Gewoon even in de staafmixerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb net 25 minuten gefietst met 2 gebakjes. Nou die zien er nu ongeveer net zo uit als dat het eruit ziet na het kauwen. Slecht idee weer dit.
Ja, zat net te kijken hoe druk het was bij Ant-Man eind van de middag. Laat maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Uch kinderen verpesten alles. Schijnbaar is er nu ook weer vakantie?!
Maar wtf wat voor vakantie is er nu dan? Het is nog geen voorjaar?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zat net te kijken hoe druk het was bij Ant-Man eind van de middag. Laat maar.
Zwemmen? Nee half bad en delen met kinderen.
Nu zie je eens hoe iedereen je ziet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn camera op mijn nieuwe laptop spiegels anders dan op mijn oude en nu ziet mijn Zoomcoupe er raar uit.
Oh mooi kut. Niet gewond geraakt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:50 schreef Haags het volgende:
Kak! Mijn vriendin d'r auto is aangereden bij haar werk. Hele achterkant in puin.
Dader is gelukkig niet doorgereden.
Voorjaarsvakantie 2023quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wtf wat voor vakantie is er nu dan? Het is nog geen voorjaar?
Jawel. Krokus.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wtf wat voor vakantie is er nu dan? Het is nog geen voorjaar?
Voorjaarsvakantie ja, deze weekquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:50 schreef Ama het volgende:
@:haags wat voor vakantie heeft je kind? Of krijgt je kind? Is dit al voorjaarvakantie?
Wat misleidend want het is helemaal geen voorjaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voorjaarsvakantie 2023
Regio Noord 25 februari t/m 5 maart 2023
Regio Midden 25 februari t/m 5 maart 2023
Regio Zuid 18 februari t/m 26 februari 2023
Probeerden ze een poller te ontwijken?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:50 schreef Haags het volgende:
Kak! Mijn vriendin d'r auto is aangereden bij haar werk. Hele achterkant in puin.
Dader is gelukkig niet doorgereden.
Nee ze was aan het werk en de auto stond geparkeerd. Gelukkig niet gewond nee.quote:
Hebben ze in mei niet ook nog een week?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat misleidend want het is helemaal geen voorjaar.
Ja sowieso meivakantie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze in mei niet ook nog een week?
Als ik nogeens wat wil weten vraag ik wel of Ama het aan je wil vragenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon m'n abbo van de bioscoop
Vroeger vond ik de periode tussen de kerst en voorjaarsvakantie altijd zo lang duren, en nu denk ik van huh, nu alweer vakantiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze in mei niet ook nog een week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |