Niet dus ze de tekst kwijtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Sjanet nr1
Ze mag nóg een keer
Ditkeer gaat het zéker lukken... Aldus Eunie
Hier blijven jij.quote:
Ze vind haar steun daarin ze heeft veel met hem geoefend en hij heeft haar hierin wel geholpen.quote:
Klopt, daarom ook wel jammer dat Janet hem zelf niet benoemdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vind haar steun daarin ze heeft veel met hem geoefend en hij heeft haar hierin wel geholpen.
Daar dacht JW nog aan, da's wel netjes van hemquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook wel jammer dat Janet hem zelf niet benoemd
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook wel jammer dat Janet hem zelf niet benoemd
Zelfs daarna nog geen bedankje richting Jeff, valt me weer tegen van haarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar dacht JW nog aan, da's wel netjes van hem
Ja zijn vreemde dingetjes van haar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs daarna nog geen bedankje richting Jeff, valt me weer tegen van haar
Gewoon aan de groep denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:25 schreef Silves het volgende:
als Erik had gewonnen, aan wie zou hij de fles wijn schenken?...
Hoor daar wel vaker zeggen dat ze een egoïst is. Ze vindt dat zij het alleen heeft gedaan denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zijn vreemde dingetjes van haar.
Denk wel dat het zo is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoor daar wel vaker zeggen dat ze een egoïst is. Ze vindt dat zij het alleen heeft gedaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |