vliegende heksentering konjolelijk afschuwelijk om van te kotsen!!!11!!!1!!!!EINS!!1!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van deze haarkleur?
[ afbeelding ]
ja ik vind het gewoon een haarkleurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik dus precies niks aan
Aan mijn mening heb je tenminste watquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ordinaire kampkleur.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Zo noem ik mijn niet geverfde blonde haar altijd.quote:
uhmquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nice
Hoeveel notebookjes heb je ondertussen
Lelijk als het nep is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
nepquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
ah dus je wilt alleen horen wat je wiltquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat was er?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zit nog steeds te wachten tot dat onderzoek van ups is afgerond zodat ik m'n geld kan terug krijgen.
Ik vind het prima. Heb je daar niks aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor maar aan "prima" heb ik niet zo veelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah dus je wilt alleen horen wat je wilt?
watquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh wat was er?
Eerst booster die ik geopend heb. Lotus Blossom are Rare en een Nut Collector als foil.
Heb je ook Moleskine?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uhm
dit is mn 1e die wat serieuzer van opzet is als een quantore
en die Filofax wil ik niet echt als notebook omschrijven
Ups heeft 'm afgeleverd door bij de voordeur neer te zetten. Terwijl ik op kantoor zat. Bij thuiskomst was die pleite.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh wat was er?
Eerst booster die ik geopend heb. Lotus Blossom are Rare en een Nut Collector als foil.
Je wilde je haar deze kleur verven ofzo?quote:
Net wat je huidtint is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ben een beetje aan het zoekenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wilde je haar deze kleur verven ofzo?
Ah hmm. Daarmee is mijn nektasje meteen vol ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
een travelers company passport size
Altijd leuk nieuwe boekjes. Heb je ook verschillende inserts?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uhm
dit is mn 1e die wat serieuzer van opzet is als een quantore
en die Filofax wil ik niet echt als notebook omschrijven
Beetje blauw lijkt me wel leuk voor jouquote:
Nee ik ga niet meer verven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje blauw lijkt me wel leuk voor jou
En dan kort pittig zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje blauw lijkt me wel leuk voor jou
Beetje leuke vrouwen bekijken de hele dag.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het zoeken
nu een Kraft Paper insert (en daar een Leuchtturm XL pen loop opgeplakt voor de Kaweco vulpen)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Altijd leuk nieuwe boekjes. Heb je ook verschillende inserts?
Ik heb al weet ik hoeveel notitieboekjes van mn Travelers journal volgeschreven
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah hmm. Daarmee is mijn nektasje meteen vol ook
Foei tochquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje leuke vrouwen bekijken de hele dag.
Je hebt een manicure nodig Frannyquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu een Kraft Paper insert (en daar een Leuchtturm XL pen loop opgeplakt voor de Kaweco vulpen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar vooralsnog alleen een gelinieerd boekje, die kraft paper folder insert, een stuk blotter papier en een ander klein boekje wat ik altijd bij me heb er in. veel meer moet er niet in want dan wordt t te dik om in mn broekzak te kunnen.
wel nog even getwijfeld om de pen loop op de boven/onder kant te plakken. de Kaweco is precies net zo breed als t boekje, maar dan kan ik die pen ook niet ff makkelijk los uit mn broekzak vissen.
Wollah tfoe kknektasjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah hmm. Daarmee is mijn nektasje meteen vol ook
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt een manicure nodig Franny
Nou nee dat vind ik niks nee. Maar ik zei niet dat er wat mis mee was dat mijn nektasje dan vol zit hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan vind je mn reisportemonee/paspoortmapje ook niks
modus stelt nooit teleurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Wollah tfoe kknektasje
[ afbeelding ]
Ik kan stommere dingen bedenkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje leuke vrouwen bekijken de hele dag.
haha zal ff vergelijking maken met mn paspoort speciaal voor jouquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dat vind ik niks nee. Maar ik zei niet dat er wat mis mee was dat mijn nektasje dan vol zit hoorTelefoon kan er misschien nog wel bij gewoon.
is die passport size echt passport size? Hij is wel lekker DUUR
Cutequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu een Kraft Paper insert (en daar een Leuchtturm XL pen loop opgeplakt voor de Kaweco vulpen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar vooralsnog alleen een gelinieerd boekje, die kraft paper folder insert, een stuk blotter papier en een ander klein boekje wat ik altijd bij me heb er in. veel meer moet er niet in want dan wordt t te dik om in mn broekzak te kunnen.
wel nog even getwijfeld om de pen loop op de boven/onder kant te plakken. de Kaweco is precies net zo breed als t boekje, maar dan kan ik die pen ook niet ff makkelijk los uit mn broekzak vissen.
Nee dat is een okseltasje ouwe lichtgetintiër dat je d'r bentquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Wollah tfoe kknektasje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |