Dat ze aan het werk gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
@:liesje1979 dit wordt een teringbende in Den Haag op 11 maart.
vandaag besteld morgen geleverdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n traveller's notebook passport size wil ik wel. Hoe zit het met levertijd @:franticdj ?
In deze niet veel https://www.bol.com/nl/nl(...)45vbfb4aAkfCEALw_wcBquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef Modus het volgende:
Maar wat de neuk schrijven jullie allemaal op dan in al die freubelboekjes?
Dit zijn van die meisjes waarvan je 100 procent weet dat ze kapster, nagelmanicure, broedstoof, influencer of caissičre gaan worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:06 schreef kwiwi het volgende:
@:datismijnmening
Deze kleur bedoel ik met lichtbruin
[ afbeelding ]
veel werk notities vooralquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef Modus het volgende:
Hopelijk komt het snel goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en zelf klagen bij ups heeft geen nut want ik ben niet de verzender. Dus daarmee contact opgenomen. Die hebben een onderzoek geopend. En daar moet ik op wachten. Ga er vanuit dat het wel goed komt want cardmarket heeft dat goed geregeld maar het duurt gewoon lang. Toch 185 euro wat terug moet komen. En eigenlijk wil ik er wel een box van kopen maar heb ondertussen al 2 staples gekocht omdat ze toch niet verder in prijs meer zakken dus misschien haal ik geeneens een box meer en haal ik nog wat ander spul er van
Soort van FOK! maar dan voor mezelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef Modus het volgende:
Vgs mij voornamelijk al deze dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn van die meisjes waarvan je 100 procent weet dat ze kapster, nagelmanicure, broedstoof, influencer of caissičre gaan worden.
Heb je geen permanente notuliste achter je aan drentelen om alle gewichtige zaken te noteren?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik maak notities van alle meetings. Dingen die ik uit moet werken doe ik vaak eerst op papier; todo-lijstjes voor werk etc.
Dat kan ik echt beter zelf doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen permanente notuliste achter je aan drentelen om alle gewichtige zaken te noteren?
ditquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik maak notities van alle meetings. Dingen die ik uit moet werken doe ik vaak eerst op papier; todo-lijstjes voor werk etc.
Oude eigenaar van ons bedrijf flikkerde altijd iedereen zijn notitieboekjes en papiertjes in de prullenbak en riep dan boos uit "wij zijn hier HET high tech bedrijf, ik wil dit soort middeleeuwse kutzooi niet zien, begrepen!!"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ik echt beter zelf doen.
Kwam zeker ook een hoop seks tekort.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude eigenaar van ons bedrijf flikkerde altijd iedereen zijn notitieboekjes en papiertjes in de prullenbak en riep dan boos uit "wij zijn hier HET high tech bedrijf, ik wil dit soort middeleeuwse kutzooi niet zien, begrepen!!"
En zelf had hij een radiografisch bestuurbare speelgoedtank in zijn kantoor staan
Boze witte man.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude eigenaar van ons bedrijf flikkerde altijd iedereen zijn notitieboekjes en papiertjes in de prullenbak en riep dan boos uit "wij zijn hier HET high tech bedrijf, ik wil dit soort middeleeuwse kutzooi niet zien, begrepen!!"
En zelf had hij een radiografisch bestuurbare speelgoedtank in zijn kantoor staan
Het gaat toch om de haarkleurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn van die meisjes waarvan je 100 procent weet dat ze kapster, nagelmanicure, broedstoof, influencer of caissičre gaan worden.
Ik heb altijd pen en papier naast mijn bed liggen voor dingen die ik bedenk 's avonds. Als ik het van me af schrijf kan ik het de volgende dag oppakken. Hoef ik er ook niet meer over te piekeren van "Oeh niet vergeten goed onthouden knoop ik je zak morgen aan denken etc"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop het voor hem, geloof dat zijn vrouw Maria voor het laatst ergens in de vorige eeuw aan de rooie klats was.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwam zeker ook een hoop seks tekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |