Kijk zo leer je nog eens wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:01 schreef Greys het volgende:
Als je op Twitter de quote tweets van de teaser (232 stuks as we speak) aanklikt
Ze lulde ooit videoclips aan elkaar. Dat is muziek. Dus songfestival.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Leuke vrouw, maar wat voor band heeft zij met het Songfestival?
Hahahaha oh nee dit wordt weer wat.quote:
Hoe oud?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:12 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kijk zo leer je nog eens wat.#bejaard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier met lezen van die quote tweets want toegegeven, ik vond die eerdere vervelia's nu daarin juist erg grappig. Echt zo van FUCKKKKK. Eentje riep al in een reactie "If this is any good I will stop teasing and start preaching them".
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 28-02-2023 18:24:42 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En hoezo "weet Isabelle hoe je het perfecte liedje maakt". WAAROM HEEFT ZE DAT NOOIT GEDAAN DAN.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Isabelle van TMF... jezus, ik voel me oud. En who the hell is Tom Mikkers?
Dit kwam er iig het dichtst bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoezo "weet Isabelle hoe je het perfecte liedje maakt". WAAROM HEEFT ZE DAT NOOIT GEDAAN DAN.
Ik verwacht voortaan elk jaar de perfecte inzending van haar hand voor het Songfestival he, dat snap je.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit kwam er iig het dichtst bij.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Toch is het wel wonderlijk dat je bij Isabelle uitkomt. Dat is echt een totaal willekeurige gast op dit onderwerp. Ongetwijfeld beter dan Gordon of Frits Huffnagel, maar toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahahaha oh nee dit wordt weer wat.
Je zou bijna willen dat het Songfestival verboden wordt als talkshowonderwerp. Behalve als Cornald en/of de artiesten zelf er zitten dan.
Jeetje, na al die maanden heel veel negatieve reacties genegeerd te hebben, is dit toch wel tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:01 schreef Greys het volgende:
Als je op Twitter de quote tweets van de teaser (232 stuks as we speak) aanklikt en leest moet ik hardop lachen omdat al diegenen die aan het trollen waren over die foto's nu allemaal dingen roepen als 'fuck this will slay so hard' en 'This is gonna be so good isn't it I hate you Duncan Laurence' hahaha. Dus eerlijk is eerlijk, hoe hard ze ook trollden over de foto's, ze geven nu wél toe dat de teaser heel andere koek is.
Goed gedaan dus, team NL.
Voor de avondploeg ook nog even in het nieuwe topic:
[ twitter ]
Niet eerlijk van mij, want ik zie hem nu onder première video schrijven: come on my country Netherlands let's do this.quote:masterpice song final materiaal winner matriaal my country netherlands
En in het verleden gaf ze de indruk een redelijk alternatieve smaak te hebben. Iig geen typische Songfestival-smaak. Maar misschien kan dat juist iets bijdragen aan het gesprek.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is het wel wonderlijk dat je bij Isabelle uitkomt. Dat is echt een totaal willekeurige gast op dit onderwerp. Ongetwijfeld beter dan Gordon of Frits Huffnagel, maar toch.
Mja en Sylvana houdt zich tegenwoordig ook met andere dingen bezigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:32 schreef blackswangreen het volgende:
Michael Pilarczyk was niet beschikbaar, dat is tegenwoordig een drukbezette goeroe. Dus dan kom je al snel bij Isabelle uit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, het eerste wat in mij opkwam. Met nog Bridget Maasland, Fabienne de Vries, Sylvana Simons.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit kwam er iig het dichtst bij.Hotapnyc
Hahaha oh god ja Mark.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Jeetje, na al die maanden heel veel negatieve reacties genegeerd te hebben, is dit toch wel tof.
Of, zoals Mark dit vorig jaar al zei:
[..]
Niet alleen een goeroe hoor, ook gewoon een enorme lul.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:32 schreef blackswangreen het volgende:
Michael Pilarczyk was niet beschikbaar, dat is tegenwoordig een drukbezette goeroe. Dus dan kom je al snel bij Isabelle uit.
Gewoon traditiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha oh god ja Mark.
Die krijgen we straks ook weer zesduuzend keer onder alle reacties.
Gelukkig maar. Die is een stukje beter dan Khalid.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:52 schreef Aadrianus het volgende:
Khalid presenteert vanavond, en ook gisteren. Ik denk dat Sophie morgen Mia & Dion ontvangt.
Ik kan alleen medelijden hebben met iemand die niet gelooft in de kracht van voormalig TMF-vj Michael Pilarczyk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet alleen een goeroe hoor, ook gewoon een enorme lul.
Misschien zien we Daniel Dekker een van de kamer per ongeluk binnen lopen in de videoclipquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:23 schreef ijs_beer het volgende:
Ja maar jongens als je nog herinnert wat een ellende 'de blauwe video' destijds was, is dit toch allemaal bijzonder professioneel.Groei.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien zien we Daniel Dekker een van de kamer per ongeluk binnen lopen in de videoclip
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:23 schreef ijs_beer het volgende:
Ja maar jongens als je nog herinnert wat een ellende 'de blauwe video' destijds was, is dit toch allemaal bijzonder professioneel.Groei.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien zien we Daniel Dekker een van de kamer per ongeluk binnen lopen in de videoclip
Ze releasen hun nummer vast meteen in 1 keer wereldwijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:07 schreef Nashipeer het volgende:
Het is iig ochtend in Nieuw Zeeland en (nog) geen lek gelukkig via Apple of Spotify
Niet gezien, maar van een gast met een staat van dienst als Isabelle Brinkman mag je inderdaad wel meer verwachten dan oppervlakkigheid. Die vrouw is een legend.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:17 schreef Cirilico het volgende:
Nou komt het op1.
Edit: nou, het was allesbehalve een boeiend item (net als de rest van de show). Vrij oppervlakkig en ik heb niet echt gehoord wat de ingrediënten zijn van een succesvol Songfestival-lied.
Wat ik lees is dat ze Loreen al lieten zien als de inzending van Zweden?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:17 schreef Cirilico het volgende:
Nou komt het op1.
Edit: nou, het was allesbehalve een boeiend item (net als de rest van de show). Vrij oppervlakkig en ik heb niet echt gehoord wat de ingrediënten zijn van een succesvol Songfestival-lied.
Door Op1 wel ja, al weet ik niet zeker meer of die kenner heeft aangegeven dat ze nog niet gekozen is, of dat dat in een ander programma was dat dat nog vermeld werd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat ik lees is dat ze Loreen al lieten zien als de inzending van Zweden?
Nouja wat ik zo lees heeft de kenner dat niet gedaan, en is in werkelijkheid dus geen kenner?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Door Op1 wel ja, al weet ik niet zeker meer of die kenner heeft aangegeven dat ze nog niet gekozen is, of dat dat in een ander programma was dat dat nog vermeld werd.
Er staat press release party, dus dat kan ook ‘s avonds zijn toch. De Avrotros kijkt wel uit om dat eerder aan de pers te laten horen lijkt me, met een Shownieuws met “betrouwbare bronnen” bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 06:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees in de Instagram stories van Mia dat ze vandaag ook een persdag hebben. Dus wellicht gaat de pers alles ‘s middags al horen en horen wij het ‘s avonds..
Oh ja, zo zou je het ook kunnen lezen natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 07:16 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Er staat press release party, dus dat kan ook ‘s avonds zijn toch. De Avrotros kijkt wel uit om dat eerder aan de pers te laten horen lijkt me, met een Shownieuws met “betrouwbare bronnen” bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja, zo zou je het ook kunnen lezen natuurlijkDat maakt me alweer iets minder angstig dat er iets uitlekt.
https://nl.linkedin.com/in/denizalkacquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 28 februari 2023 23:37 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
[/quote
Wie is dit?
De verdeling blijft wel bizar, er zijn nu 10 nummers bekend in semi 2, Polen staat daarvan op de hoogste plaats in de odds op plaats 17!quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weer een beetje zenuwachtig. Ook nu blijkt dat Zwitserland een goede promo heeft gedeeld. Vandaag zou best weleens de doodsteek kúnnen zijn qua finaleplaats.
Ja het is een mega sterke semi, maar we hoeven er maar 5 te verslaan toch. Er zitten nu al best wat zekerheden in die doorgaan uiteraard, maar als ik naar dit rijtje kijk:quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben weer een beetje zenuwachtig. Ook nu blijkt dat Zwitserland een goede promo heeft gedeeld. Vandaag zou best weleens de doodsteek kúnnen zijn qua finaleplaats.
Portugal kan ook wel eens een probleem krijgen dit jaar, veel van de favorieten daar zijn denk ik niet echt televote baiters. Al kwam dat voor Maro ook wel goed vorig jaar. Servië heeft denk ik wel een aantal potentiële top inzendingen. Maar die moeten ook maar goed kiezen en die moeten dan ook goed over komen live. Moldavië moet denk ik kiezen voor Pasha om goede kans te maken op de finale. Ik heb zelf hoge verwachtingen van Israel dit jaar, gezien het team om Noa heen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is een mega sterke semi, maar we hoeven er maar 5 te verslaan toch. Er zitten nu al best wat zekerheden in die doorgaan uiteraard, maar als ik naar dit rijtje kijk:
Kroatië
Ierland
Letland
Malta
Servië
Azerbeidzjan
Israel
Moldavië
zijn dat er acht die we wellicht best kunnen hebben als het NLse lied gewoon goed is. Een aantal van dat rijtje is al bekend en een aantal nog niet en afhankelijk van wie ze kiezen (Moldavië) maar van een aantal in dat rijtje zijn m'n verwachtingen niet enorm van en dat zijn er acht dus er mogen er nog wat door naar de finale.
#TeamKomtGoed
Moldavië met Pasha lijkt me juist echt een televote nummer ja, al hebben we daar in deze semi dan wel veel van dus dat is even afwachten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Portugal kan ook wel eens een probleem krijgen dit jaar, veel van de favorieten daar zijn denk ik niet echt televote baiters. Al kwam dat voor Maro ook wel goed vorig jaar. Servië heeft denk ik wel een aantal potentiële top inzendingen. Maar die moeten ook maar goed kiezen en die moeten dan ook goed over komen live. Moldavië moet denk ik kiezen voor Pasha om goede kans te maken op de finale. Ik heb zelf hoge verwachtingen van Israel dit jaar, gezien het team om Noa heen.
Ik denk juist dat als Moldavië voor Epic Sax Guy gaat ze naar de finale gaan puur vanwege de televotes haha. Al vind ik zelf het lied van Pasha idd veel leuker!quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Portugal kan ook wel eens een probleem krijgen dit jaar, veel van de favorieten daar zijn denk ik niet echt televote baiters. Al kwam dat voor Maro ook wel goed vorig jaar. Servië heeft denk ik wel een aantal potentiële top inzendingen. Maar die moeten ook maar goed kiezen en die moeten dan ook goed over komen live. Moldavië moet denk ik kiezen voor Pasha om goede kans te maken op de finale. Ik heb zelf hoge verwachtingen van Israel dit jaar, gezien het team om Noa heen.
Ik denk niet dat we een Epic Sax Guy gaan zien in Liverpool gezien de politieke context dit jaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk juist dat als Moldavië voor Epic Sax Guy gaat ze naar de finale gaan puur vanwege de televotes haha. Al vind ik zelf het lied van Pasha idd veel leuker!
Maarrrr er zitten er in dat rijtje van acht echt wel meerdere die 'we' waarschijnlijk (afhankelijk van vanavond maar de voortekenen zijn uitstekend) moeten kunnen hebben bedoel ik, het is alles behalve onmogelijk.
Ja precies, als je er van de 15 geen 5 kan verslaan, hoef je ook eigenlijk niet te gaan. Waarbij ook diverse van die landen vrij geïsoleerd liggen op televoting-vlak. Ik maak me dan ook geen enkele zorgenquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is een mega sterke semi, maar we hoeven er maar 5 te verslaan toch. Er zitten nu al best wat zekerheden in die doorgaan uiteraard, maar als ik naar dit rijtje kijk:
Kroatië
Ierland
Letland
Malta
Servië
Azerbeidzjan
Israel
Moldavië
zijn dat er acht die we wellicht best kunnen hebben als het NLse lied gewoon goed is. Een aantal van dat rijtje is al bekend en een aantal nog niet en afhankelijk van wie ze kiezen (Moldavië) maar van een aantal in dat rijtje zijn m'n verwachtingen niet enorm van en dat zijn er acht dus er mogen er nog wat door naar de finale.
#TeamKomtGoed
Portugal moet eigenlijk wel een punt of 20 kunnen pakken uit Frankrijk en Zwitserland. Dat is op zich een redelijke startpremie voor de 60 punten die je nodig hebt voor kwalificatie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk iets wat van meer ballad achtige song naar mid tempo ontwikkeld, weet niet, maar dat zit al een tijdje in mijn hoofdquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:00 schreef Mlita het volgende:
Ik denk dat het geen ballad wordt, dat klopt niet met de omschrijving van het lied door de radio presentator die de video had gezien…
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk iets wat van meer ballad achtige song naar mid tempo ontwikkeld, weet niet, maar dat zit al een tijdje in mijn hoofd
Niks met audio, al jaren niet dacht ik.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:16 schreef Aadrianus het volgende:
Weet iemand nog of the teaser snippet van De Diepte vorig jaar ook echt een audio snippet van het lied had, of alleen maar het beeld?
Het was het filmen van S10 die de koelkast leeg gooide. Je hoorde de camaramensen aftellen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:16 schreef Aadrianus het volgende:
Weet iemand nog of the teaser snippet van De Diepte vorig jaar ook echt een audio snippet van het lied had, of alleen maar het beeld?
Daar was toen ook wat kritiek op weet ik nog.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:41 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Het was het filmen van S10 die de koelkast leeg gooide. Je hoorde de camaramensen aftellen.
Vanwege voedselverspilling?quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar was toen ook wat kritiek op weet ik nog.
Ja, volgens mij wel.quote:
Ah dat is dus inmiddels bekend.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:40 schreef Mlita het volgende:
Er is een persbijeenkomst in Rotterdam, vanuit daar geven ze interviews volgens mij
Ik zag er sowieso iets over langskomen op Twitter (toen dat nog werkte).quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dat is dus inmiddels bekend.
Ja klopt. Dat hadden we stiekem eerder deze week al gelezen dus daarom dacht ik idd al niet dat Dion en Mia zelf bij Khalid aan tafel zouden zitten want dat leek me lastig maar dat durfde ik hier nog niet hardop te zeggen want ik wist niet of dat publieke info was haha.
Ze gaan waarschijnlijk inderdaad even schakelen met Rotterdam voor een praatje en uiteraard de clip tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |