Eensquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben ook benieuwd of achter nog met iets komt... en beetje drank.. mooie taart... hapjes.. ik vind dat eigenijk wel op z'n plaats...
Het was geen bescherming of waarschuwing richting Isaac maar het was een test.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh dat geloof ik zonder meer, maar dat ze Isaac echt wilde waarschuwen speelde volgens mij toch zeker mee
ik hoop het echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:38 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel een opdracht vandaag
Nee dat maakte ze ervan om zichzelf te 'redden' nadat ze allemaal over haar heen waren gevallen over dat briefjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het was geen bescherming of waarschuwing richting Isaac maar het was een test.
Nu vul je het in dat zij het er zelf van maakte. Ze heeft letterlijk gezegd dat het een test was dus dan ga ik ervan uit dat haar bedoelingen echt niet zo oprecht waren richting Isaac.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee dat maakte ze ervan om zichzelf te 'redden' nadat ze allemaal over haar heen waren gevallen over dat briefje
Ze heeft er een paar verschillende uitleggen aan gegeven.... een kat in het nauw maakt immers heel rare sprongenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nu vul je het in dat zij het er zelf van maakte. Ze heeft letterlijk gezegd dat het een test was dus dan ga ik ervan uit dat haar bedoelingen echt niet zo oprecht waren richting Isaac.
Dat laatste heeft ze meerdere keren gezegd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft er een paar verschillende uitleggen aan gegeven.... een kat in het nauw maakt immers heel rare sprongen
(ik ben zeker geen Estherfan hoor, maar ik kon het me wel voorstellen dat als jij iets denkt te doen, bewust of onbewust, met grote gevolgen en je krijgt de hele zooi over je heen, je 'vriend' noemt je een verrader en zo.... dat ze alles aangegrepen heeft om het beeld te veranderen.
Ze had veel beter gewoon moeten zeggen: ja ik heb het gedaan, sorry!!!
Ze had gehoord dat zij op de stip kwam en wilde Isaac testen zodat ze zou weten of ze hem weg zou sturen mocht ze de opdracht halen. Isaac haalde de test niet want het briefjesverhaal ging gelijk rond en daarmee het vertrouwen van Esther verspeeld. Filmpje gesprek Esther-JW.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Het 'test' verhaal is niet rond te krijgen .. wat wou ze precies testen aan het vertrouwen van Isaac??
JW viel me gister op.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:51 schreef xsaskiax het volgende:
Nu GJ weg is zie je ineens anderen naar de voorgrond proberen te komen
Ik denk dat die aan dr water voelt dat het nu al verschuiftquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er met Wanda, dat mis ik weer... heeft dat te maken met Jappie?
En jij gelooft dat ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het was geen bescherming of waarschuwing richting Isaac maar het was een test.
hoera!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda heeft vanavond droompresentatie, Wendy donderdag en dan Zoe als laatste volgende week dinsdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |