abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208187865
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef Jaeger85 het volgende:
Nogmaals, wat was je punt met jouw linkdump van dat artikel met sarcastische/quasi grappig persoonlijk commentaar?
Ik vind het allemaal best grappig
Dat jij het zo serieus wil opnemen is jouw probleem
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_208187947
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Lachen om je eigen foutief getrokken conclusies over wat de oorzaak is van de faillissementen. Grappig.
pi_208187988
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 09:41 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Lachen om je eigen foutief getrokken conclusies over wat de oorzaak is van de faillissementen. Grappig.
Wotever
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:19:47 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208188525
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 07:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Graag es een ander plaatje opzetten aub
Dit begint te vervelen
Want?
Schijnbaar maakt voor niemand wat uit tenzij de VS het doet dan is het not done!

quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 07:40 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp checkt even of ie wel degelijk in BNW zit
Jazeker wel want komt zat naar voren waar je NWS niks over hoort.
Bijvoorbeeld waar we afgelopen week over hadden het propaganda gedeelte van beide kampen.

Topic heette oorspronkelijk the road to WW3 want betrof niet alleen de gebeurtenissen in Europa maar ook China en Taiwan.
Kijk maar terug.

Oh en als pro Rusland support kan je hier gewoon prima je zegje doen, wil niet zeggen dat ik het eens ben, maar goed bnw is veelal gebaseerd op meningen en niet op feiten.
what a year!, and its only Januari!
  woensdag 1 maart 2023 @ 10:30:01 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208188667
quote:

[..]
-Doe eens niet op de man als iemand andere mening heeft-

[ Bericht 6% gewijzigd door loveyoulongtime op 01-03-2023 20:38:04 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_208188697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
De trol begint weer zichtbaar te worden.
:O
pi_208188745
quote:

[..]
Lache al die doden!
pi_208188779
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:19 schreef theguyver het volgende:

Topic heette oorspronkelijk the road to WW3 want betrof niet alleen de gebeurtenissen in Europa maar ook China en Taiwan.
Kijk maar terug.
Road to WW3 ... je had het niet beter kunnen verwoorden :)

quote:
Oh en als pro Rusland support kan je hier gewoon prima je zegje doen, wil niet zeggen dat ik het eens ben, maar goed bnw is veelal gebaseerd op meningen en niet op feiten.
Feiten ?
Als je je enkel baseert op westerse "media" ... in hoeverre kan je dan echt nog spreken van "feiten" ?

Je kan steeds zeggen "HeT sTaAt In De KrAnT !!!" ... dat wel natuurlijk :P
pi_208188804
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:19 schreef theguyver het volgende:

Bijvoorbeeld waar we afgelopen week over hadden het propaganda gedeelte van beide kampen.

Idd
Grappig dat jij hier bijna nog de enige bent die nog een reactie waard is, ook al komen we totaal niet overeen ^O^
pi_208188912
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Idd
Grappig dat jij hier bijna nog de enige bent die nog een reactie waard is, ook al komen we totaal niet overeen ^O^
En ondertussen ontken jij ooit Russische propaganda te hebben gezien...
pi_208189130
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 22:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Voor de geallieerden was WOII aanvankelijk een oorlog tegen een oprukkend Duitsland. De jodenvervolging speelde daarbij geen enkele rol. Sterker, terwijl de nazi's joden en politieke tegenstanders in eigen land in kampen stopten, kreeg Hitler doodleuk Sudetenland en later heel Tsjechië cadeau van de geallieerden. De 'meest verschrikkelijke gebeurtenissen' werden pas veel later een factor van belang. Daarom is de vergelijking tussen de invasie van Oekraïne en WOII ook prima gerechtvaardigd.

Verder blijft mijn vraag staan: wat moet het Westen volgens jou doen? Oekraïne aan zijn lot overlaten?
@HowardRoark

Ik wacht nog steeds op een reactie. Wat moet het Westen volgens jou precies doen ten aanzien van Oekraïne?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 11:16:49 #87
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208189241
En hoe zat het ook alweer met de claim dat er in Donbass en Donetsk meer etnisch Russen dan Oekraïners zouden wonen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 1 maart 2023 @ 11:55:02 #88
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208189606
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
@:HowardRoark

Ik wacht nog steeds op een reactie. Wat moet het Westen volgens jou precies doen ten aanzien van Oekraïne?
Ik had je post nog niet gelezen. Maar nee hoor, Oekraïne hoeft wat mij betreft niet aan het lot worden overgelaten. Dat heb ik toch ook nergens gezegd? Dat is ook een vreemd iets om te zeggen over een land dat al meer dan honderd miljard heeft ontvangen aan financiële steun en wapens voor de komende vijf jaar.

Ik denk alleen wel om te voorkomen dat dit conflict eeuwig blijft voortduren en wellicht alsnog gaat escaleren, het belangrijk is dat er vanuit het Westen meer druk komt op Oekraïne om richting de onderhandelingstafel te gaan door ook kenbaar te maken dat de wapenleveringen en financiële steun niet eeuwig kan duren. Als dat zou zorgen dat de oorlog stopt en Oekraïne rustig kan bouwen aan een stabiel land en toetreding tot de EU is dat het meer dan waard.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208189677
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2023 11:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik had je post nog niet gelezen. Maar nee hoor, Oekraïne hoeft wat mij betreft niet aan het lot worden overgelaten. Dat heb ik toch ook nergens gezegd? Dat is ook een vreemd iets om te zeggen over een land dat al meer dan honderd miljard heeft ontvangen aan financiële steun en wapens voor de komende vijf jaar.

Ik denk alleen wel om te voorkomen dat dit conflict eeuwig blijft voortduren en wellicht alsnog gaat escaleren, het belangrijk is dat er vanuit het Westen meer druk komt op Oekraïne om richting de onderhandelingstafel te gaan door ook kenbaar te maken dat de wapenleveringen en financiële steun niet eeuwig kan duren. Als dat zou zorgen dat de oorlog stopt en Oekraïne rustig kan bouwen aan een stabiel land en toetreding tot de EU is dat het meer dan waard.
Hoe zie jij die 'druk' precies voor je? En in welk stadium moet het westen van Oekraïne verlangen dat het gaat 'onderhandelen' met Rusland? Want ik weet niet of je bekend bent met het meest recente eisenpakket van de Russen, maar dat is vergaand.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 1 maart 2023 @ 12:17:04 #90
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208189817
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 12:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hoe zie jij die 'druk' precies voor je? En in welk stadium moet het westen van Oekraïne verlangen dat het gaat 'onderhandelen' met Rusland? Want ik weet niet of je bekend bent met het meest recente eisenpakket van de Russen, maar dat is vergaand.
Aangeven dat de financiële steun en wapens dus niet kan blijven voortduren. Dat is namelijk de enige reden Oekraïne kan blijven vechten, zonder deze steun was het land gecapituleerd. Dus als die steun wordt ingeperkt of in elk geval benadrukt dat dit niet eeuwig kan duren zal men eieren voor hun geld moeten kiezen. En plaats gerust even een linkje over het meest recente eisenpakket van Rusland. Ik heb niet meegekregen dat daar in de afgelopen weken nog iets aan was veranderd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 1 maart 2023 @ 12:55:03 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208190232
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 10:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Road to WW3 ... je had het niet beter kunnen verwoorden :)
Ik heb het topic gestart!
Had te maken met een voorspelling dat ww3 in 2022 zou starten met de Russische inval in Oekraïne de persoon die de voorspelling deed zat er nog geen maand naast.
Voor BNW standaarden is dat wel heel close.

En aangezien we gisteren al overeen waren gekomen dat als je al wapens levert aan een van de 2 strijdende partijen je dusdanig betrokken bent met de oorlog dat we dus in WW3 zitten.
  woensdag 1 maart 2023 @ 12:58:46 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208190262
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2023 12:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Aangeven dat de financiële steun en wapens dus niet kan blijven voortduren. Dat is namelijk de enige reden Oekraïne kan blijven vechten, zonder deze steun was het land gecapituleerd. Dus als die steun wordt ingeperkt of in elk geval benadrukt dat dit niet eeuwig kan duren zal men eieren voor hun geld moeten kiezen. En plaats gerust even een linkje over het meest recente eisenpakket van Rusland. Ik heb niet meegekregen dat daar in de afgelopen weken nog iets aan was veranderd.
Kan prima veel landen doneren ongeveer het zelfde jaarlijks aan Afrika, over bodemloze put gesproken.

En momenteel is de enige dreiging Rusland dus hebben we eigenlijk al die wapens nog nodig?
Als we die zelfde wapens geven aan de partij die tegen onze dreiging strijd?
  woensdag 1 maart 2023 @ 13:01:52 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208190307
Speciaal voor de we love Russia fanboys (no-homo)

Zelensky and his cronies are trying to cover up a major corruption scandal in Ukraine – what role is the US playing?

By Petr Lavrenin, political journalist and expert on Ukraine and the former Soviet Union

Last month’s shockwave of resignations among top Ukrainian officials, caused by numerous corruption scandals, ended as quickly as it began. At the start of February, it seemed that Defense Minister Alexei Reznikov would become the ultimate victim of the purge. His imminent departure was openly discussed in the Ukrainian parliament and hints were even dropped by the President's office.

His possible resignation was also discussed in leading international media. However, just two weeks later, the threat hanging over Reznikov disappeared when the politician met with Western leaders and plainly stated that he had no intention of leaving office.

How did Reznikov avoid being culled, what role did the visit of US inspectors to Kiev play in the process, and what was the big corruption scandal in the Defense Ministry of Ukraine all about?

An internal conflict
Various sources began speculating about the possible resignation of Reznikov on February 5. They claimed that the current Chief of the Main Directorate of Intelligence of the Ministry of Defense of Ukraine, major general Kirill Budanov, would become Reznikov’s successor. The reports appeared against the background of a large corruption scandal at the ministry linked to food procurement for front-line troops.

At the time, the chairman of President Vladimir Zelensky’s Servant of the People political party, David Arakhamiya, said that Reznikov would be offered the position of Minister for Strategic Industries in order to “strengthen military-industrial cooperation” and would handle Western supplies of military equipment for the Armed Forces of Ukraine (AFU).

In the following days, the possible resignation was discussed not just in Ukrainian and Russian media, but in foreign publications such as The Guardian and Politico. Discussions simultaneously proceeded in Kiev’s Verkhovna Rada where Dmitry Razumkov, a former ally of Zelensky, promised that if the Defense Minister were to resign over a corruption scandal, parliament would not support his appointment to a new position. However, discussions in parliament quickly dissipated and Arakhamiya, who previously pushed for Reznikov's resignation, announced that no forthcoming personnel changes are expected in the government in the near future.

Bron: RT
  FOK!Fotograaf woensdag 1 maart 2023 @ 13:02:37 #94
364681 over_hedge
pi_208190317
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 12:55 schreef theguyver het volgende:
dusdanig betrokken bent met de oorlog dat we dus in WW3 zitten.
Dat vind ik best wel onzin.. Als we echt in ww3 zouden zitten. Dan was nu of heel de wereld kapot want nukes. Of rusland had geen leger meer. Als navo zich er mee bemoeid.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 1 maart 2023 @ 13:15:55 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208190507
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 13:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dat vind ik best wel onzin.. Als we echt in ww3 zouden zitten. Dan was nu of heel de wereld kapot want nukes. Of rusland had geen leger meer. Als navo zich er mee bemoeid.
Ja maar het is al NATO tegen Rusland.
Volgens de Russische media
En Poetin zelf schoof de militaire operatie die zij waren gestart ook al in onze schoenen.

Dus..
  FOK!Fotograaf woensdag 1 maart 2023 @ 13:16:43 #96
364681 over_hedge
pi_208190520
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 13:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja maar het is al NATO tegen Rusland.
Volgens de Russische media
En Poetin zelf schoof de militaire operatie die zij waren gestart ook al in onze schoenen.

Dus..
Ja volgens Rusland ja. Volgens de rest van de wereld niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208190718
Of je je kinderen op wil offeren voor Zelensky

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 13:38:45 #98
5428 crew  miss_sly
pi_208190761
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 13:34 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Dat zei hij niet, dit is uit context gehaald.

twitter

[ Bericht 44% gewijzigd door miss_sly op 01-03-2023 13:48:10 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208190762
Slava Kukrajini crew mag als eerst hun eigen vlees en bloed opofferen O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208190763
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 13:34 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Een out of context quote.
Kun je niets mee
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: