Daar ben ik het helemaal mee eens.. hopelijk stelt Wendy zich volgende maand ook weer kandidaatquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:43 schreef Setje72 het volgende:
Het enigste wat ik wel vind dat bijvoorbeeld Isaac zolang het van zijn kamp is altijd een vinger in de pap blijft houden...volgende maand Kimd weer uit dat kamp
Daar is dus een reden voor waarom het gaat zoals het nu gaat....quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het kan zo simpel..
Rupie stemmers rooie mat
Sasje stemmers groene mat
Scheelt ook valsspelen bij Febo
Oh ja inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het kan zo simpel..
Rupie stemmers rooie mat
Sasje stemmers groene mat
Scheelt ook valsspelen bij Febo
Ik vind Rupert ook echt een vreselijke gast. Ook een valse en niet eerlijke en stelende stoker en mag voor mij ook heel snel naar huis. Als hij het wordt komt er de komende maand ook heel veel gezeik.quote:
Ja maar om hem kan ik af en toe lachen om sas niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Rupert ook echt een vreselijke gast. Ook een valse en niet eerlijke en stelende stoker en mag voor mij ook heel snel naar huis. Als hij het wordt komt er de komende maand ook heel veel gezeik.
Hij zal waarschijnlijk ook wel veel op kantoor achterover drukken..
Het zal mij echt niet uitmaken wie het word. Je bent een verlengstuk van.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het, ik hoop het echt, vind sas een nare enge vrouw.oh en saai, rupie is niet saai.
Kannie lekker een maandje met Imie lebberen op het kantoorquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind Rupert ook echt een vreselijke gast. Ook een valse en niet eerlijke en stelende stoker en mag voor mij ook heel snel naar huis. Als hij het wordt komt er de komende maand ook heel veel gezeik.
Helaas moet je vals zijn als je wil winnenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zal mij echt niet uitmaken wie het word. Je bent een verlengstuk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |