quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet helemaal toch?Ik wil wel dit jaar die koelkast en vriezer vervangen voor gewoon één koelvriescombi.
ah das positiefquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat net gewoon te vreten. Ik hoor steeds gefluit als die kerel in de buurt komt.
Zo meteen zit je met een enge ziekte. Of erger, een kind.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:15 schreef bitterbal het volgende:
wtf
nu.nl ‘Stealthing’ is een vorm van gedwongen onveilige seks, zegt het Openbaar Ministerie (OM).
Dinsdag stond een 28-jarige man uit Rotterdam terecht voor het stiekem afdoen van een condoom tijdens de seks.
Hij leerde het slachtoffer via een datingsite kennen en zou bij hem thuis hebben afgesproken. Ze hadden seks met wederzijdse instemming, onder de voorwaarde dat hij een condoom zou gebruiken. Daar stemde de man mee in. Toen ze lepeltje-lepeltje lagen zou hij de condoom ongemerkt hebben afgedaan.
Het slachtoffer eist een schadevergoeding van 4.000 euro voor immateriële schade. "Ik ben het zat dat veel mannen denken alles te kunnen maken", verklaarde ze. “Daders beseffen niet wat voor enorme schade ze aanrichten.”
De rechtbank behandelde dinsdag ook een andere stealthing-zaak. Meer daarover lees je via de link in bio.
Denk dat ik qua vriesruimte er niet echt op vooruit ga (naja dat vakje boven de koelkast ben ik dan kwijt). Ik wil vooral meer koelkastruimte. En gewoon 1 apparaat.quote:
De radiator, de magnetron en de koelkast zijn nagenoeg dezelfde hoogte. Ik vind het mooi op deze manier. Je had de magnetron ook boven de koelkast kunnen zetten in de hoek waar nu de flessen staan. Dat zou ik er dan minder mooi uit vinden zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet helemaal toch?Ik wil wel dit jaar die koelkast en vriezer vervangen voor gewoon één koelvriescombi.
ja waarom doen die mannen datquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo meteen zit je met een enge ziekte. Of erger, een kind.
Ja maar dat is onlogisch om te doen want de vriezer is een stuk lager dus dan zet je hem automatisch daar toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De radiator, de magnetron en de koelkast zijn nagenoeg dezelfde hoogte. Ik vind het mooi op deze manier. Je had de magnetron ook boven de koelkast kunnen zetten in de hoek waar nu de flessen staan. Dat zou ik er dan minder mooi uit vinden zien.
Niet iedereen denkt zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat is onlogisch om te doen want de vriezer is een stuk lager dus dan zet je hem automatisch daar toch?
Gewoon verkrachtingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:15 schreef bitterbal het volgende:
wtf
nu.nl ‘Stealthing’ is een vorm van gedwongen onveilige seks, zegt het Openbaar Ministerie (OM).
Dinsdag stond een 28-jarige man uit Rotterdam terecht voor het stiekem afdoen van een condoom tijdens de seks.
Hij leerde het slachtoffer via een datingsite kennen en zou bij hem thuis hebben afgesproken. Ze hadden seks met wederzijdse instemming, onder de voorwaarde dat hij een condoom zou gebruiken. Daar stemde de man mee in. Toen ze lepeltje-lepeltje lagen zou hij de condoom ongemerkt hebben afgedaan.
Het slachtoffer eist een schadevergoeding van 4.000 euro voor immateriële schade. "Ik ben het zat dat veel mannen denken alles te kunnen maken", verklaarde ze. “Daders beseffen niet wat voor enorme schade ze aanrichten.”
De rechtbank behandelde dinsdag ook een andere stealthing-zaak. Meer daarover lees je via de link in bio.
Ik zou de foto eens gespiegeld bekijken en dan bedenken wat je mening is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van deze haarkleur?
[ afbeelding ]
oke?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:dud0r Draft boosterbos Dominaria Remastered binnen.
Primaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou de foto eens gespiegeld bekijken en dan bedenken wat je mening is.
vliegende heksentering konjolelijk afschuwelijk om van te kotsen!!!11!!!1!!!!EINS!!1!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik vind het gewoon een haarkleurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik dus precies niks aan
Aan mijn mening heb je tenminste watquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik dus precies niks aan
Ordinaire kampkleur.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Zo noem ik mijn niet geverfde blonde haar altijd.quote:
uhmquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nice
Hoeveel notebookjes heb je ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |