Daarom!quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:41 schreef Donna het volgende:
Het is hier KROKUSvakantie. Helemaal top dus dat plaatje. Word er ook vrolijk van.
En wat is het mooi winters weer.
Tsss... pak mijn het-is-maart-dus-voorjaar-feestje niet afquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:24 schreef TaMieke het volgende:
Maart laat je altijd denken dat het lente is en dan komt er nog een bak sneeuw en veel vorst
Ik wacht wel tot april/mei
Sorry. Ik hou het voor mezelf.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tsss... pak mijn het-is-maart-dus-voorjaar-feestje niet af
Kijk! Dat wil een mens horen tochquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sorry. Ik hou het voor mezelf.
HET IS LENTE![]()
![]()
![]()
Lammetjes, kuikentjes, paaseitjes
Jaaaaaaquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Dit jaar echt eens aan denken dat ik bollen op tijd plant, het ziet er altijd zo leuk uit
Hier in de wijk zie je er echt veel.
Maar de krokussen zijn er al.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:24 schreef TaMieke het volgende:
Maart laat je altijd denken dat het lente is en dan komt er nog een bak sneeuw en veel vorst
Ik wacht wel tot april/mei
Goede besluiten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een paar besluiten genomen
• mijn tekeningen zijn goed zoals ze zijn en hoeven niet precies te worden zoals het voorbeeld
• bij een les mag ik de pauzeknop gebruiken en de tijd nemen
Ja, voor we daar anderhalve maand mee moeten doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:26 schreef drakin het volgende:
Hee een nieuwe TT en OP
Zonder Hans en necrofielen
Wat vaker creatief posten danquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor we daar anderhalve maand mee moeten doen.
Maar dat gaat van m'n crea-tijd af.quote:
Ik probeer nu goede tt te verzinnen met necrofiliequote:Op woensdag 1 maart 2023 19:26 schreef drakin het volgende:
Hee een nieuwe TT en OP
Zonder Hans en necrofielen
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik probeer nu goede tt te verzinnen met necrofilie
Hans en zijn koude geliefdequote:Op woensdag 1 maart 2023 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik probeer nu goede tt te verzinnen met necrofilie
Goed dat je dat zegt. Dan ga ik direct naar huis uit het zkh. Anders zit ik vast bij mijn maquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:00 schreef Sumppi het volgende:
En ik wilde morgen met de kinderen naar Groningen, maar mogelijk zijn er weer stakingen in het busvervoer. Nu moet ik snel wat anders verzinnen.
Wat een verwennerij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh mijn moeder trakteert op een taxi. Dus lekker bij haar Chinees eten en dan naar huis. Scheelt weer met koken
Volgens mij is het niet perse alleen dat ze meer loon willen, maar dat er structureel te weinig in personeel geīnvesteerd wordt. En ik meen ergens gelezen te hebben (maar niet meer verder ingedoken, dus of het waar is, durf ik niet te zeggen) dat een rechter verboden heeft om gratis vervoer als protestactie te gebruiken. Dus mja.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er om de zoveel jaar een heleboel stakingen?
Ik snap dat die mensen meer loon willen hoor. Maar moeten het dan direct zoveel dagen achter elkaar zijn?
Ah dat wist ik helemaal niet. Maar dan snap ik het staken helemaal.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet perse alleen dat ze meer loon willen, maar dat er structureel te weinig in personeel geīnvesteerd wordt. En ik meen ergens gelezen te hebben (maar niet meer verder ingedoken, dus of het waar is, durf ik niet te zeggen) dat een rechter verboden heeft om gratis vervoer als protestactie te gebruiken. Dus mja.
Ah, ja dus, dat van die uitspraak: https://www.fnv.nl/nieuws(...)-staken-ook-voor-jou
Nee, snap ik. Het is ook dat ik dat van die uitspraak langs zag komen via instagram of all places.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ah dat wist ik helemaal niet. Maar dan snap ik het staken helemaal.
Ik heb er niet eens last van, viel me gewoon op.
Hoe was je PT les? (ik haal info uit verschillende topics door elkaarquote:
Goed! Kostte flink wat moeite.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe was je PT les? (ik haal info uit verschillende topics door elkaar)
En heb je al spierpijn?
Lekker bezig! Hoe vaak sport je dan met een PT?quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Kostte flink wat moeite.Sliep ook bijzonder snel gisteravond.
Spierpijn valt me eigenlijk reuze mee nog.
Hahahahaha ja zoiets iddquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:14 schreef Sumppi het volgende:
Succes vandaag, CotS! Ik zou me de hele dag verheugen op Chinees, als ik jou was.
Lekker tochquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Kostte flink wat moeite.Sliep ook bijzonder snel gisteravond.
Spierpijn valt me eigenlijk reuze mee nog.
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:30 schreef Sumppi het volgende:
Wel zo fijn als je aan het wachten bent. Hoe is het gegaan met je migraine? En is je moeder nu helemaal klaar?
Oe ja die is lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:32 schreef Sumppi het volgende:
Van een vriend kreeg ik een grote fles bier: Gouden Carolus Whisky Infused. Bijzonder lekker.Ken je het, @:Sarabi?
Jaaaaa ik heb ze ook weer gezien! En sneeuwklokjes en en de narcissen komen weer met een kopjes boven de grondquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik zag die bloementje in de OP gisteren al in het gras staan, zo mooi weer.
Mooi he, Langzaam aan begint de lente zich te tonen in de natuur.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa ik heb ze ook weer gezien! En sneeuwklokjes en en de narcissen komen weer met een kopjes boven de grond
Ja en het wordt lichter en dat doet me wel goed. Ik ben wel klaar met de winter nu. Toe aan lekker weer. Ik houd van september tot januari. Alleen half januari en februari maken me zo leeg van binnenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he, Langzaam aan begint de lente zich te tonen in de natuur.
Ik hou ook meer van langer en vroeger licht. Vind dat donker niets aan, het is niet dat ik er depri of zo van wordt maar heb het liever lang ligtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en het wordt lichter en dat doet me wel goed. Ik ben wel klaar met de winter nu. Toe aan lekker weer. Ik houd van september tot januari. Alleen half januari en februari maken me zo leeg van binnen
Maar we gaan de goede kant weer op
Ik vind donker tot een bepaalde tijd gezellig, alleen ik ben echt toe aan voorjaar. De ramen open. Op het balkon zitten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook meer van langer en vroeger licht. Vind dat donker niets aan, het is niet dat ik er depri of zo van wordt maar heb het liever lang ligt
Dat kan je ook doen als het koud isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind donker tot een bepaalde tijd gezellig, alleen ik ben echt toe aan voorjaar. De ramen open. Op het balkon zitten.
Zet je een lekker vuurhaardje op je balkon Marshmallows op een stokkiequote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar dan word ik er ongelukkig van
En dan komt gezellig de brandweer op bezoek, buren blij, een groot feestquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet je een lekker vuurhaardje op je balkon Marshmallows op een stokkie
Heb je in ieder geval wel wat te kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan komt gezellig de brandweer op bezoek, buren blij, een groot feest
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en het wordt lichter en dat doet me wel goed. Ik ben wel klaar met de winter nu. Toe aan lekker weer. Ik houd van september tot januari. Alleen half januari en februari maken me zo leeg van binnen
Maar we gaan de goede kant weer op
Ben aan het klooienquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
zondag? Heb ik zolang geslapen
Hersteld ik klikte op wijzig ipv quote Verbetering heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dus je past mij erg en haalt mijn verbetering weg
Hahahah snap ik. Heb ik ook somsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben aan het klooien![]()
Ik ben al een paar dagen voor, dacht gisteren de hele dag dat het zaterdag was![]()
En donderdag dat het vrijdag was
Terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hersteld ik klikte op wijzig ipv quote Verbetering heb ik niet gezien
Wordt helemaal zenuwachtig van jou (geintjuh)
Heb de verbetering gevonden een aangepastquote:
Wat ben/was je nu aan het haken?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo de hele dag gehaakt! Dat was fijn, nu lekker niksen en mijn polsen laten bijkomen, morgen weer verder
Dat is een beste la[ om te hakenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Momenteel bezig met Sophia's Univerce. Een deken. Erg leuk om te doen
Ik vind hem zo leuk en ontspannen om te doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:18 schreef Sumppi het volgende:
Een van de dames van de haakclub bij ons is ook aan die deken bezig. Wat een werk.
Mooi, dan kunnen we hier los gaan dusquote:Op zondag 5 maart 2023 05:26 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Child, hier ook al een poosje op
BB forum al helemaal nagelezen nu nog ff EJVJL en hier en HOB kijken
dan heb ik de eerste ronde voor vandaag weer gemaakt
Ben nog bezigquote:Op zondag 5 maart 2023 05:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we hier los gaan dusOnze controle is geweest
Hier lekker een eitje aan het koken voor een ontbijtjeserietje op. Rustig wakker worden. Kopje lekkere thee erbij. Het voelt als een goede zondag
Aan EJVJL heb je ook maar aan een controle per dag genoegquote:Op zondag 5 maart 2023 05:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nog bezigmaar heb wel een bakkie koffie er b ij
Gisteren en vandaag wel, ander best het een en ander te doen hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 05:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aan EJVJL heb je ook maar aan een controle per dag genoeg
Ja snap ikquote:Op zondag 5 maart 2023 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag wel, ander best het een en ander te doen hoor
Er gebeurd de laatste dagen ook heel weinig in EJVJL
IN BB is het dan wel druk geweest gisteren avond en vannacht maar dat heeft weer te maken met de liveshow
Maar gisteren overdag was het daar ook vrij rustig
Ook BB is best saai en als er iets is dan gebeurd het achter een SL
Ik heb ergens gelezen dat er geen vervolg meer op BB komt.quote:Op zondag 5 maart 2023 05:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ikEr gebeurt op de streams ook vrij weinig. Het hangt ook erg van het humeur van de users af. #lurker
Dat is wel jammer van BBMisschien probeer ik dat volgend jaar weer
Snap ik! Zou jammer zijn als er geen RLS meer kwam, maar dat kan ik me niet voorstellen dat het helemaal niet meer komt. Er komt vast een variant en anders pechquote:Op zondag 5 maart 2023 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat er geen vervolg meer op BB komt.
Het lijkt mij voor de programma makers ook lastig in deze tijd iets lives neer te zetten
Ze moeten zo alles in de gaten houden want niets mag meer.
Het is lang niet meer wat het geweest is die RLSsenquote:Op zondag 5 maart 2023 05:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik! Zou jammer zijn als er geen RLS meer kwam, maar dat kan ik me niet voorstellen dat het helemaal niet meer komt. Er komt vast een variant en anders pechWe gaan het meemaken
Toevallig gebeuren alle interessante dingen als ik aan het nalezen benIk haak teveel om RLS te kijken
Dan heb ik liever een luisterboek of een serie op staan, iets met een echt verhaal erin.
Bij eerdere RLS woonde ik nog thuis of had ik geen interesse (te druk leven destijds). Het is pas NA Utopia dat ik er interesse en tijd voor heb. Utopia had ik een soort expeditie Robinson van verwacht, dus dat viel vies tegen. En toen keek ik alles nog illegaal. Dus ik had geen Videoland om te streamen. Maar toen was de interesse er ook nog niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is lang niet meer wat het geweest is die RLSsen
streamers hebbeb zelf een hoop kapot gemaakt door overal over te gaan mailen en dingen erger maken dan ze zijn hierdoor zijn de SL begonnen
En nu in deze tijd kan niets meer. Overal wordt op gelet vanaf de buitenwereld.
Het lijkt mij vreselijk voor een programma maker om zo iets te moeten maken momenteel
Als een bewoner perongeluk een medebewoner verkeerd pakt tijdens het stoeien is er al ophef
Ik kan het altijd makkelijk afsluiten en hoef ook niet alles te zien. Heb ze soms ook niet aanstaan maar lees alleen mee om te kijken of het op het forum goed blijf staan.quote:Op zondag 5 maart 2023 06:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij eerdere RLS woonde ik nog thuis of had ik geen interesse (te druk leven destijds). Het is pas NA Utopia dat ik er interesse en tijd voor heb. Utopia had ik een soort expeditie Robinson van verwacht, dus dat viel vies tegen. En toen keek ik alles nog illegaal. Dus ik had geen Videoland om te streamen. Maar toen was de interesse er ook nog niet.
En tja... ik snap dat streamers, de gevoelige dan, het verpest hebben... Een programma als De Gouden Kooi zou nu niet meer kunnen, maar daar zou een RLS leuk van zijn. Dan gebeurde er echt wat.
Maar goed, het is beter voor mij dat het zo saai iswant anders raak ik zo verslaafd, zoals ik periodes met JAA heb. Al denk ik dat, hoop ik dat, het nu wel spannender en moeilijker wordt voor de bewoners, het tweede halve jaar
Alsnog ga ik liever straks lekker knutselen dan JAA streamen
Klopt, en gezonder. Bijna deel zes van de achttien af, dus het schiet lekker op. Dan ben ik in het aantal toeren over een derde (maar de toeren worden natuurlijk veel meer werk)quote:Op zondag 5 maart 2023 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het altijd makkelijk afsluiten en hoef ook niet alles te zien. Heb ze soms ook niet aanstaan maar lees alleen mee om te kijken of het op het forum goed blijf staan.
Ik mis het ook nooit als het er niet is.
Maar je hebt gelijk lekker knutselen is veel leuker.
Jij hoeft je nooit te vervelen altijd wel iets te doen. Dat is het mooie van veel hobbys hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 06:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, en gezonder. Bijna deel zes van de achttien af, dus het schiet lekker op. Dan ben ik in het aantal toeren over een derde (maar de toeren worden natuurlijk veel meer werk)
Ik ben eenmaal erg verslavingsgevoelig en met zulke dingetjes komt dat dan naar boven. Gelukkig is het momenteel erg saai![]()
En als MOD krijg je alles toch wel mee via het forum. En zoals ik zei, ik lurk lekker mee, als ik zin heb.
Een zolder volquote:Op zondag 5 maart 2023 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hoeft je nooit te vervelen altijd wel iets te doen. Dat is het mooie van veel hobbys hebben
Ik vind het altijd mooi om te zien als iemand ze gemaakt heeft, maar zelf maakt ik ze nooitquote:Op zondag 5 maart 2023 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een zolder vol
Ik ben echt dol op "ingewikkelde" dekens (ze zijn gemakkelijk, maar hebben veel afwisseling)
Dan moet je maar niet in mijn huis komenquote:Op zondag 5 maart 2023 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi om te zien als iemand ze gemaakt heeft, maar zelf maakt ik ze nooit
Oook niet met al die gekleurde vakken. Ik ben iemand die van effen dingen houdt en niet al die kleuren
Ja de een houdt van biefstuk de ander van gehaktquote:Op zondag 5 maart 2023 06:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in mijn huis komenDat is een kleurenexplosie. Hoe feller de kleuren hoe mooier ik het vind. Leuk hoe die smaken zo kunnen verschillen
Schoon en opgeruimd is mijn huis ook hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de een houdt van biefstuk de ander van gehakt![]()
Ik vind die felle kleuren helemaal niets.
En kleur op zich is wel mooi natuurlijk heb hier in huis ook wel iets kleur, momenteel mosterdgeel en groen.
En heb ook wel eens alles oud roze gehad of terra cotta kleur
Maar een hele bonte verzameling niet, ik hou van rust, opgeruimd en schoon om mij heen
Zal er best gezellig uitzien bij jou.quote:Op zondag 5 maart 2023 06:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Schoon en opgeruimd is mijn huis ook hoorAlleen wel kleurrijk.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 5 maart 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er best gezellig uitzien bij jou.
Zag net dat iemand in okt al de OP foto bij de SC had gehaald
O sorry zat JAA na te kijken en ging naar de SC en zag dat ze daar de OP foto in oktober al hadden aangepast. Heb de orginele weer terug gezet .quote:
Echt hequote:Op zondag 5 maart 2023 06:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooh oke, tja...eigenwijze users
quote:Op zondag 5 maart 2023 06:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Potjandriedubbeltjes, ik begin duf te worden. Ik drink snel mijn thee op en ga bezig
De overburen kijken ook F1quote:Op zondag 5 maart 2023 13:40 schreef Donna het volgende:
Wij waren vanochtend op visite. Nu vervelen tot de F1 eens begint om 16u
Oh fijn! Zulke dingen maken het extra gezelligquote:Op zondag 5 maart 2023 13:43 schreef Donna het volgende:
Jaa was heel gezellig. De kinderen zitten bij elkaar op de opvang en zijn even oud, dus extra leuk.
Nog een doosje met van die plastieken en twee zakjes met deze metalenquote:
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar die metalen, omdat ze zo lekker dun zijn.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog een doosje met van die plastieken en twee zakjes met deze metalenstel dat je te kort komt
Leuk!quote:Op zondag 5 maart 2023 19:03 schreef Sumppi het volgende:
Heb me prima vermaakt vandaag. Nummers van Radiohead, Nirvana, Rammstein en Green Day kwamen voorbij.
Leuk!quote:Op zondag 5 maart 2023 19:03 schreef Sumppi het volgende:
Heb me prima vermaakt vandaag. Nummers van Radiohead, Nirvana, Rammstein en Green Day kwamen voorbij.
Hangt er vanaf wat ik maak. Bij projecten als deze de metalen, want de garen blijven mooiquote:Op zondag 5 maart 2023 19:05 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar die metalen, omdat ze zo lekker dun zijn.
Respect dat ze dat maar doet !quote:Op zondag 5 maart 2023 19:51 schreef Sumppi het volgende:
Ja, was heel gaaf. Ze mocht twee nummers spelen, waarvan een van Coldplay.
Nee! Ik begrijp je wel. Alleen zo bedoel ik het helemaal nietquote:Op zondag 5 maart 2023 19:59 schreef Sumppi het volgende:
Grappig dat je dat zo zegt. Ik heb best moeite met het woord of het gevoel van trots. Het gevoel ken ik niet. Het is meer dat ik het ook heel gaaf vind en blij ben samen met haar. Ik heb zeker bewondering voor haar durf en voor wat ze doet, maar trots geeft voor mij iets van afstand aan en alsof ze door een hoepeltje heeft gesprongen voor mij. Op de een of andere manier zit daar dat gevoel bij voor me. Vast onbegrijpelijk voor anderen.![]()
Maar ik begrijp dat andere mensen het woord anders bedoelen en dan ben ik zeker een trotse moeder.
Snap ik!quote:Op zondag 5 maart 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee! Ik begrijp je wel. Alleen zo bedoel ik het helemaal niet
Ik ben het wel met je eens. Ik ben ook nooit trots op mezelf, wel op anderen. Alleen ik had nooit aan jouw interpretatie gedacht. Je hebt gewoon gelijk. Dan heb je dus gewoon en toffe dochter!quote:Op zondag 5 maart 2023 20:10 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Snap ik!En fijn dat je begrijpt wat ik dan bedoel. Dat gebeurt niet vaak.
Even nadenken... ik ben wel in mijn eer aangetast. Seksueel geweld heb ik veelvoudig meegemaakt en dat heeft mijn eergevoel echt geraakt.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:15 schreef Sumppi het volgende:
Er zit ook iets met eergevoel in en ik kan ook nooit begrijpen dat mensen iets van 'eer' voelen. En zich in hun eer aangetast kunnen voelen. Daar zit weer iets van afstand in. Ik kan wel verdrietig zijn of angstig of boos als mensen iets naars over mij of iemand dichtbij me beweren wat niet klopt, maar ik zal dan nooit zeggen dat mijn goede naam of eer aangetast is. Alsof dat buiten mij bestaat.Sowieso voel ik me niet snel beledigd als mensen bijvoorbeeld grappen maken over familie, m’n moeder, mij of m'n denkbeelden.
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even nadenken... ik ben wel in mijn eer aangetast. Seksueel geweld heb ik veelvoudig meegemaakt en dat heeft mijn eergevoel echt geraakt.
Maar door iets wat iemand zegt kan het nier gebeuren
Wat eer precies is kan ik niet uitleggen...
Gebeurt is gebeurdquote:Op zondag 5 maart 2023 20:29 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Je hebt daar weleens iets over verteld. Ik zou het dan hebben over lichamelijke integriteit of lichamelijke autonomie, maar daarmee bedoelen we vast hetzelfde. Heel naar dat er zo over jouw grenzen is gegaan.
Oké, ik vind het lastig dat ik me daar niet goed iets bij voor kan stellen. Maar neem het direct van je aan. Niet stom bedoeld.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gebeurt is gebeurd
Maar eer ook. Jouw woorden dekken de lading niet helemaal
Bijna op de helft van het aantal toeren.quote:
Ook lekker bezig.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:21 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht even dat 1 vierkantje 113 touren hadmaar het is de hele deken. (ik moest even googlen).
Ik heb vanmorgen nog even een tour gebreid. Nog 2 touren en dan ben ik bij knoopsgat 2 (van de 3).
Hahah nee het wordt geen tapijtquote:Op maandag 6 maart 2023 08:21 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht even dat 1 vierkantje 113 touren hadmaar het is de hele deken. (ik moest even googlen).
Ik heb vanmorgen nog even een tour gebreid. Nog 2 touren en dan ben ik bij knoopsgat 2 (van de 3).
Ja, maar ze worden veel meer werkquote:Op maandag 6 maart 2023 08:25 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Bijna op de helft van het aantal toeren.![]()
Hier sneeuwde het net nog met dikke vlokken. Er renden ook 8 reeën voorbij net.
[..]
Ook lekker bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:31 schreef Sumppi het volgende:
*duimduimduimduimduim*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan is het goed om even wat anders te doen.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn nek en schouders protesteren van het vele haken. Even ontbijten
SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duim voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Spannend en heel veel succes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Mag hopen van wel ja.quote:
Geen stad zo fijn als Groningenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:45 schreef Sumppi het volgende:
Hele dag in Groningen geweest.
Lekker door de stad gewandeld, een stapel boeken gekocht en de rest van de dag bij een vriendin op bezoek geweest.
kuchquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen stad zo fijn als Groningen
Ja, eens! En ik mis de stad wel. Binnenkort ga ik nog een keer. Met de bus of de auto ben ik er ook zo.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen stad zo fijn als Groningen
Dan fleurt de stad ook direct extra op, met jou erin!quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:40 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, eens! En ik mis de stad wel. Binnenkort ga ik nog een keer. Met de bus of de auto ben ik er ook zo.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan fleurt de stad ook direct extra op, met jou erin!
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 9 maart 2023 06:34 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Ik liep er een beetje als reizende oom Roel van de Freggels.
Beterschap!quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Koppijn, gisteren koppijn en kotsen. Dat laatste wil ik vandaag niet herhalen. Het eerste ook niet, maar helemaal niet het laatste
Dank je welquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik ben bang dat ik mijn vest niet kan afmaken met de bolletjes die ik nog heb en het garen wordt niet meer gemaaktEven kijken hoe ik dat op ga lossen.
Dat is ontzettend balen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik ben bang dat ik mijn vest niet kan afmaken met de bolletjes die ik nog heb en het garen wordt niet meer gemaaktEven kijken hoe ik dat op ga lossen.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Oh nooooo! Kun je niet bijbestellen? Dat is echt balen
Ik ga de wolwinkel wel even bellen vandaag, kijken of ze toevallig nog wat hebben liggen. Maar ik ben er bang voor. Op internet kon ik gisteren ook al zo snel niets vinden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:19 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat is ontzettend balen.Soms zie ik de vraag wie er nog een bepaalde bol heeft liggen via Facebook langskomen, maar dat gaat meestal over garen van Zeeman wat veel wordt gekocht.
Beterschap CotS.
Welk garen precies? Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en meer mensen hier. Misschein hebben wij een bolletjequote:Op donderdag 9 maart 2023 08:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga de wolwinkel wel even bellen vandaag, kijken of ze toevallig nog wat hebben liggen. Maar ik ben er bang voor. Op internet kon ik gisteren ook al zo snel niets vinden.
Hopelijk heeft Lana Grossa in een ander soort nog dezelfde kleur ofzo, hopelijk kan ik het daarmee afmaken.
Baby Alpaca van Lana grossa, kleur 18 (even zo uit mn hoofd)quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Welk garen precies? Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en meer mensen hier. Misschein hebben wij een bolletje
quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Baby Alpaca van Lana grossa, kleur 18 (even zo uit mn hoofd)
Nooit geschoten is niet raak...quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geeft nietik ging er ook niet vanuit.
Ah, balen is dat! Toch jammer dat het altijd een schatting blijft hoeveel wol je nodig hebt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beterschap!
Hahahaha herkenbaar, allemaal!quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanavond weer lekker aan m'n huisjes knutselen, had ik gisteren al zin in, maar na PT waren m'n handen niet zo stabiel meer.![]()
Wel een beetje een belachelijke voorraad aan nieuwe nu, heeft z'n voordelen, zo'n verjaardag.
Wauw! Die bovenste nog nooit gezien! Die is vet! De andere ook hoor, maar die is nieuw voor me.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet even niet of ik al had laten zien welke ik gekregen had, maar meer plaatjes is beter toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze heb ik nog dicht in doos.
[ afbeelding ]
Echt he.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha herkenbaar, allemaal!
Misschien maak ik vanavond mijn bureau er weer voor leeg. Het is zo ontspannen om te doen
Super!quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt he.
Ik ben ook maar bewust naar boven verhuisd met ze, heb m'n bureau een beetje opnieuw ingericht met specifiek plek voor m'n gereedschappen en de delen die klaar zijn, dan hoef ik alleen m'n snijmat maar aan de kant te schuiven als ik recht voor m'n laptop wil zitten.
Die stond ook bovenaan m'n wensenlijstje.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw! Die bovenste nog nooit gezien! Die is vet! De andere ook hoor, maar die is nieuw voor me.
De lepels moeten wel weer aangevuld worden ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super!
Ja, ik ben overgestapt van KPN naar Ziggo en de KPN-modem-troep ligt nu op mijn bureau in de woonkamer. Maar dat kan prima even naar de grond zodat ik bezig kan met mijn miniatuur vanavond. Mits ik me wat beter voel dan nu, want ik ben echt beroerd
Zo cool, zo schattigquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet even niet of ik al had laten zien welke ik gekregen had, maar meer plaatjes is beter toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze heb ik nog dicht in doos.
[ afbeelding ]
ik dacht dat het een tent wasquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die stond ook bovenaan m'n wensenlijstje.De andere vind ik ook echt supertof en ik ben benieuwd hoe ze zijn om te bouwen, maar zo'n onderwaterwereldje sluit helemaal aan bij m'n voorkeuren.
Ik ben nog met twee bezig en ik heb er eentje af.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo cool, zo schattig
Hoeveel heb je er nu?
Ik begin er niet aan![]()
Lepels?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De lepels moeten wel weer aangevuld worden ja.
Dat Parijsblikje?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog met twee bezig en ik heb er eentje af.
En ja, twee tegelijk, want één is helemaal mini en daar heb ik ook niet altijd zin in.
Oh, die metafoor ken ik via wat chronisch zieke vrienden: https://www.washingtonpos(...)nic-illness-spoonie/quote:
Oh die lepels. Ja die ken ik... begreep even niet op welke je doelde, zit namelijk in de keukenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die metafoor ken ik via wat chronisch zieke vrienden: https://www.washingtonpos(...)nic-illness-spoonie/
Korter dan korte samenvatting: een beeldende weergave van hoeveel energie iemand heeft, iedere activiteit kost een eenheid aan energie (weergegeven door een lepel in de metafoor), en omdat de voorraad lepels eindig is en flink kleiner dan die van een mentaal/fysiek "gezond" persoon, moeten de keuzes beter overwogen worden wat er gedaan wordt.
Het kwam net elders ter sprake, dus de lepels zaten wat hoog in m'n actieve gedachten.
Heh, ik snap dat de theelepels dan eerder in je hoofd ploppen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh die lepels. Ja die ken ik... begreep even niet op welke je doelde, zit namelijk in de keukendus ik was al verbijsterd.
Nee die lepels zijn nu op bij mij. Gesprek gisteren was zo zwaar
Hahahahaha jaquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, ik snap dat de theelepels dan eerder in je hoofd ploppen.
Lekker de tijd nemen om weer bij te laden dan.
Ook een goede schrijver, ik twijfelde om Orakel van hem te gaan lezen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben bezig met November van Thomas Olde Heuvelt
Zo'n beklemmende sfeer en goed geschreven en spannend. 'k Ben echt benieuwd hoe het afloopt
Orakel is ook erg goed!quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook een goede schrijver, ik twijfelde om Orakel van hem te gaan lezen.
Zoveel keuzes altijd....
Maar ik heb de afgelopen maand veel interviews met de schrijver van Klara geluisterd, want hij is genomineerd voor een Oscar. Dus toch daarvoor gekozen.
Hij kwam vooral als echt een superaardig persoon overquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Orakel is ook erg goed!
Ik heb niks met de Oscars of Oscar films, dus dat zou ik niet snel om die reden pakken
Poeh ja, ik kijk af en toe een filmpje. Ik ben meer een lezer, maar ik lees domme dingen, dus niet echt een nerd. En ik ben meer een knutselnerdquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij kwam vooral als echt een superaardig persoon over
Maarja wij zijn filmnerds. Zondagnacht zijn de OscarsHet lijkt er op dat we 53 van de 54 genomineerde films gezien gaan hebben. Die ene missende doet wel zeer, maar is nog nergens in NL te zien.
Ow ik kijk ook niet perse slimme dingen hoorquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Poeh ja, ik kijk af en toe een filmpje. Ik ben meer een lezer, maar ik lees domme dingen, dus niet echt een nerd. En ik ben meer een knutselnerd
Ja stom he....dan liever eigenlijk 10 films missen. Eentje is zo stom....quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap dat die ene wel tegenvalt dan, eentje neit gezien hebben
Ja...dat snap ik heel erg goed! Tien missen is zoveel acceptabeler... dan ben je er niet zo bijna. Maar ik vind het echt heel erg knap zoveel films zienquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow ik kijk ook niet perse slimme dingen hoor
[..]
Ja stom he....dan liever eigenlijk 10 films missen. Eentje is zo stom....
Dat wist ik niet. Ik lees er nu over. Klara and the Sun heb ik vorig jaar gelezen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook een goede schrijver, ik twijfelde om Orakel van hem te gaan lezen.
Zoveel keuzes altijd....
Maar ik heb de afgelopen maand veel interviews met de schrijver van Klara geluisterd, want hij is genomineerd voor een Oscar. Dus toch daarvoor gekozen.
Een korte Ierse film.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...dat snap ik heel erg goed! Tien missen is zoveel acceptabeler... dan ben je er niet zo bijna. Maar ik vind het echt heel erg knap zoveel films zienik kan me er moeilijk op concentreren.
Welke heb je niet gezien dan?
Jullie kijken toch ook daadwerkelijk naar de Oscars, midden in de nacht en zo?
Heb je ook andere boeken van hem gelezen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:04 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik lees er nu over. Klara and the Sun heb ik vorig jaar gelezen.
Remains of the Day. Die ken je vast wel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een korte Ierse film.
En ja we gaan de hele nacht op blijven en kijken
[..]
Heb je ook andere boeken van hem gelezen?
Hoeft toch ook niet. We geloven jequote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou haast een foto posten, maar dan ziet iedereen mijn straat en wat wil ik niet
Wel van naam maar ook nog nooit gelezen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:39 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Remains of the Day. Die ken je vast wel.![]()
Net de hond uitgelaten en we hebben een goede laag sneeuw!![]()
![]()
Eigenlijk was ik wel toe aan de lente, maar dit is toch ook wel heel mooi.
Zelfde hier. Natte bende.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel van naam maar ook nog nooit gelezen.
Hier is het te warm voor sneeuwdus alleen maar regen.
Nee ook nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:59 schreef Sumppi het volgende:
Meh.
@:Sarabi, er is een film van met dezelfde titel, die ken je misschien?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:04 schreef Sumppi het volgende:
Net terug van de kapper.
Dochter van 9: ‘wow, doe je jas eens uit, dan kan ik het goed zien. Wauw, dat is zo anders! Ik vind het heel mooi.’
Ik: ‘Ja? Dankjewel.’![]()
Dochter: ‘Ja en nu lijk je wel op Maui van Vaiana!’
[ afbeelding ]
![]()
Morgen een warmer plekje in je woonkamer zoeken?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn hobbykamer is niet warm te krijgen met het enkelglas. Ja als ik als een idioot ga stoken, maar dat ga ik niet doen...naja... pech...
Ik zit al de hele dag in de woonkamerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Morgen een warmer plekje in je woonkamer zoeken?
Hahahaha snap ik allemaal spannende dingen. Wanneer is de Oscaruitreiking?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:40 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het een raar weekend.
Ik voel me onrustig omdat de verkoop van ons nieuwe bier is geopend en ook vanwege de oscarnacht. Ik kan niet zo goed tegen veranderingen
Beterquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag in de woonkamerMorgen ga ik weer boven zitten, dan is het wat warmer buiten als het goed is, dus boven ook. En als het weer te koud is voor mijn gevoel kijk ik of ik spullen mee naar beneden kan nemen of zet ik een keer de kachel hoger. Een laptopdagje is leuk, maar niet te vaak.
Zondag op maandagnachtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha snap ik allemaal spannende dingen. Wanneer is de Oscaruitreiking?
Succes met je nieuwe bier!
Ja! Volgende week maandag mag ik een tekencursus van mezelf kopen, een online eentje, daar heb ik drie maanden voor gespaard. Dus ik hoop dat het dan lekker warm is boven, want ik ga er uren zoet mee zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beter
[..]
Zondag op maandagnacht
Dankjewel!
Wow wat knap als je die cursus kan volgen! Ik kom niet verder dan stok poppetjesquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Volgende week maandag mag ik een tekencursus van mezelf kopen, een online eentje, daar heb ik drie maanden voor gespaard. Dus ik hoop dat het dan lekker warm is boven, want ik ga er uren zoet mee zijn
Deze (mocht het je interesseren)
https://shop.nienkevletter.com/cursus/colorful-pencil-portraits/
Wat leuk! Veel plezier. Ik zal voor je erover dromen![]()
Heb je zelf een voorkeur voor beste film?
Ik denk eigenlijk dat het me wel gaat lukkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow wat knap als je die cursus kan volgen! Ik kom niet verder dan stok poppetjes
Niet echt een voorkeur qua film, er zijn echt veel goede dit jaar.
Voor beste bijrol heb ik wel een voorkeur voor Barry Keoghan voor zijn rol in The Banshees of Inisherin maar ik ben bang dat hij geen kans maakt.
Niet arrogant, van wat ik gezien heb, heb jij zeker talent met tekenen. Dus lekker doen en van genieten!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het me wel gaat lukkenGewoon de tijd nemen en geduld. Misschien arrogant. Naja, gun me dat plezier. Ik heb het idee dat die cursus wel op mijn niveau is en dat ik net even dat zetje en tips krijg waardoor ik realistischer kan tekenen. Misschien zelfoverschatting, maar ik ga wel veel plezier hebben en uren plezier. Want ik ga veel langer doen over de lessen dan ervoor staat. Ik ken mezelf.
Oke! Ik heb van allemaal nog nooit gehoord. Dus ik vrees dat ik er geen goede mening over heb. Om heel eerlijk te zijn kom ik niet verder dan een horrorfilm. Ben een barbaar. Als vond ik The Menu erg goed. Die vrouw met die rare ogen was echt een goede actrice. Voor mij de beste film van het jaar.
Ja en als het lelijk wordt heb ik alsnog plezier gehadquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet arrogant, van wat ik gezien heb, heb jij zeker talent met tekenen. Dus lekker doen en van genieten!
En The Menu was ook een erg fijne filmen ja die actrice is echt goed. Samen met die Aziatische hoofd van de serveersters echt het beste van de film.
Sindsdien ook zin in een goede cheeseburger
Morguh Childquote:
Ik zit dit keer weer op de grens. Half regen half natte sneeuw hier.quote:Op zondag 12 maart 2023 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sneeuwt het daar ook al uren zo hard?
Hier sneeuwt het als een mallequote:Op zondag 12 maart 2023 09:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zit dit keer weer op de grens. Half regen half natte sneeuw hier.
Goedemorgen!
Man en peuter liggen nog te pitten. Ik zit met de kleuter Barbapapa te kijken.
Nou daar heb ik een grote tafel. In de woonkamer niet. Dus het moet niet perse, maar het is wel zo praktisch. Maar inmiddels aan de temperatuur gewend. Zit lekker te haken.quote:Op zondag 12 maart 2023 09:59 schreef Donna het volgende:
Peuter is inmiddels ook beneden haha.
Moet je persé hobbyen in je hobbykamer? Nee toch?
Sneeuw is opquote:Op zondag 12 maart 2023 10:31 schreef Sarabi het volgende:
Beetje jaloers op alle sneeuw. Hier alleen maar regen.
Super leuk dat je die ene toch nog hebt kunnen kijken! Dan ga je goed voorbereid de nacht in dus! Veel plezier!quote:Op zondag 12 maart 2023 11:50 schreef Sarabi het volgende:
We zijn klaaralle Oscarfilms gekeken. Dat lukt niet vaak
Ohhh zo. Ik zit altijd op de bank haha.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou daar heb ik een grote tafel. In de woonkamer niet. Dus het moet niet perse, maar het is wel zo praktisch. Maar inmiddels aan de temperatuur gewend. Zit lekker te haken.
Dankjewelquote:Op zondag 12 maart 2023 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super leuk dat je die ene toch nog hebt kunnen kijken! Dan ga je goed voorbereid de nacht in dus! Veel plezier!
Succes 😊quote:Op zondag 12 maart 2023 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Of ik slaap of niet; morgen ga ik voor het eerst in een jaar tijd weer eens naar de supermarkt
Gefeliciteerd met je kleuter!quote:Op zondag 12 maart 2023 19:56 schreef Sumppi het volgende:
Veel plezier Sarabi.
Wij vierden vandaag de verjaardag van kleuter.Nu is iedereen weer vertrokken en ben ik gesloopt.
De traktatie voor morgen staat in elk geval klaar.
Sneeuwpopjes gemaakt van snoepjes.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleuter!
Wat gaat de kleuter uitdelen morgen?
Wat leuk, nog gefeliciteerd.quote:
Voor het eerst in een jaar?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Of ik slaap of niet; morgen ga ik voor het eerst in een jaar tijd weer eens naar de supermarkt
ijn dat je het naar je zin hebt gehad! Op nieuw beginnen aan een lijst met films dus voor volgend jaarquote:Op maandag 13 maart 2023 04:41 schreef Sarabi het volgende:
Dat was het weerdoordat het al zomertijd in USA is, is het een uur eerder afgelopen dan normaal. Voelt eigenlijk nog wel een beetje raar. Maar het was weer leuk.
Nu even proberen te slapen, mijn man moet over 5u weer werkengelukkig wel thuis.
Ja, straatangstquote:
Ja dat is minder. Succes daarmeequote:Op maandag 13 maart 2023 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ijn dat je het naar je zin hebt gehad! Op nieuw beginnen aan een lijst met films dus voor volgend jaar![]()
[..]
Ja, straatangst
quote:Op maandag 13 maart 2023 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is gelukt
Ik ben gewoon een ontzettend mietje
Ik heb zelf ook een bepaalde angststoornis, dus kan me er wel iets bij voorstellen.quote:
O dat is heel naar heb ik ook gehad. Ben er in mijn eentje helemaal uitgekomen nu nergens meer last van.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ijn dat je het naar je zin hebt gehad! Op nieuw beginnen aan een lijst met films dus voor volgend jaar![]()
[..]
Ja, straatangst
Ben je weer een beetje uitgerust? En was het wat je had verwacht? Ik heb alleen de speech van Brendan Fraser bekeken.quote:Op maandag 13 maart 2023 04:41 schreef Sarabi het volgende:
Dat was het weerdoordat het al zomertijd in USA is, is het een uur eerder afgelopen dan normaal. Voelt eigenlijk nog wel een beetje raar. Maar het was weer leuk.
Nu even proberen te slapen, mijn man moet over 5u weer werkengelukkig wel thuis.
Fijn dat het je gelukt is! Vertel jezelf maar hoe dapper dat is als je bedenkt dat je al zo lang niet geweest bent en je moet dealen met angst. Heb je toch maar mooi gedaan, ondanks dat!quote:Op maandag 13 maart 2023 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is gelukt
Ik ben gewoon een ontzettend mietje
Dankjewel! En vandaag ben ik jarig, dus taartjes voor iedereen.quote:
Nou ik ben mijn ritme nog wel kwijtquote:Op maandag 13 maart 2023 16:37 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje uitgerust? En was het wat je had verwacht? Ik heb alleen de speech van Brendan Fraser bekeken.
Dit is juist leuk zo.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja, ik had geen zin om er de tijd voor te nemenIk had drie ideeën en dat die eruit kwamen was even belangrijker dan mooi, ken je vast wel
Fijn dat alles goed was bij de tandarts!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo tandarts ging goed
Nu even wat drinken en daarna haken en moed verzamelen voor een tekening...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |