Ik heb geen idee wat diegene heeft gedaan. Gezien het tijdstip lijkt mij er geen drank in het spel maar het is aan de rechterkant en die andere auto moet via het fietspad zijn gegaan. Dat is ook wel vrij knap moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeerden ze een poller te ontwijken?
Ja precies. Het is nét Kerst geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik de periode tussen de kerst en voorjaarsvakantie altijd zo lang duren, en nu denk ik van huh, nu alweer vakantie
Oh ik vond het er eigenlijk een beetje te weinigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:52 schreef Ama het volgende:
Ik vond het altijd wel chill maar tegelijk vroeg ik me ook altijd af op de middelbare school waarom er zo fucking veel vakanties zijn.
Vooral dat hele eind tussen... nee wacht, het was wel lekker verdeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vond het er eigenlijk een beetje te weinig
Meivakantie is tegenwoordig ook twee weken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb nooit het nut van voorjaarsvakantie en meivakantie begrepen?
En ze vervelen zich dood.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verwende kutblagen. En janken over achterstanden.
En straks zichzelf kapot schrikken dat ze 565 dagen per jaar moeten werken om in relaxte luxe te kunnen leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verwende kutblagen. En janken over achterstanden.
Jezus waarom?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Meivakantie is tegenwoordig ook twee weken.
Is de auto nog wel van een dergelijke waarde dat die nog gerepareerd kan worden of zal die gelijk total loss worden verklaard?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat diegene heeft gedaan. Gezien het tijdstip lijkt mij er geen drank in het spel maar het is aan de rechterkant en die andere auto moet via het fietspad zijn gegaan. Dat is ook wel vrij knap moet ik zeggen.
voor jou is er wel taart hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:59 schreef kwiwi het volgende:
Niet normaal. Ik probeer eindelijk even snel een salade te maken, word ik 4x gebeld tussendoor. 4x! Maar hij is af hoor. Lunchgenot.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat diegene heeft gedaan. Gezien het tijdstip lijkt mij er geen drank in het spel maar het is aan de rechterkant en die andere auto moet via het fietspad zijn gegaan. Dat is ook wel vrij knap moet ik zeggen.
Gewoon lekker aan het werk zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Meivakantie is tegenwoordig ook twee weken.
Denk niet total loss. Achterkant ligt er goed vanaf. Voorkant is ook ingedrukt want hij is naar voren geschoven tegen een andere auto aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de auto nog wel van een dergelijke waarde dat die nog gerepareerd kan worden of zal die gelijk total loss worden verklaard?
Ja je hebt straks weer die periode dat er een paar weken achter elkaar geen enkele 'volledige' week is vanwege de feestdagenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:55 schreef CherryLips het volgende:
En dan Goede Vrijdag en Pasen en Pinksteren en Hemelvaart en Koningsdag en 5 mei volgens mij.
Ja geen idee joh. Ik vind het vrij bizar. Maarja ik heb de tweede week vrij en mama de eerste week.quote:
Goede Vrijdag ik niet maar scholen wel denk ik?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:55 schreef CherryLips het volgende:
En dan Goede Vrijdag en Pasen en Pinksteren en Hemelvaart en Koningsdag en 5 mei volgens mij.
ze verklaren nogal snel economisch total loss tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk niet total loss. Achterkant ligt er goed vanaf. Voorkant is ook ingedrukt want hij is naar voren geschoven tegen een andere auto aan.
Ze komen hem zo ophalen. Maar denk wel dat het te fixen is nog.
Omdat we niet in fucking India wonenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:52 schreef Ama het volgende:
Ik vond het altijd wel chill maar tegelijk vroeg ik me ook altijd af op de middelbare school waarom er zo fucking veel vakanties zijn.
Wat heeft dit met India te maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat we niet in fucking India wonen![]()
Ga je dan elke dag iets met je kind ondernemen of is het ook gewoon thuis aankloten?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja geen idee joh. Ik vind het vrij bizar. Maarja ik heb de tweede week vrij en mama de eerste week.
Ook echt tegen een geparkeerde auto aan. Hoe dan... zo iets krijg je alleen in de nachten voor elkaar met een bakkie teveel op johquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze verklaren nogal snel economisch total loss tegenwoordig
Daar gaan ze helemaal niet naar school wil je zeggen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
India haalt ons links en rechts binnen 20 jaar in op welvaartsgebied met al die nietsnutten in dit overgevoelige landje.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje van beiden. Net als deze week.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je dan elke dag iets met je kind ondernemen of is het ook gewoon thuis aankloten?
dat kan overdag ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook echt tegen een geparkeerde auto aan. Hoe dan... zo iets krijg je alleen in de nachten voor elkaar met een bakkie teveel op joh
Hier was er twee weken geleden iemand onwel geworden, heeft 8 auto's geraakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook echt tegen een geparkeerde auto aan. Hoe dan... zo iets krijg je alleen in de nachten voor elkaar met een bakkie teveel op joh
Daar noemen ze het "geen school"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaan ze helemaal niet naar school wil je zeggen?
O ja, gefeliciteerdquote:
Mja tegenwoordig krijgt het vrij snel het labeltje total loss, want zo te horen zullen er een aantal plaatdelen en bumpers moeten worden vervangen/gerepareerd en die moeten ook nog gespoten worden. Met een beetje pech zijn er ook nog dingen onder de motorkap kapot en als de lampen en sensoren ook nog moeten worden vervangen loopt de rekening hard opquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk niet total loss. Achterkant ligt er goed vanaf. Voorkant is ook ingedrukt want hij is naar voren geschoven tegen een andere auto aan.
Ze komen hem zo ophalen. Maar denk wel dat het te fixen is nog.
Ik heb het idee bij iNfLuEnCeRs dat ze elke dag de hort op gaan met die kinderen. Naar een krijspaleis, naar het strand, naar de film, 'gezellig' winkelen, dierentuin, Efteling, en dan is papa blut en doodop en kunnen we weer naar school.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje van beiden. Net als deze week.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
genoeg klaptosti's die op telefoon zitten te koekeltrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]doet maar 1x pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt allemaal wel mee volgens mij. Sommige FB en Instagram ouders zijn heel goed in het, kijk mij eens interessant doen en het heel druk hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee bij iNfLuEnCeRs dat ze elke dag de hort op gaan met die kinderen. Naar een krijspaleis, naar het strand, naar de film, 'gezellig' winkelen, dierentuin, Efteling, en dan is papa blut en doodop en kunnen we weer naar school.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik net toen ik besefte dat ik gewoon was gaan rijden zonder navigatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Bla bla bla 80% van de Indiers schijt nog in de straat manquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
India haalt ons links en rechts binnen 20 jaar in op welvaartsgebied met al die nietsnutten in dit overgevoelige landje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu zie je eens hoe iedereen je ziet.
Ja is zo. Ik weet het niet, laat het beoordelen door de garage. Schadeformulier is ingevuld. En ben allang blij dat de dader gewoon netjes is blijven staan en niet doorgereden is enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja tegenwoordig krijgt het vrij snel het labeltje total loss, want zo te horen zullen er een aantal plaatdelen en bumpers moeten worden vervangen/gerepareerd en die moeten ook nog gespoten worden. Met een beetje pech zijn er ook nog dingen onder de motorkap kapot en als de lampen en sensoren ook nog moeten worden vervangen loopt de rekening hard op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |