Maar echt hoor, als je daar op gaat letten zijn het er echt veelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
genoeg klaptosti's die op telefoon zitten te koekeltrekken
Met haartjes ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had net apfelstrudel met geslachtsroom
Oh, was dat vandaag?quote:
Nee daar mogen ze lekker kleedjes naaien voor tien cent per uurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaan ze helemaal niet naar school wil je zeggen?
Dat zegt de kwiwi verjaardagskalender in ieder gevalquote:
Ik haalde vanmorgen een vrachtwagen in. En net op dat moment kwam ie mijn kant op, op mijn rijbaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt hoor, als je daar op gaat letten zijn het er echt veelOok op de fiets en scooter en heb ook regelmatig dat ik iemand half omver loop omdat die lopend in zijn telefoon zit gezogen en niet doorheeft dat ik er loop
Kwakgebak, lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
ik had net apfelstrudel met geslachtsroom
Iemand moet je kleren maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee daar mogen ze lekker kleedjes naaien voor tien cent per uur
Volgens mij gebeurt dat ook steeds meer. Gewoon "vermaak jezelf thuis maar" zit er niet meer in.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee bij iNfLuEnCeRs dat ze elke dag de hort op gaan met die kinderen. Naar een krijspaleis, naar het strand, naar de film, 'gezellig' winkelen, dierentuin, Efteling, en dan is papa blut en doodop en kunnen we weer naar school.
Gefeliciteerdquote:
moet je eens in een vrachtwagen gaan zitten en naar beneden kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar echt hoor, als je daar op gaat letten zijn het er echt veelOok op de fiets en scooter en heb ook regelmatig dat ik iemand half omver loop omdat die lopend in zijn telefoon zit gezogen en niet doorheeft dat ik er loop
Ga jequote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:01 schreef Ama het volgende:
Wel jammer dat we got the moves op het laatst is en die ga ik dus sowieso niet redden denk ik. Maar goed heb dan alsnog 1,5 uur ze gezien.
Dat is wel een zeldzaamheidje ja, meestal rijden ze met zulke schade het liefst zo snel mogelijk wegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja is zo. Ik weet het niet, laat het beoordelen door de garage. Schadeformulier is ingevuld. En ben allang blij dat de dader gewoon netjes is blijven staan en niet doorgereden is enzo.
Paptaart klinkt meer passend in het rijtjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en straks nog kersen monchou Bastogne
Mijn ouders waren gewoon aan het werk beneden in de zaak, dus wij liepen een beetje hen en elkaar te irriteren thuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat ook steeds meer. Gewoon "vermaak jezelf thuis maar" zit er niet meer in.
Volgens mij gingen we met geluk 1x zwemmen in een random vakantie. Dat was het.
[..]
Gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |