Oh, ben je lekker mee dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ups heeft 'm afgeleverd door bij de voordeur neer te zetten. Terwijl ik op kantoor zat. Bij thuiskomst was die pleite.
ik dacht een ander soort nutquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een eikelverzamelaar.
Deze dingen.
[ afbeelding ]
of even opbokken met je dingenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even je nagelriempjes knippen, verzorgende crčme
ja dat is te grootquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Cute
Ik heb de "normale" versie. Heb een plastic mapje voor losse papiertjes en stickers. Verder meestal 2 boekjes erin.
Penloop heb ik laatst wel een ander notitieboekje gekocht (beide van Leuchtturm). Kende dat merk helemaal niet.
Je mag wel blijven posten hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan stommere dingen bedenken
Ja en zelf klagen bij ups heeft geen nut want ik ben niet de verzender. Dus daarmee contact opgenomen. Die hebben een onderzoek geopend. En daar moet ik op wachten. Ga er vanuit dat het wel goed komt want cardmarket heeft dat goed geregeld maar het duurt gewoon lang. Toch 185 euro wat terug moet komen. En eigenlijk wil ik er wel een box van kopen maar heb ondertussen al 2 staples gekocht omdat ze toch niet verder in prijs meer zakken dus misschien haal ik geeneens een box meer en haal ik nog wat ander spul er vanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ben je lekker mee dan.
Daar was ik al achter ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
vaccinatieboekje (die is iets groter dan je paspoort)
Ik kreeg vandaag bericht over een pakket dat ik halverwege November besteld hebquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en zelf klagen bij ups heeft geen nut want ik ben niet de verzender. Dus daarmee contact opgenomen. Die hebben een onderzoek geopend. En daar moet ik op wachten. Ga er vanuit dat het wel goed komt want cardmarket heeft dat goed geregeld maar het duurt gewoon lang. Toch 185 euro wat terug moet komen. En eigenlijk wil ik er wel een box van kopen maar heb ondertussen al 2 staples gekocht omdat ze toch niet verder in prijs meer zakken dus misschien haal ik geeneens een box meer en haal ik nog wat ander spul er van
Leuchtturm ken ik wel. Albums voor verzamelobjecten en zo. Maar dat je penloops los kon kopen wist ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat is te groot
en alleen leuchtturm heeft een penloop xl waar een vulpen fatsoenlijk in kan
https://www.penworld.nl/leuchtturm1917-pen-loop-xl-sage.htmlquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuchtturm ken ik wel. Albums voor verzamelobjecten en zo. Maar dat je penloops los kon kopen wist ik niet
Welke haarkleur heb je van nature? Als het niet al blond is, vind ik dat witte dat je post er altijd als 'oost europese slet' uitzienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het zoeken
een vierkant boekje of eentje met ruitjes?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik koop altijd moleskine; goed genoeg en ik wil graag squared boekjes en die zijn er net iets minder.
ruitjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een vierkant boekje of eentje met ruitjes?
ik heb al 10 jaar dezelfde Moleskine, met legoplate op de voorkant. Is inmiddels 2 keer zo dik geworden. Elastiek is er allang vanaf, maar voor de rest issie nog prima eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik koop altijd moleskine; goed genoeg en ik wil graag squared boekjes en die zijn er net iets minder.
Dat ze aan het werk gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
@:liesje1979 dit wordt een teringbende in Den Haag op 11 maart.
vandaag besteld morgen geleverdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n traveller's notebook passport size wil ik wel. Hoe zit het met levertijd @:franticdj ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |