Oh, ben je lekker mee dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ups heeft 'm afgeleverd door bij de voordeur neer te zetten. Terwijl ik op kantoor zat. Bij thuiskomst was die pleite.
ik dacht een ander soort nutquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een eikelverzamelaar.
Deze dingen.
[ afbeelding ]
of even opbokken met je dingenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even je nagelriempjes knippen, verzorgende crème
ja dat is te grootquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Cute
Ik heb de "normale" versie. Heb een plastic mapje voor losse papiertjes en stickers. Verder meestal 2 boekjes erin.
Penloop heb ik laatst wel een ander notitieboekje gekocht (beide van Leuchtturm). Kende dat merk helemaal niet.
Je mag wel blijven posten hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan stommere dingen bedenken
Ja en zelf klagen bij ups heeft geen nut want ik ben niet de verzender. Dus daarmee contact opgenomen. Die hebben een onderzoek geopend. En daar moet ik op wachten. Ga er vanuit dat het wel goed komt want cardmarket heeft dat goed geregeld maar het duurt gewoon lang. Toch 185 euro wat terug moet komen. En eigenlijk wil ik er wel een box van kopen maar heb ondertussen al 2 staples gekocht omdat ze toch niet verder in prijs meer zakken dus misschien haal ik geeneens een box meer en haal ik nog wat ander spul er vanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ben je lekker mee dan.
Daar was ik al achter ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
vaccinatieboekje (die is iets groter dan je paspoort)
Ik kreeg vandaag bericht over een pakket dat ik halverwege November besteld hebquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en zelf klagen bij ups heeft geen nut want ik ben niet de verzender. Dus daarmee contact opgenomen. Die hebben een onderzoek geopend. En daar moet ik op wachten. Ga er vanuit dat het wel goed komt want cardmarket heeft dat goed geregeld maar het duurt gewoon lang. Toch 185 euro wat terug moet komen. En eigenlijk wil ik er wel een box van kopen maar heb ondertussen al 2 staples gekocht omdat ze toch niet verder in prijs meer zakken dus misschien haal ik geeneens een box meer en haal ik nog wat ander spul er van
Leuchtturm ken ik wel. Albums voor verzamelobjecten en zo. Maar dat je penloops los kon kopen wist ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat is te groot
en alleen leuchtturm heeft een penloop xl waar een vulpen fatsoenlijk in kan
https://www.penworld.nl/leuchtturm1917-pen-loop-xl-sage.htmlquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuchtturm ken ik wel. Albums voor verzamelobjecten en zo. Maar dat je penloops los kon kopen wist ik niet
Welke haarkleur heb je van nature? Als het niet al blond is, vind ik dat witte dat je post er altijd als 'oost europese slet' uitzienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het zoeken
een vierkant boekje of eentje met ruitjes?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik koop altijd moleskine; goed genoeg en ik wil graag squared boekjes en die zijn er net iets minder.
ruitjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een vierkant boekje of eentje met ruitjes?
ik heb al 10 jaar dezelfde Moleskine, met legoplate op de voorkant. Is inmiddels 2 keer zo dik geworden. Elastiek is er allang vanaf, maar voor de rest issie nog prima eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik koop altijd moleskine; goed genoeg en ik wil graag squared boekjes en die zijn er net iets minder.
Dat ze aan het werk gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
@:liesje1979 dit wordt een teringbende in Den Haag op 11 maart.
vandaag besteld morgen geleverdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n traveller's notebook passport size wil ik wel. Hoe zit het met levertijd @:franticdj ?
In deze niet veel https://www.bol.com/nl/nl(...)45vbfb4aAkfCEALw_wcBquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef Modus het volgende:
Maar wat de neuk schrijven jullie allemaal op dan in al die freubelboekjes?
Dit zijn van die meisjes waarvan je 100 procent weet dat ze kapster, nagelmanicure, broedstoof, influencer of caissière gaan worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:06 schreef kwiwi het volgende:
@:datismijnmening
Deze kleur bedoel ik met lichtbruin
[ afbeelding ]
veel werk notities vooralquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef Modus het volgende:
Hopelijk komt het snel goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en zelf klagen bij ups heeft geen nut want ik ben niet de verzender. Dus daarmee contact opgenomen. Die hebben een onderzoek geopend. En daar moet ik op wachten. Ga er vanuit dat het wel goed komt want cardmarket heeft dat goed geregeld maar het duurt gewoon lang. Toch 185 euro wat terug moet komen. En eigenlijk wil ik er wel een box van kopen maar heb ondertussen al 2 staples gekocht omdat ze toch niet verder in prijs meer zakken dus misschien haal ik geeneens een box meer en haal ik nog wat ander spul er van
Soort van FOK! maar dan voor mezelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef Modus het volgende:
Vgs mij voornamelijk al deze dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn van die meisjes waarvan je 100 procent weet dat ze kapster, nagelmanicure, broedstoof, influencer of caissière gaan worden.
Heb je geen permanente notuliste achter je aan drentelen om alle gewichtige zaken te noteren?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik maak notities van alle meetings. Dingen die ik uit moet werken doe ik vaak eerst op papier; todo-lijstjes voor werk etc.
Dat kan ik echt beter zelf doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen permanente notuliste achter je aan drentelen om alle gewichtige zaken te noteren?
ditquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik maak notities van alle meetings. Dingen die ik uit moet werken doe ik vaak eerst op papier; todo-lijstjes voor werk etc.
Oude eigenaar van ons bedrijf flikkerde altijd iedereen zijn notitieboekjes en papiertjes in de prullenbak en riep dan boos uit "wij zijn hier HET high tech bedrijf, ik wil dit soort middeleeuwse kutzooi niet zien, begrepen!!"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ik echt beter zelf doen.
Kwam zeker ook een hoop seks tekort.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude eigenaar van ons bedrijf flikkerde altijd iedereen zijn notitieboekjes en papiertjes in de prullenbak en riep dan boos uit "wij zijn hier HET high tech bedrijf, ik wil dit soort middeleeuwse kutzooi niet zien, begrepen!!"
En zelf had hij een radiografisch bestuurbare speelgoedtank in zijn kantoor staan
Boze witte man.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude eigenaar van ons bedrijf flikkerde altijd iedereen zijn notitieboekjes en papiertjes in de prullenbak en riep dan boos uit "wij zijn hier HET high tech bedrijf, ik wil dit soort middeleeuwse kutzooi niet zien, begrepen!!"
En zelf had hij een radiografisch bestuurbare speelgoedtank in zijn kantoor staan
Het gaat toch om de haarkleurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn van die meisjes waarvan je 100 procent weet dat ze kapster, nagelmanicure, broedstoof, influencer of caissière gaan worden.
Ik heb altijd pen en papier naast mijn bed liggen voor dingen die ik bedenk 's avonds. Als ik het van me af schrijf kan ik het de volgende dag oppakken. Hoef ik er ook niet meer over te piekeren van "Oeh niet vergeten goed onthouden knoop ik je zak morgen aan denken etc"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop het voor hem, geloof dat zijn vrouw Maria voor het laatst ergens in de vorige eeuw aan de rooie klats was.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwam zeker ook een hoop seks tekort.
Donkerblondquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke haarkleur heb je van nature? Als het niet al blond is, vind ik dat witte dat je post er altijd als 'oost europese slet' uitzien
Lichtbruin is meestal wel mooi vind ik.
Mooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:06 schreef kwiwi het volgende:
@:datismijnmening
Deze kleur bedoel ik met lichtbruin
[ afbeelding ]
oh das vervelendquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Man man man
Van onzekerheid naar onzekerheid
We beginnen met het goede nieuws. Ja er is een vervangende woonplek voor ons gevonden. Die staat daar en daar.
Dan maar naar het slechte nieuws
1. De bouw van het complex is nog niet gestart want er is protest van de omwonenden tegen de bouw van een complex (los van het feit dat er deels een kwetsbare doelgroep in komt). Omdat er vertraging is bij de Raad van State kan dit nog een jaar duren en we moeten hier uiterlijk 1 April 2024 uit.
2. Naar een tussenoplossing (dus woonruimte per 1-4-24 om te tijd tot de oplevering te overbruggen) wordt gezocht maar is er nog niet.
3. We komen in de nieuwbouw verspreidt over het pand te zitten dus zouden mijn nieuwe buren best wel eens iemand kunnen zijn zonder GGz achtergrond. Ik heb daar geen bezwaar tegen, maar ik merkte veel weerstand onder de andere mensen.
4. tja veel vragen en nog geen antwoorden..
Er komt misschien wel eerder duidelijkheid. Maar ja ik heb ook niet echt zin om 2 keer in korte tijd te verhuizen.. Ik denk bijna niemand van ons hier. Zeker niet die mensen boven de 70 (die er een aantal zijn)..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das vervelend![]()
moet je hele tijd in onzekerheid zitten
nee dat snap ik. al zullen ze wel erg hun best doen denk ik om dat te proberen te voorkomenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er komt misschien wel eerder duidelijkheid. Maar ja ik heb ook niet echt zin om 2 keer in korte tijd te verhuizen.. Ik denk bijna niemand van ons hier. Zeker niet die mensen boven de 70 (die er een aantal zijn)..
Ja Komt uiteindelijk wel goed. Er zijn nog 13 maanden te gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat snap ik. al zullen ze wel erg hun best doen denk ik om dat te proberen te voorkomen
Waarom moet dit pand weg dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja Komt uiteindelijk wel goed. Er zijn nog 13 maanden te gaan
maar dat nieuwe pand, lijkt me ook best wel leuk. Is op loopafstand van het werk..
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik wil zo nog even lopen maar ik heb NU EERST HOMMER
Het is eigendom van de DELA. Een ander deel van dit pand is een (goedlopend) hotel. Dela wil dit hotel uitbreiden en de huurovereenkomst tussen de GGz en Dela loopt ook af volgend jaar....quote:
Rot op.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/middel(...)nnen-maken~af7cbbb8/
ook de komende weken nog sneeuw
Misschien korter doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi.
Maar ik blijf bij blond
Ga acclimatiseren joh mafkeesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/middel(...)nnen-maken~af7cbbb8/
ook de komende weken nog sneeuw
klopt, ik haal net de afhaalbak chinees uit de pingkastquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is weer tijd om culinair te gaan doen
Sambal bij, lekkel lekkelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klopt, ik haal net de afhaalbak chinees uit de pingkast
Sommige vrouwen staat korter haar net wat minder dom en onnozel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij je vriendin dan. Bij Françaises staat dat wel goed.
Zou gewoon doen als ik het mooi vind.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dimmy is heel erg van het "horen wat ze wil horen" lijkt wel.
Een tip, als een vrouw zegt dat gras blauw is gewoon ja knikken en wat biertjes gaan tikken met je maten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga toch niet mijn haar afknippen gekquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet ze eens proberenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij je vriendin dan. Bij Françaises staat dat wel goed.
Dit is wel waarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tip, als een vrouw zegt dat gras blauw is gewoon ja knikken en wat biertjes gaan tikken met je maten.
Je vaste aanstelling vieren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in patat maar de weegschaal is ziedend.
Denk dat het een salade wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je vaste aanstelling vieren.
Van gefrituurde aardappelreepjes?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat het een salade wordt
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van gefrituurde aardappelreepjes?
Ditquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in patat maar de weegschaal is ziedend.
Wat een onrechtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de snackbar met de barbecueburger is dicht op dinsdag.
Hier ook. Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de snackbar met de barbecueburger is dicht op dinsdag.
Gefeliciteerd met je verjaardag Buda!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Veel felicitaties gehad vandaag
Jakkes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier ook. Komt wel dichtbij zo
Welke Jooooooohma-salade wil je op je toastje?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag Buda!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |