Dat denkt hij ook echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:59 schreef Harry het volgende:
Isaac kan alles beter, achteraf. Tuurlijk !!!!!! 100%.
300%quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:59 schreef Harry het volgende:
Isaac kan alles beter, achteraf. Tuurlijk !!!!!! 100%.
Het is beter voor haar dat hij er uit is, hoorde ik dat nu goed?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef Yasmin__x het volgende:
Daar begint het al. Ze is Gert-Jan helemaal aan het uitkafferen.![]()
Ja, dat zei ze. Erg, hè? Gister nog tranen met tuiten en nu dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is beter voor haar dat hij er uit is, hoorde ik dat nu goed?
Ze heeft zelfs gezegd dat ze ook zou gaan als GJ er uitgingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:01 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze. Erg, hè? Gister nog tranen met tuiten en nu dit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs gezegd dat ze ook zou gaan als GJ er uitging
Dat dus.. goed voor haar dat ze dat door heeft. Daar valt ze GJ leeman niet mee af.. ze zegt niets slechts over hem. Ze heeft zich veel te veel laten beïnvloeden door hem.. nu is ze weer op zichzelf toegewezen en kan ze haar eigen spel weer spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:01 schreef greysbones het volgende:
Babs geeft aan dat het voor haar misschien beter is dat GJ weg is
Omdat ze zich teveel heeft aangepast aan
Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. goed voor haar dat ze dat door heeft. Daar valt ze GJ leeman niet mee af.. ze zegt niets slechts over hem. Ze heeft zich veel te veel laten beïnvloeden door hem.. nu is ze weer op zichzelf toegewezen en kan ze haar eigen spel weer spelen
En doe je een keer je mond open (Erik of Kenzy) dan jaagt hij je op.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
Isaak
De gevaarlijksten hierbinnen zijn de mensen die hun mond houden
Klopt helemaal
Zou het niet eens kunnen dus snap hen daarin helemaalquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
Isaak
De gevaarlijksten hierbinnen zijn de mensen die hun mond houden
Klopt helemaal
Ik heb die zes maanden echt genoten van haar en Wendy.. en dan ook als ze dubbel lagen van het lachen. Of dat nu met een borrel op was of nuchter, gewoon twee leuke meiden die van het leven genieten. Zuur en saai komt niet in hun woordenboek voor.quote:
En laat ze zich beïnvloeden door Isaac naar dan ben je beter af Pquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. goed voor haar dat ze dat door heeft. Daar valt ze GJ leeman niet mee af.. ze zegt niets slechts over hem. Ze heeft zich veel te veel laten beïnvloeden door hem.. nu is ze weer op zichzelf toegewezen en kan ze haar eigen spel weer spelen
Jij gaat schrikkenquote:
Ik zie niet dat ze zich laat beïnvloeden door Isaac.. ze laat hem praten en trekt verder haar eigen plan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En laat ze zich beïnvloeden door Isaac naar dan ben je beter af P
En Babette laat zich nu niet meer beïnvloeden door iemand anders (Isaac / Jeffrey). Nee hoor.....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
GJ heeft er maanden over gedaan om die enorme krachtige groep van 12 bepalende leden samen te krijgen, om op hém te stemmen om als zodanig de exitgame te winnen en Isaac eruit te stemmen.. mislukt helaas en wat doet Babbel, niet die groep in stand houden maar onmiddelijk met Isaac gaan slijmen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoezo beïnvloeden? Omdat ze met hen praat? Ze bekijkt haar optiesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:09 schreef Harry het volgende:
[..]
En Babette laat zich nu niet meer beïnvloeden door iemand anders (Isaac / Jeffrey). Nee hoor.....
GJ is de eerste 3 maanden bezig geweest een 22 jarig meisje te versierenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
GJ heeft er maanden over gedaan om die enorme krachtige groep van 12 bepalende leden samen te krijgen, om op hém te stemmen om als zodanig de exitgame te winnen en Isaac eruit te stemmen.. mislukt helaas en wat doet Babbel, niet die groep in stand houden maar onmiddelijk met Isaac gaan slijmen..
Gelijk had 'ie..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is de eerste 3 maanden bezig geweest een 22 jarig meisje te versieren
Wie zegt dat ze die groep laat vallen? Dat haal je uit dat ze met Isaac of een Jeff praat? Eerst maar eens gaan zien hoe het gaat lopen.. Babette is echt slim genoeg en doorziet hun echt wel. Ze weet heel goed hoe intimiderend en manipulatief Isaac is.Jeff kent ze ook door en door dus zij weet echt wel waar ze mee bezig is. E is nu gewoon bezig met uithoren en observeren en dat bespreekt ze later weer met Wendyquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
GJ heeft er maanden over gedaan om die enorme krachtige groep van 12 bepalende leden samen te krijgen, om op hém te stemmen om als zodanig de exitgame te winnen en Isaac eruit te stemmen.. mislukt helaas en wat doet Babbel, niet die groep in stand houden maar onmiddelijk met Isaac gaan slijmen..
Het was een volwassen vrouw van 22quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Idd en als we dan spreken van walgelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zal de tijd idd wel leren..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze die groep laat vallen? Dat haal je uit dat ze met Isaac of een Jeff praat? Eerst maar eens gaan zien hoe het gaat lopen.. Babette is echt slim genoeg en doorziet hun echt wel. Ze weet heel goed hoe intimiderend en manipulatief Isaac is.Jeff kent ze ook door en door dus zij weet echt wel waar ze mee bezig is. E is nu gewoon bezig met uithoren en observeren en dat bespreekt ze later weer met Wendy
2 maanden in rouwquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelijk had 'ie..![]()
Bleven er nog wat maanden over
Toch knap hé?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 maanden in rouw
Blijft er 1 maand over
20-jarigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen kwam Wanda op z'n padquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 maanden in rouw
Blijft er 1 maand over
een meisje dat een vriend buiten had, vergeet dat vooral nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar goed dat JW achter het drumstel zitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
Proost... op Eunie's Nipplegate![]()
Dattie moge komen...
[ afbeelding ]
Ze lult met hem mee vind ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie niet dat ze zich laat beïnvloeden door Isaac.. ze laat hem praten en trekt verder haar eigen plan.
Wat ziet Janet er uitquote:
Vrij moeilijk blijkbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn met dat stemmen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar goed dat JW achter het drumstel zit
Dat kun je op dit moment toch het beste doen.. Zo krijgt ze toch weer dingen los van hemquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:31 schreef cinsan het volgende:
hoop dat die gilgeit effe stil kan zijn
Vluchteling is geen beroep hèquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:32 schreef lojanda het volgende:
Moraima staat te performen of haar leven ervan afhangt![]()
![]()
Er zijn er wat die niets doen, dus alleen daarvoor al respect en dan nog een ruim voldoende voor de lol die ze samen hadden/ hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
Nix slechts zeggen.. Rupie en Moira "doen hun best"
Ik ben bang dat hij gaat rappenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:36 schreef Korak het volgende:
Ik heb stille hoop dat alleskunner Martin ook iets gaat doen ...
jawel , tijdens het oefenen zat hij zelfs mee te zingen en vond het een goed nummerquote:
Kim is trotsquote:
Oh oké, hij kwam even in beeld met een boos gezicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jawel , tijdens het oefenen zat hij zelfs mee te zingen en vond het een goed nummer
Dat is haar makke, ze is in en in verzuurd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kim is trots![]()
Helaas is Wanda natuurlijk weer zuur![]()
Je moet op zulke momenten het spel toch even los kunnen laten..
Best wel triest..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is haar makke, ze is in en in verzuurd.
Doet zij wel mee of haar 2de liefde Jasper?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is haar makke, ze is in en in verzuurd.
Geen redden meer aan. Lekker naar huisje toe, naar Fokko...of hoe die vogel ook heet....quote:
Lekker weer de rekken aanvullen in de Etos..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen redden meer aan. Lekker naar huisje toe, naar Fokko...of hoe die vogel ook heet....
Vind ik ook! Mooie vrouw.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:42 schreef lojanda het volgende:
Wendy ziet er ook weer mooi uit.. zulk goed haar heeft ze..
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lekker weer de rekken aanvullen in de Etos..
Heeft ze wel gelijk inquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:01 schreef greysbones het volgende:
Babs geeft aan dat het voor haar misschien beter is dat GJ weg is
Omdat ze zich teveel heeft aangepast aan
Dat past precies bij Mirthequote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja, maar ze zit er af en toe flink naast
Dat kan niet want Mattin heeft haar geholpen met de toon.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja, maar ze zit er af en toe flink naast
Die kan zelf niet eens zingenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat kan niet want Mattin heeft haar geholpen met de toon.
Ik vind het leukquote:
Idd.. ik zou het niet durven. Als ik meezing dan begint mijn hond te huilenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Ze doen het toch maar
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. ik zou het niet durven. Als ik meezing dan begint mijn hond te huilen
Jan-Willem geniet intens.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk JW weer helemaal in zijn sas en hij kan het ook goed
Hij straalt helemaalquote:
Wie bedoel je? Of iedereen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:51 schreef Silves het volgende:
Best zielig daar..je hele carriere om zeep helpen..ipv er 1tje op te starten.
Hij kijkt ook altijd of het pijn doetquote:
Mirthe had ook een eigen tekst.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:52 schreef Silves het volgende:
Dacht werkelijk dat je ook de muziek zelf moest schrijven...te makkelijk om iemand anders zijn muziek te gebruiken..knap van Jef dan wel!!
Ja hij heeft én de tekst én de muziek zelf geschreven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:52 schreef Silves het volgende:
Dacht werkelijk dat je ook de muziek zelf moest schrijven...te makkelijk om iemand anders zijn muziek te gebruiken..knap van Jef dan wel!!
Inwoners die denken dat ze hiermee beroemd kunnen worden..leuke bezigheid maar talent is ver te zoeken ..mijn mening dan wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Of iedereen?
Ik vind drummen zwaar werk (ooit getracht te leren)en hij heeft het natuurlijk ook met zijn schouders dus kan best van de pijn zijn dat hij zo kijktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kijkt ook altijd of het pijn doet
Jeff zelf de muziek geschreven? Ik dacht dat het een riedeltje was als wat hij altijd speelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op een bestaand nummer, dat is wel een verschil
Zou kunnen maar hij kijkt altijd wel moeilijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind drummen zwaar werk (ooit getracht te leren)en hij heeft het natuurlijk ook met zijn schouders dus kan best van de pijn zijn dat hij zo kijkt
hij kan zich niet beheersen, het talent moet de vrijheid inquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Showpony doet ook even iets in de pauze ...
Niemand kijkt of luistertquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Hij zegt net, veel gewerkt in L.A samen met artiesten, om alles te fine tunenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Is de fashiontape weer gevonden?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:50 schreef spapaars het volgende:
Jeffrey
https://streamable.com/0spcos
[ afbeelding ]
De meesten doen het voor de lol toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Inwoners die denken dat ze hiermee beroemd kunnen worden..leuke bezigheid maar talent is ver te zoeken ..mijn mening dan wel.
Wie niet....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij zegt net, veel gewerkt in L.A samen met artiesten, om alles te fine tunen
Ah vandaar zijn versie van 'Californication' ..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:59 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop het van harte!! van Martin weet ik het nog niet zo..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meesten doen het voor de lol toch?
Andere kleding vindt hij te gayquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:01 schreef lojanda het volgende:
Dat gele overhemd van Erikhij is 47 maar hij lijkt toch echt wel 60
Zo jammer dat hij geen adviezen aanneemt van anderen daar. Als hij gewoon eens wat andere soort kleding zou dragen dan zou het een totaal andere man zijn.
Dat gelooft hij zelf ook hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Martin is sowieso raarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Hoop het van harte!! van Martin weet ik het nog niet zo..
godzijdank heeft hij zich wel geschoren soort vanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:01 schreef lojanda het volgende:
Zo jammer dat hij geen adviezen aanneemt van anderen daar. Als hij gewoon eens wat andere soort kleding zou dragen dan zou het een totaal andere man zijn.
Een tijdje geleden had hij een trainingspak aan, zelfs daarin zag hij er beter in uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:01 schreef lojanda het volgende:
Hij heeft natuurlijk ook alleen maar deze kleding bij zich, dus moet het er mee doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tijdje geleden had hij een trainingspak aan, zelfs daarin zag hij er beter in uit.
je verstaat er niks van maar toch vind u het een mooie tekstquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
Goeie tekst niets van te verstaan Klunzy...
Klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
je verstaat er niks van maar toch vind u het een mooie tekst
Idd dat zag er al heel anders uitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tijdje geleden had hij een trainingspak aan, zelfs daarin zag hij er beter in uit.
Hij wilde volgens mij ook geen andere kleding bestelling.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook alleen maar deze kleding bij zich, dus moet het er mee doen.
JW loopt ook al vanaf het begin in dit shirt
Jawel hoor.. hij heeft volgens mij samen met Wendy wat uitgezocht. Hij heeft een wit overhemd en een broek besteld.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wilde volgens mij ook geen andere kleding bestelling.
ff door de zure appel heen janquote:
Maar de vorige keer toch niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jawel hoor.. hij heeft volgens mij samen met Wendy wat uitgezocht. Hij heeft een wit overhemd en een broek besteld.
Hij heeft ook het brilletje wel opquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
De eerste keer zalando niet maar nu wel
Misschien is kleding kopen/bestelling voor Erik een heel ind uit zijn comfortzone, leuk dat hij het nu wel heeft gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
De eerste keer zalando niet maar nu wel
ja, en ook dat hij nu toch wel gebruik lijkt te maken van zijn brilquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is kleding kopen/bestelling voor Erik een heel ind uit zijn comfortzone, leuk dat hij het nu wel heeft gedaan.
De loep is niet meer nodigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft ook het brilletje wel op
vergeet je nou Martin?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:16 schreef pingu66 het volgende:
De enige die kan zingen is Jeff ( en Mirthe)
Had Martin zich niet met Mirthe bemoeid dan had ze waarschijnlijk niet tussen haakjes gestaan.quote:
1 saai wit normaal overhemd samen met Wendy. De leuke overhemden (" wit voor vrijdag feest) vod hij te gay.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is kleding kopen/bestelling voor Erik een heel ind uit zijn comfortzone, leuk dat hij het nu wel heeft gedaan.
Jeff had het beste optreden, maar ik denk dat hij niet kan mag winnen ....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:16 schreef pingu66 het volgende:
De enige die kan zingen is Jeff ( en Mirthe)
Van degene die weten dat ze niet kunnen zingen vind ik het extra knapquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch knap van Bern, als je weet dat je niet kan zingen/ vals zingt en je het toch doet. Het gaat immers om de lol
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeff had het beste optreden, maar ik denk dat hij niet kan mag winnen ....
Ik vrees met grote vrezen dus het zal Mirthe wel worden met de hakken over de sloot want Klunzy...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeff had het beste optreden, maar ik denk dat hij niet kan mag winnen ....
Maar wel zijn eigen tekst en muziek, heeft de doelen bereikt..hij gaat winnen of Janet die heeft ook haar eigen ding, jammer wel als we 100x krijgen te horen "ik kan alles, ik ben de beste ect...maar verder tot nu toe de beste van vandaag.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt
Vind hem haar leuk staan en beter dan de jurken van Janet en Eunicequote:
Heeft ze al eerder aan gehad deze toch?quote:
Ik ben er ook door verrast, ik kan me niet herinneren dat ze vaker een jurk heeft gedragen. Janet lijkt een beetje op een bij in die jurkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind hem haar leuk staan en beter dan de jurken van Janet en Eunice
Kan hoor, maar ik kan het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze al eerder aan gehad deze toch?
Kan ik me goed voorstellen.. de tranen in je broekquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:35 schreef Aggie46 het volgende:
Babette moet er om huilen
[ afbeelding ]
Meer om het gemis van haar zus..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:35 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit wel leuk toen ik haar hoorde oefenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:37 schreef lojanda het volgende:
De laatste deelnemer.. dat zal Janet zijn..
Leuke tekst welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dit wel leuk toen ik haar hoorde oefenen.
Ik snap dat....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:35 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ook best vaak samen geoefendquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:42 schreef Silves het volgende:
Dit is dus ook wel leuk, eigen tekst en muziek...
Straks de beloning in Oma Tingelings Achtertuintje.. voor TV-maken well donequote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met alle beperkte middelen is dit een leuk evenement ...
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:48 schreef Aggie46 het volgende:
Goffer Eunice...zit ik hier te janken.
Vooral om de tekst: geniet van de dag alsof het je laatste dag is.
Shoot
Vond ze allemaal wel leuk, is tijd en aandacht aan besteedsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Okeeeej! Nou dat was hem, zegt Janet.
Ik vond het een leuk optreden van haar en Jeff.
Shoot
Shoot
Shoot
Ik heb nog niet alles gezien, maar wat ik gezien heb vind ik wel heel leuk, met beperkte middelen iets leuks maken, dat doen ze goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond ze allemaal wel leuk, is tijd en aandacht aan besteeds
Zeker en het was niet allemaal zuiver maar wel aan te horenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alles gezien, maar wat ik gezien heb vind ik wel heel leuk, met beperkte middelen iets leuks maken, dat doen ze goed.
Twee pakken wijn en één kratje bier was de max binnen het budget begreep ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
O toch een drankje, hebben de zeurders het voor elkaar gekregen
Ze hebben vandaag 1000 Euro verdiend, zal best wel wat meer zijn hoop ik ...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
Twee pakken wijn en één kratje bier was de max binnen het budget begreep ik
Tot gisteren was er helemaal niets maar drammerdt Babs jankte er maar over door. Ze lijkt wel zo verslaafde die niet zonder drank kanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Twee pakken wijn en één kratje bier was de max binnen het budget begreep ik
Dat was nu idd, maar dat wist Kenzz niet gisterenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag 1000 Euro verdiend, zal best wel wat meer zijn hoop ik ...
Of is bourgondisch geboren en getogen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot gisteren was er helemaal niets maar drammerdt Babs jankte er maar over door. Ze lijkt wel zo verslaafde die niet zonder drank kan
Gooi er lekker wat drank in.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Of is bourgondisch geboren en getogen..![]()
![]()
Ja gewoon genieten, hebben ze daar nu wel nodig, en niet aan de cola en opgefokt worden van die slechte suikers.die zeur is gisteren al vertrokken nu nog wat andere niet zuipers met een wijzend vingertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |