ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:13 schreef Judiwi het volgende:
Lach me rot om Sasha duidelijk verkeerde groep gekozen.
Erik is heel vaak stellig en heel vaak heeft hij het foutquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:43 schreef pingu66 het volgende:
Erik heel stellig Barend en Witteman,de voorloper van Pauw en Witteman was maar heel kort op tv........( 8 jaar!)
Die stof valt van ellende uitelkaar.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die stof valt van ellende uitelkaar.
Janet fikst het allemaal wel denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind het al knap dat ze het proberen. Anders moeten ze bij de kringloop maar een "nieuw" pak voor hem kopenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:00 schreef greysbones het volgende:
Misschien bij de schouders ook innemen
Erik moet harder trainenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:00 schreef greysbones het volgende:
Misschien bij de schouders ook innemen
Erik houdt het bij zijn 5 minuten maar ook niet zo vaak meer als in den beginnequote:
Irritant maniertje van hem. Kijkt er dan ook bij met zo"n gezicht. Wat ben jij dom dat je dat niet weet, ik heb gelijk. En knikt met zijn hoofd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik is heel vaak stellig en heel vaak heeft hij het fout
Nee joh dat jasje hebben ze helemaal uit elkaar gehaald op de naden om hem in te nemen en de viering los gemaakt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voering.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee joh dat jasje hebben ze helemaal uit elkaar gehaald op de naden om hem in te nemen en de viering los gemaakt.
Wat leuk dat hij zo geinteresseerd isquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Erik staat er met zijn neus bovenop. De volgende keer doet hij het zelf
Dat ziet iedereen, alleen Jappie zelf nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
Babs
Hoe Jappie eerst was
Was het echt een leuke gozer
Maar nu
Je hoort hem niet , je ziet hem niet
die zit of zat buitenquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niet dat ik haar mis, maar Wanda vandaag weinig tot niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |