Ik vind het allemaal best grappigquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef Jaeger85 het volgende:
Nogmaals, wat was je punt met jouw linkdump van dat artikel met sarcastische/quasi grappig persoonlijk commentaar?
Lachen om je eigen foutief getrokken conclusies over wat de oorzaak is van de faillissementen. Grappig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best grappig
Dat jij het zo serieus wil opnemen is jouw probleem
Woteverquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lachen om je eigen foutief getrokken conclusies over wat de oorzaak is van de faillissementen. Grappig.
Want?quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Graag es een ander plaatje opzetten aub
Dit begint te vervelen
Jazeker wel want komt zat naar voren waar je NWS niks over hoort.quote:Op woensdag 1 maart 2023 07:40 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp checkt even of ie wel degelijk in BNW zit
-Doe eens niet op de man als iemand andere mening heeft-quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De trol begint weer zichtbaar te worden.
Lache al die doden!quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Road to WW3 ... je had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:19 schreef theguyver het volgende:
Topic heette oorspronkelijk the road to WW3 want betrof niet alleen de gebeurtenissen in Europa maar ook China en Taiwan.
Kijk maar terug.
Feiten ?quote:Oh en als pro Rusland support kan je hier gewoon prima je zegje doen, wil niet zeggen dat ik het eens ben, maar goed bnw is veelal gebaseerd op meningen en niet op feiten.
Iddquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:19 schreef theguyver het volgende:
Bijvoorbeeld waar we afgelopen week over hadden het propaganda gedeelte van beide kampen.
En ondertussen ontken jij ooit Russische propaganda te hebben gezien...quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd
Grappig dat jij hier bijna nog de enige bent die nog een reactie waard is, ook al komen we totaal niet overeen
@HowardRoarkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor de geallieerden was WOII aanvankelijk een oorlog tegen een oprukkend Duitsland. De jodenvervolging speelde daarbij geen enkele rol. Sterker, terwijl de nazi's joden en politieke tegenstanders in eigen land in kampen stopten, kreeg Hitler doodleuk Sudetenland en later heel Tsjechië cadeau van de geallieerden. De 'meest verschrikkelijke gebeurtenissen' werden pas veel later een factor van belang. Daarom is de vergelijking tussen de invasie van Oekraïne en WOII ook prima gerechtvaardigd.
Verder blijft mijn vraag staan: wat moet het Westen volgens jou doen? Oekraïne aan zijn lot overlaten?
Ik had je post nog niet gelezen. Maar nee hoor, Oekraïne hoeft wat mij betreft niet aan het lot worden overgelaten. Dat heb ik toch ook nergens gezegd? Dat is ook een vreemd iets om te zeggen over een land dat al meer dan honderd miljard heeft ontvangen aan financiële steun en wapens voor de komende vijf jaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
@:HowardRoark
Ik wacht nog steeds op een reactie. Wat moet het Westen volgens jou precies doen ten aanzien van Oekraïne?
Hoe zie jij die 'druk' precies voor je? En in welk stadium moet het westen van Oekraïne verlangen dat het gaat 'onderhandelen' met Rusland? Want ik weet niet of je bekend bent met het meest recente eisenpakket van de Russen, maar dat is vergaand.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik had je post nog niet gelezen. Maar nee hoor, Oekraïne hoeft wat mij betreft niet aan het lot worden overgelaten. Dat heb ik toch ook nergens gezegd? Dat is ook een vreemd iets om te zeggen over een land dat al meer dan honderd miljard heeft ontvangen aan financiële steun en wapens voor de komende vijf jaar.
Ik denk alleen wel om te voorkomen dat dit conflict eeuwig blijft voortduren en wellicht alsnog gaat escaleren, het belangrijk is dat er vanuit het Westen meer druk komt op Oekraïne om richting de onderhandelingstafel te gaan door ook kenbaar te maken dat de wapenleveringen en financiële steun niet eeuwig kan duren. Als dat zou zorgen dat de oorlog stopt en Oekraïne rustig kan bouwen aan een stabiel land en toetreding tot de EU is dat het meer dan waard.
Aangeven dat de financiële steun en wapens dus niet kan blijven voortduren. Dat is namelijk de enige reden Oekraïne kan blijven vechten, zonder deze steun was het land gecapituleerd. Dus als die steun wordt ingeperkt of in elk geval benadrukt dat dit niet eeuwig kan duren zal men eieren voor hun geld moeten kiezen. En plaats gerust even een linkje over het meest recente eisenpakket van Rusland. Ik heb niet meegekregen dat daar in de afgelopen weken nog iets aan was veranderd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe zie jij die 'druk' precies voor je? En in welk stadium moet het westen van Oekraïne verlangen dat het gaat 'onderhandelen' met Rusland? Want ik weet niet of je bekend bent met het meest recente eisenpakket van de Russen, maar dat is vergaand.
Ik heb het topic gestart!quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Road to WW3 ... je had het niet beter kunnen verwoorden
Kan prima veel landen doneren ongeveer het zelfde jaarlijks aan Afrika, over bodemloze put gesproken.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aangeven dat de financiële steun en wapens dus niet kan blijven voortduren. Dat is namelijk de enige reden Oekraïne kan blijven vechten, zonder deze steun was het land gecapituleerd. Dus als die steun wordt ingeperkt of in elk geval benadrukt dat dit niet eeuwig kan duren zal men eieren voor hun geld moeten kiezen. En plaats gerust even een linkje over het meest recente eisenpakket van Rusland. Ik heb niet meegekregen dat daar in de afgelopen weken nog iets aan was veranderd.
Dat vind ik best wel onzin.. Als we echt in ww3 zouden zitten. Dan was nu of heel de wereld kapot want nukes. Of rusland had geen leger meer. Als navo zich er mee bemoeid.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:55 schreef theguyver het volgende:
dusdanig betrokken bent met de oorlog dat we dus in WW3 zitten.
Ja maar het is al NATO tegen Rusland.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel onzin.. Als we echt in ww3 zouden zitten. Dan was nu of heel de wereld kapot want nukes. Of rusland had geen leger meer. Als navo zich er mee bemoeid.
Ja volgens Rusland ja. Volgens de rest van de wereld niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar het is al NATO tegen Rusland.
Volgens de Russische media
En Poetin zelf schoof de militaire operatie die zij waren gestart ook al in onze schoenen.
Dus..
Dat zei hij niet, dit is uit context gehaald.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:34 schreef Ali_boo het volgende:
Of je je kinderen op wil offeren voor Zelensky
[ twitter ]
Een out of context quote.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:34 schreef Ali_boo het volgende:
Of je je kinderen op wil offeren voor Zelensky
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |