Portugal moet eigenlijk wel een punt of 20 kunnen pakken uit Frankrijk en Zwitserland. Dat is op zich een redelijke startpremie voor de 60 punten die je nodig hebt voor kwalificatie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Portugal kan ook wel eens een probleem krijgen dit jaar, veel van de favorieten daar zijn denk ik niet echt televote baiters. Al kwam dat voor Maro ook wel goed vorig jaar. Servië heeft denk ik wel een aantal potentiële top inzendingen. Maar die moeten ook maar goed kiezen en die moeten dan ook goed over komen live. Moldavië moet denk ik kiezen voor Pasha om goede kans te maken op de finale. Ik heb zelf hoge verwachtingen van Israel dit jaar, gezien het team om Noa heen.
Ik verwacht eigenlijk iets wat van meer ballad achtige song naar mid tempo ontwikkeld, weet niet, maar dat zit al een tijdje in mijn hoofdquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:00 schreef Mlita het volgende:
Ik denk dat het geen ballad wordt, dat klopt niet met de omschrijving van het lied door de radio presentator die de video had gezien…
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk iets wat van meer ballad achtige song naar mid tempo ontwikkeld, weet niet, maar dat zit al een tijdje in mijn hoofd
Niks met audio, al jaren niet dacht ik.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:16 schreef Aadrianus het volgende:
Weet iemand nog of the teaser snippet van De Diepte vorig jaar ook echt een audio snippet van het lied had, of alleen maar het beeld?
Het was het filmen van S10 die de koelkast leeg gooide. Je hoorde de camaramensen aftellen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:16 schreef Aadrianus het volgende:
Weet iemand nog of the teaser snippet van De Diepte vorig jaar ook echt een audio snippet van het lied had, of alleen maar het beeld?
Daar was toen ook wat kritiek op weet ik nog.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:41 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Het was het filmen van S10 die de koelkast leeg gooide. Je hoorde de camaramensen aftellen.
Vanwege voedselverspilling?quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar was toen ook wat kritiek op weet ik nog.
Ja, volgens mij wel.quote:
Ah dat is dus inmiddels bekend.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:40 schreef Mlita het volgende:
Er is een persbijeenkomst in Rotterdam, vanuit daar geven ze interviews volgens mij
Ik zag er sowieso iets over langskomen op Twitter (toen dat nog werkte).quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dat is dus inmiddels bekend.
Ja klopt. Dat hadden we stiekem eerder deze week al gelezen dus daarom dacht ik idd al niet dat Dion en Mia zelf bij Khalid aan tafel zouden zitten want dat leek me lastig maar dat durfde ik hier nog niet hardop te zeggen want ik wist niet of dat publieke info was haha.
Ze gaan waarschijnlijk inderdaad even schakelen met Rotterdam voor een praatje en uiteraard de clip tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |