Maar echt hoor, als je daar op gaat letten zijn het er echt veelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
genoeg klaptosti's die op telefoon zitten te koekeltrekken
Met haartjes ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had net apfelstrudel met geslachtsroom
Oh, was dat vandaag?quote:
Nee daar mogen ze lekker kleedjes naaien voor tien cent per uurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaan ze helemaal niet naar school wil je zeggen?
Dat zegt de kwiwi verjaardagskalender in ieder gevalquote:
Ik haalde vanmorgen een vrachtwagen in. En net op dat moment kwam ie mijn kant op, op mijn rijbaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt hoor, als je daar op gaat letten zijn het er echt veelOok op de fiets en scooter en heb ook regelmatig dat ik iemand half omver loop omdat die lopend in zijn telefoon zit gezogen en niet doorheeft dat ik er loop
Kwakgebak, lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
ik had net apfelstrudel met geslachtsroom
Iemand moet je kleren maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee daar mogen ze lekker kleedjes naaien voor tien cent per uur
Volgens mij gebeurt dat ook steeds meer. Gewoon "vermaak jezelf thuis maar" zit er niet meer in.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee bij iNfLuEnCeRs dat ze elke dag de hort op gaan met die kinderen. Naar een krijspaleis, naar het strand, naar de film, 'gezellig' winkelen, dierentuin, Efteling, en dan is papa blut en doodop en kunnen we weer naar school.
Gefeliciteerdquote:
moet je eens in een vrachtwagen gaan zitten en naar beneden kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt hoor, als je daar op gaat letten zijn het er echt veelOok op de fiets en scooter en heb ook regelmatig dat ik iemand half omver loop omdat die lopend in zijn telefoon zit gezogen en niet doorheeft dat ik er loop
Ga jequote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:01 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat we got the moves op het laatst is en die ga ik dus sowieso niet redden denk ik. Maar goed heb dan alsnog 1,5 uur ze gezien.
Dat is wel een zeldzaamheidje ja, meestal rijden ze met zulke schade het liefst zo snel mogelijk wegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja is zo. Ik weet het niet, laat het beoordelen door de garage. Schadeformulier is ingevuld. En ben allang blij dat de dader gewoon netjes is blijven staan en niet doorgereden is enzo.
Paptaart klinkt meer passend in het rijtjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en straks nog kersen monchou Bastogne
Mijn ouders waren gewoon aan het werk beneden in de zaak, dus wij liepen een beetje hen en elkaar te irriteren thuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat ook steeds meer. Gewoon "vermaak jezelf thuis maar" zit er niet meer in.
Volgens mij gingen we met geluk 1x zwemmen in een random vakantie. Dat was het.
[..]
Gefeliciteerd
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog 9u en 37 minuten, gisteren gecheckt
zaterdag paptaartgenotquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paptaart klinkt meer passend in het rijtje
Dankjewel. Stress hem wel enorm voor de terugweg. Maar goed ik hoop maar dat we de trein gaan redden.quote:
Ja zie ik hier ook bijna dagelijks op het industrieterrein met vrachtwagenchauffeurs die op de telefoon zitten te klooien dat ze rotondes bijna missen of half de berm in rijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haalde vanmorgen een vrachtwagen in. En net op dat moment kwam ie mijn kant op, op mijn rijbaanSchrok me dood. Hij reed ook vrij langzaam dus denk dat hij met iets anders bezig was. Ik zat al zowat in de berm.
Bohh lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en straks nog kersen monchou Bastogne
En jij mag daar nog lopen van Ballie?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie ik hier ook bijna dagelijks op het industrieterrein met vrachtwagenchauffeurs die op de telefoon zitten te klooien dat ze rotondes bijna missen of half de berm in rijden
En wie weet wat je anders weer voor sterk verhaal gaat belevenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dankjewel. Stress hem wel enorm voor de terugweg. Maar goed ik hoop maar dat we de trein gaan redden.
Wou net zeggen, heeft ie hier gelezen dat ie een klootzak is en nu voelt ie zich schuldig?quote:
Ja gaat echt nergens over, snap niet dat mensen zo druk moeten zijn op de telefoon tijdens het rijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je eens in een vrachtwagen gaan zitten en naar beneden kijken
En anders gewoon genieten van de nummers die je wel kan meepikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:05 schreef Ama het volgende:
Maar morgen weet ik hoe laat het vandaag klaar was dus kan ik er beter op voorbereiden hoeveel we missen. Hopelijk zijn ze juist eerder klaar.
veel mensen snappen ook niet dat ik geen druppel drink als ik een voertuig moet besturenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat echt nergens over, snap niet dat mensen zo druk moeten zijn op de telefoon tijdens het rijden
Ik wissel in de file altijd van rijstrook als degene achter me op zijn/haar telefoon zit te spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat echt nergens over, snap niet dat mensen zo druk moeten zijn op de telefoon tijdens het rijden
Ze beginnen sowieso met Tekkno Train en Hypa Hypa is ergens in het midden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En anders gewoon genieten van de nummers die je wel kan meepikken.![]()
Same.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel mensen snappen ook niet dat ik geen druppel drink als ik een voertuig moet besturen
Clip voor Tekkno Train ook, geloof dat 'ie morgen uitkomt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze beginnen sowieso met Tekkno Train en Hypa Hypa is ergens in het midden.
Oeh echt? Ja ik wist wel dat dat de volgende ging worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Clip voor Tekkno Train ook, geloof dat 'ie morgen uitkomt?
Mijn oma snapt het vooral niet. "Ja maar eentje kan toch wel?". Nee oma, en jij zou al helemaal niet moeten drinken voor het rijden, want onbeschonken ben je al een gevaar op de weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel mensen snappen ook niet dat ik geen druppel drink als ik een voertuig moet besturen
het poeptoefje maakt het wel afquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:07 schreef Haags het volgende:
@:franticdj heeft de foto's van de schade beoordeeld als zeer bijzonder
Lekker boven op je voorligger knoerten omdat je te druk was met je binnenspiegel oléquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wissel in de file altijd van rijstrook als degene achter me op zijn/haar telefoon zit te spelen
daarom rijd ik ook altijd als ik met familie op stap gaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma snapt het vooral niet. "Ja maar eentje kan toch wel?". Nee oma, en jij zou al helemaal niet moeten drinken voor het rijden, want onbeschonken ben je al een gevaar op de weg.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh echt? Ja ik wist wel dat dat de volgende ging worden.
Ik kijk continu in alle spiegels (en vooruit), zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker boven op je voorligger knoerten omdat je te druk was met je binnenspiegel olé
Spreekt hij niet van averij?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:07 schreef Haags het volgende:
Oh godquote:
Geen idee, maar ik ken het daar inmiddels wel en hoe de mensen daar rijden. Zijn ook wel wat opmerkelijke dingen die je op een gegeven moment gaan opvallen. Bijvoorbeeld bij oversteekplaatsen, daar heeft het wegverkeer gewoon voorrang en moet je als fietser/voetganger gewoon stoppen.Vrachtwagens willen nog wel eens wat eerder remmen om je voor te laten gaan, alleen moet je dan eigenlijk wel eerst even naar het kenteken kijken. Heeft die een Nederlands kenteken dan is de kans maar zo 10% dat die je voorlaat, heeft die een wit buitenlands kenteken dan is die kans opeens 90%. Bij auto's dat dan weer andersom, daar laten NL platen je juist vaak voor en moet je voor de witte platen echt stoppen want die rijden je anders omver.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En jij mag daar nog lopen van Ballie?
Doe ik ook nooitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook als er zo eentje voor je zit die de hele tijd heen en weer zwalktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wissel in de file altijd van rijstrook als degene achter me op zijn/haar telefoon zit te spelen
had gister een goed glas rood wat naar mn tenen zakte.. precies de reden dat ik ook niet drink en rijd, ik ben gelijk incapabelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit(al drink ik sowieso nauwelijks
)
Ze noemen mij ook wel eens zeer bijzonderquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:07 schreef Haags het volgende:
nee dat is je keukensituatiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze noemen mij ook wel eens zeer bijzonder
Ik kan aardig wat hebben, maar dan nog niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had gister een goed glas rood wat naar mn tenen zakte.. precies de reden dat ik ook niet drink en rijd, ik ben gelijk incapabel
Ja met mijn medicatie valt het tegenwoordig ook heel raar, na een glas voelt het eerste half uur alsof ik al paar stevige glazen heb weggetikt en daarna voelt het alsof ik niks op heb, ik vertrouw dat niet. Sowieso drink ik eigenlijk alleen thuis alcohol of op vakantie als ik gewoon te voet terug kanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had gister een goed glas rood wat naar mn tenen zakte.. precies de reden dat ik ook niet drink en rijd, ik ben gelijk incapabel
Jij bent zo lekker gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze noemen mij ook wel eens zeer bijzonder
Jullie hebben gewoon allemaal stomme keukensquote:
ik heb idd wel een stomme keuken jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon allemaal stomme keukens
Ha fuck manquote:
Wat heb je voor speciale keuken?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha fuck manMet die kraan die je alleen vanuit een dwangbuis kunt bedienen of zo toch?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
is maar plasticquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:18 schreef Haags het volgende:
Normaal gesproken zou ik er nu echt zwaar de tyfus over hebben als er iets kapot is. Maar ik ben er eigenlijk best wel relaxed onder. Al ben ik wel blij dat het niet mijn auto is
Maar dit komt wel goed joh.
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:ltvdk doet graag de afwas met de keukenkraan tussen z'n benen
quote:
quote:
precies datquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Blij dat mijn vriendin er niet in zat.
nnbquote:
Ah okquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nnb
Om 15.00 uur wordt het bekend gemaakt.
Ze kunnen er gewoon niet mee omgaan dat die niet de traditionele indeling heeft maar dat er optimaal gebruik is gemaakt van de beperkte ruimtequote:
Voor uiteenlopende waarden van "optimaal".quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kunnen er gewoon niet mee omgaan dat die niet de traditionele indeling heeft maar dat er optimaal gebruik is gemaakt van de beperkte ruimte
Ik heb meer keukenblad en opbergruimte dan een matig hoekkeukentjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "optimaal".
Dikke subsidie gepakt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Afspraak voor installatie van zonnepanelen gemaakt![]()
Wel nog even onder voorbehoud dat ze alle shit op voorraad hebben; maar dat zou als het goed is dan al op 16 maart kunnen.
Hoop geregeld vandaag.
Geen BTW betalen is de subsidie toch?quote:
Nee. BTW is diefstalquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen BTW betalen is de subsidie toch?
Is alleen beetje belachelijk dat je ze de hele tijd na moet bellen; ze hebben het vast druk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |